Sveiki, sveiki,
Taip jau nutiko, kad prieš tai buvusi mano tema padarė dingau, tad sukursiu naują na ir jei kas pasisakėte prieš tai buvusioje, būtų puiku jei tai padarytumėte dar kartą :) na, o dabar trumpai:
Esu Julius, naujas žmogus Jūsų forume, viliuosi sutarsime puikiai. Persėdau į škodą (modelis temos pavadinime) iš Volvo s80, viliuosi, kad tarnaus puikiai ir mylėsiu ją kaip ir pastarąją auto, nes švedų kūrinys paliko tikrai nuostabius atsiminimus. Kodėl keičiau auto jei buvusioji tokia gera? Todėl, kad gyvenu užsienyje ir nebegalėjau eksploatuoti LT automoblio. Minėtoji škoda pasitaikė pirkimui visai netikėtai, šiek tiek iš pažįstamo žmogaus, tad nupirkau ją tikrai už gerą kainą, kadangi įsigijau ją dar žiemą, tai spėjau pajausti ir 4x4 sistemos privalumus - super! Turi ji minusiukų, kurie man daugiau mažiau, o kadangi vykstu su ja šio mėn. pabaigoje į Lietuvą planuoju juos pašalinti. Kaip bebūtų turiu ir keletą klausimėlių Jums, kolegos:
1. ar šis auto turi kažkokių spec. mazgų į kuriuos turėčiau atkreipti dėmesį? t.y. ar yra kažkas tokio, kam reikia skirti papildomo dėmesio, kad ateityje eksploatuojant nekiltų netikėtų problemų?
2. gal atsirastų Klaipėdietis kuris galėtų sumontuoti autopilotą į manąjį auto?
3. įmanoma pareguliuoti vairuotojo dureles? jei taip, tai kaip tai atlikti? yra kiek pasėdusios.
Na, kol kas tiek tų klausimėlių, dar kartą ačiū tiems, kas pasisakys, na o dabar pora nuotraukų prisistatymui ;)
LIKE.
ŠKODA OCTAVIA I V/RS 1.9TDI chiped
Juliau, sveikas prisijungęs prie mūsų gretų. Auto liuks ;) fainos spalvų kombinacijos, tik gaila ne oda :) Bent jau man.
Atsakymai:
1. manau šiai dienai svarbiuasia tema apie 4x4 yra ši - http://skodaklubas.lt/forum/octavia/neisijungia-4x4-galas-2001-m-octavia
2. jei rankos ne iš apačios į viršų auga, tai auto piloto montavimas nėra labai sudėtingas dalykas. Jei be abejo pavyktų gauti pilnos komplektacijos laidą. Bet ir be jo galima šauniai išsviersti. http://skodaklubas.lt/forum/pasidaryk-pats/autopiloto-montavimas-octavia-mki
3 klausmas man taip pat aktualus :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
3. Įmanoma. Pačiam teko tą daryti.
]
Ačiū už gerus žodžius :) odos norisi ir man, ko pasekoje ir teiravausi ar tinkamas hečbeko salonas į manąją būtų, nes kaip tik forume parduodamas šviesios odos :)
1. okei, pasiskaitinėsiu kas ir kaip kalbama ten.
2. rankos lyg ir normaliai auga, bet grįžus nemanau, kad turėsiu daug laiko užsiimti montavimais, tad būtų puiku jei kas turėtų laiko ir norėtų kapeikėlę, kitą užsidirbti. Dėl laidų kas ir kaip tikrai nežinau, bet rankenėlę pirkau taipogi iš forumiečio, šiandien draugas kaip ir turėtų ją nupirkti :)
3. Egis, būtų šaunu jei bent kažkiek paaiškintum jei įmanoma žinoma kaip ten jas pareguliuoti, nes, kad tu jas sau pareguliavai, tai mes džiaugiamės, bet norėtume ir mes pasireguliuoti :D
Juelz
Регулировка двери
Для правильной регулировки двери необходимо ослабить крепление петли двери на стойке и двери. Другие мероприятия, например, выправление дверей движением вверх, бесполезны. При последующем нажатии сверху дверь снова опускается.
– Ослабить винты с головкой Torx, чтобы дверь могла смещаться (например, -V.A.G 3320- насадкой Torx -T45-).
l Дверь установлена правильно, если зазор между дверью и дверным проёмом одинаковый по всему периметру, дверь не утоплена и не выступает и соответствует линиям кузова.
Atlaisvini lankstų varžtus kurie ant stoikės. Ten varžtai Torx berods. Du varžtai ant vieno lanksto. Vienas iš išorės, kitas iš vidaus. Apatinio lanksto atsilaisvina abu, o viršutinio tik išorinis, nes vidinis užkištas už panelės. Bet to užtenka. Kai atlaisvini tuos tris varžtus, stipriai kilstelni duris į viršų, suėmęs už durų apačios. Pasitikrini, užverži jei viskas tvarkoj ir laimingas važinėji. Jei rankom nepasikels, tai gali netgi per viršutinį lankstą plaktuvu užvažiuoti, tik netiesiogiai, o per kokį pagalį, įrėmęs iš apačios, kad lankstą, esantį ant stoikės, į viršų pavarytų.
]
Didelis ačiū, radęs laisvesnį pusvalandį, bandysiu :)
Juelz
Toks klausimas i ta pacia tema. Antros kartos octavijoj galines dureles tokiu paciu principu reguliuojasi
Gal kas galite pasiulyti priekinį stiklą manajam auto? :)
Juelz
Nedėk seno, pirk naują. Tuo labiau kad ir kaina jų nėra kosminė.
]
Ačiū, naujo ir ieškau, tik nepaminėjau :)) galvoju gal kas dirba su stiklais ir nuolaidėlę gali suteikti :) domėjausi pas vienus, tai 500lt su įdėjimu (sako firminis stiklas, gamintas ne trečiose šalyse), tai kaip jums atrodo daug čia ar normali kaina? :)
Juelz
Alytuj dėjaus prieš du metus tai lenkiškas kainavo berods 300 su įdėjimu. Kadangi kai man įklijavo tik tada apsižiūrėjo kad yra labai nežymus brokas keleivio pusėje. Buvo pasitinkimas: arba 50 lt. pigiau arba naujas stiklas po savaitės. Pasirinkau pigumą, nes matomumui brokas netrukdo ir nežinodamas jį nelabai ir pamatysi. 500 litų tai man atrodo idiotizmas. Reikėjo paklausti koks tas firminis. Panevėžys nežinau ar dar stiklus gamina, tai visus atvežtinius galima vadinti firminiais.
]
vilniuje pernai keistas stiklas, su darbu 300lt kainavo, stiklas kinietiskas, rekomendavo patys stiklu klijuotojai, metai praejo, jokiu bedu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na man siūlė taip pat variantą iš trečiųjų šalių, tai jo kaina su keitimu 400lt. Kainos čia pas 'evelkas' firmą, tai kadangi dar truputį laiko turiu, reikės pasidomėti ką siūlo kitos firmos :)
Juelz
Nežinau kaip ten iš kiniečių. Pats nežinodamas gal nesidėčiau. Bet jei Tiukus sako kad kokybiškas - juo galima pasitikėti. O jei Vilniuje tokios kainos, tai galiu Alytuje pasiklausinėti. Galbūt tikrai bus pigiau atvaryti į Alytų, negu dėtis Vilniuje.
]
kolkas bedu jokiu nera, kiek stiklas laikys bus matyt
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kiek jau teko domėtis, tai Octavia I priekinis stiklas yra linkęs į savaiminį skilimą. Taigi, čia loterija kaip jis laikys. Svarbiausia, kad kokybė stiklo nebūtų tokia kaip kažkada Dauguose gamino. :D
]
Na užklausiau dar vienoje firmoje, jie šiaip turėtų būti pigesni nei 'evelkas', ryt manau gausiu atsakymą :)
Juelz
Pats domėjausi rudenį... Vilniuje: Evelkas - 370 Lt; Stiklita - kinietiškas 360 Lt, europoj gamintas - 420 Lt; EuroGlass - 570 Lt. Kainos su darbais.
Na man dar kita firma atrašė, tai 480lt, švediškas stiklas su darbu, tai kaip matau Klaipėdoje 500 pinigų vis tiek reikės :))
Juelz
Sveiki,
Nutiko bėdelė. Vairuotojo pusės durys neatsidaro tiek iš vidaus, tiek iš lauko. Manau problema su trosu. Kokios mintys, kaip jas atidaryti? Nes "abšyfkę" kaip nuimti iš salono sunku įsivaizduoti, kaip ne kaip, bent pas mane ji pritvirtinta su varžteliais, o kaip prie jų prieti kai durelės uždarytos, tai sunku ką ir sugalvoti... ačiū už mintis.
Juelz
Juelz
Buvau atrakinęs, išsiardžiau, buvo trosas nuo vidinės rankenėlės nuėjęs, bet čia ne visa bėda. Esmė, kad uždėjau, viskas tvarkoje, durys darinėjasi, bet iš vidaus su mygtuku užrakinau, o atrakinant vėl nei viena rankenėlė nebereaguoja, nei vidaus, nei lauko, tai kaip suprantu durelėse neatsijungė tas vadinamas "deadlock" kur užsirakina, kad nei iš vidaus atidarysi, nei iš lauko, tai ką dabar daryt gal yra pas ką minčių? :(
Juelz
Pareguliuok isorines rankeneles trosa. Jis greiciausiai per daug itemptas.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW