Sveiki, Skodistai,
Esu naujas skodistas ir naujas forumo dalyvis. Tikiuos priimsit i kompanija :)
Seniai galvojau, kad jeigu pirkciau nauja automobili, tikriausiai tai butu Skoda Octavia.
Taip ispuole gyvenime, kad pries tai vazinejau su Audi a4 2002 metu 1.9 TDI (96 kw) avant, bet jai kilo dideliu problemu su varikliu ir kitomis dalimis, teko ieskoti nauju ratu. Aptikau sia Skoduke ir griebiau.
Taigi mano pasirinkimas
2007 m. gamyba, registracija 2007.12
1.9 TDI, 77 kw (lyginant su buvusia, skaiciais mazoka :) subjektyviai vaziuojant kol kas esu patenkintas)
Salono ispildymas Elegance. Mano galva viskas ko reikia be imantriu "navarotu" (navigacija turiu atskira, odos nesu turejes, bet ir nenoreciau, sildomom sedynem pakaitalas bus kailiniai uzvalkalai).
Mechanika, nubegus 140 000 (akylus pamatys ir is nuotrauku). Tikiuosi rida tikra, jeigu serviso knygele, ir ARX vardas (pirkta is ju) neapgauna.
Jau atlikti darbai:
Isipilta dyzelio, langu plovimo skyscio
Atjungtas zibintu apiplovimas istraukiant saugikli (kai nebematysiu kelio, pats zibintus plausiu)
Nupirkti guminiai kilimeliai aukstais borteliais (aciu Tiukui, rekomenduoju ir kitiems)
Nuvaziuoti 150 km :)
Planuojami darbai:
Filtrai ir skysciai, begu perjungimo svirties rankenos pakeitimas (labai buvusio vairuotojo nukrapstyta ir nutrinta), galinio buferio buksyravimo ausies dangtelis (kazkur pamestas), isores ir salono plovimas, galinio valytuvo sutvarkymas (kai atsils), su laiku ragai, kablys, galbut chipas.
Truputi issipleciau. Mielai laukiu jusu komentaru/pastabu/nuomoniu/kritikos.
geras masiniukas, verta tu sumoketu pinigu :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Iki pilno grožio tik maxi-dot' tetrūksta ;-)
Jei čia tikrai Xenonai, tai apiplovimas ne dėl tavęs, o dėl priešpriešinių vairuotojų, kad purvinų žibintų padidėjusi sklaida neakintų jų. Taip darydamas tu negerbi kitų. Labai nemėgstų vairuotojų su nešvariais, nesireguliuojančiais ir kaip kitaip netvarkingai veikiančiais xenonais.
Skodistai, reiktu jusu pagalbos.
Atvaziavo uzsisakyta nauja pavaru perjungimo svirties rankena. Senoji pakramtyta, tai nusprendziau pasikeisti, juolab nauja ne karve kainuoja.
Tam, kad nuimti senaja rankena reikia prieiti is apacios, pakelti ta odini sijona. Kitaip sakant, reik listi po sijonu. :D
Gal kam yra teke ardyti ir ji nuimineti. Kur ka reikia spausti/traukti ar dar ka daryti. Bais, nesinori sulauzyti, o tai bus: norejau kaip geriau, o gavosi kaip visad.
Klustelejau ar ARX galetu pakeisti ir kiek uztruktu - sako pusvalandis (ne pats sugalvojau, taip man atsake). Pagalvojau, kad gal kaip nors paciam pavyks, nes vis vien neskubus ir nedegantis reikalas.
Kreipkis į Valdesą patarimo, jis geriausiai moka "palįsti po sijonu", prieti tiek iš apačios, tiek iš viršaus ir paaiškins kaip svirties galą nuimti :) Ir man atrodo, kad norint tai padaryti net nereikia lįsti po sijonu :D
Bent jau pirmose Octavia, tai sijos labai graziai psikelia :D
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Jau truputi pasimeciau, kur ta riba, kur kalbam apie sijonus kur apie rankenos keitimą :)
Pačiame ARX minėjo, kad norint pakeisti rankena, reiks po uždangalu nuimti kažkokį fiksatorių.
Kreipsiuso i valdesa, gal padės. :)
Čia truputį ne į temą, bet gal kam nors pravers.
Senieji TA lipdukai pas mane stipriai apsilupę (viskas tvarkinga, turiu TA žalią lapą, bet kam be reikalo turėti reikalų su "žaliaisiais kelių draugais" - iš patirties žinau, kad gali ir su mirgalkėm dėl lipduko pasivyti)
Nuo kovo mėnesio gasdina papildomais reikalavimais dyzeliniams varikliams (kam be reikalo tą variklį kankint su max apsukom).
Mašina neseniai pirkta, gal ras prie ko prisikabinti, tai susitvarkyčiau. Pačiam juk važinėti.
Kaip tyčia, sugedo galinis valytuvas. Galvoju bent tada lipdukus perklijuos. Susimokėjau 2x1 Lt.
Zmogiskas inspektorius/meistras pasitaike, tai sako jeigu abu soniniai veidrodeliai yra, tai gali valytuvas neveikti, TA praleis.
Užklausiau ar nebus sunkumų dėl naujų reikalavimų. Sako: Kas čia pas tave Škoda? - gali būt ramus, praeisi drąsiai. Gal kai kuriems seniem automobiliam bus sunkiau. Visiems į naudą - mažiau netvarkingu automobilių bus keliuose. Be to dar šviesas, už ačiū, su aparatu pažiūrėjo.
Dabar ir šviesas patys pareguliuoja ir leidžia prastą priešrūkinių veikimą (mano senoj auto vienoj pusėj nedegė, tai į smulkius gedimus išvadoj įrašė) ir pan., svarbu, kad per daug smulkmės nesusikauptų :-)
KAzkada manes nepraleido, kai valytuvas galinis veike, o jo apiplovimas - ne. Dabar viskas net iki tiek patobulejo :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Turiu situaciją:
Per 150 km kuro bako rodyklė nukrito nuo beveik pilno iki truputį virš pusės.
Kuro sąnaudas kompas rodė normalias. Važiavau keliu Panevėžys-Vilnius ne greičiau nei 130 km.
Į tepalą kuras nesuvažiavo. Ant žemės atrodo nelaša ir kur nors ant variklio pro šalį nepila.
Įtariu kuro lygio daviklį.
Dar reiktų pabandyti nuvažiavus į degalinę pripilt iki viršaus ir pavažinėti nuo pilno iki pilno.
Dar nesu tiek važinėjęs, tai gal nepastebėjau, kad bakas būtų labai netolygios formos.
Kaip pas kitus? Gal susidūrėt su tokiu reikalu? Kur gali būti kablys? Labiausiai neramu, kad kas nors rimta nebūtų.
Manau viskas cia normaliai, tarp beveik pilno ir truputi virs puses yra nedidelis tarpas.
Hm, kažkas ne taip mano manymu. Aš nuo pilno iki pusės nuvarau apie 500 km
Paskaiciavus, kad su baku nuvaziuoja 1K km, tai nesakyciau, kad taip jau ir normaliai. Pas mane atvirksciai, nuo puses pradeda kristi, bet manau siandien kazkoki rezultata suzinosiu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Kazkaip nebuvo man pasiseke tukstanti km su vienu baku pravaziuot, maximumas buvo 770 ir tai trasom visa laika galima sakyt. Man atrodo, kad ganetinai viskas normalu. pas mane pradzioj 150 km uzpylus baka rodykle gali ir nepajudet, paskui staigiai krenta i apacia. Siulau dar pabandyti pavazineti ir pilna baka uzpylti ir matysis +/- kas prie ko :)
Octavia 07 1.9 TDI
Pernai vasara bandziau, nuo pilno, be nuorinimo nuvaziavau 960km, po to supyliau 48L 50% uzmiestis.
Siaip manau reikia dabar prisipilti iki pilno ir nuvaziavus koki 100km, vel uzpilti iki pilno. Tada aiskiau matysis sanaudos.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tikslinu:
Spidometras ne mano, bet maždaug pažymėjau ribas nuo -> iki :)
Nuvažiuota 200 km, vidutinėm 5,4 (pagal borto kompiuterį)
Dabar pasižiūrėjus ir gerai pagalvojus, manau taip nutikti pilnai gali - kreivas bakas, 200 km.
Varysiu po darbo į degalinę pilsiu sklidiną ir tada žiūrėsiu.
Manau viskas cia pas tave gerai ir tiesiog anksciau neatkreipei demesio. Bent jau fabioj panasiu greiciu sitoje vietoje krenta rodykle.
per 200km sudeginai ~11L t.y. penktadali bako. Sakyciau bludija kazkur kazkas. Buvo neseniai nutkimas, zmogelis nusipirko masina ir reikejo parvaryti 100km, kuro trecdalis buvo, nuvaziavus 90 km uzgeso, sukiso dar kazkiek uz pertempima, servisuose, kol 3 servise dasuto kazkam patiknti baka, pasirodo tuscias, durniavo plude. Manau ir tavo atveju kazkas panasaus gali buti, nes pasikeitus sanaudoms, tai pasikeistu ir variklio darbas, o tai is karto pajustum.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
na nzn, pas mane taip pat kaip ir pas dauguma, uzpylus pilna baka, pravaziuoju kazkur 150km ir tik tada ji pajuda is vietos. o toliau, kuo maziau kuro bake, tuo greiciau krenta rodykle. kazkur esu skaites kad octavia bakas yra siaurejancios formos, bet i apacia. o tavo atveju gaunasi kad i virsu. tai nemanau kad isskirtini baka turi :D kazkas ne to cia.
Pas mane kai būna nepilnas bakas, tuomet kai mašina pastovi galu žemyn (pvz į nedidelę įkalnę), tuomet rodykle kuriant būna labai nukritus, po to važiuojant per kokia 10 km atsistato iki tokios ribos, kokia ir turi būt. Neskyriau tam daug dėmesio, manau paprasčiausiai kuras subėga į tą galą, daviklis stovi bako prieky ir blūdija :) Gal ir pas tave tas pats? :D
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
Sveiki, kolegos.
Nelabai man patinka tie kampuoti OII purvasaugiai (suprantu skonio reikalas).
Gal kam teko domėtis ar bandyti uždėti purvasaugius nuo OII FL? Jie, subjektyviai, gerokai gražesni :)
Pradžiai įdomu galimybės o po to galvosiu ir žiūrėsiu kainas. Gal kam nors irgi teko susidurti?
pas rusus esu skaites kad lyg ir varztu skyles atitinka. taip kad eitu pritaikyt. bet kitas dalykas, kad jie del savo mazumo praranda bet kokia prasme. tai jau geriau, skaitau, jau visai nuimt juos. :)
Kaip suprantu daugiau bandžiusių žaisti su purvasaugiais nėra. Tai gal ir aš nežaisiu. :)
Turiu klausimą iš kitos operos. Ar lubos 2-ose octavijose priklijuotos ar kaip nors kitaip pritvirtintos? Galvoju šiek tiek pažaisti su garso izoliacija. Bet nenoriu prisižaisti iki tiek, kad bus daugiau bėdų nei naudos. Jeigu priklijuotos, be reikalo nejudinsiu.
Buvo pavasarį kilęs reikalas su neveikiančiu galiniu valytuvu (rašiau apie nuotykius su TA). Atsakymas - užsinešusi ir nejudanti valytuvo ašis. Išsiardyta, išjudinta, sutepta, surinkta į krūvą ir dabar viskas veikia... Bet - kažkaip matyt peršokta per vieną dantį mechanizme, nes valytuvas stovi ne horizontaliai, o kokius 20 laipsnių pakilęs. Atrodo kreivai, bet vis kažkuo išsiskiria iš kitų (reikės iki galo sutvarkyti) :)
Tuo pačiu nusiėmęs plastmasinę galinio dangčio apdailą neradau visiškai nieko kas būtų panašu į garso/vibro izoliaciją, tai per visą plotą įdėtas porolono sluoksnis, tai triukšmas iš bagažinės iš karto sumažėjo. Dabar jau girdisi, kad šniokščia iš durelių, tai čia jau sekantis etapas.
Reikės praeiti panašias procedūras (nusipirkus reikiamas medžiagas ir nekeičiant dinamikų) - http://www.skodaklubas.lt/forum/pasidaryk-pats/garso-sistemos-perdarymas-octavia-ii
1-mas triukšmo salone mažinimo etapas baigtas. Laikas apie 3h.
Pasinaudojau Shadow patarimu ir nusipirkau klijuojamo bitumo su folija (Soudal) ir statybinės triukšmo mažinimo juostos iš Senukų (Knauf). Buvau jau triukšmą prigesinęs su ant porolono patupdytu atsarginiu ratu ir papildomais bagažinėje įklotais "adijalais". Dabar iš bagažinės didelio triukšmo nebesigirdi, nes durelės pradėjo labiau šniokšti :)
Sekantis etapas durys, bet čia reikės jau garažo, o ne daugiabučio kiemo sąlygomis. Ten nei kniedžių duryse nugręžt, nei naujai po to užkniedyti.
Gal netyčia žinote ar pamenat, kokio storio turi būti kniedės? Reikės iš anksto prieš ardant pasirūpinti.
P.S. Seniuose klausė, kam man tos garso izoliacijos tiek. Sakau, klijuosiu mašiną, girdėjau darbą atlieka. Sako - geras, turėsiu omeny. :)
Justai, siulau paziuret Valdeso post'a kur jis detaliai su fotkem aprase kaip savo masinai dare garso izoliacija. nzn ar nuemei absyvkes sonuose. bet ten irgi skardos nemazai ir galima klijuot viska :) bet siaip jega. as irgi ruosiuos po atostogu pasidarbuot sitaip :)
Kilimines apdailos nenuiminėjau. Kiemo sąlygomis tą truputį sudėtinga pasidaryti (nėr įrankių, vietos, laiko, bet to ir kaimynai kaip į beprotį žiūri).. :)
Dabar apdailos nenuiminėsiu. Pirma izoliuosiu dureles ir tada žiūrėsiu, jeigu reikės imsiuos dar kartą bagažinės.
Naiviai tikiuosi, kad gal II octavijose situacija kažkiek geresnė :) Valdeso (jis aprašė I octa, tai gal kas nors truputį skiriasi II-ojoje) ir Ruko temos visos išsinagrinėtos, bet ten neįžiūrėt kokios kniedės reikalingos. Taip pat turiu neatsakytą klausimą dėl lubų (priklijuotos ar kaip nors kitaip pritvirtintos). :(
del situ dalyku parasyk PM valdesui, jis tikrai turetu kazka pasakyt konkreciau.
o del garso izoliacijos octes II esu prisiskaites rusu forume, kad nieko gero. chebra pasidaro, bet rezultatas labai minimalus. tai va...
Ačiū, pamėginsiu sukontaktuoti su valdesu.
Jeigu bent kažkiek pagerės, tai valio! Kartais smagu tiesiog pasikuisti prie mašiniuko. Geriau iš arti susipažinti :)
Justai, kiek tie rolonai atsiejo ir kokia iseiga?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Garso izoliacijos juosta 10 cmX30 metų (3 kv.m.) - 46 Lt
Ale vibro izoliacija (nes ne visai gal tam yra skirta, bet turi bitumą ir padengta folija) ~1 kv.m. - 34 Lt
Vibro izoliacijos nedaug kur klijavau (ranka padauziau skardas tai storos, mažai vibruoja, be to gamyklines pakankamai nemažai priklijuota) tai dar liko beveik pilnas.
Garso izoliacijos nepakisau po gamykliniais kilimais ir klijavau vieną sluoksnį. Atsarginio rato lovio sonai taip pat išklijuoti. Kiek juostos liko ziureti nuotraukoj palyginus su nauju.
Juosta labai gerai limpa ant nuriebalinto paviršiaus. Bet prilimpa ir nenulupsi, nes plysta porolonas, o klijai lieka.
Tad reikia su meile, neskubant darbuotis.
Su kuo nuriebalinai? 646?
юзербары для форумов
646 ir kiti skiedikliai pazeidzia dazus. Geriausia nuriebalinti Nefrasu.
JustasJ uzklausei i AZ bet galim ir cia pakalbeti, gal kam bus irgi naudinga, tik kazkaip dabar vis neturiu daug laiko forume praleisti.
Del kniedziu diametro negaliu atsakyti. Lubu apdaila nepriklijuota, o laikosi visu perimetru po gumom ir kitom plastmasem. Peiekyje laiko skydeliai nuo saules.
II oktoj duru izoliacija darosi paprasciau, nes yra istisines skardos ir nereikia sukti galvos, kaip padaryti su visom skylem ir dar kad po to vanduo i salona neteketu. Tam reikia knistis darant visokius nutekejimus. Kai isardysi duris klijuok ir isorines ir vidines skardas ir efektas tikrai turetu pasijausti. Tiek kad tavo naudojamas porolonas plonokas ir jo efektyvumas mazas. Klijuojant juosteles stenkis nepadaryti tokiu vietu kur galetu rinktis ir uzsilaikyti vanduo, jau tada geriau palikti tarpeli kad galetu nubekti, bet velgi kuo vientisesnis uzklijavimas tuo geresnis efektas, todel siauros juosteles nelabai gerai, bet vis geriau negu nieko.
O kodel dabar neiseina padaryti kad matytusi i kuri posta as atsakineju, ar as kazko nematau.
Nuriebalinimui labai puikiai tinka pats paprasčiausias vaitspiritis.
]
Vaitspiritas palieka plevele ir ja reikia sausai nuvalyti, o nefrasas visai neriebus.
Na taip, nuvalyti reikia. Kai dar remontavau mašinas, tai prieš gruntavimą ir dažymą visada plaudavom vaitspiričiu ir sausai nuvalydavom.
]
Nuriebalinau svelniai 646 sudrekintu skudureliu. Daug skyscio nepyliau, tai tikiuosi dazu nepazeisiu.
Valdesai porolonas plonokas, bet jei ka klijuosiu dviguba sluoksni. Mano galva dureles ne bagazine, tai siauresne juosta galbut net bus privalumas, bus lengviau laviruoti. Bet kokiu atveju, aciu uz patarima, stengsiuos kuo vientisiau, kad efektas butu kaip imanoma geresnis.
Dabar turint laiko ir noro bus galima pasiziureti, kas po lubu apdaila darosi :)
Veluodamas bet ikeliu kokius skaicius man parode maniske. Balandi :)
Nupirkau saviškei ragus nuo anglo.
Gal teko kokioje firmoje montuoti, nes namie neturiu sąlygų.
Be to gal kas nors iš forumiečių, leistų išsimatuoti, kurioje vietoje gręžti skyles. (nesinori prie svetimos mašinos sukinėtis su rulete)
Veiksmas Vilniuje.
Ar kartais neturetu tenai jau buti zymes ar skyles padarytos???
Kiek domėjausi žymių nėra, bet ARX parduoda naglą trafaretą, pagal kurį pragręžia išorinę skardą, o po ja yra jau paruošti vidiniai varžtai.
Tai reikia turėti trafaretą arba pamatuoti pagal esamus.
octavia 1 nesenai dejom ragus, tai visos skyles yra originaliai padarytos ir nieko grezti nereikia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Keista, nes aš saviškiai pernai specialiai žiūrėjau nuėmęs tą juodą juostą nuo stogo. Jokių skylių nerasta, nors elsoj rašo, kad jos yra.
]
Dėl ragų tvirtinimo patarčiau nusiimt lubas, ir gręžt iš vidaus, jau prisisukus tuos kampuočius tinkamu atstumu, skylių centrus pasimatuojant su rulete. O tada išgręžus beliks prisukt ragai.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
egi zinok viskas buvo, visos skyles, beliko tik prisukti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Papuostas mano automobiliukas. Isstaciau anksciau pirktus ragus. Nelabai kas galejo atsakyti kaip ten su tom skylem ir ju atstumais, tai teko nuvaziuoti i srota issimatuoti atstumus. Ismatavom, tevukas grazta i rankas is isores padarytos 8 skyles ir prisukti ragai.
Dabar jau universalas, kaip universalas atrodo :) Kai nuplausiu, galesiu ideti nuotrauka. Neplauta geda zmonems rodyti.
Is kitos operos. Ilipant ir islipant labai dauzau kojomis slenkscius. Galvojoju reiketu paimti kazka panasaus. http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Skoda-Octavia-II-04-12-original-Skoda-Auto-as-door-sill-covers-OCTAVIA-logo
Gal kas turit? Verta? Kokie ispudziai ir pan?..
slenkščiams ir aš pirkausi,nes vaiks belaipiodamas nubraize,emiau aš originalius is atstovu,tai dabar ramu :),prisiklijavo gerai ir laikosi gerai,manau kad vertas pirkinys
Pirkai paprastus lygios plastmases? Ar su kokiais nors pagrazinimais? Gal pameni kiek mazdaug kainavo?
Nors buvo labai karsta, pasipuosem.
Per pusmeti isorei prideti vasariniai ratai ir ragai. Sutaisytas uzsineses valytuvas.
Vidui salono plovimas, nauja begiu perjungimo svirtis, salono filtras, garso izoliacija. Vaziuokleje - stabdziu cilindro guma, galines atmusimo gumos, nudauzytos rudys nuo stabdziu disku.
Tuoj tepalo keitimas (600 km), reikia uzbaigti vairuotojo dureliu garso izoliacija, uzsideti slenksciu apsaugas.
Noretusi (ziuresim kaip pavyks) dar papiktinti varikli chip'u. Galbut uztamsinti langus.
Kokia, jusu nuomone, pleveles spalva labiausiai tinka prie sidabrinio kebulo?
Mobilus neleido geresnes nuotrauku kokybes isgauti.
pirkau paprastus juodos plasmases,bijau sumeluoti,bet lietuvoje berods uzklaustas pasiulymas buvo is skodos uz 135lt ir reikejo laukti pora savaiciu,pats isigyjau norvegijoj ,taip pat is skodos uz 560nok.
Puslapiai