DSG pavarų dėžė

130 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31
DSG pavarų dėžė

Sveiki,

Kadangi įsigijau pirmą auto su DSG, o realiai nežinojau, kas čia per daiktas, ir kaip ja naudotis, tai kaip naudotojui teko pačiam ieškoti atsakymų į elementarius klausimus...Kadangi vienoje vietoje kaip ir neradau, tai sudėjau čia, gal kam pravers. Jeigu netyčia kažkur jau yra diskusijos, tai sorry, ištrinkit arba perkelkit (nors aš neradau). Čia tokia daugiau apibendrinta MĖGĖJIŠKA info iš NETECHNINIO naudotojo pusės, tai prašau atleisti už kažkokius netikslumus :), jei ką sakykit, taisysiu. Aišku, googlas duos daug daugiau ir išsamiau.

Taigi, kas dar nežinojo (pvz. aš prieš pirkimą), tai DSG (angl. Direct Shift Gearbox) nėra pilnavertė automatinė pavarų dėžė su hidromova, o tiesiog robotizuota dėžė. Jos darbo pagrindą sudaro dvi sankabos, ir bėgių perjungimas pagrįstas tuo, kad vaizdžiai šnekant, jeigu jūs pvz. įjungėte 3 bėgį, tai vienoje sankaboje jau paruoštas 4 bėgis, kitoje 3 – to pasėkoje DSG kaip ir „nuspėja“ jūsų tolesnius veiksmus, kas leidžia atlikti labai greitus perjungimus be didelių energijos nuostolių.

DSG yra su 6 pavarom (šlapio tipo, t.y. sankabos diskai dirba šlapiai), ir su 7 pavarom (sankabos diskai dirba sausai). Skaitoma, kad DSG6 yra patvaresnės už DSG7, turbūt būtent dėl to, kad sankabos dirba šlapiai. DSG6 paprastai dedama į šiek tiek galingesnes auto, nes jų veikimui užtikrinti reikalinga didesnė galia, DSG7 dedamos į mažesnės galios auto, nes jai reikia mažesnės galios. Apskritai šnekant, rekomenduojama įsisąmonint tai, kad jeigu pvz. pilnas automatas galėdavo ir nesugesti ir tarnauti labai labai ilgai, tai DSG vėliau ar ankščiau „pareina“, ir reikia keisti tam tikras dalis, pigesnes (pvz. sankabas, reguliuoti tarpelius) ar brangesnes (pvz. mechatroniką). Kiek teko pasiskaitinėti, vargiai DSG7 tarnaus ilgiau negu 80K (būna, kad pareina ir garantiniu laikotarpiu netgi prie 25-30K), o DSG6 150K be remonto. Bet gal yra laimingųjų, kam ir pasisekė pramušti šitą ribą.

Įprastinis naudojimas. Paprastai naudojamas D režimas, tačiau yra ir S (Sport), Manual (Rankinis režimas). S režimas pailgina pavarų ilgį, taip pat akseleratoriaus pedalo jautrumą. M režime (pastūmus pavarų rankeną į dešinę) jūs patys perjunginėjate pavaras. Jas galite parjunginėti ir su pavarų rankena esant dešinėje pozicijoje, pastūmus į priekį ar atgal, ir su +/- rankenėlėmis (shift paddles) prie vairo, jeigu jos yra. Iš D režimo perjungiant į M, o vėliau stumdant į priekį ar atgal, nereikia spaudinėti pavarų svirties mygtuko. Važiuojant D režime, taip pat galite iškart naudoti +/- rankenėles prie vairo, tokiu būdu automatiškai pereinama į M režimą, o palaikius + rankenėlę apie 1 sek., vėl grįžtama į D režimą. Pažymėtina, kad perėjimą tarp visų šių režimų (D/S/M) galima atlikti važiuojant bet kuriuo greičiu, laikant/atleidus paspaudus akseleratoriaus ar stabdžio pedalą – tai niekaip nepakenks DSG dėžei, kadangi tai yra tik kompiuterio darbo pakeitimas, o ne mechaniniai veiksniai. Taip pat nereikia bijoti rankiniame režime kažką sumaišyti ir pvz. perjungti iškart į labai žemas ar aukštas pavaras – kompiuteris tiesiog neleis atlikti tokių veiksmų, kurie pakenktų DSG, ir vis tiek permes į nepavojingą pavarą.

DSG dėžės saugojimas:
1. Nuo ko jos pareina? Pastebėta, kad jos tarnauja pakankamai ilgai tiems, kas nevažinėja kamščiuose (aš net nekalbu apie savalaikį alyvos keitimą ir pan.). Taigi, pareina jos nuo perkaitimo, o perkaista jos tampantis kamščiuose, lėtai pavažiuojant kelis metrus į priekį, atgal, vėl stabdant – tokiu būdu dėžėje ir sankabose vyksta nesustojantis pavarų perjunginėjimas ir sankabos diskų trynimasis, kaitimas, mikro metalo dalelių/šiukšlių atsiradima...Kaip to išvengti? Jeigu važiuojate dideliame kamštyje, lengviausias būdas, jeigu tingite perjunginėti – pereikite į S režimą...Tai pailgins pavaras, ko pasėkoje pajudėjus metrą du į priekį nebus perjunginėjama pvz. į 2 pavarą ir atgal. Alternatyva – pereiti į M režimą ir junginėti pačiam, ir važiuoti tuos kelis metrus pvz. tik su 1 pavara (bet kam tada tokia dėžė reikalinga, jei reik pačiam perjunginėt ???). Nevažiuokite, jeigu reikia pavažiuoti tik metrą ar porą iki kitos mašinos...jeigu atstumas didesnis, bėgėkitės užtikrintai spausdami akseleratoriaus pedalą, t.y. neleiskite sankaboms dirbti dalinio susikabinimo ir trynimosi režimu, kai vos vos paspaudžiat akseleratorių, ant galo irgi stabdykite greičiau, neleiskite auto važiuoti labai labai lėtai ties 1-2 pavaros persijungimo režimu.

2. Šaltu metu rekomenduojama prieš važiuojant (variklį tai nors kiek pašildome, alyvą prasukame, o va DSG tai ne), pastatyti į D, ir laikant stabdį, palaikyti kokį 20 sek., kad alyva prasisuktų šiek tiek ir suskystėtų...čia turbūt turima mintyje jau didesnius šalčius, kai minusas ir mažiau.

Dar tokia įdomi DSG bėgėjimosi funkcija, kas mėgsta ekstrymą – Launch Control (ne visos auto jį turi, bet kaip suprantu, ji turbūt aktyvuojama su shipavimu ar VAGCOM, nežinau tiksliai). Užvedat auto, išjungiat ESP/ASR, statot į S režimą, laikot kaire koja stabdį, dešine keliat apsukas. Kompiuteris leis užkelti apsukas ne daugiau 3 tūkst. aps./min. Jeigu prie jų atleisit stabdį, tai aišku pjausit padangas (nebent pas jus 4x4, tai tada galima pabandyti)...kad išvengti padangų prabuksavimo, užkelkit maždaug iki 2.4 tūkst. aps./min., atleiskit stabdį ir mėgaukitės prispaudimu prie sėdynės. Jeigu neleidžia užkelti aukščiau 1.2 tūkst. aps./min., vadinasi ši funkcija pas jus neaktyvuota. Mėgaukitės atsakingai, tik įsitikinę, kad tai saugu!!!

Taigi, bent jau man kol kas važiavimas su ja tai gėris (kol turbūt nereikia nieko remontuoti), perjungimas greitas ir beveik nejuntamas, įsibėgėjimas įspūdingas...kuro sunaudojimas iš esmės skaitoma tas pats, kas ir mechaninė dėžė, priešingai nuo pilnaverčio automato. Na, žodžiu, didžiausias kol kas jų minusas – patvarumas...

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 11 mėnesių
Joined: 2014-10-21 20:22

Dėl Launch Control turiu papildymų. Jis įmanomas tik ant 6 pavarų DSG. Ši funkcija veikia ne tik S rėžimu, bet ir MANUAL. Apsukas dyzeliniame variklyje leidžia sukelti tik iki 2k RPM

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Jo Martynai, šiandien kaip tik bandžiau be važiavimo apsukas užsikelti, tai nepasikelia daugiau kaip 2K RPM, galvojau, kad nėra šios funkcijos pas mane, paskui perskaičiavau tavo info...na, kai būsiu ant tiesiosios, reiks pabandyti, kaip ten tas įsibėgėjimas vyksta...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

vytkee
vytkee portretas
Offline
Last seen: prieš 2 dienos 2 valandos
Joined: 2011-11-13 11:04

Bandęs aš ant savo launch control su 1.9, tai gerai gerai šauna į priekį palyginus. :)

2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver

odometras
odometras portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-02-16 19:14

Pridėsiu dar šiek tiek apie naujausias DSG, DSG6 puikiai draugauja su chip tuning, laiko iki 500nm. Iš esmės, DSG po 2012 m. atnaujinimo nebeliko daugumos bėdų. Dėžė tapo patikima, pavaros jungiasi labai greitai, normaliu rėžimu, laiku darant servisa laiko iki 200 000 km. DSG6 ir iki 150 000 DSG7. Nemėgta staigaus starto iš vietos bei ilgo važiavimo trafike ( ypač DSG7 ).

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Nesu tikras, ar taip jau ir ištaisė nuo 2012 m., pilna informacijos google apie DSG7 problemas ir keitimus garantiniu laikotarpiu naujoms mašinoms, taip pat va ir forume CoooD prie Yeti temos sakė, kad ant 60k keitė DSG7 elektronikos bloką, mašina 2012 m...

Gal kažką patobulino (galiu klysti, bet ar nebus tai automatinis tarpelio reguliavimo mechanizmas?), bet matyt kažkas ir liko.

Buvau užklydęs ir į įdomų rusų testą būtent dėl DSG7 (dabar nerasiu taip greit linko)...bet esmė: patys atstovai testavo naują škodą su DSG7 ir teigė, kad problemų su DSG7 nebėra, pravažiavo jie šiek tiek daugiau negu 20k, išardė sankabas, ogi ups - automatinis tarpelių reguliavimo mechanizmas prie tokios ridos jau suveikęs (vadinasi, toliau tik važiavimas į servisą dėl tarpelio, jei kažkas blogai)...aišku oficialiai jie pasakė, kad mechanizmas suveikė ardant sankabą testavimui... ruseliams kilo įtarimas, kad meluoja, paėmė jie dvi DSG7 sankabas ir įvairiausiais būdais ardė, daužė, mėtė į žemę, daužė kūju - automatinis tarpelių mechanizmas niekaip nesuveikdavo, ir tik beveik pilnai išardžius iki diskų ir stipriai metus į žemę jis suveikė... buvo padaryta išvada, kad paprastai ardant ir išimant visą sankabos bloką jis niekaip negalėjo suveikti, vadinasi suveikė prie 20k dėl sankabos susidevėjimo...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Alvis
Alvis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2009-10-05 15:57

Čia tipo liuks dėžė jei laiko iki 150-200 kkm. Pas mus dauguma mašinų su panašiomis ridomis ant skaitliuko parsiduoda, tai jau dėžė arti pabaigos taip išeina.


Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...

odometras
odometras portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-02-16 19:14

Jokiu būdu tai nėra super dėžė ilgaamžiškumo prasme. Tai dėžė labai greitai dirbanti ( šiuo metu rinkoje geriausia, lenkia net i BMW dedamas ZF dėžes ), puikiai draugauja su chip tuning. Resursas nėra didelis, bet kokybė pagerėjo lyginant su ankstesne karta.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Turiu tokį paprastą klausimą...žinau, kad ant N pavaros velenai DSG dėžėje nesisuka, berods neveikia ir alyvos siurblys...o kaip su P (Parking) pozicija? Ar ją įjungus sukasi velenai ir dirba siurblys?

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Mano žiniomis, tai P nuo N skiriasi tik tuo, kad ant P padėties papildomai užfiksuojamas išėjimo velenas, kad nesisuktų.
Ar tikrai esi tikras, kad nesisuka? Jeigu perjungimo šakutės pervestos į neutralią padėtį o alyvos slėgis į sankabas nepaduodamas, tuomet abu įėjimo velenai suksis. Tačiau antriniai ir išėjimo velenai nesisuks.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Gal aš ne tiksliai pasakiau, man įdomesnis klausimas, ar sukasi visi dantračiai dėžės viduje ir ar veikia alyvos siurblys? Aš klausiu dėl dėžės pašildymo ir alyvos prasukimo... Žinau, kad ant N alyvos siurblys nedirba, vadinasi stovint dėžė nedirba, alyva be slėgio ir niekas nesitepa. Tai klausimas, ar reikia jungti D, kad šiek tiek dėžę prasisuktų ir apšiltų, ar užtenka P padėties, kad viskas prasisuktų, kol sniegą valai :)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Tepimo ten pakankamai bus, viskas ten normaliai ir nereikia nieko priverstinai prasukinėt. Alyvos siurblys reikalingas hidraulinei sistemai, kuri ant P/N padėčių išjungta, o mechanika, tepasi paprastai.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Kažkaip atsitiktinai sužinojau, kad lygtais apie 2012 metus į Superbus metus laiko dėjo ir tikrą automatinę pavarų dėžę (hidrotransformatorinė). Kaip atpažinti vizualiai, ar tai DSG, ar tikras automatas, ar tik pagal VIN? Ar tai retas variantas, ar dažnas tam laikotarpiui?

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

manau jai buna paprasta deze ant svirties DSG nerasis.

superb 2012 1.6 GreenLine

juozux
juozux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-02-11 21:01

Noriu paklausti.
Kokiose škodų modeliuose ir modufikacijose eina DSG Dq250 (6 šlapia)? Ar dq500 būna škodoje?

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Kazkas jau buvo i tai atsakes, 6 begiu, slapia eina i 2.0 cr motorus o i 1.6 cr ir 1.9 pd eina 7 begiu, sausa.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Visuose 2.0 TDI ir 1.8/2.0 TSI - 6 bėgių
1.6 TDI ir kai kuriuose 1.9 TDI būna 7 bėgių. Taip pat, visuose 1.2 TSI ir kai kuriuose 1.4 TSI.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

surfer
surfer portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-09-13 12:05

Labai nekonkretus klausimas (ir labai lengva rast atsakymus google). DQ500 tik Kodiaq. Dažniausiai jeigu Nm > 250 eina dq250 ir jeigu < 250 eina dq200 (7 bėgių). Pagooglinus konkretų modelį labai tiksliai rašo kokiam varikliui kokia dėžė ėjo ;)

Škoda Octavia MK3 2014 1.8 TSI

surfer
surfer portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-09-13 12:05

1.8 TSI ne visada 6 bėgių. Pvz Octavia MKIII eina 7 bėgių

Škoda Octavia MK3 2014 1.8 TSI

juozux
juozux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 8 mėnesiai
Joined: 2012-02-11 21:01

Dėkui už ats. O kodiaq visi su dq500?

surfer
surfer portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-09-13 12:05

Pagal vieną rusų puslapį:
Skoda
Kodiaq 2.0 TDI 4×4 (150 л.с.);
Kodiaq 2.0 TSI 4×4 (180 л.с.);
Kodiaq 2.0 TDI 4×4 (150 л.с.);

Škoda Octavia MK3 2014 1.8 TSI

xyz
xyz portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-12-22 14:37

Mano 2011 sausio mėn automobilis, 1.6 TDI DSG7 jau 100000 km surinko, jokių bėdų su automatu neturiu, nemanau, kad didelė dalis turi bėdų, kad pasitaiko, sutinku, statistika sako apie 5% automobilių iki dėžės atnaujinimo, berods nuo 2013 metų, o tos atnaujintos dar mažesnis priocentas, žinoma, jei lyginti su mechaninėmis, ten tik 0,1% gedimai

Octavcia Elegance 2011 1,6TDI-CR 7DSG

VaidasJ
VaidasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 4 valandos
Joined: 2016-12-21 16:06

Labai neblogas video apie DSG6 ir DSG7 skirtumus ir panašumus.
https://www.youtube.com/watch?v=od-vc1WgmC0

ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Nu super reportazas :)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Nu visai nieko...Kaip supratau, DSG6 nuo 2007/2008 jėga, DSG7 blogis :)) Tikiuosi mano DSG6 pateisins šį požiūrį...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Ralfas
Ralfas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 3 mėnesiai
Joined: 2017-09-13 18:34

idomu imant kainom, kiek kainuotu pas mus keist mechatronica ir kiek kainuoja sankaba pakeist :)

Skoda Octavia VRS'14, 2.0 TDI, DSG.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Kiek domejausi mechatronas apie 1400-1600eur naujas kainuoja perkant Vokietijoje.Priklauso nuo jo tipo nes jie ten irgi begales kodu turi. O sankaba apie 500-600Eur jei gerai pamenu. Kaip ir ne kosminiai pinigai.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Norėjau paklausti jūsų dėl DSG dėžės darbo...Ar jūs įjungę DSG ant D, S ar R jaučiate jos veikimą, kažkokią vibraciją ar pan. stovint vietoje? Man jaučiasi tokia padidinta vibracija ir toks specifinis akustinis efektas, šiek tiek užgulantis ausis. Berods simtomai šiek tiek sumažėja įšilus dėžei. Tai nėra kažkokia aiškiai išreikšta bėda, nes du metus aš į tai net nekreipiau dėmesio, bet va kuo ilgiau važinėju, pradedu atkreipti dėmesį – norėtusi, kad ta vibracija ir tas akustinis niuansas būtų mažesnis arba jo išvis nebūtų. Išjungus į P, S ar N problema dingsta. Bet gal sakau taip ir turi būti, ir visi jaučia vienokią ar kitokią vibraciją?

Kitas dalykas, kad pas mane 4x4, tai gal čia galvoju ne dėžės problema, bet 4x4? Juk ten berods eina po dugnu kardanas, juk turi perduoti sukimo momentą galiniams...tai gal jis čia išsibalansavęs ar pan., nes kiek pamenu, buvo čia rašyta, kad kažkokia guminė mova prie kardano ar kažkur ten yra, ir ji ten išsiidėvi ir prasideda vibracijos. Bet klausimas toks, ar įjungus D, S, R kardanas jau sukasi, ar jis pradeda suktis tik praslydus priekiniams ratams ir suveikus Haldexui (nežinau tiksliai veikimo proceso, ar kardanas sukasi pastoviai, ar kažkuriuo metu nesisuka)?

Beje, klaidų jokių kompas nemeta, DSG ir Haldec alyvos ir kas priklauso keistos, sistemos kaip tokios veikia tvarkingai. Jokių DSG trukčiojimų, permušinėjimų, važiuojant jokių vibracijų nesijaučia. 4x4 irgi veikia, tikrinau žiemą.

Tai kaip pas jus, ar vibruoja? Ką pirmiausia galima būtų tikrinti? Ar aš čia razinkų ši.. ieškau? :)) Ačiū

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Dėl vibracijos - 4x4 sistema čia ne prie ko, jeigu vibracija atsiranda stovint - gali būti ir dėl to paties smagračio, kuris gavęs apkrovą pradeda veikti kitaip nei laisva eiga.

Kardanas sujungtas mechaniškai su priekiniu reduktoriumi, kuris yra viename korpuse su greičių dėže, o visas galinio tilto valdymas yra galiniame reduktoriuje, kuriame ir įmontuota haldex sistema. Taigi, atsakymas į tavo klausimą - kardanas sukasi greičiu proporcingu priekinių ratų greičiui, kadangi visa tai yra viena mechaninė sistema.
Kardano problemas galima pradėti įtarti, kai atsiranda vibracija važiuojant dideliu greičiu, daugiau ten nėra ko lįsti.
O haldex sistema ir galinis reduktorius kadangi yra sukami kardano, tai reiškia jog visa tai sukasi greičiu, proporcingu mašinos važiavimo greičiui, tačiau sukimo momentas į galinius ratus perduodamas tik tuomet, kai įsijungia haldex mova. Haldex mova įsijungia VISADA, važiuojant greičiau nei 112 km/h, o momentinis įsijungimas yra sujungtas su ESP sistema ir valdomas pagal tam tikrą algoritmų sistemą.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

levytenis
levytenis portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 4 mėnesiai
Joined: 2018-11-08 10:03

Aga, super DSG6 dėžės, "patikimos, ilgai laiko...." :)
tai pačiai remontuotai geltonai oktavijai, kuriai keitė sankabą ir tepalaus
DSG6 dėžė subyrėjo nepataisomai.....
videoblogeris gilioje depresijoje....

https://www.youtube.com/watch?v=OkCK6CAn3FU

taip pat draugo pažistamas pirko mašiną 2014 metų su DSG deže,
puse metu pavažinėjo, ir ..... kaput dežei...
remonto kaina (gal tiskliau keitimo dėžės) 3500 EUR

mano servisistai sako ne, nesirink su DSG, imk mechanine....
draugas turintis firmą ir 4 škodas, du superbus, dvi oktavijas, sako, dėžės DSG tai technikos šedevras! žmogu dar nesugalvojo geresnio varianto!
ps... mažom raidėm pridursiu, kad visos jo mašinos garantinės, ir jam pofigjeigu kas sugenda garantijos metu... o jau po garantijos tai jam nerupi, nes ima vėl garantines, o pavažiuotas gražina centrui

vytkee
vytkee portretas
Offline
Last seen: prieš 2 dienos 2 valandos
Joined: 2011-11-13 11:04

Man rodos jis pasičipavęs tą Škodą priedo. :) Tai čipai irgi neprideda sveikatos... Aš va jau 6 metai su DSG, virš 130k km prasukau, nu kažinau, normali ta dežė, o kad viskas genda tai faktas. Kad niekas nesugestu, tai geriausia automobilio išvis nepirkt.. :))

2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver

Deimis
Deimis portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 3 savaitės
Joined: 2018-09-10 23:10

sveiki turiu skoda octavia 2008 m tdi 2.0 l 109 kw DSG problema jungineja automatiskai iki 4 pavaros ir nekyla auksciau o pavara ta pati tada perjungiu i manual rezima kad galeciau ijungti 5 ir 6 pavaras gal kam yra taip nutike pasidalinkite informacija aciu

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Pirmiausia nuvažiuok ir nuskenuok kompą dėl klaidų, gal preliminariai paaiškės bėda. Greičiausiai Mechatronikas durniuos. Yra kas jas tvarko, tačiau tik tam tikrus gedimus - solenoidus. Ar kas nors apsiima plokštės (perlytuoti kontaktus ir rezistorius) tvarkymu Lietuvoje - nežinau.

Prieš savaitę kaip tik pasikeičiau DSG su mechatroniku. Klaida buvo solenoide. Nuėmus mechatroniką, tie kas remontuoja - nieko nerado (nors klaida egzistavo). Sudėjus atgal, po savaitės vėl pasikartojo. Esmė ta, kad tai nebuvo taip, kad solenoidas neveikė pastoviai. Požymiai tokie - kažkuriuo momentu pereidavo į serviso režimą ir jungdavo 2 bėgį (nei R, ei kitų bėgių nebūdavo, kol nepailsėdavo auto). Linksmiausia kai 2 bėgį įkala važiuojant 70 km/h greičiu.

DSG su mechatroniku kainos nuo 250 iki 550. Tinka DQ250 dėžės iki 2012 m. berods. Net prie to pačio pagalvočiau dėl smagračio keitimo, jei gana didelis atstumas nuvažiuotas nuo jo pakeitimo.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Dimoska
Dimoska portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 3 savaitės
Joined: 2019-03-05 10:43

Sveiki, kas gal susidure su tokia problema. Dsg 7 begiu.
Vaziodamas karta nuo karto ismesdavo pavara i neitraline, po to vel atsirasdavo. Po to uzsidege chekas. Sustojes, greiciu deze matyt perejo i servis rezima, perjunges i visus rezimus laisvi apsisukimai. Clipas paruode klaidos,truksta spaudimo greiciu dezei ir pompoi. Nutrines jie vel atsiranda, deze nedirba. Kas galietu buti? Pas ka Vilniuj galima kreiptis del tikiu gedimu kad sutvarkitu gerai. Aciu.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

ivairiu bedu buna su dsg7. daznai trunka hidroakumuliatoriaus laikiklis, nuo to pastoviai dirba siurblis ir perkaista plata. lig koralose yra meistras kur sitas dezes myli. paieskok per google.

superb 2012 1.6 GreenLine

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Galiu rekomenduot kas sutvarkys. Jeigu dėl hidroakumuliatoriaus gedimo sudega valdymo plokštė, tai ji dar remontuojama. Bet tik vieną žmogų žinau kas tai daro.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Gedux
Gedux portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2016-08-04 18:35

Sveiki,
Toks dalykas šiandien atsitiko, važiuojant mieste pastabdžius truputi ir tolau paspaudus gazą,kad važiuočiau, apsuko kilo, o važiuot, nevažiavo. Tada įnungiau N tada vėl D ir susitvarkė. Kodėl tai atsitikt galėjo? 6 bėgių dsg 2011m 250k km

Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw

galingas.lt
galingas.lt portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-19 09:31

Tikiuosi, šis straipsnis, jei nebus tiesiogiai naudingas, tai bent bus įdomus perskaityti :)

Volkswagen grupės DSG (arba S-Tronic) automatinių pavarų dėžių programavimas ir problemų sprendimas. Darbo optimizavimas.

https://galingas.lt/blogas/dsg-stronic-programavimas/

Galingas.lt chip tuning:

- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt

Deividas97
Deividas97 portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2019-09-07 19:42

Aš žiūrinėjuos pirkti Skoda Octavia ir draugo paklausiau kur taip pat turi Octavia jau keleta metu. Pasakykite tiesa ar ne, jisai sake jeigu pirkti Octavia tai tik nuo 2016 metu ir tik 2.0tdi nes iki 2016m problematiškos DSG dežės o po 2016 metų tos DSG dėžes jau geresnes gal turite kokių patvirtinančių šaltinių apie DSG dėžių pagerėjima nuo 2016 metų?

Darius 1
Darius 1 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2018-04-28 19:08
Deividas97
Deividas97 portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2019-09-07 19:42

Tai realiai suprantu taip, tiesiog skoda neapsimoka pirkti su automatine pavaru dežė nes jei jinai suges kainuos 2-3k tvarkymas ar dežės keitimas.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

realiai nieko tu nesupratai. jai pirksi 2.0 deze bus 6begiu. ji yra patikimiausia ir taisosi lengviau. 7begiu montojama i silpnesnius variklius. patarimas pirkt 6begiu. nes ji yra pujki deze.

superb 2012 1.6 GreenLine

Deividas97
Deividas97 portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2019-09-07 19:42

Supratau, dėkui už informacija.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Prieš 6 mėn. keičiau DSG (DQ250 - 6 bėgium šlapia) iš šroto (kainos 250-550 ribose). Rinkausi brangesnę bet su maža riba. Problema tokia, kad pereidavo į serviso režimą ir tik 2 bėgis būdavo. Pastovėjusi apie 2 min, vėl važiuoji. Tai buvo tik sušilus varikliui. Bėda pasikartodavo arba iškarto, arba galėdavai pavažiuoti kuris tai laikas. Smagiausia, kai į serviso režimą pereina važiuojant didesniu greičiu.

Pakeitus DSG ir tepalus viskas buvo ok apie 5 mėn., kol vieną dieną sušilus pradėjo smūgiuoti, ir trukčioti lėtai riedant 2 bėgiu. Vėliau pastebėjau, kad tokios problemos tik esant aukštai aplinkos temp (~30). Esant vėsesniam orui visk OK. Buvo priimtas sprendimas pakeisti DSG tepalus. Meistras pastebėjo, kad tepalai nelabai gerai atrodė, o pravažiuota vos keli tūkstančiai. Pakartotinai buvo supilti OEM tepalai.

Visą laiką naudojau Febi tepalus, ir pradedu galvoti, kad šie tepalai galėjo būti ir ankstesnės DSG gedimo priežastis. Kol kas važiuoju smagiai. Meistras pasakė, kad labai panašią problemą turi ir kitas klientas, kuris taip pat naudoja Febi tepalus.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

ATAS
ATAS portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2016-12-05 12:42

Kur Vilniuje geriausia nuvaryti auto dėl DSG gedimo? Mano 6 bėgių šlapia (2011 2.0 TDI, rida 222000), atsirado vibracija ir ūžesys prie ~80 km/h greičio, t.y. 5 ir 6 bėgiais. Gal ir ir prie žemesnių yra ta vibracija, bet labiausiai jaučiasi prie ~80 km/h. Nu ir dar žmona skambino neseniai, kad jai važiuojant paspaudus gazą ji negreitėjo, kol normaliai neužmynė, tada tarsi "pramušė". Man dar taip nebuvo, bet čia tik laiko klausimas.

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

nebutinai cia deze. gali pas mus atvarit paziuresim. jai domina i pm.

superb 2012 1.6 GreenLine

Bencis
Bencis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2019-05-15 20:04

ar istaisytos bedos po 2017 metu dsg deziu?

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 7 mėnesiai
Joined: 2014-09-17 18:46

čia šeip, bendram išprusimui dq250: https://www.youtube.com/watch?v=ZKPt16XDrQA&t=0s

octavia '14 1.6tdi

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Geras video, tik kazkaip ydomiai su tai skeitimais tepalu, gamintojas rekomenduoja kas 60 k km, o filmuke kas 50 k km. Na kuo dazniau pakeisi tai nemanau kad bus blogiau :)

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 7 mėnesiai
Joined: 2014-09-17 18:46

gamintojo tai tu mažiausiai klausyk :)))

octavia '14 1.6tdi

Buocius
Buocius portretas
Offline
Last seen: prieš 4 savaitės 1 diena
Joined: 2016-05-10 15:57

Gamintojas ir varikliui tepalą siūlo keisti kas 30 kkm... :)

Puslapiai