Vytauto Octavia

84 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Su šildymu - viskas pajungta ir veikia. :) Dėl patogumo gal daugiau skonio reikalas - nuo škodinių nugara nuskausdavo po valandos kelionės. Dabar net nepajutau - gerai susireguliuoja viskas ir patogu.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 48 minutės 41 sek
Joined: 2016-05-16 11:30

SVarbiausia ir vizualiai visai neblogai tinka :) Kad sildymas veikia tai liux, pas mane tai vairuotojo neveike ir kai domejausi-liga, nes durnai laidai pravesti sildymui.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Kai prasideda modifikacijos - atsiranda ir nematytų problemų. Kadangi pas mane išimtas EGR vamzdynas, palikta tik sklendė - į vamzdyno vietą uždėtos aklės.
Taigi, jaučiu salone svylančio tepalo kvapą. Žiūrim - kabo lašas nuo EGR aklės. Kaip ir viskas aišku - tas atvamzdis nueina žemyn ir gaunasi vieta, kur kaupiasi tepalas, kurio šiek tiek pakliūna į įsiurbimo traktą. Taigi, lyg ir nieko baisaus, bet smarvė...
Tą kartą užsandarinau ir važinėjau apie pusmetį. Na ir ką - dabar vėl pasikartojo. Panaudojau sandariklį Loctite 5910, dabar gal jau laikys. Jeigu ne - teks gamintis vadinamą "EGR delete kit".

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Pavasaris... Su ratų keitimu atlikta ir daugiau darbų:
Galutinai ir patikimai uždarytas EGR;
Pakeistas dešinys šarnyras - 20 eur Lemfoerder.
Pakeistos vidinės granatos, nes buvo atsiradusi vibracija važiuojant - po 16 eur GSP.
Nuėmus trumpo pusašio granatą paaiškėjo, kad padilę šlicai ir atsiradęs laisvumas - nupirktas naudotas geras pusašis (30 eur) ir viskas surinkta;
Pakeisti visi priekiniai sailentblokai - didieji po 18 eur Lemfoerder, mažieji po 6 eur OEM;
Po atliktų darbų laukė ir kelionė. Turiu pasakyti, kad mašina taip tolygiai ir tyliai dar nevažiavo nuo pirkimo.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Wanted
Wanted portretas
Offline
Last seen: prieš 46 minutės 2 sek
Joined: 2017-05-26 12:01

interesu konfliktas - VW ratai ant Skodos:) Nu nieko nepasakysi grazus tie antros kartos universalai nors tu ka:)

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Ilgai galvojau prieš pirkdamas tuos ratus, nes išnešimas toks gan agresyvus jų. Bet nesigailiu, gerai žiūrisi. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Kažkaip užmačiau, kad trečia stabdžių lempa vos šviečia.
Ardom...
Viduj lyg ir ne taip baisu, bet pusė LED'ų perdegę.
Dar galvoju, kaip čia suremontuot.
Ir nuėmus lempą aptikta rūdžių židinių. Matyt teks ruoštis dangčio perdažymui - kol kas tai vienintelė mašinos dalis, kuri rūdija.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 7 sek
Joined: 2011-03-18 20:27

Ne pas viena maciau kad butent po stopu rudyja ir stopas nuduses. Pas buvusi klubieti Liuba irgi tas pats buvo, tai nusipirko nauja stopa ir baigesi varkai gol nepapyle masinos :)

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Šiek tiek pažaidus sutvarkyta. Perlituoti perdegę šviesos diodai, korpusas suklijuotas ir papildomai užsandarintas. Žibinto vieta dangtyje laikinai nudažyta Hammerite dažais - dar šiemet tikiuosi perdažyti visą dangtį.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 1 minutė
Joined: 2010-06-09 14:31

Vytautai, kaip išėmei tą lempą iš stogo? Po tavo posto pažiūrėjau savąją, tai akurat šone jau matosi dažai pasilupinėję ir rudys jau matosi - lygiai ta pati bėda bus kaip ir tavo nuotraukose...Ar reikia dangtyje lupti abšyvkę, kad atsukti kokius nors varžtus, ar lempa tiesiog išsiima ant kokių nors fiksatorių? Ačiū už info...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Atlupau dangčio apdailą iš vidaus. Bet ne visai, o tik viršutinę juostą atkėliau, kad rankos įlįstų. Ta lempa pas mane buvo prisukta trim plastmasiniais varžtais i vienu fiksatorium - pažiūrėk kur lempa iš vidinės pusės nufotkinta. Pas tave gal būti su torx varžteliais prisukta - atkelk apdailą ir pamatysi.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Pastebėjau, kad pradėjo dingti aušinimo skystis. Per dvi savaites nuo max iki min nukrenta. Į tepalą nepapuola, nutekėjimo žymių lyg ir neradau, išskyrus vieną vietą - pačią nemaloniausią - galvos tarpinę. Reikia ruoštis keitimui.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 22 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

panasu, kad teks...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 1 minutė
Joined: 2010-06-09 14:31

Pas mane irgi šiek tiek dingsta, bet mažesniu kiekiu negu pas tave, gal per porą mėnesių ar dar daugiau nukrenta nuo max iki min. Dar nežiūrėjau stipriai, kažkokio tekėjimo nepastebėjau...reiks apžiūrėto ir man galvą, kiba bus ta pati problema...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 7 sek
Joined: 2011-03-18 20:27

Pas mane senojoje kazkaip pastebejau, kad dingineti pradedavo, bet jokiu spalvotu dumu nebuvo matyti. Per menesi ar du irgi dapildavau nuo min. iki max.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Nusižiūrėjau ir užsidėjau gumą virš radiatoriaus. Panaudojau tokią pačią gumą, kaip dedasi prie valytuvų, čia jai yra paruošta vieta, tai viskas normaliai laikosi.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Praėjusią savaitę pradėjo girdėtis keistas barškesys važiuojant. Na, atidėliojau atidėliojau pažiūrėti, kol... nutraukė pusašio varžtus... Mat jie atsipalaidavę ir barškėjo.
Su tam tikrų asmenų pagalba sutvarkėm - įsukom naujus varžtus. Bet istorija tuo nesibaigė.

Po poros dienų išlindo vėl toks pats barškėjimas - galvoju, negi blogai varžtus prisukom. Dabar jau skubiai ėmiau ardyt ir žiūrėt - deja, bet ne varžtai - šie buvo gerai priveržti - barškėti pradėjo pati vidinė granata. Nepaisant to, kad ji buvo pakeista nauja prieš pusmetį, bet per šitas visas nesąmones susigadino.
Ir dar maža to, kažkokiu būdu susigadino guolio magnetinis žiedas, kuris siunčia ABS davikliui signalą.
Tai ką gi, purvinamės rankas ir dirbam: šeštadienį pakeista vidinė granata (Cifam - 35 eur) ir guolis (FAG - 55 eur).
Važiuojam toliau...

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vincas
Vincas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 4 dienos
Joined: 2009-12-27 09:08

esu fabijai keites 2 granatas per metus laiko, abi buvo cifam is eolto. daugiau eolte neperku....(buvo ir kitu nesamoniu ten, pvz netiko detale ir nepakeite)

nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Kaip tik granatą iš eolto ir pirkau, nes tuo metu labai nebuvo iš ko rinktis, kai reikėjo staigiai gaut. Šiaip ten neperku. Na, matysim. Pareis tai pareis.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 58 minutės 16 sek
Joined: 2009-08-28 13:41

Man ir teko keisti CIFAM, rekomendavo kaip vidutinės kokybės, bet tik metus atlaikė (~15 000 km.), po to pakeičiau abi į GKN/LOBRO ir daugiau bėdų su pusašiais neturėjau.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Truputis darbų:
Pakeistas aušinimo radiatorius (Hella), nes senas buvo prakiuręs keliose vietose nuo senumo;
Pakeistas pagrindinis stabdžių cilindras (ATE), nes niekaip nenustačiau dėl ko sėda pedalas;
Pakeista stabilizatoriaus traukė ir stabilizatoriaus įvorės.
Iš viso detalės apie 200 eur.

Radiatoriaus keitimas palyginti neskausmingas, iš vidaus atsisuka ventiliatoriai, tada atsisuka radiatorius ir tiesiog išsitraukia. Pvz. Golfe reikia visą priekį nuardyti.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 48 minutės 41 sek
Joined: 2016-05-16 11:30

Ir kaip po stabdziu cilindro keitimo pedalas?Mano tevukas vargsta ir cilindra pakeites ir stabdziu bugnus su kaladelem gale tik su octa I kaip ir mano, giliai minasi pedalas nors tu ka, ir uzhermetinom vakumio soirblio stuceri ir nekakza vistiek.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Po keitimo šiek tiek kitaip pradėjo veikt. Atrodo, kad kuo toliau, tuo geriau, bet vis tiek pedalas dar minkštas. Bandysiu dar nuorinti ABS siurblio pagalba.
Dėl vakuumo šiek tiek abejoju, kad tame problema, nes tada pedalas kaip tik būtų kietas. Nors... Nepamatavęs nepasakysi...

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 7 sek
Joined: 2011-03-18 20:27

Pas mane senojoje panasiai buvo, tai ka bedarem tai nieko nepadarem, ir su silikonu sandarinom, ir keitem skysti, ir nuorinom, nieks nepadejo, na svarbiausiai kad stabde :) bet dabar kai atsisedau prie naujesnio superbo, tai supratau, kad ji ten nieko nestabde :)

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Pagaliau rezultatai.
Iš vieno pažįstamo sužinojau, kad jeigu į ABS bloką papuola oro, tai jis žiauriai sunkiai išeina iš ten. Procesas toks - prisijungti žarnelę prie priekinio rato ir atsukus nuorinimo ventilį ilgai ilgai maigyti pedalą. Variklis turi būti užvestas.
Padėjo. Kokius 20 kartų nuspaudus pedalą net girdėjosi, kaip traškėdami išėjo burbuliukai. Pamaigiau dar kažkiek - išėjo dar.
Na ir po to dar visus likusius ratus nuorinau tradiciniu būdu.
Rezultatas - pedalas daaaug kietesnis ir daug aukščiau nei buvo. Reaguoja visiškai kitaip. Bet matyt teks procedūrą pakartoti, nes dar šiek tiek minkštos eigos liko.
Svarbiausia - nepraleisti momento, kai bakelyje sumažėja skysčio lygis. Jeigu į cilindrą pritrauks oro - tuomet vėl viską iš naujo.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Sutvarkyti lubų šviestuvo jungikliai.
Pirmiausia pradeda dingti šoninių lempučių kontaktas - atidarius duris šviečia tik vidurinės.
Po to jau pradeda mygtukai nesilaikyti ir iššokti pastoviai.

Kam aktualu suremontuoti - kreipkitės.

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 48 minutės 41 sek
Joined: 2016-05-16 11:30

Vytautai, dabar viska nuodugniau jei galima toje vietoje: "Procesas toks - prisijungti žarnelę prie priekinio rato ir atsukus nuorinimo ventilį ilgai ilgai maigyti pedalą." Žarnele jungiam prie rato nuorinimo, pro kuri orinam tradiciskai stabdzius?Taip?O kur yra tas nuorinimo ventilis apie kuri tu kalbi kuri reikia atsukti?

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Kažkaip sudėtingai supratai: Prijungi žarnelę prie priekinio suporto nuorinimo taško, jį atsuki ir maigai pedalą. Bet taip iš jėgos reikia, kad susidarytų slėgis ir prastumtų burbuliukus. Geriausia netgi užvedus variklį.
Kadangi skystis eina gan greitai - nepražiopsok kad bakelis neištuštėtų. Man jau buvo taip - tada vėl viskas iš naujo.
Turėtų užtekti prastumti kokį litrą skysčio.

Po to nuorinam visus ratus pagal klasikinę tvarką - pirma galinis dešinys ir taip toliau.: vienas spaudinėja pedalą, kitas atsuka nuorinimo tašką. Svarbu, kad paskutinis ratas būtų tas pats, pro kurį buvo prastumtas skystis pradžioje - tada užtikrinam, kad burbuliukai išėjo.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 1 minutė
Joined: 2010-06-09 14:31

Jeigu neklystu, teko ne kartą skaityti, kad nuorinant tie stiprūs "per jėgą" paspaudimai gali sugadinti pagrindinį stabdžių cilindrą. Beje, Fabijoje atliekant tokius paspaudimus, o vėliau išėmus PSC jis buvo pramuštas pro tarpines, bet aišku aš nežinau, ar jį jau prieš tai pramušė, ar po spaudinėjimo. Aš nežinau, gal čia kažkas skiriasi kai stabdai normaliame režime, nes juk būna irgi stipriai stabdai...na, tegul profai pakomentuoja, aš tik parašiau, ką skaičiau...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Jeigu stabdžių cilindras senas - tai tikrai gali sugadinti. Bet taip pat gali sugadinti ir labai staigus stabdymas. Taip, kad geriau jau sugadinti cilindrą orinant, negu stabdant staiga netekti stabdžių.

Man buvo taip su golfu mk2. Praėjau TA, ant stendo viskas tvarkoj. Grįždamas namo prie sankryžos sustojau, tada stovėdamas kažkaip smarkiau paspaudžiau pedalą - jis ėmė ir prasmego. Persispaudė pagrindinio cilindro riebokšliai.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Sukaktis

Paveiksliukai: 

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 48 minutės 41 sek
Joined: 2016-05-16 11:30

Vytautai, isbandytas tavo variantas ABS nuorinimo, burbulu nebuvo, naudos irgi tas nedave. Zodziu vazineja tevukas su tokiais stabdziais toliau :)

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 11 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Po paskutinio nuorinimo dar man pasiliko šiek tiek minkštos eigos.
Orinant pastebėjau, kad per galinį dešinį ratą kiek bespausčiau - vis eina skystis su labai smulkiais burbuliukais, vos matomais tokiais ir tik iš to vieno rato. Tai va ir nesuprantu kol kas nieko. Bandysiu dar kažką sugalvoti, gal ilgą žarną pasijungti nuo to rato ir bandyt prastumt. Dar nežinau.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

Puslapiai