Kelionės automobiliu

54 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Kelionės automobiliu

Sumyslijau begerdamas kavą, kad gal visai nieko būtų su kolegomis pasidalinti kelionių įspūdžiais, būsimais planais, paklausti ar patarti į ką atkreipti dėmesį ar kokios vietos vertos dėmesio. Gal net ir kompanjonų kelionėms susirasti :)

Marcius77
Marcius77 portretas
Last seen: prieš 6 metai 7 mėnesiai
Joined: 2017-02-01 16:47

o neblogai visai sumastei,tikrai gal ir atsiras kompanjonu,ar pasidalins info,ispudziais ir t.t.

Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS

frostas
frostas portretas
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2014-03-18 21:39

Kokiu keliu patartumėte važiuoti iki Lublino per Lomžą ar Balstogę?

Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48

Joined: 2009-07-29 21:02

2015 rugsėjį ir 2016 per jonines važiavau ten. abu kartus nuo Liublino per Balstoge (Bialystok) myniau. tik vieno dalyko dar neikirtau pas lenkus... ka reiskia kelio zenklas su pavaizduotu tanku pries tiltus...

Joined: 2009-07-29 21:02

šiemet vėl per jonines gerą savaitę per EU trauksim su masiniuku iki Dubrovniko per Vengriją (Ėgeris ir Budapeštas), Bosniją ir Hercogoviną (Sarajevas, Mostaras), Juodkalniją (Žabljakas, Podgorica, Kotoras). Plauksim nežinau dar kuom Taros kanjonu ( norėtųsi baidarėm...)
Gal kas yra tose vietose buvęs ir gali pasiūlyti ka verta pamatyti?

Joined: 2011-03-18 20:27

Siais metais bandysim su masiniuku traukti i Kroatija ir uzkabinti dar Italija pro Slovenia. Kolkas deliojames marsrutus, klausinejame pas pazystamus ir draugus apie ju keliones.

Vincas
Vincas portretas
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-27 09:08

labai puikus marsrutas nuosavu automobiliu yra Ryga, Talinas -Saarema. Nuostabi gamta.

nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw

Steroidas
Steroidas portretas
Last seen: prieš 9 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-05-14 15:23

Teko pries keleta dienu gryzt is Saarema :) Grazi gamta, yra ka pamatyt :) Tik reiktu vaziuot kai silciau, nes truputi salta dar :)

Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw

Naujokas, parasysiu "ant dienų" apie tavo marsrutą- buvau spalio pab.2016

Joined: 2011-03-18 20:27

Dekingas begidijau, jei nesunku tai kopija prikabink ir man i e-pasta. kiekviena info mums labai svarbi. :)

Joined: 2009-07-29 21:02

nepamenu prieš kiek metų- gal kokie 6-7 atgal, spalio apie 20... turėjau komandiruotę Estijon- prekes surinkinėjau ten iš maksimų.
ryte, persikėlęs su keltu ir automobiliu į Saremos salą nuvažiavau iki Kuresares. ten užtrukęs tik 10 min, per kelias val apvažiavau salą :) rudenį ten labai gražu, kai medžių lapų spalvos paįvairina kraštovaizdį. aplankiau ir Pangos skardį ant jūros kranto. tik kraterio išmušto ežero neaplankiau

Joined: 2009-07-29 21:02

mažas pastebėjimas... gal moderatoriai perkels temą i
į kitą vieta- KELIONĖS ? Ne visai vietoje sukuriau ...

Joined: 2009-07-29 21:02

Pernai draugams mestelėjau mintį nukeliauti iki Adrijos jūros. Panaršėm internete ir nutarėm kelionę pradėti spalį, kai turizmo sezonas jau beveik nurimęs, o oras dar gana šiltas.
Mūsų keturių draugų planas chuliganas buvo per Lenkiją, Čekiją - aplankant Olmouc ir Brno, Austriją - Graz miestą ir Slovėniją pasiekti Kroatijos tolimiausią tikslą- Zadarą. kelionėje užtrukom 9 dienas. Nuvažiavom apie 4200km. Nakvynes maždaug prieš 2 menesius rezervavom per Bookingą. Vienos nakvynės kainos vidurkis nesiekė 8 Eur žmogui (Brno sumokėjom po 14E (su pusryčiais), o kai kur tik po 5E).
Išvažiavom maždaug apie 23 val iš Vilniaus. Traukėm tiesiai per Varšuva, o už jos sukom A1 magistrale Katovicų, Ostravos link. Čekijos sieną kirtom ryte apie 9. Pirmas sustojimas degalinėje- perkam kelių vinjetes ( čekiška galioja 10 dienų- mes dar spejom su galiojančia vinjete pervažiuoti Čekiją gryžtant). Rimtesnis sustojimas- nusukus nuo kelio šonan i Olmouc miesta. Truputį prasimankštinom pasivaikščiodami po parką, aplankant bažnyčios bokštą, senamiestį ir šokam vėl į mašiniuką. pirmos dienos tikslas buvo Brno. Vakarop susirandam savo motelį pačiame senamiesčio centre, šalia katedros. Iki 23val maždaug maklinėjom po senamiestį, lipom ant kalno, kurio viršūneje stovi išlikusi tvirtovė, o ryte leidomės i Katedros požemius.
Antros dienos tikslas buvo ne Austrijos sostinė Viena, bet Graz miestas. Vieną palikom kitam kartui, nes apžiūreti miestą ir apylinkes reiktų skirti kelias dienas. Graze vaikštom po senamiestį, paragaujam austriško štrudelio, lipam ant kalno viršūnėje esančios pilies, pasigrožim panorama ir nesustodami per Slovėniją važiuojam link Kroatijos sostinės Zagrebo, kurį pasiekėma jau vėlai vakare.
Zagrebą trečios dienos ryte matėm tik pro mašinos langą... oras subjuro, lijo. maždaug 140 km- ir mes prie Plitvicos ežerų. Lietus nesiliauja. nusipirkę bilietus, sedam i autotraukinuką ir važiuojam tolimiausian taškan. Vaizdai nerealūs :) Vieną ežerą įveikėm laivu. tiek už autotraukinius, tiek keliantis laiveliais per ežerą, nereikia papildomai mokėti. Bilietai brangūs- bet verta tai pamatyti. Nakvynė buvo rezervuota Senyje (Senj)- tai kažkokiu vietiniu siauru,asfaltuotu keliu, serpantinais tiesiai nuo parko per kalnus patraukėm tiesiai link Senio. Oras dar labiau subjuro, o temperatūra klnuose nukrito iki +3. Dar pajuokavom, kad lietuvoje daug šilčiau :) Senyje teko pasipildyti truputį maisto atsargas vietiniame prekybcentryje.
Ryte pusryčiavom terasoje, o jūra visai šalia- tik perėjus gatvę :) apie Senio senamiestį skaitėm internete- einam "tikrinti" - iš tikro jis labai senas, su labai siauromis gatvelėmis, pakylam ant kalno, apeinam tvirtovę. Vėjas- vos ne nuo kojų verčia pūsdamas jūros link. Ketvirtos dienos tikslas- Zadaras. Jį iš senio galima greitai pasiekti greitkeliu, arba.... pajūriu . Renkamės pajūriu- važiuojam, aikčiojam nuo vaizdų, dažnai stojam grožėtis, lipam per akmenis iki vandens. Važiuojant pajūriu vidutinis greitis gal koks 50 km per val, nes labai daug staigių posūkių, gyvenviečių. Pakeliui užsukam į Paklenicos parką. Nusiperkam ne tik bilietus parkan, bet ir susimokam už automobilio parkavimą kelias "kiaunes" (kunas- jų nac. valiuta), nes iki parko per 2 km. Vaikščiojimui trąsų ten daug, mėgstantiems alpinizmą- yra kur pasikarstyti uolomis. maždaug 4 val prabėgo ten greitai. Zadaras jau pasitiko su tamsa. Šeimininko paklausėm dėl rakijos- pavaišino. Mes paaiškinom, kad pirkti norėjom - suprato. paėmė 5E ir pažadėjo ryte atnešti butelį. Ištikro- ryte gavom butelį... litrinį, tikros naminės rakijos.
5 diena. Atsikėlę važiuojam link senamiesčio. Susirandam kiek nuošaliau kur pasilikti mašiniuką. Diena, bevaikščiojant po senamiestį, praėjo gana greitai. Senamiestyje verta užsukti į kiemelius- kai kuriuose išlikędar romėniški šuliniai. Gatvių grindinys- blizga lyg nupoliruotas. Beveikščiodami susiradom kelionę rytdienai laivu į Kornati salyną. Buvo siūlančių gatvėse, bet mes per turizmo agentūras prasiėjom ir radom daug pigiau :) vakare nuėjom prie krantinės pasiklausyti Jūros vargonų ir pasižiūrėti isntaliacijos "Sveikinimas saule".
Šeštos dienos rytas. Ateinam į krantinę, sulaukiam savo laivo ir išplaukiam. Sugryžom jau vakare. Maudytis salose nesinorėjo- oras tik +14, o vanduo kiek šiltesnis. paragavom- daug sūresnis už Baltijos. o skaidrumas- nežinau kiek metru matosi- kaip baseine. Maudytis reiktų su tapkėmis, nes visur pilna juodų adatos kamuoliukų- jūros ežių. Iššokę iš laivo taukiam tiesiai iki mašinos, nes laukia 240 km iki Rijekos- nakvynės vietos. sukam greitkelin ir po kelių valandų mes vietoje.
Septintos dienos planai truputį pasikeitė, nes planavom nuvažiuoti į už 75 km jau Italijoje esantį Triestą (Trst), bet gavosi taip, kad ten praleidim visą dieną. Itališkos picos neparagavom, nes ....picerijos per pietus kelias valandas nedirba - matyt siesta :) Nenusiminėm , nes gryžtant iš Triesto pes Slovėnijos kraštą, sustojom kažkokiam slovėniško kaimelio restorane. Grįžę Rijekon, pasigrožėjom senamiesčiu.
Aštunta diena buvo tikriausai ir viena įspūdingiusių, nes jau traukdami namų vos ne isą dieną skyrėm Slovenijai. Pirmu taikymu- Postojnos urvai. Bilietų kaina gana didelė pasirodė- 23E, bet po to vaizdai viską nustelbė. Kažkur 15-20 min traukinukas vežė mus urvais- tik spek grožėtis. Po to- kažkur pusvalandį pėsčiom ėjom, ir vel apie 15 min traukinuku. Išėjus laukė siurprizas- ilgame stende buvo mūsų nuotraukos.... po 7E. Gali pirkti, arba ne. Tą dieną dar aplankėm Predjamos ir Bledo pilis. Likęs pusdienis- per Austriją link Čekijos. nakvyne turejom jau Čekijos pusėje- netoli Mikulov.
9 diena- paskutinė kelionėje. Ryte pereinam gatvę- aplankom vietinę parduotuvę ir žagsim nuo čekiško alaus kainų- nuo 0,3 E iki 1E ... Grįžtam kelis km iki Mikulov. Apsilankom ant kalno stūkstančioje didžiulėje pilyje, grožimės pilies parku, senamiesčiu. Oras sušyla. Karščiausia kelionės diena.. +18. išssirengiam iki maikučių. Išvažiuojant "nusiaubiam" prekybcentrio alaus skyrių :). Kelionė per Čekiją, Lenkiją. Tik už Balstogės abi navigacijos( buvom 2 pasikabinę), kaip susitariusios rodo trumpiausia kelią... Bevažiuojant kelias kažkoks tuščias... kol pajaučiam , kad kažkas ne taip. sustojam pasukę į keliuką- ir po kelių minučių sulaukiam svečių. Pasirodo, netoliese lenkų pasieniečiai stovėjo, o mes- keli kilometrai nuo Baltarusijos sienos. Patikrina mūsų dokumentus ir stebisi, kad mes mašinoje sėdim su maikutėm. Paklausti iš kur traukiam, atsakom. lauke tuo tarpu... -5. Atsisveikindami pataria kur mums nusukti į kelią, vedantį link Augustavo.
Kelionė mums kainavo 1000E. Čia buvo įskaičiuota viskas- kuras, kelių vinjetės, tunelių ir atskirų kelių atkarpų mokesčiai, nakvynės, bilietai ir pramogos, maistas.

Joined: 2009-07-29 21:02

Važiuojant į Kroatiją pirkom čekiškas, austriškas, slovėniškas ir kroatiškas kelių vinjetes. Vinjetes galioja kaip kur- 7-10 dienu. cekiska galioja 10. mes dar spejom atgal gryzti- nereikejo austriskos ir cekiskos pirkti. isvaziuojant is Slovenijos ant sienos sustabde, bet tik tam, kad paziuretu ar turim vinjete

Begidijau, puiki kelionė!
Aprašymas irgi, tik galėtum ir žemėlapį bei maršrutą parodyti.
Linkiu dar puikesnių!

Joined: 2009-07-29 21:02

po dviejų savaičių, per Velykas, traukiu Zakopanėn- žiūrėti Tatrų kalnų slėniuose žydinčių laukinių krokų. Nakvynės vel bookingo pagalba rezervuotos. 2 dienas leisim kalnuose vaikščiodami trąsomis- dar liko neaplankytų :)

Joined: 2011-03-18 20:27

Super Begidijau. Labai pades tavo kelione mano keliones planavimuisi :) O su kokiom masinom vaziavote? savo ar nuomavotes? Ar nebuvo kazkokiu gedimu ir pan.?

Joined: 2009-07-29 21:02

Į Kroatiją važiavom su draugo Galaksiu (minivenu). Visais kitais atvejais, kurių dar neaprašiau- su savo minivenu.
Nuomotis kazkaip nekilo mintis- masiniukai musu gana talpus :) nuoma butu gal kiek brangiau atsiejusi, nes pirma ir paskutine diena gana nemazus atstumus iveikes- kazkur po 1000 km-firmos nesuzavetos buna tokiais atvejais :) gedimu visai neturejom, tfu tfu tfu.
musu keliones nebuna poilsines- nenustygstam vietoje :)

Joined: 2009-07-29 21:02

nuotrauku cia nekelsiu- ju per 1000 :) kas draugauja su fajebuku :P gali pasiziureti:

ten yra albumai ir Kroatijos, Italijos (Triesto miesto), Slovenijos, Austrijos, Čekijos, Lenkijos (Poznanė, Gdanskas ir Marienburgas, Torūnė, Liublinas, Krokuva, Sedlica, Gižycko (su netoliese esančiais Hitlerio bunkeriais-"Vilko irštva"), Slovakija...

Joined: 2009-07-29 21:02

Trumpomis- savaitgalio isvykomis ir yra ka aplankyti.
Lenkija. Malborkas ir Gdanskas. Marborke stovi pilis- mums dar zinoma vokisku- Marienburgo pavadinimu. Ir su Lietuvos istorija labai susijusi...joje kuri laika buvo laikomas uzdarytas lietuvos didysis kunigaikstis Kestutis. Jei lietuviu kilmes kryziuociu tarnas Alpis nebutu padejes- tai Kestutis nebutu pabeges. Tai didziausia Europoje plytine pilis, buvusi kryziuociu ordino bustine. Isvaikscioti ja nelekiant- reikia gero pusdienio. As sparciai beveik visur einant uztrukau virs 3 valandu. Patariu pasiimti audiogida, kuris iskaiciuotas i bilietu kaina (jei nepasikeite per 3 metus). Parkinga tik reiktu susirasti ne salia pilies, nes ten stovejimas apie 30zlotu... netoliese yra grazi, sena gelezinkelio stotis ir truputis senamiescio.
Gdanskas- senamiestis labai nukentejo II pas. karo metu. kazkur 1/3 jo isliko, o kita dalis- atstatyta. Senamiestis grazus. Gdansko kranas Zuravlis- yra seniausias Europoje. siame mieste stovi ir didziausia Europoje katedra is plytu. joje per 20000 zmoniu telpa. Mieste yra keli senieji miesto vartai. visai salia Gdansko yra Sopoto miestas, kuriame stovi kreivas namas „Krzywy Domek“ ir yra ilgiausias medinis 0,5 km molas.

Robkek
Robkek portretas
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Tik palik psl neprižiūrėta ir kaip mat temų dublių prisikuria :)

O šiaip kelionėms net atskyra sklitis yra.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Joined: 2009-07-29 21:02

Ko taip, Robke, išdūmei nepalikdamas prievaizdo? :)
Per vėlai pamačiau, sorry. Prašiau kažkuriam poste kad perkeltų kitur... nepyk, einu pora marijų sukalbėti... nu... kaltas, esu kaltas, esu kaltas... ;)

Torūnė. Lenkija.
jei kas nebuvęs- būtinai aplankykit. Labai gražus ir didžiausias Lenkijoje senamiesis, įtrauktas į UNESCO. Labai gražus senamiesčio vaizdas atsiveria nuo miesto bokšto.
Porą kartų aplankiau ten atrastą nuostabią pyraginę (nei kibinai, nei bandelės- labai didelis jų asortimentas su skirtingais įdarais): http://www.pierogarnie.com/torun/

Aprašymą apie miestą "pasiskolinau" išinterneto: http://www.delfi.lt/perpasauli/galerijos/torune-nepelnytai-pamirstas-lenkijos-perlas.d?id=65659108

tiukus
tiukus portretas
Last seen: prieš 9 valandos 15 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

siandien pasivazineta biski Sirvintos- Liepoja, apie 400 km... oras super, vanduo juroje saltoooooookas, tik imerkti pirstus:)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Joined: 2009-07-29 21:02

Per Velykas pagainiojau mašiniuką, prasukdamas 2100km. Kelionė buvo suplanuota prieš kelis mėn. Tikslas buvo aplankyti Tatrų kalnuose žydinčias laukinių krokų pievas.startavęs 00.30 iš sostinės, su keliais sustojimais ir apsilankymais parduotuvėse, 13 val buvom jau Zakopanėje. Važiuojant nuo Lomžos link Varšuvos vyksta magistralės statyba- su atkarpomis kažkur per 30km. Gerai, kad ten pravažiavom labaianksti ir savaitgalį, kai nevyksta darbai. Gamta ten jau "pažengusi į priekį"- žydi slyvos, vyšnios, ievos. Medžiai veveik lapus išskleidę. Radom mes beklaidžiodami kalnų slėniuose krokus. Bet jau tas žydėjimas į pabaigą. Rytą gamta pašposėjo- ne taip kaip Lietuvoje ;) ir pasnigo, bet kelis cm. Oras gana šiltas šeštadienį ir sekmadienį pasitaikė. Bet sekmadienį nesinorėjo murkdytus po tirpstantį sniegą takais kalnuose, tai pažiūrėje onlaine slovakų kalnų kameras, nusprendėme į jų pusę iš Zakopanės pasiduoti. Valanda kelio- ir mes jau prie Tatranska Lomnica. Oras giedras, dar šilčiau, nei lenkų pusėje. Išvarom į žygį trąsomis. Gerai, kad pažiūrėję į kalnų viršūnes, priimam sprendimą vilktis storesnes striukes. Kylant vis aukštyn pamatom kur ne kur ir sniego lopinėlių. Kuo toliau- tuo jų daugiau... už vieno pakilimo laukia siurprizas- vien tik sniegas... koks pusmetris storio. Po kelių valandų žygiavimo pasiekiame kalnuose namą, kuriame galima pasistiprinti karštu gėrimu ar sriuba. Iš čia skylame į dvi grupes ir traukiam kas į kalno viršūnę, kas kita trąsa link starto vietos. Kalnan kopusiems nepasisekė, nes dėl saugumo nuo rudens ten neleidžia kopti. Mųsų grupei taip pat nepasisekė, nes takeliu tą dieną niekas nėjo- jis užpustytas. Kur ne kur tik matosi jo fragmentai. Sniego storis- iki kelių metrų... priėję trąsos išsišakojimą turėjom staiga grįžti atgal, nes pakilęs vėjas sukėlė tokią trumpą pūgą, kad ji beveik užpustė mūsų pėdsakus. Eiti pirmyn nerizikavom, nes visiškai nesimatė trąsų....viskas buvo gerai ;) parsigavom iki namelio, o nuo jo ir iki automobilio. Pirmadienį jau ryte palikom miestą, nes grįžtant suplanavom 2-3ms valandoms prasimankštinti vaikščiojant po Krokuvos senamiestį, aplankant Vavelį. Krokuvoje lankiausi jau 3 kartą. Iš lankomų objektų- netoli miesto esančios Veličkos druskų kasyklos, Vavelio pilis ir senamiestis. Vavelyje aplankykit karaliaus apartamentus, iždo ir ginklų kambarius bei katedrą, kurione ilsisi ir mūsų didieji kunigaikščiai...

liofka12123
liofka12123 portretas
Last seen: prieš 3 metai 11 mėnesių
Joined: 2011-05-11 20:09

Geras sutapimas,ketvirtadieni isvaziuoju i Lenkija,o gal ir iki Cekijos,tai teks ismeginti ir man atkarpa nuo Lomzos iki Warsuvos,idomu kaip man pasiseks,nes kaip tik busiu ten kaz kur ryte.Jeigu viskas bus pagal plana,aplankisiu Skodos muzeju.

Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna

Joined: 2009-07-29 21:02

Savaitgalį prasinešta per dvarusir parkus Latvijos ir Lietuvos pusėse.
Aplankytas vos už kelių šimtų metrų Latvijos pusėje esantis Blankenfeldės dvaras ir parkas ir dvare esanti privati varpelių kolekcija. Įsigyta dvare gaminamo šeivamedžio vyno ir šeivamedžio čatnio. Augstkalnės dvaras. Žagarėje- "bliūdas", ozo atodanga, Puodų namas, Raktuvės ir Žvelgaičių piliakalniai, Naryškino rūmai ir parkas. Netoliese esantis- prieš gerus metus atkastas didžiausias Š. Lietuvoje esantis Brolių akmuo. Pakruojo rūmai, parkas ir...taverna. Sekmadienį- vėl per Latviją... Rundalęs rūmai ir parke žydinčios tulpės. Elėjos dvaras ir parkas. Vilcės dvaras ir gamtos takas. Kronaucėje- aplankyta beveik 400 tulpių kolekcija. Dobelės senamiestis ir Livonijos ordino pilies griuvėsiai. Paslaptingas Pokainių miškas... miške iš aprašymų tikėjausi daugiau- gal reikėjo gidą imtis...

Joined: 2009-07-29 21:02

penktadieni velai vakare isstartuoju su savo masiniuku Vilnius- Bratislava-Budapestas-Sarajevas-Pluzine-Zabiljak-Kotoras-Dubrovnikas-Mostaras-Budapestas-Liublinas-Vilnius. kazkur 4700 -5000 km laukia. Papasakosiu kas kur ir kaip :)

tomasvilda
tomasvilda portretas
Last seen: prieš 5 valandos 24 minutės
Joined: 2009-10-20 18:35

begi, naujokas ten pat ryt isdumia :D

Joined: 2009-07-29 21:02

jis lyg Kroatijon maste.... gal kur pavyks ji uzmatyti, jei keliai susikirs :)

Joined: 2011-03-18 20:27

Jo, sianakt 3-4 val. islekiam i zadara, sestadieni apsistojam nakvyjei cekijoje Novy Jincin ir sekmadieni nuo ankstaus ryto i zadara, ten pora naktu ir paskuj kur akys mato :)

Joined: 2009-07-29 21:02

as anksciau ;) apie 22 val startuoju. tikiuos dar Lenkijoje apie Katovicus uzsipilti kuro ir apsisopinti. musu pirma nakvyne Budapesto centre. musu visos nakvynes jau rezervuotos. pirmad ar antrad laukia plaukimas Taros upe- paciu giliausiu Europoje kanjonu

Joined: 2011-03-18 20:27

Na as jau dabar atsikeliau aisku pamiegojas keliata valandu. Gero kelio

Joined: 2009-07-29 21:02

Savotišką rekordą pasiekėm ;) mano asmeninis- 1250 km nuvairuota. Pasiekėm ir tikslą- 1490 km už nugaros- aš jau Budapešte. Lenkijoje pasišopinau..... Karlsbergas stikle- tik 0.60€. Tai ne pas mus skarbėj dvigubai brangiau...

Joined: 2009-07-29 21:02

jau savaite, kaip po keliones, o vaizdai vis dar akyse stovi :) noriu vel ten :)
pralekta lygiai 5000 km. jau kirba planas kitai kelionei...truputi sonan.... Makedonija ir Albanija :)

Joined: 2011-03-18 20:27

Pas mane tas pats, dar visk grazus vaizdai stovi akyse. Mes irgi bandom deliotis kita kelione jau :)

Joined: 2011-03-18 20:27

Na vakar paskaiciavo kiek mes nuvarem tai gavosi 4450 km.

ProSport
ProSport portretas
Last seen: prieš 5 metai 1 mėnesis
Joined: 2012-10-27 23:02

Apturėjau pirmą kelionę automobiliu po užsieny, Lietuva - Latvija - Estija. Galutinis tikslas - Saaremaa sala Estijoje. Sėkmingai pajudėjom 03 d. per pietus link Rygos, pasimalę Rygoje (į zoo parką atvykom beveik prieš uždarymą, tai pasilikom grįžimui atgal), nuvykom į Jurmalą pernakvoti, apsižiūrėt apylinkes ir pabuvot paplūdymyje. Anksti ryte ~6:15 kitą dieną pajudėjom tiesiai į Saaremaa salą. 10:20 jau judėjom į keltą ir persikėlėme į salą. Persikėlus prasidėjo šalos naršymas ir lankymas kiek įmanoma daugiau lankytinų ir įdomių visokių vietų. Saloje praleidom ir ją tyrinėjom 4, 5, 6, 7 dienas, o 8 dienos rytą atsikėlėm, susiruošėm, atsisveikinom su jūra ir pajudėjom į Rygą, zoo parką, kad šį kartą spėtume viską ten pamatyt. Automobiliu nukeliavom 1850 km (saloje ~400km, kliuvo visokiausių kelių, žvyro, miško, pievų ir t.t.), suvartojo 183l dujų užsienyje judant 100-120 km/h, Lietuvoje 100-145km/h didžioji dalis kilometrų su autopilotu. Automobilis nenuvylė ir likau labai patenkintas kuro sąnaudomis, galios ir komforto santykių, tikrai neprailgo ir nepavargau nei truputį už vairo, nors ir sėdynės recaro bei pakaba žeminta (priekyje coiloveriai, gale orginalūs amortizatoriai su reguliuojamomis spyruoklėmis). Keliavom dviese su nemažai bagažo, dviem kelionėm skirtais šaldytuvais ir n kitų krepšių ir nors zapaskės vietoj dujų balionas, o atsarginis ratas įmautėj bagažinėj, viską tvarkingai susikrovus užsidarė net uždangalas bagažinės ir atrodė kaip nepakrautas auto. :) Keletas foto Škodutės svetur.

Paveiksliukai:

Octavia Combi '04m. 1.8T vRS 2016-****
Octavia '98m. 1.9TDI 81kW. 2012-2016

Joined: 2009-07-29 21:02

arteja vėl ta diena, kai mašiniuką pravaikysiu :) per žolines iki Lvovo lekiam.. apžiūrėsim miestą 3 dienas.... greičiausiai ir barai bus lankomi dėl savo mažų kainų :)

Joined: 2009-07-29 21:02

Kelios dienos po kelionės iš Ukrainos...
Viskas puikiai, išskyrus....sienas. Į ten važiuojant buvo 2 km eilė. Per 5 val pavyko kirsti sieną. O atgal su nedidele vos 100 metrų- per 3. Niekas neskuba... kažkas paima dok.- lauki pusvalandį... paklausia ar veži draudžiamo bei pažiūri bagažinę- vėl pusvalandis laukimo....
Pakeliui į Lvovą užsukom į Žovkvą papietauti beipažiūrėti Unesco įtraukto senamiesčio. Labiausiai sužavėjo išvažiuojant aplankyta medinė a15 ar 16 a. bažnyčia.
Lvovan įvažiavom į popietę. Įsikūrėm apartamentuose ir pradėjom savo vizitą po miestą. Kadangi apartamentai senamiestyje, tai mašiniukas visas dienas "ilsėjosi".
Senamiestis išties gražus. Buvom pasiėmę porą ekskursijų po naktinį ir dieninį senamiestį su trauki uku bei autobusu. Kainos nesikandžiojo, nes jos kažkur po 2- 2,5€ žmogui kainavo. Daugiau lankėm.... kavines ir restoranus. Mūsų 6 žmonių kompanija sočiai pavalgyti sriubos ir mėsos (1.5-2 kg kelių rūšių dešros, šašlyko ir pjaustinio rinkinio), salotų ir po 0.5l bokalo alaus galėjo nuo 600- iki 1100 (jei žvėriena)... 30 grivnų atitinka 1€.. ;) prie kai kurių užeigų pastovios eilės, tad poros "nepatikrinom" ;)
Pardutuvėse kainos ir nesikandžioja. Saldainiai kainuoja daugiau nei perpus pigiau, nei pas mus. Alus- apie 0.5€. Degtinės puslitris- nuo 1.5€, brendis, konjakas- nuo 4€. Kojinės firminėje pard- nuo 0.4€, pėdkelnės- nuo 1.5€. Arbūzai- po 0.15€.... grįžtant ant sienks bemiitėje parduotuvėje net ir litra degtines paimti galima po 2.24€ :) o parukyti- po 1.5€.
Parvažiuojant Lenkijos pusėje užsukom į Zamostę- "idealų miestą", suprojektuotą italo architekto. Jo senamiestis- tvirtovė išties įspūdingas.
Ši kelionė buvo kiek kitokia nuo ankstesnių, nes gal daugiau... kulinarinė :D kai tokios kainos, tai sunku atsispirti :P
Visam šis "malonumas" vienai galvai kainavo po 80€ ( kuras, nakvynė, restoranai, pora ekskursijų). Visai patraukliai 4-ms dienoms :)
P.S. foto iš kelionės (kaip ir ankstesnių) mano fb profilyje nuotraukų albume galima rasti ;)

Joined: 2009-07-29 21:02

Per Kalėdas turėjau proga vėl "už kordono" išdumti... Subalamutijau draugus ir patraukėm Ukrainon pabandyti kalnuose paslidinėti. Mūsų ekipažas startavo 25 dienos ankstų rytą. Per visą lenkijos kraštą beveik tuščiais keliais traukėm, nes visi dar šventė :) Lenkijos ir Ukrainos siena pavyko kirsti per rekordišką laiką- vos 40 min :) Lvovo senamiestis pasitiko vakar didžiuliais kamščiais, nes aikštėse vyko kalėdinės mugės, o ir mūsų apartamentai buvo pačiame senamiestyje- prieš operos ir baleto teatro pastatą. Įsikūrę jau be žemėlapių patraukėm kulinarintis (lankyti užeigų), pakeliui apžiūrėdami kalėdinės prekybos vietas. Ryte prisijungė ir antras ekipažas, startavęs kitą dieną po mūsų išvykimo. Vakare, lyg kas užkerėjo, vėl dėl nukelto koncerto nepatekom į operos ir baleto teatrą (teks trečią "ekspediciją " į tą miestą organizuotis). Oras buvo gana šiltas- apie 10 šilumos. Ėmėm abejoti ar dar rasim kalnuose sniego... Pakeliui link kalnų nesimatė jokių sniego pėdsakų, nors prieš porą savaičių buvo gerokai pašalę ir pasnigę... tik pradėjus kilti į kalnus, pasirodė pirmi sniego liežuviai ir saulės nepaliestose vietose likusio sniego paklodės. Pasilidineti kalnuose gavom. užkilus ant kalno- sniego, nors ir privažinėto, buvo pakankamai. slides nuomavomės vietoje- už 100 grivnų (apie 3 Eur) dienai. keltuvai dienai kainavo 400 gr.- apie 13Eur. Kas neturėjo tinkamos aprangos- už jos nuomą paliko 80 gr...
Lvove matyt fb profilyje susikūriau pranašišką albumą.... "kalėdinis Lvovas ir Šv. Mikolos paieškos"... Mikola vadinamas ukrainietiškas Kaledų senis.... Antrą dieną kalnuose sugedo mašiniukas- kažkas rimto varikliui- tai atidaviau ten šroto savininkui... Mikolai. Gerai, kad vykom ne viena mašina, tai dalį daiktų kitas ekipažas parvežė, o mes išbandem 180 km kelionę vos už 0,70 eur žmogui traukiniu iki Lvovo, o iš ten- tiesioginiu reisu autobusu iki Vilniaus.
Šiuo metu dairomasi į naujus ratus ( vėl minivenas- tikriausiai amerikoniškas), nes vasarą laukia buvusios Jugoslavijos šalys :)
P.S. foto- kaip visada- fajebuko profilyje atskirame albume :)

Joined: 2011-03-18 20:27

Super begi, maciau nuotraukas, gaila kad masiniukas pabirejo, bet zinant tavo kelioniu azarta tai nenuostabu kad nuvariai ji nuo koju.

Joined: 2009-07-29 21:02

tas tiesa- matyt turiu priklausomybe kelionems :D svarbiausia,kad mano kojos atlaikytu.. o skardu- bus dar :)

Joined: 2009-07-29 21:02

Na kuuuu - naujas metų sezonas atidarytas :)
Su kolegomis iš darbo turėjom savaitgalio išvyką lėktuvu į Kijevą.
Miestas yra maždaug 40×43...km dydžio. Tam, kad viską aplankyti, reiktų kelių dienų. Mes turėjom tik apžvalginę ekskursiją po miestą. Aplankėm ir buvusio prezidento Janukovičiaus vilą Mežigorjoje, kur net gurėjom gslimybę patekti į vidų. Sekančią dieną laiko užteko tik ekskursijai į soborą ir į kalno urvuose įsikūrusį vienuolyną. Mieste kaip tik dar buvo renginių, nes pagal senąjį kalendorių buvo švenčiami naujieji metai.
Pats megamiestas nesužavėjo net ir sena miesto dalimi. Mieste yra apie 70 parkų, dėl kurių matyt dar gryšiu su savo kelionių kompanija :)
P. S. Nuotraukos iš kelionės- kaip visada- profilio albume ;)
P.S.2 kieme vakar atsirado nauji ratai- kaip ir planuoti buvo, amerikoniški, kuriuose yra viskas, išskyrus tv :) . Rimtesnė kelionė vasarą jiems jau ruošiama- Transilvanija Rumunijoje ir "pagirdyti" plieninį žirgą iki Juodosios jūros Bulgarijoje

Joined: 2009-07-29 21:02

nors senasis masiniukas liko Ukrainoje, kelioniu azartas neisblėso- pasikinkęs naujus ratus (Chrysler Grand Voyager) :)
prieš savaitę parsibeldžiau iš 17 dienų kelionės, palikdamas 5100km už nugaros :) Šį kartą traukėm pas Drakulą- į Transilvaniją ir pralėkėm vienu iš pavojingiausių Rumunijos keliu- Transfagarašanu, bei 3 dienas praleidom Bulgarijoje prie Juodosios jūros :)

Joined: 2009-07-29 21:02

kol lynoja lietus, trumpai apie kelionę papeckiosiu :)
Iš įdomesnių vietų- verta aplankyti Sepantos kapines, dar vadinamas linksmosiomis. Vieta garsėja savo spalvingais antkapiais su originaliu ir poetišku būdu pavaizduotais piešiniais ant jų, apibūdinančiais čia palaidotus žmones bei scenas iš jų pačių gyvenimų. Šių kapinių neįprastas bruožas yra tas, kad jų nuotaika skiriasi nuo tarp Europos šalių paplitusio įsitikinimo – tikėjimo, kuris mirtį mato kaip labai rimtą ir formalų įvykį. Ši idėja yra siejama su vietinio Dakijos regiono kultūra, kurios filosofiniai įsitikinimai garantuoja ir pažada sielos nemirtingumą bei ramybę, o mirtį laiko momentu, kupinu džiaugsmo bei geresnio ir gražesnio gyvenimo laukimo. Sapantos kapinių įkūrėjas – Ion Stan Patras, pirmąjį kryžių nutapęs 4 dešimtmetyje. Šis žmogus daugiau nei 40 metų buvo kapinių kryžių tapytojas – numirus miestelio gyventojui jo artimieji kreipdavosi į Ion‘ą, kad šis pagamintų kryžių. Ion‘as pats nuspręsdavo, koks piešinys ir žodžiai labiausiai tiktų mirusiojo atminimui. Tokiu būdu, ant kryžiaus neretai atsirasdavo užrašas apie neištikimybę, mirusiojo kvailybes ar pomėgį išlenkti taurelę. Linksmųjų kapinių įkūrėjas buvo įsitikinęs, jog mažam miestelyje neverta kažko slėpti, juk visi viską ir taip žino vieni apie kitus. Įdomu tai, jog niekas niekuomet nėra supykęs dėl Ion‘o piešinių ar užrašų. Dabar tokio paties stiliaus kryžius gamina Ion‘o mokiniai.
Idomu ir tai, jei šiame regione keliausit sekmadienį, tai pastebėsit, jog tiek jauni, tiek vyresni ir seni žmonės vaikšto puosipuošę tautiniais drabužiais.
Karaimanu viršūkalnė ir Didvyrių kryžius. tai vienas aukščiausių kryžių (39m), pastatytų ant kalno. pastatytas I pasaulinio karo aukoms atminti. Mums dėl artėjančios liūties nepavyko pasikelti pėsčiomis (keltuvai tą savaitgalį neveikė) i 2400 m aukštį :(
Peleš pilis, esanti Sinajos miestelio pakraštyje- viena gražiausių Europos pilių.
Huneodaros (Huniadų) pilis- gotikinio stiliaus renesanso laikų pilis, pradėta statyti 1307m.
Vienas žinomiausių geologinių rezervatų Rumunijoje – purvo vulkanai, esantys tarp Berkos (Berca) ir Arbanasio (Arbanasi). Kodėl purvini, klausimų nekyla, bet kodėl vulkanai? Ogi dėl paprasčiausios kūgio formos kraterio viduryje. Purvo vulkanai susiformavo panašiu principu kaip ir tikri vulkanai, tik lavą juose pakeičia purvas. Purvinų vulkanų karalystė yra daug arčiau žemės paviršiaus. Pro Žemės plutos sluoksnio plyšius iš gelmių kylančios dujos pasiekia požeminio vandens sluoksnius ir kartu juda į viršų, susimaišydamos su pakelyje sutiktu purvu bei kitomis uolienomis. O išsiveržusios į paviršių virsta purvo vulkanais.
Trovantai- akmenys, kurie auga ir dauginasi, o juos pamatyti galite Rumunijoje. Trovantai ne tik auga ir dauginasi – jie taip pat juda iš vienos vietos į kitą. Akmenys turi nedideles ataugas, panašias į medžių šaknis, ir senėjimo žymes, matomas tik perpjovus akmenį. Mokslininkai pastariesiems reiškiniams paaiškinimų dar nerado.
Transfagarašanas- tai ne tik vienas gražiausių, bet ir vienas pavojingiausių kelių šioje šalyje. daugiau nei 2000 m aukštį kopiantis kelias, kurio numeris DN7C, buvo statomas kariniais tikslais, siekiant užtikrinti rumunų armijos judėjimą Karpatų kalnuose užpuolimo atveju. Kelias uždaromas spalio pabaigoje iki pat birželio mėnesio, kadangi klimatas čia gana atšiaurus ir būna sniego. Nerealūs vaizdai kylant serpantinais :)
Zaliepie (Lenkija)- laikomas pačiu gražiausiu kaimu pasaulyje dėl visus miestelio pastatus (net ir šuns būdas!) puošiančių gėlių ir kitokių floristinių ornamentų.

Joined: 2009-08-27 09:52

Begidijau, Super! Komplimentai Tau ir keliondraugiams už tikrai nebanalų maršrutą.
Bet - "...pirmąjį kryžių nutapęs 4 dešimtmetyje." - tai kurio amžiaus?
Ir dar prašymas - įdėk bent vien foto, kad ir iš interneto, lengviau Tau bus surasti. Kažką mačiau diskoveryje kažkada, užsimiršo.

Ir dar (kaip visada man) kv. klausimas - KOKIAME forumo skyriuje DABAR RAŠAU? :) Proga pasišaipyti, bet geriau be to.

Joined: 2009-08-27 09:52

Dašuto, ar pelytė pasitaisė, pavyko iki temos pavadinimo dasikasti - Kelionės automobiliu. FOTO - bent vieną.