2.0TDI tepalo siurblio ašelė

37 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34
2.0TDI tepalo siurblio ašelė

Planuoju profilaktiškai keisti tepalo siurblio ašelę.
Tai kaip suprantu šios problemos sprendimo variantai yra keli:
1. Keisti tik ašelę, jei balansyras ir pompa neišsimalus. Jei išsimalus restauruoti.
2. Keisti visą sistemą iš grandinės į dantratinę. Esant dantratinei pavarai ašelė matyt gauna tolygesnį krūvį ir neišsimala.
3. Kolchozinti imant gerą brangų šešiakampį raktą ir iš jo padaryti ašelę kuri būtų šiek tiek ilgesnė, tuomet dirbs didesniu paviršiumi ir gal neišsimals. Nors esant kietesnei ašelei daugiau kentės pompa ir balansyras.
4. Dėti visą mechanizmą nuo 1.9TDI. Klausimas ar tepalo slėgis bus pakankamas kadangi perdavimas sumažėja dvigubai, ypač jei variklis 125kW. Matyt VW ir pakeitė visą mechanizmą tam kad pakelti tepalo slėgi.

Kaip sprendžiate jūs? Pigiausias variantas - keičiat tik ašelę, jei nėra didelio išdilimo balansyre ar siurblyje ir viskas?

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Panašu, kad šis variklis nepopuliarus tarp klubiečių.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

variklis tikrai nera nepopuliarus, manau aseliu keitimas yra nepopuliarus del to ir diskusijos siuo klausimu nera

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

O kodėl ašelių keitimas nėra populiarus? Mano nuomone 2.0TDI varikliuose tai yra pati didžiausia problema, kurią reikia spręsti vos tik nusipirkus auto. Nes prasisukus tepalo ašelei pasekmės būna žymiai liūdnesnės nei kad trūkęs diržas. Dažniausiai tenka keisti variklį ir restauruoti turbiną.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

kas be ko pasekmes visad yra kazkam suluzus variklyje. Klausimas kas kiek km reikia ta asele keisti, kiek ji kainuoja ir panasiai, statistika daugumai butu idomi...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Labai daug nuo ko priklauso.
Baltieva rekomendavo pakeisti ašelę jei mašina nuvažiavus 200kkm. Bet kiek teko domėtis tai buvo ir tokių variantų kam keitė ir garantiniu metu, nes prasisuko. T.y. nuvažiavus iki 100kkm. Konkretaus atsakymo kada keisti nėra - reikia keisti tada kol dar neprasisuko. Prasisukus ašelei, stoja siurblys, krenta tepalo slėgis (tačiau kažkodėl daviklis salone apie kritusi slėgį nepraneša). Pirmiausia tepalo badą pajaučia turbina, atsiranda pašaliniai garsai, o galiausiai užkala variklis negaudamas jokio tepimo. O lemputė skydelyje dažniausiai užsidega tik tuomet kai iš vis nebebūna slėgio, ir tuomet jau greičiausiai reikės keisti variklį.

Va kaip atrodo sudilusi (prasukta) ašelė:

Kaip aš suprantu pirmuose 2.0TDI varikliuose siurblys buvo varomas grandinine pavara:

Paskui VW pamatę ką padarė pavarą pakeitė į dantratinę. Bet tai tik šiek tiek padidino ašelės tarnavimo laiką. Matyt esant dantratiniai pavarai gaunamas tolygesnis perdavimas nei grandine. Be to visas tas mechanizmas buvo nepatikimas, prasisuka žvaigždės, lūžta įtempėjas.

Ši problema buvo galutinai išspręsta CR varikliuose berods nuo 10'-11' metų, ten ši 6mm ašelė buvo pakeista į 10mm. Apie prasuktą 10mm ašelę neteko girdėti.

Bėda tame kad vien pakeitus naują ašelę šios problemos neišsprendi. Kadangi dyla ne tik ašelę bet ir balansyras (balancer shaft 2). Todėl pakeitus vien ašelę išlieka didelė tikimybė kad prasisuks visvien.

Va čia pavyzdys kaip viskas atrodo:

arba dar vienas

O čia aplamai apie 20TDI siurblio problemas ir sprendimo būdus:

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

va cia tai isamiai viskas, dekui uz info

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

kokia kaina viso rem komplekto, jei gali ir kodus detaliu parasyk

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Kodų neturiu. O ir kaina priklauso nuo to kaip remontuosi. Baltieva siūlo keisti tik ašelę. Ašelės kaina 5-6€, pakeitimas ~100€. Bet aš manau kad pakeisti tik ašelę nepakanka.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

tada keiti ka manai reikalinga, skirsis tik detaliu kaina, darbas tas pats lieka

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

tai vat ir bandau rasti atsakymą. Manau kad reiktų dėti laiko patikrintą siurblį nuo 1.9TDI. Manau kažkas apie 200€ būtų. Bet tai jau kolchozinimas ir to baltieva nedaro, tai reiktų surasti gerą meistrelį, kuris suprastų ką daro.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

Aseles
100mm- 03G115281E
77mm- 03G115281F

Tepalo siurblys:
2,0 Tdi- 03G103295AK
1,9 Tdi- 06A115105BS1

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Man atrodo kad ilgesnė 03G115281E ašelė ėjo į naujesnius Common Rail variklius.
Įdėjus 1,9 Tdi- 06A115105BS1 siurblį ašelė nebereikalinga.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

as tik kodus sumeciau ka radau, jei kam reikes

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Tai skaitau, kad asele kartu su tepalais reikia keisti :))) Nu gerai, su dirzu :))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Vis dėl to kaip gerai, kad Skoda nežengia koja kojon su naujausiomis technologijomis. Ogi pasirodo, kad variklyje BMN tepalo pompa yra varoma grandinine pavara, panašiai kaip 1.9TDI variklyje ir panašu kad dėl to nekyla jokių problemų. Šie varikliai neturi balansyrų, kurie ir yra šios problemos priežastis. VW stengėsi patobulinti 2.0TDI varikli ir į "prabangesnius" modelius kaip SuperB, Passat, AUDI A4, A6 montavo jau "patobulintus" variklius. Ir tik 2010-2011 metais šis eksperimentas jiems pavyko. CR varikliuose ši problema galutinai išspręsta.

Aš sukėliau didelę audrą beieškodamas problemos, bet manau šita tema bus naudinga SuperB savininkams.

Octavia RS Combi 2007

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Tu nors supranti kokia pieva parasei dabar? Ne paprasciau butu deti tas pievas i skelbimu skilti?


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Ir kas čia tamstai nepatiko? Informacija tikrai naudinga kurią surinkau ir manau privers daugeliui SuperB savininkų.

Octavia RS Combi 2007

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 4 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Ir puls pas tave keisti ašelių :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Arturasz
Arturasz portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2015-04-29 10:58

Sveiki visi,

Gaila, kad pirmas pranešimas ir iškart tokioje temoje... Bet yra kaip yra.
Žodžiu ir man vakar užsidegė low oil pressure lemputė. Išjungus įjungus kurį laiką nedegė, bet po to vėl įsižiebė.

* Automobilis Škoda Superb 2009 11, variklis 2.0TDI CR 125kW CBBB;
* Alyvos lygis geras (daugiau nei pusė);
* Iki alyvos keitimo liko 2000 km, bet abejoju ar esama alyva suskystėjo iki tiek, kad siurblys nebesukeltų slėgio;
* Jog sugedo alyvos slėgio jutiklis, manau, maža tikimybė;
* Automobilio rida 220.000 km

Kokie veiksmai toliau? Kur patartumėte tempti Vilniuje? Kas specializuojasi šios problemos sprendime ir gali pasiūlyti all in one paslaugą? Kaip suprantu pirmiausiai reikėtų mechaniškai patikrinti alyvos slėgį ir tik vėliau lįsti į variklio karterį?

Monaikute
Monaikute portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2013-10-08 19:24

Na patys geriausi manau sioje situacijoje, bent jau nustatyme problemos, tai Arx. O jau kur taisyti, tai gali ir kiti variantai.

Arturasz
Arturasz portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2015-04-29 10:58

Nesinorėtų tampyti iš vieno į kitą servisą ...

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-03-19 14:34

Na manau lysti į variklio karterį reikia bet kokiu atveju ir kaip minimum pakeisti ašelę. Be to tai gali ir būti tepalo slėgio problema. Bet kokiu atveju jei jau dega slėgio lemputė važiuoti niekur nepatarčiau.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

manau galima butu pries tai pamatauoti realu tepalo slegi, atmesti galimybe, kad grybauja slegio daviklis, po to jau listi i karteri ir keisti tepalo siurblio vidurius

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tunkaz
tunkaz portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-01-02 19:47

mieli kolegos, kur rekomenduotumėte Šiauliuose pasikeisti ašelę?

Buras
Buras portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 4 savaitės
Joined: 2016-01-24 15:13

Laba diena,

Ruosiuosi pirkti superba, gerai, kad radau sia diskusija. Tai istaise vis del to Skoda ta problema del aseles? Nuo kelintu metu: 2010? Nes skelbimuose maciau ne viena skoda 2009 m., su tepalo siurblio problema.

Dekui

Buocius
Buocius portretas
Offline
Last seen: prieš 16 valandų 14 minučių
Joined: 2016-05-10 15:57

Praeitą savaitgalį pasikeitėm patys tepalų siurblio ašelę (Superb 2,0 TDI 125 kW, 2010m.). Pati ašelė nepilnai 10 Eurų.
Pakeitimas paprastas, tereikia nusiimti karterį ir su magnetu ištraukti senąją.
Faktas tas, kad ašelė pas mane jau buvusi kartą apversta, abu jos kraštai pasidėvėję.
Įdėjus naują ašelę, karteris švariai išvalytas, suteptas su Reinzol ir paliktas per naktį.
Rezultatas, kokio ir tikėtasi, bei sutaupyta 100 Eur. keitimo darbams.

Priejimas gana paprastas, sudėtingiau buvo tik su 2 intercooler'io šlangos varžtais.

Mindusia
Mindusia portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 savaitės
Joined: 2011-07-21 10:13

Sveiki, kaip suprantu jeigu auto octavia 07 vrs su 125kw ir BMN kodu tai su asele tepalo nera bedu? Auto jau pasieke 200tuks auto pirkta arxe

Deep black vRS

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 52 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

su asele nera bedu kol jos neprasuka

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Mindusia
Mindusia portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 2 savaitės
Joined: 2011-07-21 10:13

BMN variklyje nera aseles pasirodo

Deep black vRS

Xulis
Xulis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 8 valandos
Joined: 2010-01-08 22:27

Gal kas žino ar 2.0 tdi 110kw CRLB varikliui reikia keisti tepalo siurblio ašelę?

SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style
Octavia 2.0 TDI 103kW+chip=140kW

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 49 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

su ašele gal jau išsprendė bėdas, bet yra kitas galvos skausmas: https://www.skoda-parts.com/spare-part/04l115264a-toothed-belt-skoda-25895.html

octavia '14 1.6tdi

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 21 minutė
Joined: 2017-01-01 21:10

CRLB tepalo siurbli suka dirzas. ar tai problema nepasakiciau. tie dirzai TDI varikliose dedasi nuo 2011m. pirmieji buvo 1.6 TDI reglamento keitimuj nebuvo jokio. ir tikrai pravazioja 400-500k. km. kas del dabartiniu reik klaust atstovu.

superb 2012 1.6 GreenLine

Xulis
Xulis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 dienos 8 valandos
Joined: 2010-01-08 22:27

400-500k skamba padoriai:)

SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style
Octavia 2.0 TDI 103kW+chip=140kW

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 49 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

buvo vienas forume, kuriam prasuko, paskui nutruko. ko pasekoje-motor kaput. Todėl, drįsčiau manyti, kad prie kokio antro paskirstymo diržo keitimo, gal reiktų ir tą mažą diržiuką persimest. Nebent oil/vaacum pump reiktų anksčiau keist. Čia tik mano nuomonė.

octavia '14 1.6tdi

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 10 valandų 21 minutė
Joined: 2017-01-01 21:10

na taip, prie kokiu 400-500 galima apie tai galvot. kad cia vienetam nutiko nereiskia nieko, gal tam buvo priezasciu. vakar kalbedamas su MIOLER uzklausiau del to dirzo tai meistras sako nera ten tokio ir nieko aie jos nezino. :D tai reiskia kad jiem dar neteko.

superb 2012 1.6 GreenLine

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 49 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

jo, keista, bet atstovai apie tokius nežino:) (nors, tiesa sakant, nieko jie ten nežino. Žino tik, kaip pakeist detalę, kurią numatyta pakeist) kita vertus, niekas su nutrukusiu diržu prie kokiu 400-500tukst km į atstovybę, remontuoti variklio, tikrai nevažiuos :)

octavia '14 1.6tdi