Labas
Planuoju pikti Škoda Yeti Style 1.4 TSI 92 kW (125 AG) DSG. Noreciau truputi informacijos, Jei nesunku atsakykite i pora klausimu:
1. Kiek laiko vairuojate Škoda Yeti?
2. Ar turedamas tokia patirti pirktumete toki automobili? (Jei ne tai kodel?)
Aciu. Jusu atsakymai pades man apsispresti.
Yeti vairavau pusantrų metų, kol žmona neatėmė. Viskas jame tiko, tinka ir žmonai. Tik variklis mano 2,0 TDI. Teko pavažininėti su nauja Octavia 1,2 benzas, DSG 7, Euro 6. Dėžės darbas fantastika, variklio 81 kw. bent jau man mieste pakako pilnai. Savininkas dažnai važiuoja link pajūrio, tai nenusivylė mažu varikliuku trąsoje. Neturiu info apie 1,4. Nesigailiu pirkęs ir tikrai pirkčiau vėl. (didelė tikimybė 1,2 arba 1,4 DSG)
Matyt, kad nepirkciau. Nepasiekus 60000 numire DSG 7 deze. Remontas brangus. Greitai reikes keisti sankabos diska, nes pasirodo i Yeti deda prastus diskus kurie pakankamai mazai laiko (apie tai galima daug info susirasti rusiskuose forumuose), o man kai keite DSG elektronika, tai uzsimine, kad sankabos diskas jau ant ribos... ir siaip pilna visokiu vaikisku ligu. Vienintelis pliusas Skodos, kad remontas pigesnis nei kitu WV grupes automobiliu. Dar plius siandien vaziuosiu keisti supuvusios nuo dregmes keleivio oro pagalves, taip, kad ir izoliacija pas Yeti prasta. Vienu zodziu jei kada ir planavau, kad pirksiu Yeti antra karta, tai mano planai siuo klausimu pasikeite, nors nera nei vienos idealios masinos.
DSG7 nelaiko pačios greičių dėžės guoliai. Ji yra su sausa sankaba. Teoriškai ji apskaičiuota atlaikyti 250Nm sukimo momentą, kas yra labai nedaug. Nebrangūs aptarnavimai, nes tepalo talpa tik 1,4l.
DSG6 yra su šlapia sankaba. Žymiai patikimesnė konstrukcija, kuri pagal mano šaltinius laiko 600Nm ir daugiau. Aptarnavimai brangesni, nes tepalo telpa apie 6,5l.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Su guoliais viskas OK. Problemos elektronikoje, t.y. sugedo visas elektroninis blokas kuris ta visa greiciu deze valdo. Remonto kaina 1400 eur. 2 metu garantija jau pasibaigusi. Tai vienas is daznu gedimu, tik jis budingas nuo 100 000 km, na o man islindo greiciau. Vienintelis pliusas tas, kad jau sia problema kaip ir galima pamirsti ilgam laikui...
MartynasGTI jei ka, tai DSG7 dezese tepalas nekeiciamas nes jos sandarios, taip, kad aptarnavimo nera jokio. Cia jau buvo toks skandalas uzsienyje kai imdavo servisai pinigus uz neva keiciama alyva DSG7 greiciu dezese.
Įdomu ar tikrai sugedo elektronika... Dėl nepatikimų guolių susidaro metalo drožlės, kurios nusėda ant šakučių padėties daviklių, kurie yra magnetiniai, ir daug kas į tai neatkreipia dėmesio. Tokią problemą esu stebėjęs iš arti. Pirmą karta pakako pakeisti tepalą ir nuvalyti tuos magnetukus, tačiau nelabai daug pavažinėjus sugrįžo vėl su ta pačia problema, tai buvo pakeisti ir guoliai.
Aišku nesakau, kad pas tave yra būtent taip, tačiau esu susidūręs su tokiu atveju.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Na ir aš paskaitęs ėmiau abejoti DSG ir benzo varikliais. Bet dėl kitko Yeti kolkas tinka man. 2,0 TDI 81 kw., 2011 m.- 140 t. km. rida ir nieko išskyrus einamus aptarnavimus.
MartynasGTI na matai prie tu metalo drozliu ir sakuciu jauciasi, kad pavaros blogai perjungiamos, atsiranda trukciojimu, bildejimu ir dar visokiu kitokiu fiziskai juntamu dalyku. Mano atveju jokiu problemu su pavaru perjungimu nebuvo, tiesiog masinos kompiuteris ismete klaida be jokio aprasymo be nieko tiesiog displejuje kur rasoma kokia pavara vaziuoji pradejo mirkseti (pridedu paveiksliuka) taisymo raktas. Uzgesini masina ir uzvedi is naujo, rakto neber, pavaziuoji su ja kokias 4-5 minutes ir vel pradeda mirkseti raktas. Nuvezus masina i servisa ir atlikus diagnostika islindo ir pati klaida t.y. elektronikos gedimas. Pakeitus dezes smegenys, is naujo ja adaptavus prie masinos ir t.t. vel viskas veikia, tik vat deja sitas malonumas pakankamai daug kainavo.
su 1.4 varikliuku jau apie 19kkm prakeliavau, sąnaudos apie 8,0ltr., na jei važiuoji kai pensininkas tai min 1 ltr mažesnės, trauka tai tikrai skųstis negalima, vienintelis minusas kad bagažinė mažoka visa kita pliusai, gal teko susidurti kam su priekiniu stiklu, gavau greičiausiai iš barstytuvo akmenuką, bet sutrukų tik po kelių dienų.
Turiu Yeti, benzinas 1.8. Pradėjo valgyti daug tepalo ( 1000km ~ 0,7l) , pradėjo kleksėti kompensatoriai. Norėčiau susitvarkyti. Galite patarti,kur ar pas ką nuvaryti mašiną pataisymui ? Kur jūs tvarkote savo škodas su panašiais gedimais ?
cia 1.8 turbo variklis, CDAA jo kodas, yra bedu sitiems varikliams, arba keiti stumoklius variklyje- savaime aisku ir visa kita prie to arba keiti varikli.
Cia kaip ir gamyklinis nepripazintas defektas, arba viskas gerai buna arba valgo tepalus sitie varikliai
dvi masinas su sia beda tvarkeme, turbinos remontas nepadejo, po to konsultaciju su centru meistrais dave savo vaisius, visi tapati kalbejo kokia beda gali buti sio variklio viduje ir, kad si beda daznokai pasitaikanti, bet pabandyti verta, blogiau nebus
Su tokiu paciu motoru ziurinejausi viena octa ir buvo per ARX'a uzklausta istorija... Gavau toki atsakyma - Su šiuo automobiliu viskas neblogai, išskyrus variklį. Jis yra buvęs pas mus servise, klientas skundėsi itin didelėmis alyvos sąnaudomis (1000 km – 1 litras). Buvo nustatyta, kad varikliui reikalingas kapitalinis remontas, tiksliau žiedų keitimas.
tiukus, gal ziedu susidevejimas? niekaip nesuprantu prie ko cia stumuokliai :) o jei sudile ziedai, tai paprasciau butu juos pakeisti, nei ieskoti kito variklio, kuris gal bus panasios bukles...
bet tai kas per cirkas, kad prie sitokios mazos ridos susidevi ziedai?
Vokiška kokybė neatlaikė lietuviško asfalto, kažkas priekinėj pakaboj pradėjo bildėti. Kaip gerai- ilgai laiko traukutės? Ar ilga gamyklinė garantija važiuoklei?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Gali atrodyti, kad viena uždėta atvirkščiai, bet jos taip ir turi būti.
erikano wrote:
abu amortizatoriai tinka abiems pusems...skoda- simply clever:)))))
ok, nuraminot :)
EDIT: pagal garantiją pakeista dešinės pusės stabilizatoriaus traukutė, tuo pačiu atliktas eilinis tech.aptarnavimas už 102eu. iš pokalbio supratau, kad dėl variklio ekologinių normų sulauksime kvietimo iki 2017m. su galimybe jo atsisakyti :)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Perskaitikite garantija,ji taikoma VISAM AUTOMOBILIUI!!!!!!!!! Nera skirtumo ar tai deze ar tai kita detale,kebulas ilgesne garantija.Ir NETAIKOMA savaime senstanciom detalem,valytuvai,padangos,lemputes(nors lemputes irgi pakeis jeigu pareikalausi)stiklai ir pan,kiek vienas gauna nekeiciamu detaliu sarasa i rankas,perkant auto is salono-PASKAITIKITE.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Būtina taip garsiai? Konkretaus sąrašo negavau, kaip ir kitos info... Tik raktelius į ranką ir patarimą įsipilti dyzelio...
Šiuo atveju- garantija važiuoklei visus 4m.- tarp daugelio minusu, didelis pliusas Skodai. Kai kiti gamintojai taiko 20 000 - 30 000 km limitą. Juk važiuoklei jokie profilaktiniai aptarnavimai nevyksta, kaip ir lemputėms ar stabdžių kaladėlėms:)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Kaip gali buti tik raktelis ir patarima?Sutarti turi?Is muitines dokumentas kuri turi pateikti Regitroj?Apziuros lapas,kur pasirasai kad su auto viskas ok,jeigu taip istikruju yra?Prie sutarties ir turi buti sarasas detaliu kurioms netaikoma garantija.Ir jeigu tiksliai pamenu,tai dar buvo kaz kokiu poperiu,kokie tikslia tiesiog nepamenu-senai buvo pirktas auto.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Gal kas daretes antikorozini su Krown?
http://auto.plius.lt/skelbimai/skoda-yeti-1-8-l-visureigis-2015-benzinas-4509187.html
Gal kas nori odini salona sviesu?Masina siu metu,tai bus visiskai naujas.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
variantas gal ir neblogas, tik kur dėti likučius?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Tai parduoda dalymis,todel ir gali buti idomu,nes galima nusipirkti tik salona.Aisku kokia kaina butu idomu.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Suklydau,visa auto reikia pirkti.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Labas
Planuoju pikti Škoda Yeti Style 1.4 TSI 92 kW (125 AG) DSG. Noreciau truputi informacijos, Jei nesunku atsakykite i pora klausimu:
1. Kiek laiko vairuojate Škoda Yeti?
2. Ar turedamas tokia patirti pirktumete toki automobili? (Jei ne tai kodel?)
Aciu. Jusu atsakymai pades man apsispresti.
Yeri turejau anksciau,dabar turiu Octavija,tureciau galymibe vel gauti Yeti,ta ir padariciau,vairavau apie 2 metus.Nupirkciau vel tikrai,octavijos ne.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
patinka- nepatinka, deja, už tokią kainą ir robotu nelabai ką galima rasti...
paskalos apie tsi variklius:
http://wikimotors.ru/ea111-1-4-tsi-tfsi/
http://www.abw.by/news/155846/
http://autobild.by/index.php?id=3607
paskalos apie dsg:
http://www.yaplakal.com/forum11/topic636617.html
http://supercar.ru/details/so-whether-unreliable-robot-dsg/
http://bipek.kz/news/771
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Yeti vairavau pusantrų metų, kol žmona neatėmė. Viskas jame tiko, tinka ir žmonai. Tik variklis mano 2,0 TDI. Teko pavažininėti su nauja Octavia 1,2 benzas, DSG 7, Euro 6. Dėžės darbas fantastika, variklio 81 kw. bent jau man mieste pakako pilnai. Savininkas dažnai važiuoja link pajūrio, tai nenusivylė mažu varikliuku trąsoje. Neturiu info apie 1,4. Nesigailiu pirkęs ir tikrai pirkčiau vėl. (didelė tikimybė 1,2 arba 1,4 DSG)
Matyt, kad nepirkciau. Nepasiekus 60000 numire DSG 7 deze. Remontas brangus. Greitai reikes keisti sankabos diska, nes pasirodo i Yeti deda prastus diskus kurie pakankamai mazai laiko (apie tai galima daug info susirasti rusiskuose forumuose), o man kai keite DSG elektronika, tai uzsimine, kad sankabos diskas jau ant ribos... ir siaip pilna visokiu vaikisku ligu. Vienintelis pliusas Skodos, kad remontas pigesnis nei kitu WV grupes automobiliu. Dar plius siandien vaziuosiu keisti supuvusios nuo dregmes keleivio oro pagalves, taip, kad ir izoliacija pas Yeti prasta. Vienu zodziu jei kada ir planavau, kad pirksiu Yeti antra karta, tai mano planai siuo klausimu pasikeite, nors nera nei vienos idealios masinos.
Media centrai: http://www.hdmedia.lt
deze teko remontuoti savo lesomis? ar garantinio? o del ko numire? ligotos jos, ar koks defektas?
octavia '14 1.6tdi
toks inžinerinis sumanymas, rusiški forumai apie tai nenustoja rašyti... vokiška kokybė ;)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
ka dar, frostai, aptikai rusiskuose forumuose? gal jau kas "uzmuse" musiski 2,0 81kw motora? :)
octavia '14 1.6tdi
DSG7 nelaiko pačios greičių dėžės guoliai. Ji yra su sausa sankaba. Teoriškai ji apskaičiuota atlaikyti 250Nm sukimo momentą, kas yra labai nedaug. Nebrangūs aptarnavimai, nes tepalo talpa tik 1,4l.
DSG6 yra su šlapia sankaba. Žymiai patikimesnė konstrukcija, kuri pagal mano šaltinius laiko 600Nm ir daugiau. Aptarnavimai brangesni, nes tepalo telpa apie 6,5l.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Su guoliais viskas OK. Problemos elektronikoje, t.y. sugedo visas elektroninis blokas kuris ta visa greiciu deze valdo. Remonto kaina 1400 eur. 2 metu garantija jau pasibaigusi. Tai vienas is daznu gedimu, tik jis budingas nuo 100 000 km, na o man islindo greiciau. Vienintelis pliusas tas, kad jau sia problema kaip ir galima pamirsti ilgam laikui...
MartynasGTI jei ka, tai DSG7 dezese tepalas nekeiciamas nes jos sandarios, taip, kad aptarnavimo nera jokio. Cia jau buvo toks skandalas uzsienyje kai imdavo servisai pinigus uz neva keiciama alyva DSG7 greiciu dezese.
Media centrai: http://www.hdmedia.lt
Įdomu ar tikrai sugedo elektronika... Dėl nepatikimų guolių susidaro metalo drožlės, kurios nusėda ant šakučių padėties daviklių, kurie yra magnetiniai, ir daug kas į tai neatkreipia dėmesio. Tokią problemą esu stebėjęs iš arti. Pirmą karta pakako pakeisti tepalą ir nuvalyti tuos magnetukus, tačiau nelabai daug pavažinėjus sugrįžo vėl su ta pačia problema, tai buvo pakeisti ir guoliai.
Aišku nesakau, kad pas tave yra būtent taip, tačiau esu susidūręs su tokiu atveju.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Na ir aš paskaitęs ėmiau abejoti DSG ir benzo varikliais. Bet dėl kitko Yeti kolkas tinka man. 2,0 TDI 81 kw., 2011 m.- 140 t. km. rida ir nieko išskyrus einamus aptarnavimus.
MartynasGTI na matai prie tu metalo drozliu ir sakuciu jauciasi, kad pavaros blogai perjungiamos, atsiranda trukciojimu, bildejimu ir dar visokiu kitokiu fiziskai juntamu dalyku. Mano atveju jokiu problemu su pavaru perjungimu nebuvo, tiesiog masinos kompiuteris ismete klaida be jokio aprasymo be nieko tiesiog displejuje kur rasoma kokia pavara vaziuoji pradejo mirkseti (pridedu paveiksliuka) taisymo raktas. Uzgesini masina ir uzvedi is naujo, rakto neber, pavaziuoji su ja kokias 4-5 minutes ir vel pradeda mirkseti raktas. Nuvezus masina i servisa ir atlikus diagnostika islindo ir pati klaida t.y. elektronikos gedimas. Pakeitus dezes smegenys, is naujo ja adaptavus prie masinos ir t.t. vel viskas veikia, tik vat deja sitas malonumas pakankamai daug kainavo.
Media centrai: http://www.hdmedia.lt
jiems pasisekė - nepriaugo iki dyzelio :) tu man geriau pasakyk, ar vietiniai Pačiam po eilinio aptarnavimo "neužmušė"?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
su 1.4 varikliuku jau apie 19kkm prakeliavau, sąnaudos apie 8,0ltr., na jei važiuoji kai pensininkas tai min 1 ltr mažesnės, trauka tai tikrai skųstis negalima, vienintelis minusas kad bagažinė mažoka visa kita pliusai, gal teko susidurti kam su priekiniu stiklu, gavau greičiausiai iš barstytuvo akmenuką, bet sutrukų tik po kelių dienų.
Škoda yeti 1.4
Sveiki Forumiečiai.
Turiu Yeti, benzinas 1.8. Pradėjo valgyti daug tepalo ( 1000km ~ 0,7l) , pradėjo kleksėti kompensatoriai. Norėčiau susitvarkyti. Galite patarti,kur ar pas ką nuvaryti mašiną pataisymui ? Kur jūs tvarkote savo škodas su panašiais gedimais ?
kokie metai, kiek kW variklis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
2010m 118kw
cia 1.8 turbo variklis, CDAA jo kodas, yra bedu sitiems varikliams, arba keiti stumoklius variklyje- savaime aisku ir visa kita prie to arba keiti varikli.
Cia kaip ir gamyklinis nepripazintas defektas, arba viskas gerai buna arba valgo tepalus sitie varikliai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
prie kokios ridos pradejo tepala valgyti?
octavia '14 1.6tdi
prie 150 000km. Kokia kaina maždaug darbų ? Gal turit kontaktų kur atlieka tokius darbus ?
keiteme visa varikli, darbai kainavo apie 250e, variklis 1800e
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
3g1s, siulyciau neskubeti su isvadomis ir pasikonsultuoti su specialistais..butu idomu suzinoti, kokia konkreti beda variklyje ar turbinoje..
octavia '14 1.6tdi
dvi masinas su sia beda tvarkeme, turbinos remontas nepadejo, po to konsultaciju su centru meistrais dave savo vaisius, visi tapati kalbejo kokia beda gali buti sio variklio viduje ir, kad si beda daznokai pasitaikanti, bet pabandyti verta, blogiau nebus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiukus, o konkreciai-kas per beda?
octavia '14 1.6tdi
jau rasiau- stumokliu isidevejimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Su tokiu paciu motoru ziurinejausi viena octa ir buvo per ARX'a uzklausta istorija... Gavau toki atsakyma - Su šiuo automobiliu viskas neblogai, išskyrus variklį. Jis yra buvęs pas mus servise, klientas skundėsi itin didelėmis alyvos sąnaudomis (1000 km – 1 litras). Buvo nustatyta, kad varikliui reikalingas kapitalinis remontas, tiksliau žiedų keitimas.
tiukus, gal ziedu susidevejimas? niekaip nesuprantu prie ko cia stumuokliai :) o jei sudile ziedai, tai paprasciau butu juos pakeisti, nei ieskoti kito variklio, kuris gal bus panasios bukles...
bet tai kas per cirkas, kad prie sitokios mazos ridos susidevi ziedai?
octavia '14 1.6tdi
kaip tiukus jau minejo, cia nepripazintas gamiklinis situ varikliu defektas...
erikano nespeliosiu kas ir kodel
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Buvau nuvažes į Škodą, tai man tą pati pasakė, ką ir tiukus. Bet ar nepigiau apseitų keisti stumuoklius ?
as ir skodos ir vw centre konsultavausi. tokios tos zinios. reikia ziuretis kainas, viskas kas variklyje gali buti suremontuota
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Vokiška kokybė neatlaikė lietuviško asfalto, kažkas priekinėj pakaboj pradėjo bildėti. Kaip gerai- ilgai laiko traukutės? Ar ilga gamyklinė garantija važiuoklei?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
kazkodel itariu, jog vaziuokle ir garantija neturi nieko bendro :) nebent koks varztas butu atsileides :) kiek ridos jau turi, frostai?
octavia '14 1.6tdi
EDIT: bent telefonu - garantija yra. balandžio mėn. išbandysiu ir garantiją, ir būrimus dėl ekologinių normų :\
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
ok, lauksime naujienu :)
octavia '14 1.6tdi
ar taip ir turi tvirtintis stabilizatoriaus traukės?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Gali atrodyti, kad viena uždėta atvirkščiai, bet jos taip ir turi būti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
frostai, paziurejau, pas mane taip..panasu, kad taip abu amortizatoriai tinka abiems pusems..skoda- simply clever:)))))
octavia '14 1.6tdi
ok, nuraminot :)
EDIT: pagal garantiją pakeista dešinės pusės stabilizatoriaus traukutė, tuo pačiu atliktas eilinis tech.aptarnavimas už 102eu. iš pokalbio supratau, kad dėl variklio ekologinių normų sulauksime kvietimo iki 2017m. su galimybe jo atsisakyti :)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
ir mes atsisakysim ;)P
papasakok placiau apie vaziuokles garantija..as net nemaniau, kad tokia yra :)
octavia '14 1.6tdi
Perskaitikite garantija,ji taikoma VISAM AUTOMOBILIUI!!!!!!!!! Nera skirtumo ar tai deze ar tai kita detale,kebulas ilgesne garantija.Ir NETAIKOMA savaime senstanciom detalem,valytuvai,padangos,lemputes(nors lemputes irgi pakeis jeigu pareikalausi)stiklai ir pan,kiek vienas gauna nekeiciamu detaliu sarasa i rankas,perkant auto is salono-PASKAITIKITE.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Būtina taip garsiai? Konkretaus sąrašo negavau, kaip ir kitos info... Tik raktelius į ranką ir patarimą įsipilti dyzelio...
Šiuo atveju- garantija važiuoklei visus 4m.- tarp daugelio minusu, didelis pliusas Skodai. Kai kiti gamintojai taiko 20 000 - 30 000 km limitą. Juk važiuoklei jokie profilaktiniai aptarnavimai nevyksta, kaip ir lemputėms ar stabdžių kaladėlėms:)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Kaip gali buti tik raktelis ir patarima?Sutarti turi?Is muitines dokumentas kuri turi pateikti Regitroj?Apziuros lapas,kur pasirasai kad su auto viskas ok,jeigu taip istikruju yra?Prie sutarties ir turi buti sarasas detaliu kurioms netaikoma garantija.Ir jeigu tiksliai pamenu,tai dar buvo kaz kokiu poperiu,kokie tikslia tiesiog nepamenu-senai buvo pirktas auto.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
http://www.skodaklubas.lt/naujienos/garantines-skodos-kaprizai-kada-klientas-ne-teisus#comments Net po tech.aptarnavimo nededa parašo ir anspaudo. Simply clever?
P.s. Jei viskas būtų aišku ir paprasta, ar nervuočiau dalyvaujančius www.skodaklubas.lt, skaityčiau rusiškus forumus, tipo club-yeti.ru .com, skoda-club.ru?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Puslapiai