Sveiki visi :) planuoju pirkti Yeti 10-12 metu. Tai yra savininas sitos auto pora klausimu. Koki varykli ziureti? Kiek kw? I ka atkreipti demesi labiausiai? I 1.6 tdi stengiuosi neZiureti :D Aciu uz atsakymus ir patarimus :)
Planuoju pirkti Yeti
Pen, 2018-01-05 09:51
#1
Tomas25
Offline
Last seen: prieš 6 metai 3 mėnesiai
Joined: 2018-01-05 09:26
Planuoju pirkti Yeti
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
dyzeliu yara 2 variantai, jei neziuri 1,6 variklio lieka tik kitas, pats klausime ir atsakai i viska, 2,0 tdi cr ir ziurek 4x4 jei yra galimybe
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu sita jau pagooglinau :D kuom skiriasi 81kw ir 103kw? Dar maciau 125kw berods. Ar cia tas pats varyklis? Ar labai juntamas skirtumas? Ar galima is 81kw pacipuoti iki 103?
Niekuo jie nesiskiria. 81 kW yra tas pats 103 kW, tik programiškai sumažinta galia. 125 kW skiriasi minimaliai, bet iš esmės tai tas pats variklis.
Beje, 81 kW varikliui saugi galios didinimo riba yra iki 120 kW, todėl su tuo variantu gali išlošti turėdamas pigesnį draudimą ir smagiai važiuojantį mašiniuką.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Aciu, ta ir norejau isgirsti :) gal jau islindo kokios ligos siu varykliu? Egr, DPF, kuro sistema? Kaip pats yetis? Zibintai? Beje ziuresiu su mechanine pavaru deze. Tai ir klausymas del sito. Smagraciai kaip laiko? Zodziu noriu zinoti viska :D
Beje, ar didelis skirtumas tarp fl ir ne fl modeliu? :)
kaina....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Face'lift jau daug geriau atrodo. Išvaizda kita ir gerokai naujesnių metų atrodo. Jei yra galimybė- pirk tik Facelift modelį. Paprastam juk jau 10 metų. :)
Škoda Kodiaq RS
Turiu 81 kw. ketvirtus metus, priekiu varomą. Tiesa dabar žmona važinėja, bet man tikrai patiko važinėti ją. Ir taip visai smagi, jei pačipuoti dar smagiau. Neturėjom kol kas rimtesnių bėdų. Bagažinė mažoka, bet vežt ką nors didesnio paguldžius ar išėmus (tai darosi labai lengvai) sėdynes tikrai galima. Į klausimą ar rekomenduočiau, atsakyčiau - TAIP.
Automobilis netinkamas kaip šeimos automobilis, maža bagažinė, mažai vietos gale, nepatogios galinės sėdynės. O šiaip labai praktiškas, vikrus, pravažus automobilis. 2.0 81kw 4x2 gamykliškai turi 250nm, o 4x4 turi 280nm. Pas mane 4x4, traukos pakanka, bet neatmetu galimybės ateityje pasididinti galią. DPF problemos kaip ir pas visus kitus automobilius, nuo to, pirkdamas dyzelį, nepabėgsi.
O kodėl ieškai būtent YETI?
octavia '14 1.6tdi
Patiko kaina pagal pagaminimo metus. Ir seip visa gyvenima prie VAG :) norisi kazko aukstesnio i 4x4 :)
Beje galvojau ir apie benzina, bet paskaicius internete apie juos kazkaip baisu. o gal klystu? Yeti benzininio man neteko vairuoti tai nieko nezinau, nors buvusios masinos iki siol buvo benzinines arba benz/dujos.
jo, nežiūrėk i benziną..yeti dar rūdyja kebulas, 99 proc perteptos..neaisku, ar ilgam mačija tas pertepimas..
octavia '14 1.6tdi
ar į autopliuso automatinį vertinimą verta orientuotis? Dedant skelbimą norisi parduoti ne tik pardavinėti... kas geriau autopliusas ar autogidas?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Autoplius daugiau skelbimų vos ne dvigubai nei gide.. :)
O vertinimas kažin ar atspindi rinkos realybę.
Škoda Kodiaq RS
Bet kas ieško, tai žiūri per abu ar ne?
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Jei pardavinėji, tai dėk visur kur tik įmanoma. Kuo daugiau reklamos- tuo geriau. Gal kas užkibs tuomet greičiau. :)
Škoda Kodiaq RS
aš žiūriu ir autogidą ir autopliusą, bet gal ne visi taip daro..jei nori parduoti, o ne pardavinėti, teks dėti kiek mažesne, nei rinkos kaina..automatinis vertinimas visai neblogas dalykas, bet jis atspindi rinkos kainą, dėl kurios tikriausiai teks pardavinėti :)
jei rinksiesi naują auto, ar nederėtų pagalvoti apie keitimą? nebūtinai škoda į škodą, kitos firmos irgi superka automobilius su sąlyga į keitimą..
octavia '14 1.6tdi
Taip, rinksiuosi naują ir tik naują. Keitimas labai, labai nenaudingas. Jau esu apklausinėjęs keletą. Kadangi paprastai su naujom ir senom dirba skirtingi vadybininkai, tai kiekvienas nori uždirbti... dvigubai
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Geriau pirkti facelift modeliuka , zymiai grazesnis o kaina kelios stukos +
yetiyeti
Už tas kelias štukas ir visa mašina išeina...
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Paantrinsiu erikano, kolega turi Yeti is salono imta 2013m galo berods ir jau dukart perdazyta, nes nustatyta Yeti liga kad rudija jos iki 2014m, poto jau kazkas pakeista yra. Perdazineta garantiniu laikotarpiu. Cia is kolegos pasakojimu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Gal teko girdėti apie 1,5tsi? Ar EA211 1,4tsi pagrindu sukurtas variklis, kuriame pritaikytas milerio ciklas, ACT, naudojama VTG turbina, bus patikimesnis, draugiškesnis vartotojui? Karoq'o komplektacijos tenkina, bet variklio bijau...Mėtausi tarp PSA ir wageno
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
o koks skirtumas kol masina garantine, baimems nuraminti turi keleta metu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Skirtumas tik ramybėje. Ir taip gyvenime streso ir frustracijų pakanka. Ir garantija greitai prabėga, negi planuojant lizingo įmokas reiks planuoti ir išlaidas remontams? Tada netenka prasmės toks pirkinys.
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
ValdasM, po 2014 nieks nepakeista, rūdyja sėkmingai ir toliau...klausimas ar karoq'e jau yra kažkas pakeista, ar tos pačios, pigios rūdyjancios skardos, kaip ir yetyje..
Frostai, kiek pravažiavai su yeti? 60tūkst? jei su sekančia mašina žadi tiek pravažiuoti, tai mažiau suk galvą dėl variklio patikimumo (asmeniškai vengčiau grandininio variklio, nes diržai dabar daugiau km atlaiko nei grandinės, apskritai tie tsi žaisliniai, atlaiko iki 150000km be kapitalinio, net cilindrai begilziai, aišku ne visi)..iš PSA imk dusterį su senu geru 1,5dci, naujasis 2018 modelis tikrai gundantis..
octavia '14 1.6tdi
PSA, tai citroen-peugeot, o nuo 2017 ir opel su crossland, grandland... Dusteris, tai nissan- renault-dacia, kita tikėjimo forma...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
teisingai. Beje, tie opeliukai irgi visai nieko..
octavia '14 1.6tdi
Gavau labai gundantį karoq pasiūlymą su 9,3293% nuolaida, tik reiktų laukti 6 mėn.... Paprastai kiti salonai naujiems modeliams pasiūlo tik registraciją ir TA dovanų, ar guminius kilimėlius prideda... Kas taip pat yra gerai, bet nuolaida ne 2% ar 5%, o virš 9% yra labai labai šaunu... kaip man "iš gatvės"... turintiems paplonintą liežuvį, meilų žvilgsnį ar kitus privalumus, manau, kad verta aplankyti Panevėžio škodą...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
jami šitą reikalą?
octavia '14 1.6tdi
Pirma yeti reikia parduoti, o tada tik įsipareigoti. Geriausiu atveju su karoq būčiau spalio mėn...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Daužta :) ar išlindo kokia rūdelė ant durelių ar taip ir pavyko išvengti jų? mano galinės dešinės ir priekinės kairės jau perdažytos..
octavia '14 1.6tdi
Arba aš nežinau kur žiūrėti, arba nėra.
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
tada tau pasisekė, nes vaikinai prie dažymo labai stebėjosi, jog pas mane "tik tiek" rūdžių..
octavia '14 1.6tdi
Sveiki visi , planuoju pirkti Yeti 2014 2.0Tdi, renku visą įmanomą informaciją. Euro5 , Euro6 DPF filtro regeneracinis valymas vyksta su ADBLUE ar pačiu dizeliu pagalba . Ar prapūtimo metu ant prietasu skydelio užsidega koks lempukas? Gal kas galetumet supažindinti su šitą sistemą būtent ant YETI ?
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
2014 euro5 dar ėjo, be adblue, lempukas užsidega tik kai kažkas negerai, užsikišę ir pan.
octavia '14 1.6tdi
Jei dar aktualu, dpf valymas vyksta automatiškai- greitai užkyla variklio temperatūra ir jį išjungus iki 2 min veikia ventiliatorius.
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Draugo Mazda xc7 euro 5 yra Adblue. Čia turbūt nuo gamintojo priklauso ir variklio galingumo.
Škoda Kodiaq RS
euro priklauso nuo NOx, CO ir kito... https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
jei gamintojas negali kitomis priemonėmis tilpti į ekologines normas, tai paskutiniu variantu deda adblue, pvz.: bmw iki 2017 m. nenaudojo adblue, bet net nuo 2000 m. atsirado peugeot 607: https://www.peugeot-bangladesh.com/brand-and-technology/innovations-and-technologies/efficiency/bluehdi-engines.html
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
YETI, kuris iš šių benzininių geresnis? Būč dėkingas už komentarus neišmanėliui (=LikBez)
1,2 https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-yeti-1-2-l-visureigis-2010-benzinas-8315933.html
1,8 https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-yeti-1-8-l-visureigis-2010-benzinas-8616639.html
Juozax
Jeigu taip atvirai - iš abiejų nieko gero. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
pritariu Vytautui, nieko gero...
jei tas 1.8 neryja tepalu kibirais kaip buna pas juos bedos tada geriau 1.8 imti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Super masina , vaziuoju jau berods treti metai , nuvaziavau 74000 keiciau tik kaladeles , stabilizatoriaus traukes antgalius , ir kuro siurblio rele ( 30 eur ) . 1.4 TSI traukia gerai , DSG siap man nepatinka . Manevringumas ir stabilumas mieste super , kuro sanaudos 8 ltr nesmaugiant , smaugiant 14 ltr . Tiesa ryja tepala - per 10000 km apie 400 mll , bet cia tsi norma
yetiyeti
dsg darbas koreguojamas softo perrasymu
PS gal guminių kilimėlių?
octavia '14 1.6tdi
Mano galva, geriau vis tiek būtų dyzeliukas. Šiandien dar vis nematau jokių benzino privalumų. Bet tik galiu pasidžiaugti, jei kam nors yetis tinka ir patinka :)
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
"kuro sanaudos 8 ltr nesmaugiant , smaugiant 14 ltr"....o siaube....
octavia '14 1.6tdi
Sveiki.
Nesmerkit už galbūt pasikartojimą,bet jei nepatingėsit ,parašykit savo pastebėjimus,būsiu dėkingas :).
Jei trumpai-ieškau Yečio su visais varomais,benzinas ar dyzelis,nėra svarbu,svarbu koks variklis būtu patikimesnis. Ir žiūrėti į mechaninę ar nebijoti ir DSG? Biudžetas iki 7000 €. Perkant į ką pirmiausia atkreipti dėmesį? Beje,gal žinot kiek pas atstovus kainuoja automobilio apžiūra ?
https://www.youtube.com/watch?v=TVAmXq2Khdg&t=654s
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
https://www.youtube.com/watch?v=PMPWZDXDRk8&t=49s
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Jei rusiškai supranti tai gali du mano filmukus pažiūrėti .Iki restailo tikrai gali rasti gerą komplektaciją 4\4 ir variklį geriau žiurek 103 kw arda nuo 2014 m 110kw . Šitie tikrai važiuoja ... Parktronikai ir klimą būtinai , magę kaip matai galima superinę sukeisti (250 euru) ir automobilis visiškai šiuolaikinis būtu . Visą kitą kaip nori: benzinas vertas pagal trauką tik 1.8 l bet turi jis daug gamykliniu trukumu (ryja daug tepalo ir mieste 12-14l sąnaudos jei negąsdino tai gali imti , dizelis tepalo neryja , sąnaudos 7,5-8 l , diržas a ne grandine kaip pas benzą) Odinį saloną pagal skonį (man asmeniškai tas nepriimtina , geriausia kombinuotas - oda\medžiaga, arba medžiaginis, nebent turi mažu vaiku... Panarama tai tokiam automobiliui visiška nesąmone - svorio + mžg 70 kg svorio centras aukščiau ir kuro sąnaudos didesnes , į bekelę važiuoti su panaramą visiškas absurdas , nors YETI ir nera tas automobilis kuris skirtas miškuose šūdą malti , bet.... DSG su ridą imti irgi kaip čia pasakius , jei nori komfortą tai gali žinoma bet turi atidžiai žiūrėti , bet vėl gi ir kuro sąnaudas ir galios praradimas neišvengiamas .
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Pirmą kartą išgirdau,kad su panorama tokios parkės. Tai ir žmonos nesiveži tubūt,nes su ja plius 60kg ir plius 0.3ltr/100km
Puslapiai