Aš nesakau, kad kažkas su juo negerai, bet man tekę bendraut su degalinių vadovais, tai man pasakojo, kad tai yra tik marketingas. Kuras tas pats, tik kadangi jis truputi brangesnis, tau taipat įpila keliais miligramais daigiau. Ne 1000ml o tarkim 1050ml. Ir tau gerai išskaičiuojant kuro sąnaudas tau gaunasi, kad ale tu daugiau nuvažiavai su pilnu baku pagerinto kuro, nei su paprastu. Tuomet tau suveikia psichologija, kad labai gerai pilt geresnį kurą, nes ale daugiau nuvažiuoji ant 20km, nors tau jo įpilta vos daugiau nei turėjo, o keli permokėti centai dalinasi į degalinės pelną ir tau įpiltą papildomą kurą. Va tau ir užmaskuotas marketingas, kuris galiausiai neša degalinei pelną iš tų žmonių, kurie į savo mylimas mašinas pila tik tai, kas brangiausia.. :)
Žiemą aišku tas kuras turi daugiau priedų ir mažesnę užšalimo temperatūrą ir kai lauke temperatūra -30C tau bus ramiau permokėt ir prisipilt dyzelio neužšąlancio iki -37C.
Kazkaip neitiketinai skamba. Tikeciau jei kokioj Jozitoj taip daroma.. Bet Neste, Statoil.. Nu gal.
As ta geruma gal labiau linkes pagristi kuro priedais kuriais praturtinamas toks ar panasus kuras.
Kiek teko lyginti paprastą ir prodiesel. paprastas nieko nuostabaus, ir kvapas ir spalva iprasta. O prodiesel mano atveju buvo visiškai skaidrus ir daug mažiau dyzelio smarvės buvo.
Čia toks pastebėjimas iš mano praktinės pusės.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
dovanu cia bus R16 lieti ratai su Michelin zieminem padangom (siuo metu antras sezonas bus vaziuojamas). taip pat org. amortikai su stabilnikais bei blizgios org. priekines groteles.
masina aptarnaujama Baltievoje.
Kaip su vairavimo komfortiškumu ? Ar labai kieta dabar su šitais amortizatoriais ? Klausiu todėl, nes pats esu sudėjęs tik spyruokles ant stock amortiku, ir labai kenčiu su dideliu jojimu ir kietumu. Tai galvoju ar sudėjus tokius kaip pas tave amortikus pagerėtu kažkas ar ne .
Pries dedant skelbimus i pliusa ir gida pasiulymas is mano puses butu pastatyt i norm. auksti masina, nes tokios "pritupusios" tikrai neziures vyresni zmones, potencialus pirkejai :) Aisku, del skonio nesigincijama.
nezinau, gal kiek kieciau nei su org. amortikais, bet tikrai nera taip kietai kai galvojau kad bus. turejau vw golf mk5 su raceland koilais tai isvis vezimas, poto i golf idejau eibach spyruokles, tai ir kieciau nei dabar skodoj...
tai org. amortikai priklausys prie jos. kam reik, pakeisiu i anuos be problemu.
pas mane buvo kelios pogarantines masinos, tai apie 100 000km nekeisti oro filtrai buvo, panasu, kad nereikia centrams tokiu dalyku, o del tepalo dar nedaug tave apmove, buna po 5ltr skaiciuoja :)
Tai kai buna pirmas tepalo keitimas su garantiniu dar buna kad dileriai net tepalo nekeicia o dapila kiek truksta ir tipo jau keistas, uzraso 5ltr. Buna net ir taip deja..
as oro fitra vistiek pasiekciu kas ~7000-8000km. (t.y. dar per vidury tarp tepalu keitimo). O siaip klausiau kodel, sake nereik, px pasikeisiu pats bent ne i filtrona ...
o kas liecia tepalus, idomu butu ka jie kitose saskaitose rase, bet labai daug reikalu man jas "istraukt" is buhalterijos...
Prieš mėnesį keitėm patys broliui salono filtrą...dar prieš tai jau skundėsi, kad kažkaip pečiukas normaliai oro nepaduoda į saloną netgi ant max. pūtimo. Paklausiau, kada keitei salono filtrą, sako nežinau :)). Žodžiu išėmiau, tai dar tokio nebuvau matęs per savo gyvenimą...apėjęs net suodžiais, jau matyt visiškai praėjimo oro nebuvo...išrašiau jam pyzdy už tokią nepriežiūrą, pakeitėm, pečiukas vėl pradėjo pūsti normaliai :))
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Daug kas laiko pliusu kad moteris vairavo automobili, netgi skelbimuose tai raso, Dainius priesingai :) nevairavo nei zmona nei kitos moterys. Kiek moteru zinau ir savo ir svetimu tikrai nei viena masina nesirupina ir nepazysta tiek kiek vyrai :) Man asmeniskai, vairavo moteris - minusas.
Tai manoji irgi lekia lygiai vienodai per sulinukus per duobes ir balas. Pats kazkaip naturaliai pasaugai. Moteris to nedaro, gal ne visos bet... Dauguma ir ratus nubalnoja ir bamperius :-)
Bet tai yra todėl, kad dažniausiai moterims automobilis yra tik metalo laužas...joms nerūpi nei švara (nemaišykit su namų švara :)), nei tvarka, nei techninis stovis - svarbu pervežtų iš taško A į taška B, skirtingai negu mums...Aišku, yra ir išimčių, kaip ir visada...Pats vieną žinau, tai jau trečią auto sugeba taip nudrožti, kad nei parduosi nei ką po naudojimo :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
gal kas zinot is kur ltu paimt trumpesniu stabilniku? 30 cm
Passat b8
standartinius nupjauni ir suvirini kokio reikia ilgio
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nelabai zaidziu taip. man patinka tvarkingi. idejau lemfus, 33.6cm lyg gerai bet reiks parsisiust kokius trumpesnius
Passat b8
jei nenori zaisti eini i parduotuve imi kataloga ir ieskai masinos su tokios pat formos trumpesniais stabikais, visa beda...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Perki ilgesnius, pjauni perpus ir virini.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
geras cia reikalas ar ne? Prodiesel
idejau lemfus 33,6cm, lyg viskas ok.
Passat b8
vieniem geras kitiems ne.Vienas man bande kazka aiskinti kad sitas kuras yra labiau skirtas naujos kartos motorams.O kaip is tiesu tai nzn
Skoda Octavia 2008m 2.0tdi 125kw RS
Ar žinot tokį žodį kaip "MARKETINGAS" ?????
Tai vat būtent čia ir yra didžioji dalis kaip tik marketingas. :D
Škoda Kodiaq RS
tai tokio ir as nepilu :) bet kai kaina ta pati, 1,029e tai karta pameginau :)
Passat b8
Aš nesakau, kad kažkas su juo negerai, bet man tekę bendraut su degalinių vadovais, tai man pasakojo, kad tai yra tik marketingas. Kuras tas pats, tik kadangi jis truputi brangesnis, tau taipat įpila keliais miligramais daigiau. Ne 1000ml o tarkim 1050ml. Ir tau gerai išskaičiuojant kuro sąnaudas tau gaunasi, kad ale tu daugiau nuvažiavai su pilnu baku pagerinto kuro, nei su paprastu. Tuomet tau suveikia psichologija, kad labai gerai pilt geresnį kurą, nes ale daugiau nuvažiuoji ant 20km, nors tau jo įpilta vos daugiau nei turėjo, o keli permokėti centai dalinasi į degalinės pelną ir tau įpiltą papildomą kurą. Va tau ir užmaskuotas marketingas, kuris galiausiai neša degalinei pelną iš tų žmonių, kurie į savo mylimas mašinas pila tik tai, kas brangiausia.. :)
Žiemą aišku tas kuras turi daugiau priedų ir mažesnę užšalimo temperatūrą ir kai lauke temperatūra -30C tau bus ramiau permokėt ir prisipilt dyzelio neužšąlancio iki -37C.
Škoda Kodiaq RS
Kazkaip neitiketinai skamba. Tikeciau jei kokioj Jozitoj taip daroma.. Bet Neste, Statoil.. Nu gal.
As ta geruma gal labiau linkes pagristi kuro priedais kuriais praturtinamas toks ar panasus kuras.
Octavia Combi 15'
1.4TSI AT
Būten žiemą ir piluosi tokį dėl žemesnės tirštėjimo temperatūros, o vėliau vėl grįžtu prie įprasto.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Kiek teko lyginti paprastą ir prodiesel. paprastas nieko nuostabaus, ir kvapas ir spalva iprasta. O prodiesel mano atveju buvo visiškai skaidrus ir daug mažiau dyzelio smarvės buvo.
Čia toks pastebėjimas iš mano praktinės pusės.
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
shower
Passat b8
Mmm...
Passat b8
Kažkaip trūksta 'Škoda klubas' rėmelių ... ;)
masina po truputi bus pardavinejama.
Passat b8
ta prasme dalimis? :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
ta prasme dar nemetoma i pliusus ar gidus , nes neskubama ;)
Passat b8
ta prasme iskirtines teises forumo dalyviams, bent kaina nurodyk tada :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
8500-9000e
Passat b8
pries metus buciau nupirkes :D
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
pries metus butu kaina visai kitokia :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
dovanu cia bus R16 lieti ratai su Michelin zieminem padangom (siuo metu antras sezonas bus vaziuojamas). taip pat org. amortikai su stabilnikais bei blizgios org. priekines groteles.
masina aptarnaujama Baltievoje.
Passat b8
pries metus buciau ir uz didesne nupirkes, variantu geru nebuvo kai ieskojau....
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Kaip su vairavimo komfortiškumu ? Ar labai kieta dabar su šitais amortizatoriais ? Klausiu todėl, nes pats esu sudėjęs tik spyruokles ant stock amortiku, ir labai kenčiu su dideliu jojimu ir kietumu. Tai galvoju ar sudėjus tokius kaip pas tave amortikus pagerėtu kažkas ar ne .
Pries dedant skelbimus i pliusa ir gida pasiulymas is mano puses butu pastatyt i norm. auksti masina, nes tokios "pritupusios" tikrai neziures vyresni zmones, potencialus pirkejai :) Aisku, del skonio nesigincijama.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
nezinau, gal kiek kieciau nei su org. amortikais, bet tikrai nera taip kietai kai galvojau kad bus. turejau vw golf mk5 su raceland koilais tai isvis vezimas, poto i golf idejau eibach spyruokles, tai ir kieciau nei dabar skodoj...
tai org. amortikai priklausys prie jos. kam reik, pakeisiu i anuos be problemu.
Passat b8
Sudek pries dedant foto ir irasyk kad yra zeminantis komplektas. Cia bus pliusas. O ne atvirksciai. Mano draugiskas patarimas :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
matysim, i pliusus ar gidus nemetau dar. kita met i ten mesim
Passat b8
Gal front splitteri parduodi atskirai ? :) Jei taip, kokia kaina ?
Octavia vRS MK4 2.0 tsi
neparduodu.
Passat b8
Pravalyta nuo blevyzgu
as ir sezona po biski atidarineju...
ATE diskai ir i prieki ir i gala + Ferodo kaladeles ir i prieki ir i gala.
Passat b8
uzdetos dar 4 naujos padangos. pakeisti dirzai su tepalais ir turbut nuo kitos savaites pardavinesim skoda...
Passat b8
viskas grazu, o kur oro filtras?
kaip jie supyle 4.7ltr, jei i ja eina 4.3ltr tepalo?????
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
cia jau skodos klaust reik KAIP. del fitro klausiau, sake nereik... siaip ar taip as keiciu dazniau ji
Passat b8
pas mane buvo kelios pogarantines masinos, tai apie 100 000km nekeisti oro filtrai buvo, panasu, kad nereikia centrams tokiu dalyku, o del tepalo dar nedaug tave apmove, buna po 5ltr skaiciuoja :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai kai buna pirmas tepalo keitimas su garantiniu dar buna kad dileriai net tepalo nekeicia o dapila kiek truksta ir tipo jau keistas, uzraso 5ltr. Buna net ir taip deja..
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
as oro fitra vistiek pasiekciu kas ~7000-8000km. (t.y. dar per vidury tarp tepalu keitimo). O siaip klausiau kodel, sake nereik, px pasikeisiu pats bent ne i filtrona ...
o kas liecia tepalus, idomu butu ka jie kitose saskaitose rase, bet labai daug reikalu man jas "istraukt" is buhalterijos...
Passat b8
siaip centre turi buti visu aptarnavimu saskaitos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tai jo, bet neisiu ir neprasysiu...
Passat b8
As oro ir salono filtrus keiciu du kartus per metus, pavasari ir rudeni.
Prieš mėnesį keitėm patys broliui salono filtrą...dar prieš tai jau skundėsi, kad kažkaip pečiukas normaliai oro nepaduoda į saloną netgi ant max. pūtimo. Paklausiau, kada keitei salono filtrą, sako nežinau :)). Žodžiu išėmiau, tai dar tokio nebuvau matęs per savo gyvenimą...apėjęs net suodžiais, jau matyt visiškai praėjimo oro nebuvo...išrašiau jam pyzdy už tokią nepriežiūrą, pakeitėm, pečiukas vėl pradėjo pūsti normaliai :))
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
skelbimas
https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-octavia-2-0-l-universalas-2011-dyzelinas-7476913.html
Passat b8
Daug kas laiko pliusu kad moteris vairavo automobili, netgi skelbimuose tai raso, Dainius priesingai :) nevairavo nei zmona nei kitos moterys. Kiek moteru zinau ir savo ir svetimu tikrai nei viena masina nesirupina ir nepazysta tiek kiek vyrai :) Man asmeniskai, vairavo moteris - minusas.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
butent. man tai tikrai net minusas. vaziuoja per duobes ir t.t.
Passat b8
Tai manoji irgi lekia lygiai vienodai per sulinukus per duobes ir balas. Pats kazkaip naturaliai pasaugai. Moteris to nedaro, gal ne visos bet... Dauguma ir ratus nubalnoja ir bamperius :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Bet tai yra todėl, kad dažniausiai moterims automobilis yra tik metalo laužas...joms nerūpi nei švara (nemaišykit su namų švara :)), nei tvarka, nei techninis stovis - svarbu pervežtų iš taško A į taška B, skirtingai negu mums...Aišku, yra ir išimčių, kaip ir visada...Pats vieną žinau, tai jau trečią auto sugeba taip nudrožti, kad nei parduosi nei ką po naudojimo :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Puslapiai