Gal kam teko susidurti, ar Superb'o mk2 sportine vaziuokle nuo standartines skiriasi tik spyruoklemis, ar reikia kitu amortizatoriu?
Noriu is sportines keisti i standarta...
Ne tame esme... Kai turiu su kuo palygint standard vaziuokle su sava, tai ratu dydis itakos jau nebedaro, nes pas drauga irgi R-18, bet standartine vaziuokle..
Ant 2.0 PD motoro pakaitinimo zvakes yra variklio viduje, turi nuimti variklio virsutini dangti, atsukti visus ji laikancius varztus ir tik tada rasi pakaitinimo zvakes. Cia jum ne 1.9 motoras kad is lauko pakaitinimo zvakes matytusi nuemus tik variklio apdailos dangti is virsaus.
Yra noras tureti koju apsvietima (footwell) ne tik priekyje bet ir gale. Komplekta turiu. Priekyje kur kas eina paaiskes prasiardzius, bet per kur pravesti laidus i gala? Laidas yra istisinis. Domina schema per kurias vieta turi buti pravestas laidas kaip originale. Per google nesugebu rasti.
Po priekinemis sedynemis (galui) apsvietimo lempuciu nera, tai tas VCDS nieko nepagelbes kol tu ten ju fiziskai neistatysi. Priekyje viskas ok, yra lemputes ir veikia. Tuo labiau kad sedynese apacioj yra tam skirtos vietos istatyti. Laidas kazkoks sedynej yra, bet ten turbut sildymui skirtas nes lengvam judesiui nepasidave. Kazkokia idomesne info radau http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6900054-DIY-Installing-OEM-Front-and-Rear-Footwell-Lighting kur manau daug nesiskirs.
Aš žinau, kad ANDŽEIKA sau gale apsidaręs viską originaliai gale. Gali Buocius jo pasiklaust jo. O aš tai gale pasidaręs paprastai. Nuo priekio nusivedęs elektrą ir kur eina stojkė tarp priekinių ir galinių sėdynių, tai tos stoikės apačioje pritvirtinau sunkvežimių LED numerio apšvietimą. Tai gan gerai šviečia ir net į akis nekrenta, kad kažkas prichimičinta.. :D Galėsiu foto padaryt.
prisimastot visokiu nesamoniu,nei ten reik labai to apsvietimo nei ka,jei nera pagal komplektacija tai ir nesuk galvos,nuo to kaina ir verte nekyla,jau geriau ziuret isore ir tech stovi auto nei kazkokiu lempuciu kojom apsviesti atidarius duris
Marcius77, masinos vertes tu niekaip nepakelsi kad ir kiek i ja kistum pinigu.
Sitas dalykas yra pagal komplektacija, bet turbut pas mane to pilno paketo nebuvo. Taigi montuoju ne svieciancius apiplovimo purkstukus, o apsvietima kuris del tam tikru priezasciu man butu patogus.
Ir is tiesu man svarbu ne tik isore bet ir vidus, nes tvarte vazinet neprates.
jai uzteko ijungt su vcds reiskia jas kazkas buvo isjunges, gamikloj nebuna kad ideda apsvietima seip ir jo neaktivoja.
o pravest laidus paprasta, turi eit po slenkscio apdaila ir poto po kilimu ir i sedine taip kaip suvrdzioti sedines laidai, pasijungia prie tospacios puses priekio.
Nemanau, kad 3 iš eilės mano tikrintom mašinom kažkas paėmė ir per VCDS deaktyvavo tokią funkciją.
Įtariu Elegance komplektacijoj laidai ėjo, tik jos aktyvavimas perkant automobilį buvo kaip papildoma įranga.
kaip galima kalbeti apie resursa kai nezinia kaip ji naudosi, vienisms ant 100t km ji numirsta kiti ir 300t km pravaziuoja, be to kaip aptarnavimus darysi?
Klausimas buvo ar priekiu varomas automobilis lyginant su 4x4 gali turėti ar turi įtakos dsg dėžės resursui, jei eksploatavimo sąlygos bus vienodos? Ką geriau rinktis, neskaitant visiems suprantamo skirtumo tarp 4x4 ir priekiu varomo auto. Naujas automobilis, kaip ir priklauso, bus prižiūrimas ten, kur pirktas.
Atsakymas, kaip naudoju auto, nors klausimo esmė ne ta. Kol kas savo octavia 2007m 345tks. nelindau prie sankabos, auto truputi padidinti kw., auto važinėju nuo nulio.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Aš nemanau, kad 4x4 turės kažkokios didelės įtakos DSG, tuo labiau, kad galiniai ratai nedirba visą laiką, o tik tam tikru metu, pvz. kai prasisuka priekiniai ratai. Manyčiau, kad pavarų dėžė turbūt vienodai apkraunama ar būtų tik priekiniai varomi, ar 4x4, nes galiniams ratams sukimo momentą perduoda Haldex sistema, o ne pavarų dėžė.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki. Nusipirkau Skoda SuperB b5 su 2.0 benzininiu varikliu. Idomumo delei bandziau ieskoti Lietuvoje identisku masinu skelbimu ir gavau 0 rezultatu. Taigi, mano klausimas, kodel nera lietuviskuose portaluose parduodamu tokiu masinu? Ar cia ji labai prasta, kad niekam ju nereikia, ar ji tokia gera, kad niekas ju nenori parduot? :D
Nu aš apie važiavimą nešneku, tik sakau, kad tūlam lietuviui passatas yra didžiausia siekiamybė :), todėl jų ir yra tiek daug pasiūloje. Iš kitos pusės nežinau, kas jau ten labai skiriasi tame važiavime...aš važinėju su Superbu, mano brolis su Passatu, nėra jau ten tokio didelio skirtumo, Passatas šiek tiek minkštesnis, tylesnis ir tiek, bet ne ant tiek, kad labai jau čia skirtumas didelis būtų.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Chebra, kas turi Superb 2008-2015 m., būkit geri, pažiūrėkite, ar pas jus gale po bamperio dangteliu yra skylė įsukti tą kablį, kad galėtumėte kitą mašiną traukti...
Nu nesąmonė kažkokia, kažkada rašiau, kad pas mane po dangteliu nėra jokios skylės, buvo minčių, kad po bamperiu esantis balkis apsuktas, bet užkišus ranką, kitoje pusėje neapčiuopiau jokios skylės...tai kas čia per gaidys - bamperyje dangtelis yra, o skylės įsukti nėra.
Šiandien reikėjo patraukti, kažkaip blogai užvyniojau trosą už to viso mechanizmo, kur įsistato kablys (radau tokį būdą traukti, jau ne pirmą kartą traukiau), nutraukiau sau visus laidus į kablį - žodžiu susiparinau.
Nu negi gamykliškai nėra skylės?
P. S. Tiesa, ieškojau filmukų visokia tema, kad pamatyti, kaip nuiminėja galinį bamperį ir montuoja kablį, ir man kilo tokia mintis...pas mane aš po bamperiu mačiau tik apvalų balkį, ir kažkodėl nematau to kvadratinio balkio (kur filmuke įvardijamas kaip stiprintuvas)...ar nebus čia kas priburta su tais balkiais...bet kuriuo atveju, kai nuimu dangtelį, iškart matosi tas apvalus, tai jei ir būtų tas kitas, vistiek pagal bamperio dangtelį turėtų suktis į tą apvalų. video: https://www.youtube.com/watch?v=BqhTBimxSVE
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Tas kvadratinis balkis tik jeigu nera kablio. T.y. nusiima kvadratinis balkis ir i skyles kisama kablio konstrukcija.
Nors paziurejus cia http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/tow-bar-for-superb-ii-3t0092155ax
Akivaizdu kad jokios skyles nera prisukti traukimo mechanizmui. Taip sakant neuzilgo montuosiu, tai pasimatys..
Taip, toks pas mane ir stovi, ir OEM kablio mechanizmas toks. Panašu, kad Šiandieninis autopromas mano, kad traukti nebegalima, ir reikia naudotis evakuatorių paslaugomis :)
Panašu, kad išsiaiškinau...jeigu auto be kablio, tas sustiprintojas turėtų turėti skylę, kiek matau iš nuotraukų google. Dalies numeris 3T5807305C. O va kažkodėl jei montuoji balkį originaliam kabliui, gauni balkį, kuriame nebėra skylės...numeris EEA800001.
Žodžiu visiška nesamonė ir debiliškas Skodos sprendimas :(
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu kad nelabai pats kablys pritaikytas trosui užvynioti...aišku galima bandyti, bet esmė tame, kad pats kablys išimamas, ir jis pas mane išimtas...tai kad jį įdėti prieš traukimą irgi užima laiko.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pastebėjau, kad Superbe kažkodėl pipynė pas mane nebeveikia, kai šviesų reguliatorius įjungtas ant artimųjų šviesų, ir išjungiu variklį ir atidarau duris...jau buvau palikęs šviesas ant artimųjų per naktį (nors man atrodo, kad po kurio laiko jos vistiek išsijungia, kai auto užmiega, nes kažkaip neišsikrovė akumas, nors galiu ir klysti).
Kas čia galėtų būti? Ar kalta kokia relė? Kur ji yra, avariniame, kaip senojoje Octavijoje? o gal pačiame šviesų reguliatoriuje? Dėkui.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waidulis - įjungtų šviesų signalas tavo mašinoje veiks tik vienu atveju - kai paliksi jungiklį nustatytą ant gabaritų padėties. Ant trumpų šviesų neveiks, nes jos pačios išsijungia automatiškai, kai suveikia funkcija "palydėk namo".
Durų mikroišjungikliuose problemų gali pradėti ieškoti, kai borto kompas neberodys atidarytų durų.
Taipogi, šioje mašinoje tai valdoma nebe relėmis, o centriniu elektronikos bloku. O signalą skleidžia pats prietaisų skydelis - kartais būna sugenda pats garso signalo šaltinis - bet tada dingtų visi signalai iš skydelio.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Ačiū Vytautai, išsamiai paaiškinai. Pas mane su durų signalu viskas tvarkoje, viską rodo, viskas veikia. Būsiu žioplas, ir greičiausiai nepastebėjau, kad tik ant gabaritų veikia :). Rašiau, kad kažkaip lyg ant artimųjų šviesa pati užgęsta :) Pasitikrinsiu, ar veikia ant gabaritų.
BAMLT, nu va, ir atskleidei šią mistinę situaciją :). Bet dabar, pažiūrėjus į nuotraukas, kilo įdėja tiesiog taip pat prisivirinti kažkokį sriegį/vamzdį su sriegiu, kad tiesiog galėčiau įsisukti kilpą...aišku kilpos sriegis atvirkštinis, reiks pagalvoti, kaip čia pasidaryti...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na, dėl kablio tai jau ne vienoje mašinoje pastebėjau taip, kad jeigu yra kablys - nesvarbu nuimamas ar stacionarus - tai kilpos nebelieka.
Bet ar tikrai tą kablį sunkiau uždėti nei kilpą įsukti. Aš asmeniškai turbūt visada su uždėtu kabliu važinėčiau, jei jis būtų nuimamas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki,
gal kas zinot kur randasi pirmam superbe rankinio "plude" ar kaip ana ten vadinasi, kiek prisimenu pasikeitus galines kaladeles rankinis susireguliuoja pats, bet kolkas to dar nepadare, tai kiek skambinausi meistriukui kuris atostogose, sake gali but pastrigusi plude ar kazkas panasaus. Nes iki puses rankinis isvis balbatuojasi o paskuj uztraukus iki max virsaus, ratai stabdo kazkiek. Sakau gal nereiktu laukti ir meistriuko gryztant is atostogu, pats gal sugebeciau pasiziuret, jei nereiktu duobes.
Sveiki, kur Klaipėdoje rekomenduotumėte tvarkyti parktronikus?
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
Gal kam teko susidurti, ar Superb'o mk2 sportine vaziuokle nuo standartines skiriasi tik spyruoklemis, ar reikia kitu amortizatoriu?
Noriu is sportines keisti i standarta...
o kuom ji pas tave sportine? pas mane greenline ji zeminta, kad paaukstint uztenka spirokliu.
superb 2012 1.6 GreenLine
Ir dar plius kieta kaip velnias, ne Lietuvos sudkeliais vazinet tikrai...
jai r-18 tai ir bus kieta.
superb 2012 1.6 GreenLine
Ne tame esme... Kai turiu su kuo palygint standard vaziuokle su sava, tai ratu dydis itakos jau nebedaro, nes pas drauga irgi R-18, bet standartine vaziuokle..
youtube paieskok kaip ardosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
prie variklio :)
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
tai ko klausi jei zinai,nusiimk plastmasine apdaila nuo motoro ir matysi kur jos isuktos yra,elementaru :)
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
Ant 2.0 PD motoro pakaitinimo zvakes yra variklio viduje, turi nuimti variklio virsutini dangti, atsukti visus ji laikancius varztus ir tik tada rasi pakaitinimo zvakes. Cia jum ne 1.9 motoras kad is lauko pakaitinimo zvakes matytusi nuemus tik variklio apdailos dangti is virsaus.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Yra noras tureti koju apsvietima (footwell) ne tik priekyje bet ir gale. Komplekta turiu. Priekyje kur kas eina paaiskes prasiardzius, bet per kur pravesti laidus i gala? Laidas yra istisinis. Domina schema per kurias vieta turi buti pravestas laidas kaip originale. Per google nesugebu rasti.
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Jei Superb mk2, tai didele tikimybė, kad jokių laidų vest nereikia, o reikia tik VCDS.
Po priekinemis sedynemis (galui) apsvietimo lempuciu nera, tai tas VCDS nieko nepagelbes kol tu ten ju fiziskai neistatysi. Priekyje viskas ok, yra lemputes ir veikia. Tuo labiau kad sedynese apacioj yra tam skirtos vietos istatyti. Laidas kazkoks sedynej yra, bet ten turbut sildymui skirtas nes lengvam judesiui nepasidave. Kazkokia idomesne info radau http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6900054-DIY-Installing-OEM-Front-and-Rear-Footwell-Lighting kur manau daug nesiskirs.
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Tai įtariu į žemesnės komplektacijos stadnard nebuvo šito dalyko... Neįdomu :)
Aš žinau, kad ANDŽEIKA sau gale apsidaręs viską originaliai gale. Gali Buocius jo pasiklaust jo. O aš tai gale pasidaręs paprastai. Nuo priekio nusivedęs elektrą ir kur eina stojkė tarp priekinių ir galinių sėdynių, tai tos stoikės apačioje pritvirtinau sunkvežimių LED numerio apšvietimą. Tai gan gerai šviečia ir net į akis nekrenta, kad kažkas prichimičinta.. :D Galėsiu foto padaryt.
https://www.aliexpress.com/item/Rear-Tail-Lamp-For-Auto-Truck-Trailer-Lorry-Car-styling-3LEDs-12V-LED-Number-Plate-Light/32759613564.html?spm=2114.01010208.3.41.utKQh2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10068_10136_10137_10303_10060_10302_10155_10062_437_10154_10056_10055_10054_10059_303_100031_10099_10103_10102_10096_5320015_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10170_10084_10083_10119_10080_10082_10081_10110_519_10111_10112_10113_10114_10182_10078_10079_5260015_10073_10123_10120_10189_142-10120,searchweb201603_9,ppcSwitch_4&btsid=f652e41a-5832-4bf7-a8e8-3c4b938812ee&algo_expid=f634826a-4527-40ec-87a4-77ba8b27586b-5&algo_pvid=f634826a-4527-40ec-87a4-77ba8b27586b
Škoda Kodiaq RS
prisimastot visokiu nesamoniu,nei ten reik labai to apsvietimo nei ka,jei nera pagal komplektacija tai ir nesuk galvos,nuo to kaina ir verte nekyla,jau geriau ziuret isore ir tech stovi auto nei kazkokiu lempuciu kojom apsviesti atidarius duris
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
Na pas mane užteko per VCDS aktyvuot Footwell light ir tiek, nieko papildomai daryt neprireikė.
Marcius77, masinos vertes tu niekaip nepakelsi kad ir kiek i ja kistum pinigu.
Sitas dalykas yra pagal komplektacija, bet turbut pas mane to pilno paketo nebuvo. Taigi montuoju ne svieciancius apiplovimo purkstukus, o apsvietima kuris del tam tikru priezasciu man butu patogus.
Ir is tiesu man svarbu ne tik isore bet ir vidus, nes tvarte vazinet neprates.
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Na aš tai nesu materialistas ir darau tai, kas man patinka ir ko noriu, o ne tai, kad tik mašinos vertė pakiltų. :)
Kas kam galvoj. :P
Škoda Kodiaq RS
jai uzteko ijungt su vcds reiskia jas kazkas buvo isjunges, gamikloj nebuna kad ideda apsvietima seip ir jo neaktivoja.
o pravest laidus paprasta, turi eit po slenkscio apdaila ir poto po kilimu ir i sedine taip kaip suvrdzioti sedines laidai, pasijungia prie tospacios puses priekio.
superb 2012 1.6 GreenLine
Nemanau, kad 3 iš eilės mano tikrintom mašinom kažkas paėmė ir per VCDS deaktyvavo tokią funkciją.
Įtariu Elegance komplektacijoj laidai ėjo, tik jos aktyvavimas perkant automobilį buvo kaip papildoma įranga.
Sveiki, kaip manot kas gali būti su auto pilotu, prieš tai viskas veikė, jokių problemų nebuvo. Padariau diagnostiką, kompiuteris nieko nemato.
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
pradziai tikrink ar veikia pati rankenele
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pas mane valdymas ant vairo.
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
ir isijungia ant vairo?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
Sveiki, gal žinote ar DSG-6 ir DSG-6 su 4x4, dėžės resursas skiriasi (gali skirtis)? Kalba eina, jei automoblilis naujas. Ačiū.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
kaip galima kalbeti apie resursa kai nezinia kaip ji naudosi, vienisms ant 100t km ji numirsta kiti ir 300t km pravaziuoja, be to kaip aptarnavimus darysi?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
viskas matosi pasijungus.
superb 2012 1.6 GreenLine
Klausimas buvo ar priekiu varomas automobilis lyginant su 4x4 gali turėti ar turi įtakos dsg dėžės resursui, jei eksploatavimo sąlygos bus vienodos? Ką geriau rinktis, neskaitant visiems suprantamo skirtumo tarp 4x4 ir priekiu varomo auto. Naujas automobilis, kaip ir priklauso, bus prižiūrimas ten, kur pirktas.
Atsakymas, kaip naudoju auto, nors klausimo esmė ne ta. Kol kas savo octavia 2007m 345tks. nelindau prie sankabos, auto truputi padidinti kw., auto važinėju nuo nulio.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Aš nemanau, kad 4x4 turės kažkokios didelės įtakos DSG, tuo labiau, kad galiniai ratai nedirba visą laiką, o tik tam tikru metu, pvz. kai prasisuka priekiniai ratai. Manyčiau, kad pavarų dėžė turbūt vienodai apkraunama ar būtų tik priekiniai varomi, ar 4x4, nes galiniams ratams sukimo momentą perduoda Haldex sistema, o ne pavarų dėžė.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Sveiki. Nusipirkau Skoda SuperB b5 su 2.0 benzininiu varikliu. Idomumo delei bandziau ieskoti Lietuvoje identisku masinu skelbimu ir gavau 0 rezultatu. Taigi, mano klausimas, kodel nera lietuviskuose portaluose parduodamu tokiu masinu? Ar cia ji labai prasta, kad niekam ju nereikia, ar ji tokia gera, kad niekas ju nenori parduot? :D
Tiesiog manau, kad jų nėra daug, nes visi juk perka passatus :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waidulis, tai kad tik isore panasi, vaziavimas visai kitas su superb negu su passatu ;)
Nu aš apie važiavimą nešneku, tik sakau, kad tūlam lietuviui passatas yra didžiausia siekiamybė :), todėl jų ir yra tiek daug pasiūloje. Iš kitos pusės nežinau, kas jau ten labai skiriasi tame važiavime...aš važinėju su Superbu, mano brolis su Passatu, nėra jau ten tokio didelio skirtumo, Passatas šiek tiek minkštesnis, tylesnis ir tiek, bet ne ant tiek, kad labai jau čia skirtumas didelis būtų.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
kas zini,ar vanduo gali pakilti dyzeliui 1.6 kartais iki 120 laipsiu,kai pradeda kaisti nuo uskurimo???dekui
edvinasru - per diagnostiką viskas matosi, tik kas tau ją darė - nemokėjo naudotis.
povilas35 - gali, bet tai jau reiškia gedimą.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Chebra, kas turi Superb 2008-2015 m., būkit geri, pažiūrėkite, ar pas jus gale po bamperio dangteliu yra skylė įsukti tą kablį, kad galėtumėte kitą mašiną traukti...
Nu nesąmonė kažkokia, kažkada rašiau, kad pas mane po dangteliu nėra jokios skylės, buvo minčių, kad po bamperiu esantis balkis apsuktas, bet užkišus ranką, kitoje pusėje neapčiuopiau jokios skylės...tai kas čia per gaidys - bamperyje dangtelis yra, o skylės įsukti nėra.
Šiandien reikėjo patraukti, kažkaip blogai užvyniojau trosą už to viso mechanizmo, kur įsistato kablys (radau tokį būdą traukti, jau ne pirmą kartą traukiau), nutraukiau sau visus laidus į kablį - žodžiu susiparinau.
Nu negi gamykliškai nėra skylės?
P. S. Tiesa, ieškojau filmukų visokia tema, kad pamatyti, kaip nuiminėja galinį bamperį ir montuoja kablį, ir man kilo tokia mintis...pas mane aš po bamperiu mačiau tik apvalų balkį, ir kažkodėl nematau to kvadratinio balkio (kur filmuke įvardijamas kaip stiprintuvas)...ar nebus čia kas priburta su tais balkiais...bet kuriuo atveju, kai nuimu dangtelį, iškart matosi tas apvalus, tai jei ir būtų tas kitas, vistiek pagal bamperio dangtelį turėtų suktis į tą apvalų. video: https://www.youtube.com/watch?v=BqhTBimxSVE
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Tas kvadratinis balkis tik jeigu nera kablio. T.y. nusiima kvadratinis balkis ir i skyles kisama kablio konstrukcija.
Nors paziurejus cia http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/tow-bar-for-superb-ii-3t0092155ax
Akivaizdu kad jokios skyles nera prisukti traukimo mechanizmui. Taip sakant neuzilgo montuosiu, tai pasimatys..
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Taip, toks pas mane ir stovi, ir OEM kablio mechanizmas toks. Panašu, kad Šiandieninis autopromas mano, kad traukti nebegalima, ir reikia naudotis evakuatorių paslaugomis :)
Panašu, kad išsiaiškinau...jeigu auto be kablio, tas sustiprintojas turėtų turėti skylę, kiek matau iš nuotraukų google. Dalies numeris 3T5807305C. O va kažkodėl jei montuoji balkį originaliam kabliui, gauni balkį, kuriame nebėra skylės...numeris EEA800001.
Žodžiu visiška nesamonė ir debiliškas Skodos sprendimas :(
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
O uzmontavus kabli ant jo kabinti trosa negalima?
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Nu kad nelabai pats kablys pritaikytas trosui užvynioti...aišku galima bandyti, bet esmė tame, kad pats kablys išimamas, ir jis pas mane išimtas...tai kad jį įdėti prieš traukimą irgi užima laiko.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pastebėjau, kad Superbe kažkodėl pipynė pas mane nebeveikia, kai šviesų reguliatorius įjungtas ant artimųjų šviesų, ir išjungiu variklį ir atidarau duris...jau buvau palikęs šviesas ant artimųjų per naktį (nors man atrodo, kad po kurio laiko jos vistiek išsijungia, kai auto užmiega, nes kažkaip neišsikrovė akumas, nors galiu ir klysti).
Kas čia galėtų būti? Ar kalta kokia relė? Kur ji yra, avariniame, kaip senojoje Octavijoje? o gal pačiame šviesų reguliatoriuje? Dėkui.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
manau bus duru mikroisjungejas kaltas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tesiant kablio detektyva zvilgtelk google si koda 3T0803881B
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Waidulis - įjungtų šviesų signalas tavo mašinoje veiks tik vienu atveju - kai paliksi jungiklį nustatytą ant gabaritų padėties. Ant trumpų šviesų neveiks, nes jos pačios išsijungia automatiškai, kai suveikia funkcija "palydėk namo".
Durų mikroišjungikliuose problemų gali pradėti ieškoti, kai borto kompas neberodys atidarytų durų.
Taipogi, šioje mašinoje tai valdoma nebe relėmis, o centriniu elektronikos bloku. O signalą skleidžia pats prietaisų skydelis - kartais būna sugenda pats garso signalo šaltinis - bet tada dingtų visi signalai iš skydelio.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Ačiū Vytautai, išsamiai paaiškinai. Pas mane su durų signalu viskas tvarkoje, viską rodo, viskas veikia. Būsiu žioplas, ir greičiausiai nepastebėjau, kad tik ant gabaritų veikia :). Rašiau, kad kažkaip lyg ant artimųjų šviesa pati užgęsta :) Pasitikrinsiu, ar veikia ant gabaritų.
BAMLT, nu va, ir atskleidei šią mistinę situaciją :). Bet dabar, pažiūrėjus į nuotraukas, kilo įdėja tiesiog taip pat prisivirinti kažkokį sriegį/vamzdį su sriegiu, kad tiesiog galėčiau įsisukti kilpą...aišku kilpos sriegis atvirkštinis, reiks pagalvoti, kaip čia pasidaryti...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na, dėl kablio tai jau ne vienoje mašinoje pastebėjau taip, kad jeigu yra kablys - nesvarbu nuimamas ar stacionarus - tai kilpos nebelieka.
Bet ar tikrai tą kablį sunkiau uždėti nei kilpą įsukti. Aš asmeniškai turbūt visada su uždėtu kabliu važinėčiau, jei jis būtų nuimamas.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki,
gal kas galite parekomenduoti gerą elektriką Klaipėdoje?
Škoda Superb 2017 1,8 TSI
Sveiki,
gal kas zinot kur randasi pirmam superbe rankinio "plude" ar kaip ana ten vadinasi, kiek prisimenu pasikeitus galines kaladeles rankinis susireguliuoja pats, bet kolkas to dar nepadare, tai kiek skambinausi meistriukui kuris atostogose, sake gali but pastrigusi plude ar kazkas panasaus. Nes iki puses rankinis isvis balbatuojasi o paskuj uztraukus iki max virsaus, ratai stabdo kazkiek. Sakau gal nereiktu laukti ir meistriuko gryztant is atostogu, pats gal sugebeciau pasiziuret, jei nereiktu duobes.
Puslapiai