Buvau pasijungęs vcds, bet cruise control ijunta, viskas visur gerai. Del ekranėlio sutinku, kad gali nerodyti, bet su ta lempute tai manau kažkas negerai, gal perdegus. Esat kas skydelį ardę, ten gal jau ledai plokštėje ir nelabai kas keičiasi?
Įjungus degimą mirksi tepalo lemputė ir rodo pranešimą: Oil sensor Workshop!
Užkūrus po kokiu 5 sekundžių dingsta. taip buvo tik porą kartų, įprastai to užrašo nebūna. Gal čia jau tepalo slegis krenta ir tą ašelę laikas keisti? variklis 2,0tdi 103kv BKD
Čia tepalo lygio daviklio problema. Pasitikrink lygį ant matuoklės - jeigu normalus - tai važinėk ramiai. Ateis laikas keist tepalus - pasikeisi ir daviklį.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Na man ne antifryzą leidžia, bet burbuliuoja antifryzo išsiplėtimo bakelis... Galvos 2,0 TDI 125kW sakė nėra šansu suskaldyt, tai itarimas krinta šitam dalykui. ARX tai jie nieko neardo, jie ir dėžę man pasiųlė už 5k Eurų nusipirkt...
Na pas mane tai buvo elektroninis EGR gedimas, tai ir sprendimas paprastesnis gerokai buvo. O čia jau Buocius pas tave grynai mechaninis, taip, kad reikia ieškoti rimto sprendimo...
Beja kaip tas burbuliavimas išsiplėtimo bakelyje pasireiškia? Pastoviai, ar varikliui sušilus? O gal sušilus nustoja? Gazuojant smarkėja burbuliavimas ar ne? Ar aušinimo skystis nepakeites spalvos (ar nepradėjo tamsėt)?
Papasakok prašau išsamiau, gal kas iš forumiečių kažka pasiulys.
Beja čia tau Škoda diagnozavo EGR aušintuvo problema?
Burbuliuoja ne tankiai, bet pastoviai, pakelus apsukas burbuliavimas kaip ir dingsta. Antifryzas spalvos nepakeites, senas ispiltas kaip ir svarus buvo (pries savaite pakeistas nauju, nes keite antifryza).
Su silimu keistos bedos, kad sunkiai syla, pasilus bando krist temperatura (gali buti del oro arba duju sistemoje). Oras per tiek laiko jau turejo but nusiorines kad ir kiek jo buvo. Ant laisvu ir zemu apsuku visiskai nepucia silto oro. Tenka palaikyt apie 2,3-2,5k apsuku, kad pustu silta.
Tokie vat idomesni simptomai...
Dar kazkur radau info, kad kartais tas burbuliavimas retas gali buti del prasisukusios pompos sparnuotes.
Cirkuliacinis siubrliukas kaip ir ok, nes klaidu nemeta, buvom bande atjungti, mete iskart klaidas...
Burbuliavimas pasitaiko del pompos? Man kazkaip neitikinamai siek tiek skamba. Ta pompa gi tik su sparuonte skysti varineja, kaip ji gali sukelt burbuliavima pletimosi bakelyje?
Nesu specas, bet kiek suprantu, burbuliavimas reiškia vieną - į aušinimo sistemą patenka oro...ypač, jeigu ir su pečiuku tokios bėdos, kaip nešildymas, temperatūros kritimai - labai panašu į orą sistemoje...gal gali ir per pompos kokį nors nesandarumą pasiurbti oro...ir būtent pasiurbti, nes kiek suprantu, skystis gal net nedingsta?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Dėl EGR aušintuvo, tai vienas iš sprendimų - jį visai išimti, o aušinimo kontūrą toje vietoje užaklinti arba sujungti tiesiogiai. Tuomet beliks tik išprogramuoti patį EGR ir taip pat užaklinti. Ir garantija, kad problemos nebepasikartos.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki, kas galetu buti - uzkurus normaliai Skoda Octavia II (2010, 1.9 tdi), ir stovint anr laisvos pavaros, kartais pakyla nei is sio nei is to apsukos virs 1000 ir girdimas garsesnis variklio darbas ir lyg ir vibracija. Poto dingsta. Aciu.
Jei pakyla užkūrus šaltą variklį - viskas ok, veikia "padsosas", kol variklis nesušyla kažkiek.
Jeigu pakyla jau esant šiltam varikliui, ir ne visada, o tik retkarčiais, gali būti DPF filtro regeneracija, bet ne ta didžioji, o tos tarpinės, kurios vyksta savaime prie tam tikrų parametrų tam tikru periodiškumu, labai grubiai berods kas ~600km, jei neklystu. Važiuojant paprastai tai nesijaučia, bet kai sustojat, regeneracija nenutrūksta, ir ji pasireiškia padidėjusio apsukom, nes paduodama daugiau kuro, kadangi filtro regeneracijai reikalinga aukštesnė temperatūra, ir proceso garsas atitinkamai girdimas aukštesnis. Ta tarpinė regeneracija pakankamai trumpa, apie 10 min. kokių. Tik nežinau, ar pas jus yra tas DPF, gal čia kiti kas patikslins.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waidulis,butent ji daro ant susilusio variklio ... ir poto dingsta kaio niekur nieko ... Gal dar kiek kuro sanaudos padidejusios, tepalai ir filtrai keisti laiku ir viskas ok.
Sunku pasakyti tiksliai, aš pagoglinau, tai 1.9 varikliai kai kurie lyg jau ir turėjo DPF net nuo ankstesnių negu 2010, pvz. pas Audines, tai nežinau. Gal Monaikutė žino, koks pas ją variklis, Euro4 (be DPF) ar Euro5 (su DPF)?
Bet apsukų pakilimas man panašus į DPF, lygiai kaip ir pas mane.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
As nezinau koks pas mane variklis :))) Siaip ji taip niekada nedare, va pries savaite tik ... Nu gal diagnistika ta turetu parodyti, kt savaite nuvarysiu diagnostikai. O siap jei tai DPF, tai nepavojinga vazineti?
Vyrai, vyrai... pas mane 1,9 TDI 2006 m., bet su DPF (buvo). Variklio kodas BLS, kuris ėjo iki pat 2010 m. antro pusmečio, kol jo nepakeitė common rail 1,6.
Dėl padažnėjusių padidintų sūkių - teisingai, gali būti DPF.
Monaikute - siūlau pasitikrinti per VCDS, kokios būklės yra filtras. Tam tikru metu, kai jis užsikiša, regeneracija padažnėja, o kai jau ji visiškai nieko nebeduoda - turi užsidegti DPF lemputė skydelyje. Tada belieka filtrą išimti ir išprogramuoti arba keisti nauju.
Rekomenduoju jį išimti, kol dar lemputė neužsidegė. Iškart nuraminsiu - mašinoms iki 2012 su TA nebus problemų.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
PD su DPF manau atitinka EURO 4, jau CR jau buvo EURO 5. Regeneracija ant salto variklio po nakties atejus ir ijungus nevyksta, tik po tam tikro laiko, nes sistema stebi ar pakankamai yra temperaturos kad atlikti regeneracija, tokie dalykai buna vazinejant o jei netycia sustojama kamstyje tai apsukos savaime nesokineja. geriau VCDS pajungti ir pasiziureti,kad yra klaidu atsirade
Vili - nesurasiu dabar tos info, bet buvo parašyta, kad dūmingumo normos mašinoms iki 2008 m. - 3,,00, mašinoms 2008-2012 m. - 1,50. O nuo 2012 -dūmingumas pagal gamintojo nustatytas normas šiai mašinai.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Imar, niekas nerašė, kad regeneracija vyksta ant šalto variklio. Būtent ir vyksta prie tam tikrų sąlygų, kai variklis įšilęs ir pan. O apsukos nešokinėja, jos tiesiog būna pakilusios tas 10 minučių, ir baigus regeneraciją atsistato. Tokius simptomus ir aprašė Monaikutė. Daugiau čia, jeigu dar kam klausimų yra: http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi-golf-dpf-filter.htm
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Ikisiu ir as savo trigrasi. Pas mane 2011, 1.6 CR ir Monaikutes aprasyti simptomai visiskai atitinka DPF regeneracijos eiga:) As, kai vazineju mazais atstumais, tai ko ne kas kart tos apsukos sukyla kiek pasilus varikliui ir deja, toji regeneracija retai kada pas mane speja uzsibaigti, nes kelione labai trumpa:) Ypac tai juntama ziema, kai lauke minusine temperatura.
Dar noreciau siek tiek papriestaraut Vytautui, kad uzsidegus lemputei, jau reikia keist DPF ar daryt operacija. Toks momentas ateis (manau, mano atveju gan greitai), bet iki siol jai uzsidegus, uztenka pagal manual'a pravaziuoti ~15 min aukstesnem apsukom, kad dirbtinai sukelti sistemos temperatura ir isdeginti visa balasta:)
"Sveiki, kas galetu buti - uzkurus normaliai Skoda Octavia II (2010, 1.9 tdi), ir stovint anr laisvos pavaros, kartais pakyla nei is sio nei is to apsukos virs 1000 ir girdimas garsesnis variklio darbas ir lyg ir vibracija. Poto dingsta. Aciu." rase
jei idemei paskaityti tai as suprantu,kad atejus i auto, uzkurus ir sedint , apsukos buna normalios a poto pakila ir atsiranda vibracija...
Tai regeneracija pasikartosiu nevyks atejus i salta varikli ir sedint ant laisvu ji ivyks vaziuojant, o jei atsitiks taip kad stovim prie sfesoforo, tai apsukos bus aukstesnes, o noriu pasakyti,kad masina turi buti pakankamai isilusi,o is aprasimo suprantma,kad atejus i salta masina.
regeneracijai nutrukus ji taip daznai nesikartojasi, tai jei tai atsitinka kas karta, tai jau reikia ieskuoti sleku.
Suprasdamas moteriškąją prigimtį, turi tarp eilučių suprasti, kad simptomai vyksta šiltam varikliui, o ne tiesmukai skaityti, ką moteriškoji pusė rašo. Visi teisūs, bet ginčijamės dėl to pačio :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Savaitgali naktim teko nemažai važinėtis snieguotais rajoniniais keliais ir vietinės reikšmės miškeliais. :)
Na suprantama buvo bandyta paslidinėti su rankiniu, bet aišku kaipmai i pagalba isikiša elektroninės pagalbos sistemos. Tai va esmė tokia, kad pas mane išjungus ASR, leidžia tik daugiau pabuksuoti, bet ir tai daug buksuojant isijungia antipraslydimas ir kerta per apsukas, bet kas svarbiausia pati ESP junkcija leidžia pusmetri gala užnešt ir vistiek kerta pati sistema per stabdžius ir nieko smagaus negalima padaryt. :///D
Tai klausimas ar ESP galima pilnai išsijungt su antipraslydimo mygtuku, ar čia tik dalinai duoda pabuksuot daugiau?
Gal galima suprogramuot, kad pilnai viska išjungtu su visom pagalbinėmis sistemomis su ASR mygtuku?
Kažkur lyg skaičiau, kad tas mygtukas pilnai neišjungia visų sistemų, tik kažkurią tai...ar tą kur apsukas numeta, ar tą kur prasisukantį ratą pristabdo, tiksliai nepamenu, bet žodžiu nėra taip, kad viską atjungtų...vardan saugumo. Na, bet gal kažką su kompu ir galima priprogramuoti, velnias žino...
Matau labai maga pasinešioti? :) Man tai pvz. su 4x4 net sunku ratus prasukti, kabina gyvatė ir eina, nebent labai slydu. Čia tik pasnigus RIMI aikštelėje tikrinau, ar 4x4 veikia. Brolį pastačiau prie mašinos ir gazų, sakau žiūrėk, ar ratai galiniai kabins. Tai veikia :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu žinai Waiduli, nesamonių be reikalo ir ne vietoje stengiuosi nedaryti. :) Bet tiesiog prisimenant senus laikus kai buvo 11-12 klasės ir jau dauguma draugu turėjome automobilius, tai žiema visada važinėdavome per sniegynus. Pavažinėjam su vienu, tuomet visas ekipažas sėdame i kita mašina, na ir taip maždaug 4 auto tikrindavome. :) Mes ten budavome toks būrelis sportuojančių apsistentų, tai rinkdavomės ne gert kaip kiti, o lygint, testuot ir bandyt auto ivairiomis salygomis žiema. :D Vienas draugas paimdavo iš tėvo viena iš pirmųjų pasirodžiuse Ignalinoje Audi A6, c4 avant 103kW quattro. Tai su ta kosmosas budavo. :D Iš pradžių važiuodavome su priekiu varomom, o po to vakara kulminuodavo A6 quattro. :D Tai va kai žiema gryžti tėvų aplankyt, patys vakarai ilgi žiemos metu, tai stengiamės susitikt senais draugais, ir aišku vėl važinėjame tais pačiais gerai žinomais žiemos keliukais. :)
Aišku tuomet tik budavo ABS, ir jokių papildomų sistemų. Visos sistemos būdavo vairuotojo galvoje. :)
Jei kur užsodindavome Audine, tai sukdavosi tik du ratai, tarkim priekinis kairys ir galinis dešinys, arba atvirkščiai. O tau Waiduli turėtų būti smagu, juk sistemos laisvai besisukančius ratus pristabdo, tokia pagalba ir tinginius ratus idarbina. :) Visai smagu butu pasivažinėti su superbu 4x4. :)
Aišku gaila, kad nėra galimybės išjungti viska pilnai ir pvz pasilikt tik ABS. :(
Tiesiog kartais reikia ir suprast kaip auto elgiasi vienoje ar kitokioje situacijoje, bet dėka esamų pagalbinių sistemų jau nebegaliu pasibandyti... :/D
Pastebėjau, kad nebešviečia salono apipūtimo sklendžių centrinis reguliatorius. Šoniniai šviečia. Kažkada teko ardyti šoninį, tai ten laideliai jungiasi, tai manau turbūt kokia lemputė ar diodas stovi. Gal kas žinote, ar ji ten keičiama? Aišku, kiek suprantu, reiks visą šitą centrinį sklendžių bloką lupti norint pakeisti?
Kaip ir sakė Buočius, laideliai. Tik buvo nenutrūkęs, bet fyškė iššokusi. Tik keista, kaip galėjo iššokti, matyt buvo lysta ir ne iki galo įstatyta.
Beje, išėmus tą centrinę sparnuotę, galima kryžmai pasižiūrėti, kas yra po panele už tos dalies, kur yra keleivio airbagas. Norėjau įsitikinti, ar yra oro pagalvė, bet tiesa pasakius nelabai supratau. Iš kitos pusės prie pat panelės plastiko kaip ir nieko nėra, bet per sprindį ar pan. nuo jos stovi kažkoks blokas. Ir dabar nežinau, ar čia oro pagalvė, ar visgi jos nėra :)
Gal kas esat lindę, ir žinot kaip ten yra? Man nerimą kelia, kad tas blokas per sprindį nuo panelės, tai gal ten išvis koks kitas modulis, ortakis ar dar kas...kažkaip nepavyksta rasti jokio normalaus straipsniuko, kur būtų pafotkintas koks keitimas Octavijos ar Superbo...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki,
na kam is Jusu buvo superbe trukes lango troselis, pas man sestadieni iki puses nukrito langas. Varikliukas veikia bet girdisi troselio garsas, manau kad 100% jame problema. Esme ta kad vakar bandydamas nuimti apdaila ties ja ir sustojau, pirma apdaila nusiima, o vat skarda niekaip, visus varztus atsukau ir vistiek kazkur laiko, nors ji pati juda. Gal kas turi kokiu variantu?
Kitose mašinose ne kartą teko pilnai išardyti duris. Įtariu, kad neatsukai paties lango - lango pakėlimo mechanizmas yra pritvirtintas būtent prie tos skardos, kurią nori nuimti. Atkimšk du guminius kamščius ant tos skardos ir maždaug 1/3 nuleistoje lango padėtyje pamatysi per tas skyles varžtus, kuriuos atleidus (tik visai neišsuk) stiklas išsitrauks iš fiksatorių. Tada rankomis iki galo pakelk stiklą, priklijuok jį lipnia juosta ir tada jau tikrai nusiimsi skardą.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautas_LT >> dekingas, jau supratau kad taip ir bus, yra tie du guminiai kamsciai, bet kadangi lauke salta tai nekisiu as ten ranku, pasiskambinau Tiukaus serviso kaimynui, tai susitariau ketvirtadieniui nuvesti masina, siandien uzsisakiau pakeleja is intercars, tai ryt nuleksiu pasiimti.
Butu vasara tai manau ir pats pasikeisciau :)
Dekingas uz info.
Na pas mane toks variantas nepraeis :) nes kai paspaudi mygtuka tai girdisi kad vynioja kazka, net bruzinasi, o langas vietoj stovi:) tai bus tikrai nutrukes troselis.
Buvau pasijungęs vcds, bet cruise control ijunta, viskas visur gerai. Del ekranėlio sutinku, kad gali nerodyti, bet su ta lempute tai manau kažkas negerai, gal perdegus. Esat kas skydelį ardę, ten gal jau ledai plokštėje ir nelabai kas keičiasi?
Įjungus degimą mirksi tepalo lemputė ir rodo pranešimą: Oil sensor Workshop!
Užkūrus po kokiu 5 sekundžių dingsta. taip buvo tik porą kartų, įprastai to užrašo nebūna. Gal čia jau tepalo slegis krenta ir tą ašelę laikas keisti? variklis 2,0tdi 103kv BKD
Čia tepalo lygio daviklio problema. Pasitikrink lygį ant matuoklės - jeigu normalus - tai važinėk ramiai. Ateis laikas keist tepalus - pasikeisi ir daviklį.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Susidūrę gal kas nors kada nors su EGR aušintuvo gedimu ir galima jo kaina?
EGR vožtuvas, visas jo mechanizmas pagal ARX skoda yra neremontuojamas. Jo kaina 600eur + 100eur pakeitimas.
Škoda Kodiaq RS
keleta kartu girdejau, kad buvo beda, leido antifriza, is savartyno ausintuvas idetas ir bedos kaip nematyta, retas variantas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na man ne antifryzą leidžia, bet burbuliuoja antifryzo išsiplėtimo bakelis... Galvos 2,0 TDI 125kW sakė nėra šansu suskaldyt, tai itarimas krinta šitam dalykui. ARX tai jie nieko neardo, jie ir dėžę man pasiųlė už 5k Eurų nusipirkt...
Na pas mane tai buvo elektroninis EGR gedimas, tai ir sprendimas paprastesnis gerokai buvo. O čia jau Buocius pas tave grynai mechaninis, taip, kad reikia ieškoti rimto sprendimo...
Beja kaip tas burbuliavimas išsiplėtimo bakelyje pasireiškia? Pastoviai, ar varikliui sušilus? O gal sušilus nustoja? Gazuojant smarkėja burbuliavimas ar ne? Ar aušinimo skystis nepakeites spalvos (ar nepradėjo tamsėt)?
Papasakok prašau išsamiau, gal kas iš forumiečių kažka pasiulys.
Beja čia tau Škoda diagnozavo EGR aušintuvo problema?
Škoda Kodiaq RS
Burbuliuoja ne tankiai, bet pastoviai, pakelus apsukas burbuliavimas kaip ir dingsta. Antifryzas spalvos nepakeites, senas ispiltas kaip ir svarus buvo (pries savaite pakeistas nauju, nes keite antifryza).
Su silimu keistos bedos, kad sunkiai syla, pasilus bando krist temperatura (gali buti del oro arba duju sistemoje). Oras per tiek laiko jau turejo but nusiorines kad ir kiek jo buvo. Ant laisvu ir zemu apsuku visiskai nepucia silto oro. Tenka palaikyt apie 2,3-2,5k apsuku, kad pustu silta.
Tokie vat idomesni simptomai...
Dar kazkur radau info, kad kartais tas burbuliavimas retas gali buti del prasisukusios pompos sparnuotes.
Cirkuliacinis siubrliukas kaip ir ok, nes klaidu nemeta, buvom bande atjungti, mete iskart klaidas...
o pompa kaip realus variantas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Burbuliavimas pasitaiko del pompos? Man kazkaip neitikinamai siek tiek skamba. Ta pompa gi tik su sparuonte skysti varineja, kaip ji gali sukelt burbuliavima pletimosi bakelyje?
Nesu specas, bet kiek suprantu, burbuliavimas reiškia vieną - į aušinimo sistemą patenka oro...ypač, jeigu ir su pečiuku tokios bėdos, kaip nešildymas, temperatūros kritimai - labai panašu į orą sistemoje...gal gali ir per pompos kokį nors nesandarumą pasiurbti oro...ir būtent pasiurbti, nes kiek suprantu, skystis gal net nedingsta?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na sukryžiuoju pirštus ir laukiu trečiadienio...
Dėl EGR aušintuvo, tai vienas iš sprendimų - jį visai išimti, o aušinimo kontūrą toje vietoje užaklinti arba sujungti tiesiogiai. Tuomet beliks tik išprogramuoti patį EGR ir taip pat užaklinti. Ir garantija, kad problemos nebepasikartos.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
su egr raiatoriumi greiciau isyla masinos peciukas ir griciau pucia siltas oras i salona
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Įdomu būtų palyginti, kaip šyla su egr ir be jo.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
gali pabandyti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ačiū už pasiūlymą, bet tokios "kastracijos" tikrai nedomina...
Sveiki, kas galetu buti - uzkurus normaliai Skoda Octavia II (2010, 1.9 tdi), ir stovint anr laisvos pavaros, kartais pakyla nei is sio nei is to apsukos virs 1000 ir girdimas garsesnis variklio darbas ir lyg ir vibracija. Poto dingsta. Aciu.
Jei pakyla užkūrus šaltą variklį - viskas ok, veikia "padsosas", kol variklis nesušyla kažkiek.
Jeigu pakyla jau esant šiltam varikliui, ir ne visada, o tik retkarčiais, gali būti DPF filtro regeneracija, bet ne ta didžioji, o tos tarpinės, kurios vyksta savaime prie tam tikrų parametrų tam tikru periodiškumu, labai grubiai berods kas ~600km, jei neklystu. Važiuojant paprastai tai nesijaučia, bet kai sustojat, regeneracija nenutrūksta, ir ji pasireiškia padidėjusio apsukom, nes paduodama daugiau kuro, kadangi filtro regeneracijai reikalinga aukštesnė temperatūra, ir proceso garsas atitinkamai girdimas aukštesnis. Ta tarpinė regeneracija pakankamai trumpa, apie 10 min. kokių. Tik nežinau, ar pas jus yra tas DPF, gal čia kiti kas patikslins.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waidulis,butent ji daro ant susilusio variklio ... ir poto dingsta kaio niekur nieko ... Gal dar kiek kuro sanaudos padidejusios, tepalai ir filtrai keisti laiku ir viskas ok.
Jei pas jus yra DPF filtras, taip ir turi būti, čia normalu. Važinėkit toliau.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
2010m 1.9tdi su DPF kataloguose nemačiau nei vienos Octavios.
Bet tikri DPF valymo požymiai kaip ir Waidulis pasakojo.
Škoda Kodiaq RS
Sunku pasakyti tiksliai, aš pagoglinau, tai 1.9 varikliai kai kurie lyg jau ir turėjo DPF net nuo ankstesnių negu 2010, pvz. pas Audines, tai nežinau. Gal Monaikutė žino, koks pas ją variklis, Euro4 (be DPF) ar Euro5 (su DPF)?
Bet apsukų pakilimas man panašus į DPF, lygiai kaip ir pas mane.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sutinku Waiduli, jei pasakytu koks EURO standartas, viskas butu aišku. :)
Kol pas mane buvo DPF, tai grynai viskas taip ir buvo kai minėjai, bet po to padarė "dingau" :D
Škoda Kodiaq RS
As nezinau koks pas mane variklis :))) Siaip ji taip niekada nedare, va pries savaite tik ... Nu gal diagnistika ta turetu parodyti, kt savaite nuvarysiu diagnostikai. O siap jei tai DPF, tai nepavojinga vazineti?
Vyrai, vyrai... pas mane 1,9 TDI 2006 m., bet su DPF (buvo). Variklio kodas BLS, kuris ėjo iki pat 2010 m. antro pusmečio, kol jo nepakeitė common rail 1,6.
Dėl padažnėjusių padidintų sūkių - teisingai, gali būti DPF.
Monaikute - siūlau pasitikrinti per VCDS, kokios būklės yra filtras. Tam tikru metu, kai jis užsikiša, regeneracija padažnėja, o kai jau ji visiškai nieko nebeduoda - turi užsidegti DPF lemputė skydelyje. Tada belieka filtrą išimti ir išprogramuoti arba keisti nauju.
Rekomenduoju jį išimti, kol dar lemputė neužsidegė. Iškart nuraminsiu - mašinoms iki 2012 su TA nebus problemų.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautai, prašau papasakok kodėl iki 2012m papraščiau su T.A. o nuo 2012m auto jau sudėtingiau?
Škoda Kodiaq RS
PD su DPF manau atitinka EURO 4, jau CR jau buvo EURO 5. Regeneracija ant salto variklio po nakties atejus ir ijungus nevyksta, tik po tam tikro laiko, nes sistema stebi ar pakankamai yra temperaturos kad atlikti regeneracija, tokie dalykai buna vazinejant o jei netycia sustojama kamstyje tai apsukos savaime nesokineja. geriau VCDS pajungti ir pasiziureti,kad yra klaidu atsirade
Vili - nesurasiu dabar tos info, bet buvo parašyta, kad dūmingumo normos mašinoms iki 2008 m. - 3,,00, mašinoms 2008-2012 m. - 1,50. O nuo 2012 -dūmingumas pagal gamintojo nustatytas normas šiai mašinai.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Imar, niekas nerašė, kad regeneracija vyksta ant šalto variklio. Būtent ir vyksta prie tam tikrų sąlygų, kai variklis įšilęs ir pan. O apsukos nešokinėja, jos tiesiog būna pakilusios tas 10 minučių, ir baigus regeneraciją atsistato. Tokius simptomus ir aprašė Monaikutė. Daugiau čia, jeigu dar kam klausimų yra: http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi-golf-dpf-filter.htm
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Ikisiu ir as savo trigrasi. Pas mane 2011, 1.6 CR ir Monaikutes aprasyti simptomai visiskai atitinka DPF regeneracijos eiga:) As, kai vazineju mazais atstumais, tai ko ne kas kart tos apsukos sukyla kiek pasilus varikliui ir deja, toji regeneracija retai kada pas mane speja uzsibaigti, nes kelione labai trumpa:) Ypac tai juntama ziema, kai lauke minusine temperatura.
Dar noreciau siek tiek papriestaraut Vytautui, kad uzsidegus lemputei, jau reikia keist DPF ar daryt operacija. Toks momentas ateis (manau, mano atveju gan greitai), bet iki siol jai uzsidegus, uztenka pagal manual'a pravaziuoti ~15 min aukstesnem apsukom, kad dirbtinai sukelti sistemos temperatura ir isdeginti visa balasta:)
"Sveiki, kas galetu buti - uzkurus normaliai Skoda Octavia II (2010, 1.9 tdi), ir stovint anr laisvos pavaros, kartais pakyla nei is sio nei is to apsukos virs 1000 ir girdimas garsesnis variklio darbas ir lyg ir vibracija. Poto dingsta. Aciu." rase
jei idemei paskaityti tai as suprantu,kad atejus i auto, uzkurus ir sedint , apsukos buna normalios a poto pakila ir atsiranda vibracija...
Tai regeneracija pasikartosiu nevyks atejus i salta varikli ir sedint ant laisvu ji ivyks vaziuojant, o jei atsitiks taip kad stovim prie sfesoforo, tai apsukos bus aukstesnes, o noriu pasakyti,kad masina turi buti pakankamai isilusi,o is aprasimo suprantma,kad atejus i salta masina.
regeneracijai nutrukus ji taip daznai nesikartojasi, tai jei tai atsitinka kas karta, tai jau reikia ieskuoti sleku.
Imar, o sekanti posta, tos pacios pareiskejos paskaityt nenori?
Būtent :)
Suprasdamas moteriškąją prigimtį, turi tarp eilučių suprasti, kad simptomai vyksta šiltam varikliui, o ne tiesmukai skaityti, ką moteriškoji pusė rašo. Visi teisūs, bet ginčijamės dėl to pačio :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sorry, nepastebėjau kad tai mergina, jo paskaičiau tarp eilučių ir supratau:d
Sveiki,
Savaitgali naktim teko nemažai važinėtis snieguotais rajoniniais keliais ir vietinės reikšmės miškeliais. :)
Na suprantama buvo bandyta paslidinėti su rankiniu, bet aišku kaipmai i pagalba isikiša elektroninės pagalbos sistemos. Tai va esmė tokia, kad pas mane išjungus ASR, leidžia tik daugiau pabuksuoti, bet ir tai daug buksuojant isijungia antipraslydimas ir kerta per apsukas, bet kas svarbiausia pati ESP junkcija leidžia pusmetri gala užnešt ir vistiek kerta pati sistema per stabdžius ir nieko smagaus negalima padaryt. :///D
Tai klausimas ar ESP galima pilnai išsijungt su antipraslydimo mygtuku, ar čia tik dalinai duoda pabuksuot daugiau?
Gal galima suprogramuot, kad pilnai viska išjungtu su visom pagalbinėmis sistemomis su ASR mygtuku?
Škoda Kodiaq RS
Kažkur lyg skaičiau, kad tas mygtukas pilnai neišjungia visų sistemų, tik kažkurią tai...ar tą kur apsukas numeta, ar tą kur prasisukantį ratą pristabdo, tiksliai nepamenu, bet žodžiu nėra taip, kad viską atjungtų...vardan saugumo. Na, bet gal kažką su kompu ir galima priprogramuoti, velnias žino...
Matau labai maga pasinešioti? :) Man tai pvz. su 4x4 net sunku ratus prasukti, kabina gyvatė ir eina, nebent labai slydu. Čia tik pasnigus RIMI aikštelėje tikrinau, ar 4x4 veikia. Brolį pastačiau prie mašinos ir gazų, sakau žiūrėk, ar ratai galiniai kabins. Tai veikia :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu žinai Waiduli, nesamonių be reikalo ir ne vietoje stengiuosi nedaryti. :) Bet tiesiog prisimenant senus laikus kai buvo 11-12 klasės ir jau dauguma draugu turėjome automobilius, tai žiema visada važinėdavome per sniegynus. Pavažinėjam su vienu, tuomet visas ekipažas sėdame i kita mašina, na ir taip maždaug 4 auto tikrindavome. :) Mes ten budavome toks būrelis sportuojančių apsistentų, tai rinkdavomės ne gert kaip kiti, o lygint, testuot ir bandyt auto ivairiomis salygomis žiema. :D Vienas draugas paimdavo iš tėvo viena iš pirmųjų pasirodžiuse Ignalinoje Audi A6, c4 avant 103kW quattro. Tai su ta kosmosas budavo. :D Iš pradžių važiuodavome su priekiu varomom, o po to vakara kulminuodavo A6 quattro. :D Tai va kai žiema gryžti tėvų aplankyt, patys vakarai ilgi žiemos metu, tai stengiamės susitikt senais draugais, ir aišku vėl važinėjame tais pačiais gerai žinomais žiemos keliukais. :)
Aišku tuomet tik budavo ABS, ir jokių papildomų sistemų. Visos sistemos būdavo vairuotojo galvoje. :)
Jei kur užsodindavome Audine, tai sukdavosi tik du ratai, tarkim priekinis kairys ir galinis dešinys, arba atvirkščiai. O tau Waiduli turėtų būti smagu, juk sistemos laisvai besisukančius ratus pristabdo, tokia pagalba ir tinginius ratus idarbina. :) Visai smagu butu pasivažinėti su superbu 4x4. :)
Aišku gaila, kad nėra galimybės išjungti viska pilnai ir pvz pasilikt tik ABS. :(
Tiesiog kartais reikia ir suprast kaip auto elgiasi vienoje ar kitokioje situacijoje, bet dėka esamų pagalbinių sistemų jau nebegaliu pasibandyti... :/D
Škoda Kodiaq RS
Pastebėjau, kad nebešviečia salono apipūtimo sklendžių centrinis reguliatorius. Šoniniai šviečia. Kažkada teko ardyti šoninį, tai ten laideliai jungiasi, tai manau turbūt kokia lemputė ar diodas stovi. Gal kas žinote, ar ji ten keičiama? Aišku, kiek suprantu, reiks visą šitą centrinį sklendžių bloką lupti norint pakeisti?
Kaip ir sakė Buočius, laideliai. Tik buvo nenutrūkęs, bet fyškė iššokusi. Tik keista, kaip galėjo iššokti, matyt buvo lysta ir ne iki galo įstatyta.
Beje, išėmus tą centrinę sparnuotę, galima kryžmai pasižiūrėti, kas yra po panele už tos dalies, kur yra keleivio airbagas. Norėjau įsitikinti, ar yra oro pagalvė, bet tiesa pasakius nelabai supratau. Iš kitos pusės prie pat panelės plastiko kaip ir nieko nėra, bet per sprindį ar pan. nuo jos stovi kažkoks blokas. Ir dabar nežinau, ar čia oro pagalvė, ar visgi jos nėra :)
Gal kas esat lindę, ir žinot kaip ten yra? Man nerimą kelia, kad tas blokas per sprindį nuo panelės, tai gal ten išvis koks kitas modulis, ortakis ar dar kas...kažkaip nepavyksta rasti jokio normalaus straipsniuko, kur būtų pafotkintas koks keitimas Octavijos ar Superbo...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki, gal kazkam yra buve, jog zemi dazniai pradingo..? Superb 2
Pajunk vcds, ar rodo kad laidas "atviras"
Reikes uzsukt pas pazystama, kuris turi laida. O jeigu rodo "atviras" gal zinos ka daryt :) reikia jau kunigo mano skodai, per daug poltergeistu...
Waidulis - manau, dėl airbago būk ramus, nes tave kompas užknistų su klaidom. Radau kažkokią schemą Octavijos - http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/images/octavia-mk2-935.png
Iš jos sprendžiant, tai tas airbago blokas ne visai prie pat panėlės paviršiaus.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki,
na kam is Jusu buvo superbe trukes lango troselis, pas man sestadieni iki puses nukrito langas. Varikliukas veikia bet girdisi troselio garsas, manau kad 100% jame problema. Esme ta kad vakar bandydamas nuimti apdaila ties ja ir sustojau, pirma apdaila nusiima, o vat skarda niekaip, visus varztus atsukau ir vistiek kazkur laiko, nors ji pati juda. Gal kas turi kokiu variantu?
Kitose mašinose ne kartą teko pilnai išardyti duris. Įtariu, kad neatsukai paties lango - lango pakėlimo mechanizmas yra pritvirtintas būtent prie tos skardos, kurią nori nuimti. Atkimšk du guminius kamščius ant tos skardos ir maždaug 1/3 nuleistoje lango padėtyje pamatysi per tas skyles varžtus, kuriuos atleidus (tik visai neišsuk) stiklas išsitrauks iš fiksatorių. Tada rankomis iki galo pakelk stiklą, priklijuok jį lipnia juosta ir tada jau tikrai nusiimsi skardą.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautas_LT >> dekingas, jau supratau kad taip ir bus, yra tie du guminiai kamsciai, bet kadangi lauke salta tai nekisiu as ten ranku, pasiskambinau Tiukaus serviso kaimynui, tai susitariau ketvirtadieniui nuvesti masina, siandien uzsisakiau pakeleja is intercars, tai ryt nuleksiu pasiimti.
Butu vasara tai manau ir pats pasikeisciau :)
Dekingas uz info.
Pas mane buna, kai lauke salta... Pasylus salonui viskas atsistato :)
Na pas mane toks variantas nepraeis :) nes kai paspaudi mygtuka tai girdisi kad vynioja kazka, net bruzinasi, o langas vietoj stovi:) tai bus tikrai nutrukes troselis.
Jei rodo 'atviras', tai fiziškai laidas nutrūkęs kažkur, reikės ardyti
Puslapiai