zodziu taip:
kazkokiam anglisham forume isskaiciau kad patys vw specai nezinojo nuo ko vibracija haldekse atsiranda. ir svarbiausia uzdejus nauja haldeksa vis tiek nepadedavo. tai siulymas buvo toks - pasikeisti padangas :) tipo aiskinimas toks kad jei prieki labiau padilusios padangos priekis pradeda suktis greiciau nei galas ir ant greicio haldeksas pradeda durniuot. pabandem uzdet ant priekio didesnius ratus - faktiskai problema issisprendzia, lieka tik ant 4 begio tr. pavibruoja, bet 5-6 jokiu vibraciju. bet man mistika kazkokia vis tiek lieka, nes pas mane ratai sudeveti visi vienodai, ant priekio gal net tr. daugiau mesos. aisku dabar bandysiu visus 4 pasiskolint kitus uzsimest, bet man vis tiek kazkaip neaisku.
gal kokiu pamastymu bus?
tame ir esme kad pas mane visi ratai vienodi, ir pakankamai vienodai nudeveti (aisku ne nauji, bet sezonas dar drasiai) ir apkeitus prieki su galu jokios itakos. pacios padangos neuzia, subalansuotos, kaip ir viskas ok. bandysiu kitus ratus sudet, bet nematau jokio loginio paaiskinimo, jei kartais ir susitvarkytu haldeksas
sveiki, pagaliau susitvarkiau vibracija.
jei kam pravers trumpai aprasysiu. cia liecia visas skodas 4x4, audi TT/s3/a3/vw ir kitas kurios naudoja haldex mova.
pas mane buvo taip: vaziuojant 4-5-6 saiba prie 2,2 apsuku is auto galo prasideda vibracija/buzzas/rezonansas taip pat labai nemalonus garsas. atjungus haldex fiske (ji yra prie haldex movos valdymo dezutes) vibracija dingsta. Po ilgu skaitymu uzsienio forumuose, dar Vilniaus ARX vienas meistras patvirtino, kad reikia keisti tokia apvalia guma kuri stovi priesais haldex mova. Tai va, siandien pasikeiciau ir viskas susitvarke. net kardano balansuot nereikejo. Dare Daniliskese, patys patare kad pradzioj uzdedam ir pabandom pravaziuot jei viskas gerai nereiks balansuot, nes balansavimas 50e+PVM ir kardano nuemimas uzdejimas 40+pvm. Guma pakeite uz 17e. likau patenkintas. Vilniaus skodoj kainos svelniai kitokios: guma 409e, pakeitimas 85e. :)
tai va.. gal kam pravers info.
Sveiki, skambinausi į tą Daniliskių servisą, tai ten kainas visai kitokias pasake - kardano mova (ta gumine) apie 200euru + 50e darbas. Nebent ne apie ta pačią guma snekam,kur jum keitė. Manau kad ten atskirai ta guma nesikeičia tik visa mova su metalizuotu žiedu. Pas mane 2012 octavia haldex 4.
Sveiki, gal kas dar kokiu variantų turite dėl tos nelaimingos vibracijos, nes nežinau ka dar pakeis tai scodai, kardano gumos patikrintos - geros, kardanas išbalancuotas, važiuoklė sutvarkyta, padangos visiskai naujos, kas keisčiausia kad ne kaip pas daugeli atjungus haldex fiškę vibracija nedingsta, vienintelis variantas liko tai pusašiai,bet nekyla ranka pirkt daba iš lempos, gal kas žino kaip juos patikrinti(servise ten juos krate,tampė - sake viskas ok).
sveiki,
del gumos, tai taip, ta pati kur paveikslelyje su metaliniu ziedu aplinkui, dedasi ant kardano priesh pat haldexo bloka. as jiems atveziau savo guma, jie tik pakeite. Siaip patikrint ta guma nzn ar imanoma, nes vizualiai ji niekuo nesiskiria nuo naujos, naujos gal pati gumine dalis kiek minkstesne ir tie ziedai vienas kito atzvilgiu turi laisvai judet 4-5mm. Vienintele logika ta kad gavus didesni apkrovima ji issicentruoja ir prie didesniu apsuku gaunasi vibratorius.
XOO jei atjungus fyshke vibracija dingsta, patariu bandyt nuo gumos keitimo. vienam anglishkam forume isskaiciau kad padeda tu ziedu ismankstinimas su tepalu grafitiniu, bet as bandziau man jokio efekto - nei geriau nei blogiau.
V.S jei fyskes atjungimas nepadeda gali būti kitos problemos. bet gali būti ir guma jei jos nekeitei.
jei kas is vln galim susitikt pravaziuot, pajausciau kaip vibruoja pasakyciau ar vienodai ar ne, nes cia zodziais aprasyt pakankamai sunku :) jei ka rasykit i PM suderinsim..
Galiu patvirtinti, kad gumos pakeitimas man taip padėjo. Prisegu ir detalės kodą, nes kelis kartus teko važiuoti ir pakeisti kol atrinko tinkamą. Guma kainavo €160. Išimta guma buvo vietom suskylinėjus ir sukietėjus.
Sweiki visi,,,, esu naujokas šiame forume.
O man vibracija (tikrliau rezonansas į kebulą) prasideda nuo 2000 iki 2500 apsukų ir labiausiai jaučiasi važiuojant 5-6 bėgiu, nesvarbu ar tolygiau važiuojant ar greitėjant (ant laisvos pavaros rezonanso nėra) Ir kas svarbiausia rezonavimas prasideda kai lauke labai karšta arba kai variklio tepalas išila virš 94-96 lapsniu. Kai lauke vėsesnis oras - viskas gerai, jokių pašalinių garsų. Važinėju daug, labiausiai girdi ir jaučiasi važiuojant užmiestyje,,, Na niekaip negaliu surast priežasties.
Pas mane Škoda Superb, 2010 m. universalas 4x4, 125 KW.
Sveiki, važiuojant apie 60km/h greičiu ir ijungus laisvą pavarą, švelniai stabdant, kartais ir stabdyti nereikia, jaučiasi trukčiojimas (vibracija), kartais lėtai važiuojant jaučiasi ta pati vibracija, ar minčiu pas ka nors yra, nes forumo kolegos rašo apie vibracija prie 2000-2500 apsukų, ar gali buti ta pati beda su guma prie HALDEX ?
sveiki,
40 000km su nauja guma ir vel atsirado ta pati vibracija. Gal kas turit kokiu ideju? kazkaip sakyciau ankstoka? Skodistai is ARX sako, kad gali but del to, kad dejau neoriginala. bet ir neoriginalui 40000km sakyciau mazoka...
Pasidalinkit kas keitet, kokios firmos dejot ir kiek atlaike? as dejau SWAG
Pasikeiciau dar pagaliau vel. Uzdejau Meyle firmos, ziuresim kiek laikys. Pakolkas viskas gerai, nevibruoja tai galiu patvirtint kad po 40000 km buvo vel ta pati nelemta guma. Keiciau daniliskese 50e. Lygiai pries 3 metus ten kainavo 17.50e tendencijos liudina...
tada granatos arba guoliai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai va, pabandziau atjungt haldex fiske, viskas susitvarko, jokiu vibraciju..
gal kas kokiu ideju turit?
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
akivaizdu,kad gale bus bedos, bet kodel vibracija buna neaisku, haldex ijungia gala tik kai priekis praslysta, vasara jis isvis neturetu junginetis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
minimum 5 procentai galios visada perduoda i gala,bet kokiu atveju.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
zodziu taip:
kazkokiam anglisham forume isskaiciau kad patys vw specai nezinojo nuo ko vibracija haldekse atsiranda. ir svarbiausia uzdejus nauja haldeksa vis tiek nepadedavo. tai siulymas buvo toks - pasikeisti padangas :) tipo aiskinimas toks kad jei prieki labiau padilusios padangos priekis pradeda suktis greiciau nei galas ir ant greicio haldeksas pradeda durniuot. pabandem uzdet ant priekio didesnius ratus - faktiskai problema issisprendzia, lieka tik ant 4 begio tr. pavibruoja, bet 5-6 jokiu vibraciju. bet man mistika kazkokia vis tiek lieka, nes pas mane ratai sudeveti visi vienodai, ant priekio gal net tr. daugiau mesos. aisku dabar bandysiu visus 4 pasiskolint kitus uzsimest, bet man vis tiek kazkaip neaisku.
gal kokiu pamastymu bus?
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
gal pradziai susidek visus vienodus ratus, pas 4x4 turi buti tik tokie.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tame ir esme kad pas mane visi ratai vienodi, ir pakankamai vienodai nudeveti (aisku ne nauji, bet sezonas dar drasiai) ir apkeitus prieki su galu jokios itakos. pacios padangos neuzia, subalansuotos, kaip ir viskas ok. bandysiu kitus ratus sudet, bet nematau jokio loginio paaiskinimo, jei kartais ir susitvarkytu haldeksas
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
tada palaikau tavo nuomone, jokios logikos nera
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jei nepades, tai tada ant priekio storesne padanga det :) arba laida atsivest nuo saugiklines ir jungtuka pasidaryt kad visai atsijungt haldeksa :)
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
sveiki, pagaliau susitvarkiau vibracija.
jei kam pravers trumpai aprasysiu. cia liecia visas skodas 4x4, audi TT/s3/a3/vw ir kitas kurios naudoja haldex mova.
pas mane buvo taip: vaziuojant 4-5-6 saiba prie 2,2 apsuku is auto galo prasideda vibracija/buzzas/rezonansas taip pat labai nemalonus garsas. atjungus haldex fiske (ji yra prie haldex movos valdymo dezutes) vibracija dingsta. Po ilgu skaitymu uzsienio forumuose, dar Vilniaus ARX vienas meistras patvirtino, kad reikia keisti tokia apvalia guma kuri stovi priesais haldex mova. Tai va, siandien pasikeiciau ir viskas susitvarke. net kardano balansuot nereikejo. Dare Daniliskese, patys patare kad pradzioj uzdedam ir pabandom pravaziuot jei viskas gerai nereiks balansuot, nes balansavimas 50e+PVM ir kardano nuemimas uzdejimas 40+pvm. Guma pakeite uz 17e. likau patenkintas. Vilniaus skodoj kainos svelniai kitokios: guma 409e, pakeitimas 85e. :)
tai va.. gal kam pravers info.
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
labai gra info...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, mano skodai 4x4 ta pati vibracijos problema automobilio gale stipriau duodant gazo; gal pasidalintumete serviso Daniliskese kontaktais?
google paieskoje rasi visus duomenis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, skambinausi į tą Daniliskių servisą, tai ten kainas visai kitokias pasake - kardano mova (ta gumine) apie 200euru + 50e darbas. Nebent ne apie ta pačią guma snekam,kur jum keitė. Manau kad ten atskirai ta guma nesikeičia tik visa mova su metalizuotu žiedu. Pas mane 2012 octavia haldex 4.
Pshidze ačiū už komentarą apie gedimą! Išbandysiu šį variantą, nes jau rankas buvau nuleidęs. Pas mane ir tas pats su Scout
Sveiki, gal kas dar kokiu variantų turite dėl tos nelaimingos vibracijos, nes nežinau ka dar pakeis tai scodai, kardano gumos patikrintos - geros, kardanas išbalancuotas, važiuoklė sutvarkyta, padangos visiskai naujos, kas keisčiausia kad ne kaip pas daugeli atjungus haldex fiškę vibracija nedingsta, vienintelis variantas liko tai pusašiai,bet nekyla ranka pirkt daba iš lempos, gal kas žino kaip juos patikrinti(servise ten juos krate,tampė - sake viskas ok).
tik idet kitus ir bandyt vaziuot
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sveiki,
del gumos, tai taip, ta pati kur paveikslelyje su metaliniu ziedu aplinkui, dedasi ant kardano priesh pat haldexo bloka. as jiems atveziau savo guma, jie tik pakeite. Siaip patikrint ta guma nzn ar imanoma, nes vizualiai ji niekuo nesiskiria nuo naujos, naujos gal pati gumine dalis kiek minkstesne ir tie ziedai vienas kito atzvilgiu turi laisvai judet 4-5mm. Vienintele logika ta kad gavus didesni apkrovima ji issicentruoja ir prie didesniu apsuku gaunasi vibratorius.
XOO jei atjungus fyshke vibracija dingsta, patariu bandyt nuo gumos keitimo. vienam anglishkam forume isskaiciau kad padeda tu ziedu ismankstinimas su tepalu grafitiniu, bet as bandziau man jokio efekto - nei geriau nei blogiau.
V.S jei fyskes atjungimas nepadeda gali būti kitos problemos. bet gali būti ir guma jei jos nekeitei.
jei kas is vln galim susitikt pravaziuot, pajausciau kaip vibruoja pasakyciau ar vienodai ar ne, nes cia zodziais aprasyt pakankamai sunku :) jei ka rasykit i PM suderinsim..
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
Galiu patvirtinti, kad gumos pakeitimas man taip padėjo. Prisegu ir detalės kodą, nes kelis kartus teko važiuoti ir pakeisti kol atrinko tinkamą. Guma kainavo €160. Išimta guma buvo vietom suskylinėjus ir sukietėjus.
Skoda Octavia II 2007 4x4 1.9 TDI (77kW)) kur yra ta Haldex'o fiškė, kad galėčiau atjungti ir patikrinti ar čia atsiradusios vibracijos bėdos?
ant galinio reduktoriaus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Geriau atjunk ne fiškę, o išimk haldex siurblio saugiklį
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Sweiki visi,,,, esu naujokas šiame forume.
O man vibracija (tikrliau rezonansas į kebulą) prasideda nuo 2000 iki 2500 apsukų ir labiausiai jaučiasi važiuojant 5-6 bėgiu, nesvarbu ar tolygiau važiuojant ar greitėjant (ant laisvos pavaros rezonanso nėra) Ir kas svarbiausia rezonavimas prasideda kai lauke labai karšta arba kai variklio tepalas išila virš 94-96 lapsniu. Kai lauke vėsesnis oras - viskas gerai, jokių pašalinių garsų. Važinėju daug, labiausiai girdi ir jaučiasi važiuojant užmiestyje,,, Na niekaip negaliu surast priežasties.
Pas mane Škoda Superb, 2010 m. universalas 4x4, 125 KW.
Sweiki visi. Pagaliau ir aš susitvrakiau. Vibracijos priežastis yra tikrai ta nelemta guma. Dabar viskas gerai.
Dėkui už grįžtamą ryšį, žinosiu vieną iš priežaščių, jeigu pradės vibruoti...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki, važiuojant apie 60km/h greičiu ir ijungus laisvą pavarą, švelniai stabdant, kartais ir stabdyti nereikia, jaučiasi trukčiojimas (vibracija), kartais lėtai važiuojant jaučiasi ta pati vibracija, ar minčiu pas ka nors yra, nes forumo kolegos rašo apie vibracija prie 2000-2500 apsukų, ar gali buti ta pati beda su guma prie HALDEX ?
Skoda Scout 07m.
sveiki,
40 000km su nauja guma ir vel atsirado ta pati vibracija. Gal kas turit kokiu ideju? kazkaip sakyciau ankstoka? Skodistai is ARX sako, kad gali but del to, kad dejau neoriginala. bet ir neoriginalui 40000km sakyciau mazoka...
Pasidalinkit kas keitet, kokios firmos dejot ir kiek atlaike? as dejau SWAG
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
swag nerimta..
octavia '14 1.6tdi
bandyk kita deti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Daugiau ka galima gauti tau tik febi, bet ji net pigesne nei swag. Aisku galima det originalia, tai ARXe ji 460e :)
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
Pasikeiciau dar pagaliau vel. Uzdejau Meyle firmos, ziuresim kiek laikys. Pakolkas viskas gerai, nevibruoja tai galiu patvirtint kad po 40000 km buvo vel ta pati nelemta guma. Keiciau daniliskese 50e. Lygiai pries 3 metus ten kainavo 17.50e tendencijos liudina...
Skoda scout 2L 103kw dyzelis
Puslapiai