Blogai veikia klimatronikas/kondicionierius

7 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
dnb
dnb portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 15 valandų
Joined: 2017-12-07 08:24
Blogai veikia klimatronikas/kondicionierius

Sveiki, nesenai įsigijau Octavia 2014m. 1.6TDI ir susidūriau su tokia problema.

Pavyzdžiai:
1. Nustatai, kad pūstų vėjelis į langus, užstatai LOW t.y. šalčiausią įmanomą temperatūrą, tai kaip ir viskas ok pučia vėsų orą į langus (na nepasakyčiau, kad ledinį, bet tikrai vėsų), bet jei užstatau 16 ar daugiau laipsnių, tai į langus pučiamas karštas oras. Pagal mane tai bent iki kokių 22 laipsnių neturėtų pūsti karšto oro?

2. Nustatai, kad pūstų vėjelis į veidą, tai LOW bei 16-18 laipsnių kaip ir veikia gerai t.y. pučia vėsų orą, bet maždaug nuo 19-20 laipsnių pučiamas labai karštas oras, na mano nuomone pučiamas maždaug ~26 laipsnių oras.

Į kojas dar nebandžiau kaip ten veikia klimatronikas, bet gal užteks Jums ir tų kelių pavyzdžių suprasti kas negerai ar bent nuo ko reikėtų pradėti ieškoti gedimo?

Ačiū

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 12 valandų
Joined: 2016-05-16 11:30

Nereikia nieko ieskot o manau ijungt logika, klimatronikas yra tu metu jau protingas, nuputineja langus su siltu oru o i feisa neduoda karsto oro, nes tai nebutina, o langas yra langas. Jei supratai ka noriu pasakyti. Zodziu cia yra viskas gerai su tavuoju klima.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

dnb
dnb portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 15 valandų
Joined: 2017-12-07 08:24

Valdai, bet man atrodo keistoka, jei aš atsuku 16 laipsnių ir į langus pučia karštą orą, o jei atsuku LOW tai tik tada pučia vėsų orą, o tokio tarpinio varianto nėra. Tarkim paprastas pavyzdys, šių dienų orais labai rasoja langai, važiuojant reikia nukreipti vėjelį į langus, kad nerasotų, o klimatronikas pučia karštą orą ir savaime mašinoje nėra kuo kvėpuot ir būna per karšta, tai ką tokiu atveju daryti? Kažkaip nelabai protinga atrodo jei jis pats taip daro. Kitas pavyzdys atsisuku vėjelį į veidą, tai ties 16-18 laipsnių kaip ir viskas ok, bet pakėlus iki 19 laipsnių oro temperatūra kardinaliai keičiasi ir pučiamas jau tikrai karštas oras, ką noriu pasakyti, kad pakeliu tik 1-2 laipsniais, o atrodo, kad pakėliau 10 laipsnių. Prieš tai turėjau Toyotą Avensį, tai tarkim vasarą, kai būdavo lauke apie ~25-30 šilumos, tai automobilyje laikydavau ~20 ir pūsdavo vėsų orą, o Octavijoj 20 nustačius pučia labai šiltą/karštą orą. Nežinau gal aš kažko nesuprantu, bet man čia nėra logikos kažkaip :)

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Įjungta
Last seen: prieš 3 minutės 37 sek
Joined: 2015-10-02 07:53

Pas tave temperatūros sklendės padėties nemato kompas, todėl yra arba min, arba max.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

dnb
dnb portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 15 valandų
Joined: 2017-12-07 08:24

Į langus tai tikrai arba min arba max, bet į veidą, tai nuo 16 iki 19 dar kompas kažkaip reguliuoja normaliai tą šilumą, bet nuo 20 jau nelabai. Jei užstatau max (30) tai jau labai karštą orą varo, bet ar 20 ar 30 labai didelio skirtumo nėra, minimaliai kažkiek skiriasi t.y. 20 šiek tiek vėsiau nei 30, nors mano nuomone skirtumas turėtų būti daug didesnis, visgi 10 laipsnių skirtumas.

Varyt pas elektriką? Gal Vilniuj turit ką parekomenduot? Ar geriau į Škodą (ARX)?

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 12 valandų
Joined: 2016-05-16 11:30

dnb ne i ARX o pas Vytauts_LT, jis tau tikiu sukalibruos sklendes ir paziures ar tikrai yra klaida.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 29 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31

dnb, o nors paprastuoju būdu bandei susikalibruoti sklendes? Pabandyk, bet kažkaip galvoju, kad šioje situacijoje nepadės, bet vis dėl to pabandyk. Tam nereikia jokių priemonių: https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY

Jei bus sklendė normaliai pastrigus, ar varikliukas blogai dirba/nedirba, tada aišku vis tiek nesusireguliuos. Čia tokia dažna VW "liga" gaunasi su tom sklendėm. Pvz. dėl kokių nors lapų, šiukšlių tos sklendės būna neužsidaro pilnai, iškart lieka klaida sistemoje. Pas mane taip būna, ištrini klaidą, po kelių dienų vėl atsiranda, bet lyg ir viskas veikia normaliai. Tai matyt kelis milimetrus tos sklendės neatsistoja į savo vietą, ir jau klaidą meta.

Beje, kažkas panašaus ir man vyksta, kažkada jau rašiau ir klausiau forume, ta prasme ant išorės oro temperatūros nustačius į saloną duoda šaltą, o pvz. tik ant sekančios 18 laipsnių padalos pastačius man jau per šiltas oras, aš norėčiau vėsesnio. Bet kažkaip lyg ir dingo ta problema po kalibravimo.

Beje, atkreipk dėmesį į tai, kad jeigu užvedi šaltą ar apyšaltį variklį šaltuoju metu, ir pas tave yra salono šildymo elementas (Auxiliary heater, labai dažnai dyzeliuose būna, čia ne apie Vebasto šneku), jis pradeda smarkiai šildyti, ir tuo metu nelabai gaunasi pasireguliuoti. Jeigu pastatau ant 18 ar 19, vistiek gaunu labai daug šilumos, kol variklis matyt nepasiekia kažkokios temperatūros, ir tas kaitinimo elementas neišsijungia, ir tik tada jau gali plius minus reguliuoti šildymą.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.