Kai turejau BMW 740 vairo stiprintuvas streikavo, lasedavo tepalas ir budavo sunkiai sukiojasi vairas. Maximoi pamiau maza tutele spec. stiprintuvam skirto "brudo". Supyliau, uzkuriau tik masina, lyg ranka nueme, vairas kaip plunksna :) Po kiek laiko nustojo ir tepalas laseti, ar bent maziau, jog lasu daugiau nesimatydavo. Taciau puse metu taip buvo. Paskui gal butu ir vel pagelbeje :)
Priedu yra ivairiausiu, esu bandes tik xado, del kitu nezinau. Siaip iki xado buvau labai skeptiskai nusiteikes priedu atzvilgiu, taciau kai parekomendavo draugas, autoremonto guru (kitaip negaleciau jo pavadint), susigundziau pabandyt. Rasiau - rezultatais apstulbes.
Nepatingekit pasiskaityt www.xado.lt ten viskas parasyta.
Pats asmeniskai apdorojau varikli, pavaru deze, galiniu ratu guolius. Kai turesiu daugiau laiko, aprasysiu rezultatus.
Priedu yra ivairiausiu, esu bandes tik xado, del kitu nezinau. Siaip iki xado buvau labai skeptiskai nusiteikes priedu atzvilgiu, taciau kai parekomendavo draugas, autoremonto guru (kitaip negaleciau jo pavadint), susigundziau pabandyt. Rasiau - rezultatais apstulbes.
Nepatingekit pasiskaityt www.xado.lt ten viskas parasyta.
Pats asmeniskai apdorojau varikli, pavaru deze, galiniu ratu guolius. Kai turesiu daugiau laiko, aprasysiu rezultatus.
Panašu į xado protegavimą ir marketinginį triuką.
Kolega, kur jūs dirbate? Platinate?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...
Dekoju, kad perkelet, nebuvau tikras, kur talpinti sia tema.
Nenoriu buti apkaltintas tokiu kaip Hausas, tad komentaru daugiau nebebus.
Mano darbas visiskai nesusijes su autoremontu ar pns. Siame forume esu tik kaip bendramintis su daugeliu cia esanciu.
Temos pradzioje klausiau, ar yra kas bandes mineta prieda. Jei nera, vadinas neturiu su kuo palyginti savo patyrimo ir tema galima apskritai panaikinti, isvengsime spekuliaciju ir forumo uztersimo nuo nereikalingu komentaru.
Ir anksčiau buvo panašių preparatų.Jau ir pavadinimus užmiršau.
Kažkaip neprigijo liaudyje.Šis Hado tai būtų populiarus auto pardavėjams.
Nenorėčiau haduoto nusipirkti.
Taip, metalo paviršiai yra padengiami, vadinkime to "dangalo" yra įvairaus tipo.
Jei siurblys nustoja užti ir išleisti 30-40lt tarnauja metus, du, penkis... tai tikrai nematau poreikio išmesti eilės šimtų :)
Yra kam analogiškai padėjo su varikliais, dėžėm, reduktoriais ir t.t. tačiau ne visuomet šie "vaistai" padeda, nes būna per vėlu jau ;)
Žinau ir aš tokių atvejų, vienas iš jų - tikrai xado atrodo kaltas (tepalo siurblį užvėlė opeliui), kitas atvejis - taip ar taip varikliui mišios buvo, tad ne xado įtaka. Bet žinau daug teigiamų istorijų. Tad kaip taip ar taip blogai - aš surizikuoju :) Kartais padeda.
Na jei jums nuo to geriau - tada tebunie :)
Tik kad tos produkcijos yra skirtingos pas abu (ir ne tik pas juos) tad net nezinau ar galima taip lyginti :)
Juolab kalbant apie kondicionierius tiek SMT2 ir Xado :) Na bet nesvarbu
Sena tema, ale pasidalinsiu patirtim. Xado isbandytas pirmakart pries trejeta metu, naudotas varikliui.
Masina vaziavo ir taip gerai, taciau ismeginau - rezultatas minus 0.2L saliarkos simtui km. Tiesa tas poveikis po kokiu 30-40 kkm silpneja, tada pilu iskart 2 tiubikus ir vel taupau ;) Bendroj sumoj ekonomija nedidele gaunasi (susitaupo apie 70litru kuro, uz xado sumoku virs simto litu)
Variklis- senas, geras WAG' inis 66kW TDI.
Meistrai aiskina-vienintele neberemontuotina detale tampa alkuninis, jei reiktu keisti ziedus, ar ka kitka-jokiu bedu.
Kadangi siais laikais nieks neberemontuoja motoru,o juos keicia (geriausia kartu su masina), tai ir galvos del to alkuninio nesuku.
P.S. su xado platinimu neturu nieko bendra, tad nepykit ;)
eksperimentavau su rvs ant keleto auto..visiems efektas buvo jauciamas...variklis tylesnis, dinamiskesnis..
PS eksperimentuota buvo su dyzeliniais ir dar gyvais varikliais..
Pasidalink savo rezultatais.
Aš esu bandęs 8 metų senumo BMW 520i. Rezultatas lygus 0.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...
o kokie rezultatai ir kuo tave apstulbino?
Octavia 2,0 TDI
Kai turejau BMW 740 vairo stiprintuvas streikavo, lasedavo tepalas ir budavo sunkiai sukiojasi vairas. Maximoi pamiau maza tutele spec. stiprintuvam skirto "brudo". Supyliau, uzkuriau tik masina, lyg ranka nueme, vairas kaip plunksna :) Po kiek laiko nustojo ir tepalas laseti, ar bent maziau, jog lasu daugiau nesimatydavo. Taciau puse metu taip buvo. Paskui gal butu ir vel pagelbeje :)
02" SDI.... kuro sanaudos nutylimos...
Priedu yra ivairiausiu, esu bandes tik xado, del kitu nezinau. Siaip iki xado buvau labai skeptiskai nusiteikes priedu atzvilgiu, taciau kai parekomendavo draugas, autoremonto guru (kitaip negaleciau jo pavadint), susigundziau pabandyt. Rasiau - rezultatais apstulbes.
Nepatingekit pasiskaityt www.xado.lt ten viskas parasyta.
Pats asmeniskai apdorojau varikli, pavaru deze, galiniu ratu guolius. Kai turesiu daugiau laiko, aprasysiu rezultatus.
Panašu į xado protegavimą ir marketinginį triuką.
Kolega, kur jūs dirbate? Platinate?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...
tema perkelta. Manau jai tinkamesne vieta yra cia.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dekoju, kad perkelet, nebuvau tikras, kur talpinti sia tema.
Nenoriu buti apkaltintas tokiu kaip Hausas, tad komentaru daugiau nebebus.
Mano darbas visiskai nesusijes su autoremontu ar pns. Siame forume esu tik kaip bendramintis su daugeliu cia esanciu.
Temos pradzioje klausiau, ar yra kas bandes mineta prieda. Jei nera, vadinas neturiu su kuo palyginti savo patyrimo ir tema galima apskritai panaikinti, isvengsime spekuliaciju ir forumo uztersimo nuo nereikalingu komentaru.
bet tu pats parasyk kuo tave rezultatai apstulbino? mums idomu ka pats gero patyrei, o ne ka savam puslapyje prirase pardavejai.
Octavia 2,0 TDI
Dėl to ir kilo minčių apie protegavimą, nes dalinasi, temos autorius, ne patirtimi, bet reklama.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...
Ir anksčiau buvo panašių preparatų.Jau ir pavadinimus užmiršau.
Kažkaip neprigijo liaudyje.Šis Hado tai būtų populiarus auto pardavėjams.
Nenorėčiau haduoto nusipirkti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Vairo stiprintuvo uzesius ir garsus tikrai gerai sutvarko
bet jei ruosiesi ilgai ekspluatuoti masina reiks keisti tas detales po XADO injekcijos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kodel taip teigiate? Yra kas metus, du ir zenkliai daugiau atidejo gedimo problemas.
Kartais zmones tiek ilgai tos masinos neturi :)
tiesig xado apaugina detales sluoksniu kuris jau nebegali buti remontuojamas, kaip ir pats teigi atitolina- paslepia mirties pozymius :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip, metalo paviršiai yra padengiami, vadinkime to "dangalo" yra įvairaus tipo.
Jei siurblys nustoja užti ir išleisti 30-40lt tarnauja metus, du, penkis... tai tikrai nematau poreikio išmesti eilės šimtų :)
Yra kam analogiškai padėjo su varikliais, dėžėm, reduktoriais ir t.t. tačiau ne visuomet šie "vaistai" padeda, nes būna per vėlu jau ;)
tuiru pazistama, kuris po xado ismete varikli :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Žinau ir aš tokių atvejų, vienas iš jų - tikrai xado atrodo kaltas (tepalo siurblį užvėlė opeliui), kitas atvejis - taip ar taip varikliui mišios buvo, tad ne xado įtaka. Bet žinau daug teigiamų istorijų. Tad kaip taip ar taip blogai - aš surizikuoju :) Kartais padeda.
as naudoju SMT2 metalo kondicionieriu tad ir pasekmiu nesibaiminu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Iš esmės tą patį naudojate, tik tas kondicionierius labai specifinio poveikio, bet profilaktikai tikrai nemaišo :)
smt2 visiskai kitoks produktas nei xado, ju veikimo principas skirtingas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na jei jums nuo to geriau - tada tebunie :)
Tik kad tos produkcijos yra skirtingos pas abu (ir ne tik pas juos) tad net nezinau ar galima taip lyginti :)
Juolab kalbant apie kondicionierius tiek SMT2 ir Xado :) Na bet nesvarbu
Sena tema, ale pasidalinsiu patirtim. Xado isbandytas pirmakart pries trejeta metu, naudotas varikliui.
Masina vaziavo ir taip gerai, taciau ismeginau - rezultatas minus 0.2L saliarkos simtui km. Tiesa tas poveikis po kokiu 30-40 kkm silpneja, tada pilu iskart 2 tiubikus ir vel taupau ;) Bendroj sumoj ekonomija nedidele gaunasi (susitaupo apie 70litru kuro, uz xado sumoku virs simto litu)
Variklis- senas, geras WAG' inis 66kW TDI.
Meistrai aiskina-vienintele neberemontuotina detale tampa alkuninis, jei reiktu keisti ziedus, ar ka kitka-jokiu bedu.
Kadangi siais laikais nieks neberemontuoja motoru,o juos keicia (geriausia kartu su masina), tai ir galvos del to alkuninio nesuku.
P.S. su xado platinimu neturu nieko bendra, tad nepykit ;)
eksperimentavau su rvs ant keleto auto..visiems efektas buvo jauciamas...variklis tylesnis, dinamiskesnis..
PS eksperimentuota buvo su dyzeliniais ir dar gyvais varikliais..
octavia '14 1.6tdi