Sveiki,
pradejau dairytis kuo pakeitus savo senole audi a6 c4 2.5TDI :)
Ir uz akiu uzstrigo superbas v6 120KW TDI.
Gal kas gali papasakot apie si varikli? Ar jis toks grabas kaip senieji audi v6 2.5tdi ar jau sitas padoresnis?
Sveiki,
pradejau dairytis kuo pakeitus savo senole audi a6 c4 2.5TDI :)
Ir uz akiu uzstrigo superbas v6 120KW TDI.
Gal kas gali papasakot apie si varikli? Ar jis toks grabas kaip senieji audi v6 2.5tdi ar jau sitas padoresnis?
Zinau kur maciau... banginiai.lt ar kazkur ten.. Ten buvo aprasyta nemazai varikliu.. Arba google.lt bet jauciu eina sitas zveriukas.... Juk tiek kw o dar dyzelio sukio momentas koks.. 310nm. :)
Laurin & Klement
Geriausias dyzelis yra 1.9 TDI 96kw. Su juo turesi mazhiausiai problemu. Tie 2.5TDI yra nevyke motorai ir visi ju baidosi kaip nzn ko. 1.9 96KW PD dyzeliukas traukos tikrai uzhtenka, o kuro sanaudos mieste 7ltr uzhmiesti 5ltr.
Pay tha cost to be da BOSS!!
Sveikas, prisijungęs prie Škoda klubo.
Taigi kaip supratau žiūri į pirmosios kartos Superb (2001-2008). Juose buvo montuojami du 2.5 TDI varikliai. Naujesnis, aišku, geresnis pasirinkimas.
Vidutinės sąnaudos: 7 l / 100 km; Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 9,5 s (mechanika)
Vidutinės sąnaudos: 6,9 l / 100 km; Įsibėgėjimas 0-100 km/h: 9,2 s (mechanika)
Superb buvo gaminamas ant senesnės VW Passat (B5, 1996-2001) platformos. Vienintelis skirtumas tai, kad ratų bazė buvo prailginta 10 cm. 2006 m. rugpjūtį modelis buvo atnaujintas (facelift). Pasikeitė radiatoriaus grotelės, nauji veidrodėliai su posūkiais, galinės lempos ir turbūt tiek.
O šiaip kodėl domina būtent 2.5 TDI variklis? 1.9 TDI neblogas variantas, mažesnės kuro sąnaudos ir aptarnavimo kaštai, o ir ne tiek daug lėtesnis. 2.5 TDI aišku kažkiek greitesnis, V6 garsas mielesnis, bet ne toks patikimas kaip 1.9 TDI. Kalbu apie 1.9 TDI, kur 96kW/310Nm, 5,8l/100km, 0-100km/h per 10,2. Beje, žmonės kalba, kad geriau vengti 2.0 TDI variklių.
Tarp kitko, įdomi smulkmena - tai skėtis galinėse durelėse. Skėti galima palikti šlapią, kadangi skirtoje skėčiui angoje netgi yra nutekėjimo kanalas.
Keletas nuotraukų
Atnaujintas modelis (facelift)
Sėkmės perkant!
Škoda klubas | Forumas
pats vazhineju su tokia didzhiausias jos minusas yra porankiai, jie yra aptraukti guma, kuri nori tu to ar ne pradeda luptis, kaip 140k prabegusiai masinai tai yra nekazhka. o 2.5 TDI pazhek kiek audines su jais problemu turi... shis motoras kaip sakant yra netikes ish dyzelku geriausias 1.9 PD 96kw
Pay tha cost to be da BOSS!!
Mane asmeniskai domina isskirtinai 2.5 del butent galios, be to kalnuose geriau lipa :D keliauju daug - tai potencialas isnaudojamas visada ir 100% (pirmas dalykas kas atsigultu i masina tai racija) :D
2.0 TDI PD tikrai geras motoras, jau spejau tokiu 15tkm pravaziuot, PD turi gera daigta, tai papildoma reguliavima purkstuku (nu ten savi niuansai - kuriu deja autorizuotas servisas nedaro :):)
is 2.5 domina nebent 120kw, variklius seip 2.5 pazystu gana gerai, visa ju gama (nieko naujo - juk audi vairuoju)
apie silpnesni 2.5 zinau kad patikimesnis, galingesnis paveldetas is audi - tai tas ir yra labiau legendom apipintas, tiesiog sklinda gandai kad jau ~ 2003-2004 metus kazkaip jie nebebyra taip.
SUperbas domina po facelifto :)
Varavau visiskai nauja superba su 3.2 varikliu - bet jis ne mano kisenei - tad tenka dairytis i senesius :)
2.5 120kw turi defekta, jis siurbele, mieste kaip bevaziuoji 10 litru..... :/
seip mane domina visos explotacines kainos kas susije specifiskai.
nes b5 pakaba zinoma mintinai, bet kas ten per paiilginimas, idomu kas ten skiriasi papildomai del to?
pakaboje nesiskiria niekas del to, vienintelis skirtumas yra plius 10cm keleiviams gale... Jeigu 2.5 pazhysti gana gerai tai nesuprantu kodel tu jo taip nori. 2.0 TDI PD irgi nera stebuklas, ypach chipavimo prasme jeigu apie ta tu. 96kw vienintele problema yra turba jeigu ja chipuosi jos (neuzhdrozhtos) potencialas yra 120kw (tai ka gauname standarte 2.5) uzhtat sukimas yra ant 30nm didesnis, bet jeigu paemus turbina kuri vw 110kw motore sedi galime galvoti apie 180-190ag. Vienaip ar kitaip sanaudos 1.9 PD yra ryshkiai mazhesnes uzh 2.5...
Pay tha cost to be da BOSS!!
Seip 2.5 cipinasi ir net kaip cipinasi :)
Aisku - to kaina kaip minimum purkstuku keitimas, gali reiket ir turba paplanuot kita - bet cia jau nieko nepadarysi :)
Is kitos puses tokios intervencijos nedaryciau.
Is kitos puses 1.9 variklio traktoriaus sindromas labai nervinantis yra.
Taip nera patikimi tie 2.5 varikliai, bet zinau kad sukises karta 4-6 stukes vaziuosi vel 150000 ramiu veidu.
O tos legendos apie byrancius variklius prasideda kai zmones nebemyli masinu savo ir vaziuoja tol kol nepradeda rekti visa masina - kad jau nebegali :)
Perdaug priprato zmones prie senu 5cilindu dyzeliu, ar senuju legendiniu mersu dyzeliu.
Na ir tik ka kai kas pasiketei, gali but kad imsiu is salono octavia 2.0 TDI PD :P
Ech, nesinori 6 metam ant lizingo gulti.
nauja yra nauja, jei finansai leidzia tai tik nauja...
p.s. kuris bankas duoda lizinga mashinai 6 metam???
Pay tha cost to be da BOSS!!
kiek ziurejau tai swebankas...
naujasauto(dot)lt ziurinejau ash...
o ka galetumete pasakyti apie 2000 cm3, 140 AG (103KW) dyzeli, 2006m superbe po atnaujinimo. radau toki,sudomino,tai ieskau informacijos ;-)
tie patys dyzeliai ir octavia 2 ejo gali pasiskaitineti ju savininku atsiliepimus, neblogi varikliai.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tesiu superbo paieskas ir susiradau 2007m,variklis 1,9 dyzelis,bet 116ag ir 85kw.ar ne per mazai tokiai masinai.kaip reikalai su jo eksplotacija?
dekui uz informacija
PD (Pumpe Duse) varikliai, tokiu pilna i VW (passatus, golfus) state, suciai jo uztenka, gal kosmines traukos nebus, bet jausis nemenka ekonomija, varikliai geri, jei naudosi gera saliara ir pilsi tinkamus tepalus vazinesi ilgai ir laimingai.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
... rekomenduoju 1.9, nes tylesnis, ekonomiskesnis ir eksploatacija pigesne. Beje 1.9 turetu buti 96 kw, o 2.0 ne ka galingesnis - 103 kw
Tai va, turiu Superba jau 2 su puse metu, 2.5 114 kw. Keiciu tepalus su oro ir tepalo filtrais kas 10 k km tik sintetinius, vaziuoju normaliai, kartais ir paspaudziu ir esu labai patenkintas siuo varikliu, traukia gerai, autostradoje tai vapse gerai. Sanadauos vasara 7,5 ltr. Ziema 8,5 ltr. Cia misriai vaziuojant 50/50 miestas/uzmiestis. Pats jau nuvaziavau 90 k km. Tai jau tuoj dirzus keisti vel reikes, tai jau kainuos apie 1500 lt. :)
Kai nusipirkau, variklio skyriuje, keiciau dvi variklio apatinies pagalves (nes girgzdejo pajudant is vietos), ventiliatoriu klimos (nes neveike kai pirkau) ir termo mova (nes klibejo) ir remontavau turbinos ausinimo griztamo tepalo sujungima, nes ten pradejo leisti tepala per tarpine. Realiai paciam varikliui nieko neremontavau. Kiek girdejau pas situos variklius jau eina veleneliai su guoliukais o ne su ivoremis, kurie eidavo i Audi ir sudildavo po 200 k. km.
Tai va svarbiausiai tinkamas poziuris i varikli ir kaip jis buvo eksplotuotas praeito seimininko, tada visi varikliai laikys ir tarnaus 100 metu manau :).
Sekmes.
sveiki,
ir as isigijau Superb 2,5 TDI Comfort, 2003 m. 12 men. Norejau paklausti kur Kaune keiciate pagrindini dirza ir kiek tas mazdaug kainuoja. Paskambinus Skoda centre pasake kad kainuos apie 2500 lt. Manau kaina truputeli is lubu paimta. Aciu uz informacija.
oi ne tikrai ne ish lubu be 2k tikrai niekas nekeis...
Pay tha cost to be da BOSS!!
nu seip deatales ten nepigios bet pazystu chebr akas domeikavoje uzsiima tik dyzeliniu masinu remontu . vardas saulius pasisuk 869836497
idomu Superbabas is kur istrauke 1,5 K? nu aisku jei geros detales tai negaila ir 2 K ideti, nes ne kasmet juk tokios investicijos. o ka manote apie 2,5 dyzelius. vieni juos giria, kiti juos peikia ir baidosi. gal cia visu varikliutas pats ypatumas: jei nupirksi gera, tai ir tarnaus, jei nupirksi uzvaryta tai ir peiksi paskui.
bet siaip noretusi isgirsti is naudotoju apie ekploatacija situ varikliu.
P.S. aciu Tomai uz kontaktus bandysiu skambinti.
Galiu pasakyt viena vien V6 pasako daug ka tai jau didesnis variklis ir automatiskai daugiau visko yra. Galiu pasakyt 1.9 tdi 81kw jei keist kas priklauso ir det normales detales kad nebijotvaziuot 80 000 kainuoja kas kur apie 900 lt darbai apie 200, vienas atraminis 80 kitas atraminis 100 trecias atraminis 80 itempejas 120 vandens pompa 150 dirzas 100 nu as cia parasiau apytisklias kainas galima ir pigiau ir brangiau.
[img][/img]
o 2.5 tdi
[img][/img]
Ir dar vienas niuansas del 2.5 tdi kad pakeist dirza reikia nusiardyt visa prieki nes kitaip neina prieit todel del to kaina brangesne.
Seip as nesirinkciau 2.5 del keliu priezasciu pirma jis neekonomiskas antra brangi eksplotacija trecia nepatikimas siurblys. Aisku trauka skiresi bet pacipavus 1.9 tdi turesi ir trauka ta pacia ir variklis patikimesnis ir ekonomiskesnis.
1.9 tdi mieste apie 6l uzmiestyje 4.5l
2.5 mieste apie 10l uzmiestyje 8.
Ir tai vaziuojant nesmaugiant
na matysim kaip tas 2,5 tdi laikys.kazkaip kiti kas vazineja su audi tokiais paciais varikliais ne visi turi bedu.taigi,kaip kazkas sake koki varikli gausi,taip ir bus paskui atsiliepimai.
nu nezinau turiu ne viena pazystama kurie turi 2.5 tdi ir audi ir vw nesakau kad jie ges visi bet jie yra neekonomiski lyginant su 1.9
na ekonomija is esmes manes nedomina,nes jei perki v6 manau ekonomija neegzistuoja.man esme uz malonumus reikia moket,t.y.jei nori vazinet su v6 tai turi susimoket :)
Jei eknomija neegzistuoja kam pirkti dyzeli????????????????????
Pay tha cost to be da BOSS!!
MMM nu rimtai jei pinigu netaupai kam pirkt tada dyzeli. perki bendza ir nesuki sau galvos. Va jei nori pajust tikra v6 gausma tai imi audi A6 2.7 turbo Allroad :)
geriau tada A6 o ne allroad jeigu jau taip :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
2 RamunasD>>>> Nu jo, biski suklydau, va keiciausi praeita savaite Domekaivoje pas Sauliu, tai gavosi 1800 lt. Darbas pas ji kainuoja 450 lt, o uz visas detales sumokejau apie 1300 lt, ir dar antifrizo dapyliau. Gal galima ir pigiau rasti kad daro, bet Sauliumi labiausiai pasitikiu, nes zmogus vien tik su dyzeliais dirba ir zino ka daro.
Siaip man sitas variklis ok, nieko negaliu skustis, nuvaziuoju tikrai nemazai. Tik sakau keiciu tepalus su visais filtrais kas 10 k (sintetika), nepilu jokio rusisko zibalo ir panasiai.
o del ekonomijos tai jo, jis kazkur 2 litrais daugiau kurena negu 1.9. Tai jau patyriau savo kailiu :)
p.s. Tomai, pas 1.9 irgi atsivercia visas priekis kad pakeisti dirzus, nes variklis irgi isilgai stovi, tik ten kaip ir tavo idetose fotkese matosi, kad visko maziau daryti reikia ir maziau darbo zymiai.
Jei snekam apie ta pati sauliu, jis jau seniai neberemontuoja, o vadovauja savo darbininkams. Ir jei pataikiau, tai Kaune masina remontuoti tik ten ir niekur kitur.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Taip apie ta pati. Nu jo, is tiesu jis tik vadovauja, bet jo darbininkai matosi ne ka maziau kvalifikuoti, ir patars ir paaiskins, ir nelaikys uz durniu jeigu ko nzn apie varikli. Vienu zodziu viskas ten su jais gerai, tik matosi kad tuose garazuose jiems jau ten ankstoka darosi :)
sveiki, na kalba ejo apie dyzeliu ekonomija, ne apie benza: ) taigi peace. na manau geresnio varianto kaip domeikavoje turbut ir nebus, nes tikrai zymiai pigiau niekas nedarys dirzo keitimo. aciu labai, bandysim vaziuoti ten :)
Oj tikrai jis ne isilgai stovi pas 1.9 tdi. Isilgai stovi tik pas audines jis ir pasatus ir superbus. O ardyt prieki reikia todel kad jis stovi isilgai ir yra v6 jei nori pamatyt skirtuma turi pasiziuret kiek uzima vietos 1.9 ir kiek 2,5 reliai
Tai as tik apie superbus ir sneku cia. Nu bet tikrai, neatvertus priekio nepakeisi dirzu nei 1.9 nei 2.5.
nu 1.9 tdi uztenka tik nuo pagalviu pasileist ir viskas pasikeicia :) o 2.5 tai tarp dirzo ir ventiletoriaus ir uodui nosies nera kur ikist :)
Nu cia praeita savaite keiciausi dirzus savo, tai klausiau ir apie 1.9 tai sake ir ten reikia atsiversti visa prieki. Matai, gal cia kas kaip daro, kaip kam patogiau ;)
nu tas tai jo kiek vienas meistras dirba savaip :) Nui bet va sumokejai 1800 manau uz 1.9 butum sumolkejas 1000-1200
Nebutu, nes Superbuose 1,9 96kw stovi variklis taip pat kaip ir V6, kiek esu domejesis, tai uz darba meistrai beveik vienodai praso kaip ir uz v6. Bet negarantuoju, nes mano zinios laaabai pasenusios :)
Man asmeniskai sitie 2,5 tdi varikliai - pasaka. Ispudinga trauka, malonus variklio garsas o ir kuro vartoja kaip koks 2.0 85kw benzinis variklis.
Mano manymu masinos su tokiais varikliais lietuva pasiekia gerokai uzvaikytos, todel ir keikiasi zmones juos nusipirke. Tarkim, Anglijoje, visos masinos su 2,5 varikliais yra zymiai brangesnes nei 1,9, nes cia nera tokio dalyko kaip spidometru atsukinejimu ir panasiai. O lietuvoje is 800 000 km padaro, 250 000 km ir parduoda kaip "idealios" bukles masina - cia tikras pavyzdys. Tai kas gali likti is masinos kuri netoli milijono pravaziavus? O gi sh.. kruva..
Nu tai kad Lietuviai perka ne masinos stovi o rida. Seip galiu pasakyt normaliai priziuretam TDI 400 000 ne riba va pats saulius sake kaip keiciau dirzus pirmam TDI ( 220000km) sakau kaip varikliai kaip laiko sako jei naudosi gerus tepalus ir laiku viska darysi ir pilsi salerka normalia tai problemu neturesi pravazevo dyzeliukas 350 000 ir viskas ciki ir ziema kuresi ir trauke jokiu pretenziju neturiu.Draugelis buvo nupirkes delfina pasata TDI 66 kW prabeges 390 000 kebulas tai buvo pobaisis pirko ziema sako nu paziuresim kaip variklis lauke virs -20 isedes iskart kure nekaitines zvakiu ir apako kaip prasivertus variklui uzsikure.Nusipirkes malyk pravazinejo iki 560 000 ir paskui pardave broliam latviukam :)
O del 2,5 tai kiek vieno reikalas kadangi as i metus pravaziuoju 40-50 stuku man yra skirtumas kur 5l o kur 8-9l ir eksplotacija brangesne.
sutinku su serano 100 proc., kad Lietuvoje perkam tikrai pavargusias masinas (aisku buna ir isimciu). Bet galioja taisykle, kad geru masinu ir uz maza kaina niekas neparduoda. Va cia prie temos kaip tie patys vokietukai (o gal cia turkai) atsukineja Skodoms ridas. Enjoy :)
http://www.youtube.com/watch?v=GvKJOtSKZds
Tikriausiai turkai bus, arba ju apmokyti vokieciai :D Anglijoje uz spidometru atsukinejima 10 000 svaru bauda :)
Vokieciai ir neatsukineja tai daro tik turkai arba lenkai. Kiek pirkta masinu is gryno vokiecio tai viskas ciki sudeda net antrus ratu komplektus orginalius magus atiduoda jei sudeta buna kita aparatura. Turkelis su lenku tai viska isrenka net ir zapaske buna kad issima jei padanga nauja:)
ARX servise tokias invazijas suranda.Buvau ant tokios užsirovęs.Pasakė ,kad lįsta į kompą ir atsisakiau pirkinio.
Pavargau ieškoti tvarkingos auto ir pirkau naują.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
keista, taciau autobild kazkada rekomendavo 2,5 TDI variklius rinktis, o ne 1,9 TDI.
http://www.autobild.lt/wp-content/uploads/2009/10/0_ABL_24_2007.pdf
Jo jo rekomenduoja jie raso Pakeisti variklio dirzeli (tai daryti rekomenduojama kas 120 tukst. km) kainuoja apie 480–860 Lt. is kur tokios kainos man idomu :)
Priekinių stabdžių trinkelės (kompl.) - 354Lt.
Jauchiu auksines ides :DDDDDDD jau tokiais bulvariniais zurnalais pasiklauti tai...
Pay tha cost to be da BOSS!!
na zinant kad AutoBild Lietuva pati straipsniu neraso, tai tiketina, kad 480-860 - EURAIS bus :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pala robkek kaladeles irgi eurais??? :D sakau lempas raso che tas autobildas jei jis net nesuprato kad skoda superb tai yra passatas skyrtas kinu rinkai... :DD
Pay tha cost to be da BOSS!!
Nu seip tai kiek girdejas Superbo atstumas tarp asiu yra 10 cm ilgesnis nei pasto todel ji ir meinksciau vaziuoja.
Seip senai ir as varvinu seile del superbo prie gerus metus buvau rades vokieciuose 2006m 1.9 tdi 80 000 km su praha koplektacija (balta oda) svelniai pamustu priekiu uz 5400 bevaziuojant uzlinko tralas nuvazevom po 3 dienu lenkai is panoses paeme :( tai ir ziurejau kaip ant kito tralo vaziuoja :(
sveiki,
na vat pasiimu siandien sutvarkytra savo bolida skoda superb 2003-12 2,5 TDI. Keiciau: pagrindinius dirzus su itempejais ir t.t., neveike salono apsvietimas, taip pat tvarkytas blokas kuris stovi po pedalais, nes buvo apipuve laidai, taip pat tvarkyta parktronikai, pakeistas kapoto amortikas, dapilta stabdziu skystis, langu skyscio bakelio zarneles keistos ir dar kelios smulkmenos. Su visom dalim ir darbu gavosi 2300 lt.
P.S. greitu laiku tureciau imesti savo skodos foto.
Puslapiai