Sveiki,
keičiau sankabos komplektą, nes sunkokai jungėsi 1 pavara. Išėmus senajį, meistras sakė, kad dar viskas neblogam stovy ir už kokius 200 Eur galima parduoti, jei kam nors reikėtų - galėtume ir pasidėrėti :)
Taigi sankabos komplektas SACHS iš Octavios II, (1Z) 2004 m, TDI 2.0, 103kW.
Pridedu keletą nuotraukų
200e.??? su galva viskas gerai? as tokiu siuksliu i metala gal kokiu 30 per pora metu pridaviau.
superb 2012 1.6 GreenLine
as susitvarke beda, jungiasi gerai dabar?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Susitvarkė bėda, jungiasi dabar viskas gerai.
Nu ok, jei sakot šiukšlė, teks vežti irgi į metalo laužą :)
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
pats ir atsakei i savo meistro posaki- gerame stovyje..... Bet yra smulkmenele, sunkiai jungiasi begiai... Tad jos stovis nelabai koks :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu gerai... sugėdinot čia dėl to:) na o gal tam pačiam meistrui jo reikės :)
Dabar dar klausimėlis dėl sankabos. Nuo pat pirmo vedimo po keitimo vedėsi lyg koks smūgis būtų (kartais vedasi ir be smūgio), ant laisvų apsukų vis pasijaučia lengva vibracija. Dabar jau turiu įtarimą, kad kažkas su nauju smagračiu negerai, ar gali būti blogai įdėtas? ar greičiau brokuotas pakliuvo? Dėjau kaip ir ne pigų, LUK komplektą, virš 400 su nuolaidom kainavo. Pravažiuota jau apie 5K su nauju, bet sakau jau nuo pradžių taip ėmė darytis
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
del idejimo tai negali jo ten kazkaip netaip uzdeti, jis buna jau pilnai susuktas tarpusavyje ( jei pirkai pilna komplekta), ji tik prie alkuninio veleno galo prisuki ir viskas.
Del smugiavimo kuriant- buvo su Luk sankabom sitas reikalas, pats gamintojas pripazino kaip defekta nes smagracio dantys nepilnai atitiko starterio dantis, pries keleta metu buvo isimama is prekybos didele partija sitos produkcijos, bet po to lygir nebebuvo bedu, gali bandyti perrinkti starteri, kal kazkiek pasideveje uzvedimo dantys ir del to smugiuoja.
Vibracija ant laisvu apsuku- patikrink purkstuku darba, jei jis. geras galimai naujas smagratis biski kartais pavibruoja, pasitaiko ir tokiu dalyku, o judant is vietos pirmu begiu ar atbulini ijungus pradedant vaziuoti nevibruoja visa masina?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Purkstukus tikrinau - viskas gerai.
Jundant iš vietos nėra vibracijos, nei pirmyn nei atgal, tik ant laisvų apsukų jaučiu, kad karts nuo karto suvibruoja automobilis. Dar 2 kartus buvo, kad užvedus lyg kažkokie metalai variklyje pradejo daužytis, tada išsigandęs užgesinau, vėl užvedžiau ir viskas normaliai toliau buvo. Tada nesupratau kame problema, bet dabar galvoju gal čia irgi su tuo susiję? Garsas tikrai didelis buvo, lyg kas nors subyrėję būtų variklyje.
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
vazinek ir ziurek kas bus toliau
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
toliau bus pirminio veleno guolio isplakimas. :D nepasitikiu as LUK detalem, ir agregatais taipt. tikrai daug slamsto. ir restauratas kisa kaip naujas.
superb 2012 1.6 GreenLine
taip pat ir sachs kisa restauruotus, o mokame kaip uz naujus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveikas Tiukus!
O kas gali būti jei junti tokią nemalonią vibraciją ant žemų apsukų, palengva pjudant pirmyn/atgal ?
Pas mane taip yra ir vis galvoju kas blin čia galėtų įtakoti. Beto įdėjęs lb kietą pagalvę kuri graičių dėžę laiko apačioj "dogbone" vadinasi tai galvojau nuo jos rezonuoja nes keičiau ir paty dogbone ir pagalvę iš ebay visą guminę lb kietą parsiunčiau.
sveikas, greiciausia smagratis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Smagrati lengva patikrint uzvedus auto sukeliant truputi apsukas iki 1200-1300 ir kai smagratis gatavas ima labai zenkliai jaustis vibracija i salona, ne vienai masinai taip tikrinau ir pasiteisina :) kalbu avoe VAGu grupe. Su volvo visai kitaip buvo. Saltam jokiu vibracijus, siltai ant laisvu pastovi ir tolygi vibrcija i salona.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
O su LUK smagracio+sankabos komlepktu esu ir as nukentejes. VW Touranui keiciau, nes jau barskejo gerokai, nors vibraciju dideliu nekele. Ir sudejus nauja pravaziavus gal koki 1000km atsirado smagracio vibracija, is pradziu protarpiais, nezymi, bet vis stiprejo. O komplektas tikrai buvo ne pigus ir ale n aujas is parduotuves. O gavosi kaip visada.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Aš įdėjau pas save LuK komplektą (sankaba su smagračiu). Jau spėjau nuvažiuoti apie 50 000 km. Lyg ir gerai viskas. Retkarčiais išlenda suvibravimas kai variklis šiltas, bet net nežinau ar ten tikrai dėl jo. Vis dar pagalvoju, kad tada reikėjo keisti į vienmasį.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Ar įmanoma įdėti ne tokį smagratį į automobilį? šnekėjau su vienu meistru, papasakojau, kad nuo jo pakeitimo atsirado vibracija ir kurimasis su smūgiu - tai jo išvada buvo, kad ne brokuotas, o ne toks (gal ne tokiam varikliui skirtas smagratis...)???
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3
cia turbut tas pats meistras kur siule sena uz 200 parduot? :D nemanau kad ten galima kazka supainiot. paaiskink smulkiau, kas ideta i ka ideta, ir kas ten viksta?
superb 2012 1.6 GreenLine
Ne, ne tas meistras :) problema tokia, kad vedantis kartais pasijaučia smūgis ir ant laisvų apsukų jaučiama vibracija, taip pat kelis kartus kažkas buvo pradėję variklyje šaižiai daužytis, bet po trumpo laiko nustojo (porą kart iškart po užvedimo, vieną kart jau pradėjus važiuoti).
Dėta į Octavia II, 2004 m, 2L, 103kW, 1Z3, įdėtas LUK komplektas išimtas SACHS (tas kur viršuje nuotraukos). Žiūrint iš akies, tai vienodi jie buvo, kiek atsimenu, dantračių nelyginau :)
Octavia II, 2004, 2.0, 103kW, 1Z3