Ženeva 2011: „Škoda VisionD“ koncepcija

Su šūkiu „Nauja „Škoda“ jėga“, kompanija „Škoda Auto“ šių metų Ženevos automobilių parodoje pristato naują korporacinį stilių, naująjį logotipą ir koncepcinį modelį „VisionD“, kuris atspindi markės naują dizaino kryptį.

„Mes norime išreikšti naują mūsų markės jėgą ne tik per artimiausioje ateityje debiutuosiančius naujus modelius, bet ir per tai, kaip mes pristatome save partneriams ir klientams. Daugeliui žmonių „Škoda“ vardas siejasi su patraukliais automobiliais, išskirtiniu kainos ir vertės santykiu, daugybe sumanių sprendimų ir tiksliai atliktu darbu. Būtent tai aiškiai atsispindi mūsų atnaujintame stiliuje“, - pabrėžė „Škoda Auto“ valdybos narys, atsakingas už rinkodarą ir pardavimus, Jurgenas Stackmannas. – „Škoda“ siekia žengti koja kojon su laiku ir tai nesunku pastebėti. Mūsų naujas dizainas ir šviežias stilius atspindi mūsų ateities planus.“

Pristatydama koncepcinį modelį „VisionD“, „Škoda“ siūlo pažvelgti į markės dizaino tendencijas ateityje. „VisionD“ išryškina „Škoda“ markei būdingus dizaino elementus ir tarsi nukreipia juos į ateitį. Gamintojai pabrėžia, kad ilga važiuoklės bazė ir trumpi kėbulo išsikišimai yra sėkmingos ateities automobilio architektūros sąlyga, nes esą abu šie elementai turi įtakos didesnei interjero erdvei ir, kartu su dinamiška stogo linija, suteikia automobiliui daugiau vizualinės didybės.

„VisionD“ tarsi simbolizuoja dar vieną didelį žingsnį į „Škoda“ markės ateitį. Jo dinamiškos, žadinančios vaizduotę, tačiau ne provokuojančios kėbulo formos siūlo unikalią galimybę pažvelgti į ateities „Škoda“ automobilių perspektyvą.

Jokių „VisionD“ koncepcijos techninių charakteristikų nepateikiama.

Informacijos šaltinis

Rubrika: 

Komentarai

Man gražiau uždengus priekines faras.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2