Vakar gavau jau antrą ARX registruotą laišką dėl siūlymo atvažiuoti tvarkytis dyzelgeitą :) Jame berods jau daugiau prirašyta, apeliuojama į vartotojo sąmoningumą, prašoma nurodyti kito žmogaus kontaktus, jeigu automobilis jau parduotas ir pan.
Ir beje naujokas, parašyta, kad nei galia, nei sukimo momentas ir kiti parametrai nesikeis...Tai kur pametė 5 kw? :)))
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
nezinau kur pameciau, bet po to dyzelgeitos daug kas nuo normos nusoke. ir galingas.lt sake kad chebra pasidaro ji ir iskart lekia viska atgal atstatyti arba pakelti galia. Dar sake kad pas 1.6 TDI variklius ARX'as ideda kazkokia slanga ar kazka panasaus i oro isiurbimo slanga, kad sumazintu oro padavima. Tai jie kazkaip darydavo ta programavima ir po kurio laiko gryzdavo klientai ir jie negalejo suprasti kame reples kad dingdavo galia po kurio laiko, ir po kurio laiko issiaiskino isarde oro slangas kad ten susiaurejima dedavo. Nu sake cia tik 1.6 TDI varikliams :)
Kiek žinau, ne susiaurėjimas ten, o tokios grotelės su plokštumom, pro kurias pratekėdamas oro srautas tipo stabilizuojasi, ir tada kažkas ten geriau turėtų pasidaryti...nesvarbu...faktiškai žinom, kad tik blogiau būna nuo to :))
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Jau metus važiuoju po atnaujinimo. Regeneracija vyko tik vieną kartą per keturis metus. Sumažėjusi trauka nekritiškai- pripratau. Nebandęs prieš ir po, tikrai nepastabės. Jei galingas, vimota ar koks animals duotų garantiją- čipuočiau. Įtariu, kad jų ir stendai be oficialios kalibracijos. O jei ateis mada iš vokiečių, aktualiau bus iš euro5 padaryti euro6.
Citroen c3, 2007
Škoda Yeti, 2014 - "žaliųjų" džiaugsmui- išprievartautas...
Kazkaip del regeneracijos man tai keista. kaip gali vykti tik kas 4 metus????
Siaip yra deklaruojama kad ji vyksta kas 500-600 km. aisku gali keistis laikas ir kilometrazas nuo kelio. t.y. ar mieste tampaisi ar trasoje. Arba tu nepastebi kai ji vyksta arba tu keturis metus nevazinejau su masina ir paskuj atsisedai ir regeneracija ivyko.
Kazkaip del regeneracijos man tai keista. kaip gali vykti tik kas 4 metus????
ok, turiu galvoje, kad buvo vieną kartą užsidegusi prietaisų skydelyje lemputė ir teko pasivažinėti su aukštesnėmis apsukomis. O kaip kitaip pastebėti regeneraciją nežinau.
Citroen c3, 2007
Škoda Yeti, 2014 - "žaliųjų" džiaugsmui- išprievartautas...
Aaaa nu taip aiskiau :) bet jei jau uzsidega lepute tai jau nekazka yra. Blogiausiai yra kai kamstyje varai ir jinai vyksta. Na pas mane tai matosi regeneracija, tai pradeda baltai padumyti. isdumyja ir vel viskas ciki piki.
Nu nedaug as esu su ja pravazeves, bet kai nusipirkau ir pas ja dyzelgeitas buvo padarytas tai 2 kartus per ~700 km. kai uzcipavau tai jau pralekes ~500 km ir kolkas nemaciau dar.
Einamosios regeneracijos nelabai ir pastebėsi važiuodamas...jokios lemputės neužsidega, tik yra sukilusios laisvos apsukos, ir išlipęs šalia mašinos jauti tokį specifinį kvapelį degimo...pas mane net ir dūmo jokio nemeta, tai realiai tik iš sukilusių apsukų pamatau. O jei neatkreipiu dėmesio ir nespėju pamatyti apsukų, tai sužinau tik jau išjungęs variklį, nes ventiliatorius dar vėdina ir ūžia kurį laiką :)
Sakyčiau pas mane vyksta irgi panašiai kaip ir Kitis parašė, ir tikrai žiemą dažniau, vasarą rečiau.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nuvariau ir aš Roomsteriuką updeitinimui (1.2 tdi, 55kw). Užtruko apie valandą. Atnaujinus išrašė sertifikatą.
Po updeito pastebėjau, kad "rekomendacija" perjungti pavarą anksčiau įsijungia - anksčiau 5 bėgį prašydavo jungti nuo 60km/h, dabar maždaug jau nuo 53-55km/h ramiai važiuojant.
Ir kažkaip atrodo, kad lyg ir truputį smagiau bėga (kiek tai yra įmanoma pavadinti "smagu" su šituo motociklo varikliu :)) ).
Lyg ir tiek įspūdžių.
Pas mane jau apie metus irgi po atnaujinimo. Regeneracija mieste gan dažnai vyksta. Kas 200-250km. Labiausiai keista kai iš po kelionės magistrale, mieste pasimalus iki 100km regeneracija prasideda ir neužsibaigus jai užgesini variklį, tada dar aušintuva įsijungia ir taip kol nepasibaigia ji iki galo.
Bręsta vis mintis galingas.lt ar kažką iš chipuotojų aplankyt...
O kaip galvojate, jeigu aš pas ARX atvažiuosiu kažkokiais kitais reikalais, pvz. diržo keitimas, ar yra šansas, kad jie man paims ir be mano sutikimo padarys dyzelgeito update? Ar jūs pasirašinėjote prieš "operaciją" kokį nors sutikimą ir pan? Aš bijau, kad jie manęs nepaklausę nepadarytų...
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nei tu irodysi, nei tu ka nors pakeisi. Beto gali sakyt, kad anksciau buvo blogai o dabar viskas vyksta gerai. Nebent susimoket galesi uz profilaktine patikra kad isgirstum kad viskas ok :)
Gedux- nemaišyk čipavimo su DPF išprogramavimu ir jo vidurių pašalinimo. Tai yra visai skirtingi dalykai.
Beja nepamiršk, kad vykstant regeneracijai kuras patenka į karterį ir tepalo lygis didėja ir tepimo savybės mažėja.
saukstai po pietu, :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
ką turi? įmesk kreives..
octavia '14 1.6tdi 77kw
nedave kreiviu :) turiu is 77 i 103kw :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
o 77kw čia pumpa duzas?
octavia '14 1.6tdi 77kw
1,6 cr
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
turbūt dabar smagiai važiuoja..kiek nm priešir po?
octavia '14 1.6tdi 77kw
tikrai smagiai, kiek buvo nezinau, bet dabar 320
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Vincas, jei nedave kreiviu, tai is kur zinai kad dabar 103kw ir 320Nm? :)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
pasitikiu :) akivaizdziai galios daugiau. nmuzrase i garantijos lapeli, Kw irgi Galingas.lt
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Galingas.lt neturi stendo, iš kur ten kreivės pas juos.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
senai jau turi stenda galingas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Galingas turi stenda
mano naujajai masinai po dyzelgeito ateme 5kW :) Tad teko apsilankyti galingas.lt
Vakar gavau jau antrą ARX registruotą laišką dėl siūlymo atvažiuoti tvarkytis dyzelgeitą :) Jame berods jau daugiau prirašyta, apeliuojama į vartotojo sąmoningumą, prašoma nurodyti kito žmogaus kontaktus, jeigu automobilis jau parduotas ir pan.
Ir beje naujokas, parašyta, kad nei galia, nei sukimo momentas ir kiti parametrai nesikeis...Tai kur pametė 5 kw? :)))
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
taip taip, gavau ir as du, kad "atnaujinti " kol nera prievoles -atsizegnojau :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
nezinau kur pameciau, bet po to dyzelgeitos daug kas nuo normos nusoke. ir galingas.lt sake kad chebra pasidaro ji ir iskart lekia viska atgal atstatyti arba pakelti galia. Dar sake kad pas 1.6 TDI variklius ARX'as ideda kazkokia slanga ar kazka panasaus i oro isiurbimo slanga, kad sumazintu oro padavima. Tai jie kazkaip darydavo ta programavima ir po kurio laiko gryzdavo klientai ir jie negalejo suprasti kame reples kad dingdavo galia po kurio laiko, ir po kurio laiko issiaiskino isarde oro slangas kad ten susiaurejima dedavo. Nu sake cia tik 1.6 TDI varikliams :)
Kiek žinau, ne susiaurėjimas ten, o tokios grotelės su plokštumom, pro kurias pratekėdamas oro srautas tipo stabilizuojasi, ir tada kažkas ten geriau turėtų pasidaryti...nesvarbu...faktiškai žinom, kad tik blogiau būna nuo to :))
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Jau metus važiuoju po atnaujinimo. Regeneracija vyko tik vieną kartą per keturis metus. Sumažėjusi trauka nekritiškai- pripratau. Nebandęs prieš ir po, tikrai nepastabės. Jei galingas, vimota ar koks animals duotų garantiją- čipuočiau. Įtariu, kad jų ir stendai be oficialios kalibracijos. O jei ateis mada iš vokiečių, aktualiau bus iš euro5 padaryti euro6.
Citroen c3, 2007
Škoda Yeti, 2014 - "žaliųjų" džiaugsmui- išprievartautas...
Kazkaip del regeneracijos man tai keista. kaip gali vykti tik kas 4 metus????
Siaip yra deklaruojama kad ji vyksta kas 500-600 km. aisku gali keistis laikas ir kilometrazas nuo kelio. t.y. ar mieste tampaisi ar trasoje. Arba tu nepastebi kai ji vyksta arba tu keturis metus nevazinejau su masina ir paskuj atsisedai ir regeneracija ivyko.
ok, turiu galvoje, kad buvo vieną kartą užsidegusi prietaisų skydelyje lemputė ir teko pasivažinėti su aukštesnėmis apsukomis. O kaip kitaip pastebėti regeneraciją nežinau.
Citroen c3, 2007
Škoda Yeti, 2014 - "žaliųjų" džiaugsmui- išprievartautas...
Aaaa nu taip aiskiau :) bet jei jau uzsidega lepute tai jau nekazka yra. Blogiausiai yra kai kamstyje varai ir jinai vyksta. Na pas mane tai matosi regeneracija, tai pradeda baltai padumyti. isdumyja ir vel viskas ciki piki.
Kas kiek kilometru pas tave miesto rezime jinai vyksta?
Nu nedaug as esu su ja pravazeves, bet kai nusipirkau ir pas ja dyzelgeitas buvo padarytas tai 2 kartus per ~700 km. kai uzcipavau tai jau pralekes ~500 km ir kolkas nemaciau dar.
Panasiai ir pas mane, ziema kas 320-350km, dabar atsilus virs 400km pravaziuoju, reiks irgi su laiku naikint dyzelgeitine programa :)
Einamosios regeneracijos nelabai ir pastebėsi važiuodamas...jokios lemputės neužsidega, tik yra sukilusios laisvos apsukos, ir išlipęs šalia mašinos jauti tokį specifinį kvapelį degimo...pas mane net ir dūmo jokio nemeta, tai realiai tik iš sukilusių apsukų pamatau. O jei neatkreipiu dėmesio ir nespėju pamatyti apsukų, tai sužinau tik jau išjungęs variklį, nes ventiliatorius dar vėdina ir ūžia kurį laiką :)
Sakyčiau pas mane vyksta irgi panašiai kaip ir Kitis parašė, ir tikrai žiemą dažniau, vasarą rečiau.
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nuvariau ir aš Roomsteriuką updeitinimui (1.2 tdi, 55kw). Užtruko apie valandą. Atnaujinus išrašė sertifikatą.
Po updeito pastebėjau, kad "rekomendacija" perjungti pavarą anksčiau įsijungia - anksčiau 5 bėgį prašydavo jungti nuo 60km/h, dabar maždaug jau nuo 53-55km/h ramiai važiuojant.
Ir kažkaip atrodo, kad lyg ir truputį smagiau bėga (kiek tai yra įmanoma pavadinti "smagu" su šituo motociklo varikliu :)) ).
Lyg ir tiek įspūdžių.
юзербары для форумов
Pas mane jau apie metus irgi po atnaujinimo. Regeneracija mieste gan dažnai vyksta. Kas 200-250km. Labiausiai keista kai iš po kelionės magistrale, mieste pasimalus iki 100km regeneracija prasideda ir neužsibaigus jai užgesini variklį, tada dar aušintuva įsijungia ir taip kol nepasibaigia ji iki galo.
Bręsta vis mintis galingas.lt ar kažką iš chipuotojų aplankyt...
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Taip, pas mane irgi tas pats buvo, labai daznai darydavosi regeneracija. po chipavimo pastebejau kad kas 400-500 km kazkur pradeda burgzti.
O kaip galvojate, jeigu aš pas ARX atvažiuosiu kažkokiais kitais reikalais, pvz. diržo keitimas, ar yra šansas, kad jie man paims ir be mano sutikimo padarys dyzelgeito update? Ar jūs pasirašinėjote prieš "operaciją" kokį nors sutikimą ir pan? Aš bijau, kad jie manęs nepaklausę nepadarytų...
Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Lygtais kažką buvo davę pasirašyt.
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
reikia tavo sutikimo arba atsisakymo, kuris iforminamas rastiskai po parasu, jau susiduriau su situo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jo, negali jie be sutikimo šito padaryti..bet būna visko, gi už perrašymą jiems nubyra...
octavia '14 1.6tdi 77kw
Ar kas nors bandė po updeito kreiptis į škodą dėl padažnėjusių regeneracijų ?
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Nei tu irodysi, nei tu ka nors pakeisi. Beto gali sakyt, kad anksciau buvo blogai o dabar viskas vyksta gerai. Nebent susimoket galesi uz profilaktine patikra kad isgirstum kad viskas ok :)
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Tam ir buvo darytas dyzelgeitas, kad dazniau isvalytu triubas masinoje, tipo ekologija :)
Mano Roomster jau isigytas po dyzelgeito.Bet jau galiu konstatuoti,kad regeneracija vyksta nedaznai.
2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw
Tai sprendimas chipuotis ar tiesiog nekreipt dėmesio ir važinėt ?
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Gedux- nemaišyk čipavimo su DPF išprogramavimu ir jo vidurių pašalinimo. Tai yra visai skirtingi dalykai.
Beja nepamiršk, kad vykstant regeneracijai kuras patenka į karterį ir tepalo lygis didėja ir tepimo savybės mažėja.
VW Passat B7 Alltrack
4motion 2.0TDI 125kW+chip
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Na aš turėjau kitą chipavimo rezultatą - rečiau vykstančios regeneracijos ;)
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw
Gedux tu čia kažką būsi sumaises apie regeneracijos metų kuras karteri :)
Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw
Puslapiai