Aišku tas kablys neprideda grožio labai, bet savotiška apsauga. :)
Čia C320. Studentas net neišlipo mašinos pažiūrėti. Tik manes paklausė kaip jo mašina. Sakau važiuot netrukdys. :D
Parašė lapą, kad man pretenzijų neturi ir išsiskirstėm...
Dabar nepoliravau, bet buvau praėjęs su mašinka vasaros pabaigoje. Plaunu tik savitarnoje bekontakteje, arba tik esant galimybei rankiniu būdu pats sodyboje, tai subraižymų nėra. Tik įdomu kaip po metų, ar nano danga pranyksta ir normaliai poliruojasi ar ne. :D
Šioje vietoje nesutinku. Čia jau lošia labai geras nuriebalinimas prieš dengimą, kad danga gerai priliptu per inkubacini laikotarpį. Nupoliravus dauguma kaip tik nenuriebalina, ale gi nupoliruota. Va čia ir yra klaida.
Evka, gal plačiau apie savo pastebėjimus papasakosi??
Man ir keista, kad 144 stock, bet gamintojas deklaruoja 140. Čia jau atrodo būtų apvalines į savo nauda. 145 Pvz. :D
Nu pas juos visais atvejais,kiek kas buvę iš draugų,stokai daugiau prisukdavo,po to kitur matuojant jau darytus, būdavo vis ne 10kw mažiau. Nežinau,ar sutapimas,bet jau ne kartą su jais taip pasitaikė.
Na bet esmė,kad svarbu,jog patenkintas,kaip važiuoja ;)
Na va, pavažinėjome pora dienų ir sakau papasakosiu apie dėžės patobulinimus. :)
Po dėžės darbo korekcijos pastebėta, kad iš vietos labai retai kada startuojama 2u dėgiu. Dabar beveik visada startas būna su 1a pavara.
Bėgiai jungiami, kad didesnis bėgis isijungiamas ir motoro apsukos būna apie 1,3k/1,4k. Nebėra įjungimo, kad jungtų į 1,1k apsukų.
Jei pvz važiuoji 70km/h, būna 5 pavara. 6os nejungia kaip ankščiau. Ir labai patinka, kai varai 70/80km/h ir atleidi gazą, ir nemeta 6 bėgio, kaip ankščiau. Ale ankščiau vadovauvosi apkrovos nėra ir jungia aukštenę pavarą. Dabar atleidi gaziuką ir sau rieda su 5u bėgiu. Gazo spustelni, ir toliau važiuoji 5u bėgiu. Nėra tokio didelio pastovaus bėgių malimo dėžėje. Manau tai ir dėžei į naudą.
Šiai minutei labai patenkintas dėžės darbu. Dabar tik reikia atprasti vos pradėjus važiuoti, kad nejungti S režimo kaip ankščiau, nes jau ir su paprastu D daug optimaliau važiuoja, nei anksčiau su savo 1,1k apsukų bėgių jungimu. :/D
Vakar pakeistas pagrindinio diržo komplektas su vandens pompa.Viskas INA gamintojo. :)
198500km. Šiuo metu. Pora metų pavažiuosime, ir man užteks jau šio diržo. :D
Beja kur vandens pompa su davikliu, tai ši pompa pasirodo yra reguliuojama, kad uždaroma sparuotė, kol motoras šaltas. O kai įšyla-atsidaro. Šiandien ryte labai greit pradėjo šilti. Daug greičiau nei su sena. Matomai jau buvo pavargus, nes jau sakė truputį leido. :/
Kiek atsiėjo, jei ne paslaptis? Labiausiai domina komplekto ir pompos kainos. Ar bekainuoja kosmosus pompa, kaip seniau? Lyg 300e buvo prieš kelis metus.
Trečiadienį užsidegė stabdžių kaladėlių indikacija. Greit suveikėme ATE gamintojo kaladėlės ir tuo pačiu stabdžių diskus, nes prie didesnio greičio buvo juntama vibracija per vairą. Tai savaitgalį pasikrapštėme ir pasikeitėme diskus su kaladelemis. Vibracijos dingo ir stabdžiai jautresni pasidarė. Malonu dabar važiuoti. :)
Sumokėjau 111eur. Čia dar nuolaidą kažkokią padarė man. :)
Šiaip negaliu sakyti, kad labai brangu.
+ parduodant mašiną bent tepalo keitimo įrašai bus istorijoje. :DDD
man tepalas +filtras+tepaluotos rankos 55eur..bet servizo istorija tik mano nuotraukose :)
fotografuoju visas detales, kurias keičiu, fiksuoju ridą fotografijose. Na nors kažkokią "servizo" istoriją galėsiu pateikti :)
Sutinku Erikano, kad šioje vietoje savo rankomis galima sutvarkyti ir sutaupyti 40-50 EUR. Bet tėvo garažas su duobe senas rusų laikų žiguliams darytas. Galu įvaręs į duobę neįlipu. O priekiu pusiau įvažiavęs- durų neatidarau sustojęs viduryje siauru vartų. :/D
Tai šį darbą palieku servizui. :)
aš ir nesakau, kad servizui palikti yra blogai :) mano atveju-iki atstovybės važiuoti 60km, laukti valandą ant sofkutės, na kažkaip jau čia prie sutaupytų 50eur prisideda ir sutaupytas laikas, kuris vertas dar antra tiek :)
PS Evka, mano pilamas tepalas irgi tiek kainuoja :)
o ant kamštelio tai castrol užrašyta:)))))))))))) o jei rimtai, tai tiesiog castrol, tiesiog jais pasitikiu ir nesuku galvos dėl vienokių ar kitokių tepalų.
ir tas naudojamo tepalo gamintojo pasikeitimas tikrai ne del tepalo kokybes ivyko, kazkur kazkas nesusitare del kainos kaip visad ar dar del kazko, eilinis partneriu pasikeitimas
Taip, nei vienas iš mūsų nepasakys, kurie tepalai "geresni". Manau, kad jie visi geri, tik mes renkames užrašą, taip, kaip vieni renkasi mėlyną, o kiti juodą to paties modelio ir markės išmanujį telefoną.
Tam nurodoma bazė, sudėtis ir t.t. ant datasheeto, tereikia labiau pasigilinti, taip kad tas "nei vienas iš mūsų nepasakys" yra klaidingas. Ne vienas čia yra, kuris pasakys, kas geriau ;)
Vakar ryte užsuko Passat į servisą. Sakau profilaktiškai patikrinti pakabą. Nustatė vos klibanti p.d. šarnyrą.
Na sakau keičiame.
Pakeitė.
Sakau kaip suvedimas?
Sako okey. Skylės nepailgos. Niekas nenusimuša.
Na ką, išvažiavus iškart vairas kreivas ir traukia į šoną. :///
Sakau laiko yra, reik greit suvedimas pasidaryti.
Radau 3D suvedima. Servisas tik tuo užsiima. Pasiskambinau ir sutariau po kelių valandų atlikti darbus.
Nuvariau, servisas apynaujis. Labai maloniai pasitiko. Švaru, gražu. Blizga. Technika nauja. Šone laukiamasis. Matosi kaip darbai daromi. 20 min ir done. ;) Davė lapą. Reguliavo priekį ir galą. Paaiškino. Maloniai išleido.
Na ir prasideda. Išvažiavus vairas tiesus tiesus. Bet į dešinę traukia, kad nepajausti neįmanoma. O reikia vaiką su žmona paimti. Laiko nėra kada gryžti ir razborkes daryti ......
Gryžę namo iškart skambinu. Sakau taip ir taip. Sako lapą gavote. Žalia visur. Nieko padėti negalime. :DDD sako pabandykite priekinius ratus sukeisti pusėmis. Gali padėti.....
Šiandien užsukau į Transratai. Labai šaunūs jaunuoliai dirba. Pastoviai pas juos važiuoju. Sakau taip ir taip. Dariau suvedima. Reikia priekiniai ratai sukeisti vietomis ir visus subalansuoti. Sako no problem!!!
Po poros min išbėga į lauką. Sako kur suvedimą darėte? Nu sakau servisas tik tuo užsiima. Tai sako oro nepatikrino. Vienas ratas 2.2 bar o kitas 2.0 bar. Zjbs sakau. Ačiū.
Subalansavo. Padarė vienodą spaudimą ratuose.
Rezultatas - tiesus vairas ir niekur netraukia. :)))
nu jo, siaip pries suvedima turejo patikrinti ir suvienodinti slegius padangose, kad nebutu paklaidu suvedime, manau vel pastacius ant suvedimo stendo masina, duomenys jau butu kitokie, gal ir normos ribose, bet kitokie
Taip Vytautai, tokį atsakymą gražioje formoje ir gavau. :D
Tiukus, sutinku, kad kažkiek kitaip geometrija daputus oro dabar. Stebesiu padangas, jei matysiu graužimą, reiks kartoti suvedimą. Kol kas labai tiesiai važiuoja.
Vakar ekspromtu užsukome į Lentvario g. T.A. nors baigiasi tik po naujų metų, bet labai nemėgstu T.A. varyti žiemą. Sakau pabandau. Blogiau nebus. :) Ir iškart praėjome. Tik šviesas pats kontrolierius pareguliavo, o visa kita LEDAS. :D
Kas krito į akį, tai DŪM testo netikrino nieko. Parašyta OBD protokolas atitinka. Kažkas panašaus. Nors nepastebėjau, kad kažką būtų jungę. Dabar du metai ramu. :)
Lucky one!
Reikės gal ir man ištraukinėti kablį :D
Bet tai studentas su geru mersiuku vazinejasi :D
Aišku tas kablys neprideda grožio labai, bet savotiška apsauga. :)
Čia C320. Studentas net neišlipo mašinos pažiūrėti. Tik manes paklausė kaip jo mašina. Sakau važiuot netrukdys. :D
Parašė lapą, kad man pretenzijų neturi ir išsiskirstėm...
Škoda Kodiaq RS
Savaitgalį pažaista su Nano ceramic kėbulo danga + nano wiper stiklams. :)
5 val žaidimo. :/D Bet efektas geras, net dulkės ne taip lempa.
Škoda Kodiaq RS
Poliravai prieš dengimą?
Dabar nepoliravau, bet buvau praėjęs su mašinka vasaros pabaigoje. Plaunu tik savitarnoje bekontakteje, arba tik esant galimybei rankiniu būdu pats sodyboje, tai subraižymų nėra. Tik įdomu kaip po metų, ar nano danga pranyksta ir normaliai poliruojasi ar ne. :D
Škoda Kodiaq RS
Na jei dengei ne ant šviežiai poliruotos, tai pavasarį efekto nebebus... ji paprasčiausiai neprikibs gerai ir nusiplaus po keleto plovimų...
Šioje vietoje nesutinku. Čia jau lošia labai geras nuriebalinimas prieš dengimą, kad danga gerai priliptu per inkubacini laikotarpį. Nupoliravus dauguma kaip tik nenuriebalina, ale gi nupoliruota. Va čia ir yra klaida.
Škoda Kodiaq RS
Pakeitėm automobiliui žieminį apavą.
Šiemet bandysime Kleber.
Kainos ir kokybės santykis gavosi geriausias. :)
Škoda Kodiaq RS
Savaitgalį uždėta vasarinių padangų komplektas. ;)
Kažkaip įsivaizdavau bus kiečiau riedėti su R18, bet visai minkštai važiuoja kaip po žiemos R17. :D
Škoda Kodiaq RS
Labai tinka šie R18 :)
Rimtas meistriukas. F1 mechanikas, dabar bedarbis.
Raimondas kaip visada- labai pastabus. :)
Ten Kostė, prižiūri, kad viskas sklandžiai vyktų. :DDD
Škoda Kodiaq RS
Kas liečia DSG, tai tikrai nebejungia 6 bėgio prie 60km/h. Dar labai mažai pavažiavau iki darbo nuo jų, tai dar stebėsime kaip pasikeitė darbas. ;)
Škoda Kodiaq RS
Ne pirmą kartą pas juos matau, kad gerokai daugiau stokinių kw atvažiuoja :D
Evka, gal plačiau apie savo pastebėjimus papasakosi??
Man ir keista, kad 144 stock, bet gamintojas deklaruoja 140. Čia jau atrodo būtų apvalines į savo nauda. 145 Pvz. :D
Škoda Kodiaq RS
Nu pas juos visais atvejais,kiek kas buvę iš draugų,stokai daugiau prisukdavo,po to kitur matuojant jau darytus, būdavo vis ne 10kw mažiau. Nežinau,ar sutapimas,bet jau ne kartą su jais taip pasitaikė.
Na bet esmė,kad svarbu,jog patenkintas,kaip važiuoja ;)
Na va, pavažinėjome pora dienų ir sakau papasakosiu apie dėžės patobulinimus. :)
Po dėžės darbo korekcijos pastebėta, kad iš vietos labai retai kada startuojama 2u dėgiu. Dabar beveik visada startas būna su 1a pavara.
Bėgiai jungiami, kad didesnis bėgis isijungiamas ir motoro apsukos būna apie 1,3k/1,4k. Nebėra įjungimo, kad jungtų į 1,1k apsukų.
Jei pvz važiuoji 70km/h, būna 5 pavara. 6os nejungia kaip ankščiau. Ir labai patinka, kai varai 70/80km/h ir atleidi gazą, ir nemeta 6 bėgio, kaip ankščiau. Ale ankščiau vadovauvosi apkrovos nėra ir jungia aukštenę pavarą. Dabar atleidi gaziuką ir sau rieda su 5u bėgiu. Gazo spustelni, ir toliau važiuoji 5u bėgiu. Nėra tokio didelio pastovaus bėgių malimo dėžėje. Manau tai ir dėžei į naudą.
Šiai minutei labai patenkintas dėžės darbu. Dabar tik reikia atprasti vos pradėjus važiuoti, kad nejungti S režimo kaip ankščiau, nes jau ir su paprastu D daug optimaliau važiuoja, nei anksčiau su savo 1,1k apsukų bėgių jungimu. :/D
Škoda Kodiaq RS
Vakar pakeistas pagrindinio diržo komplektas su vandens pompa.Viskas INA gamintojo. :)
198500km. Šiuo metu. Pora metų pavažiuosime, ir man užteks jau šio diržo. :D
Beja kur vandens pompa su davikliu, tai ši pompa pasirodo yra reguliuojama, kad uždaroma sparuotė, kol motoras šaltas. O kai įšyla-atsidaro. Šiandien ryte labai greit pradėjo šilti. Daug greičiau nei su sena. Matomai jau buvo pavargus, nes jau sakė truputį leido. :/
Už darbus vėl ačiū mūsų forumo Andžėjui. ;)
Škoda Kodiaq RS
Kiek atsiėjo, jei ne paslaptis? Labiausiai domina komplekto ir pompos kainos. Ar bekainuoja kosmosus pompa, kaip seniau? Lyg 300e buvo prieš kelis metus.
Na už visą INA diržo komplektą + INA vandens pompa sumokėjau 130 eur.
Čia suveikta su kosmine nuolaida iš draugo tiekėjo. :D
Rimtomoje prieš karantiną buvo kaina apie 550eur, o dabar pasakė apie 700eur dalys su keitimu.
Škoda Kodiaq RS
Kažkaip žiauriai pigiai, žinant, kad pompa su davikliu daugiau kainuoja :D Aš irgi didmeną gaunu tiesiai, reiks kada prie progos užmesti akį, kas ten gautųsi man. Už tokią kainą beveik garantuoju, kad pompa be daviklio.
Čia skaityk preliminarios kainos pompų https://www.autodoc.lt/autodalys/vandens_siurblys-10191/vw/passat/passat-variant-3g5/108630-2-0-tdi
Jo jo pigiai. Ką reiškia pirmos rankos. Ir tai dar nuo manęs uždirbo. :D
Škoda Kodiaq RS
INA vandens siurblys su davikliu 538073310 ~80 EUR
INA paskirstumo diržo komplektas 530065010 ~60 EUR
Realu, jeigu turi labai gerą draugą didmenoje :) Eiliniam vartotojui tokio komplekto kaina realesnė nuo 160 EUR :D
Trečiadienį užsidegė stabdžių kaladėlių indikacija. Greit suveikėme ATE gamintojo kaladėlės ir tuo pačiu stabdžių diskus, nes prie didesnio greičio buvo juntama vibracija per vairą. Tai savaitgalį pasikrapštėme ir pasikeitėme diskus su kaladelemis. Vibracijos dingo ir stabdžiai jautresni pasidarė. Malonu dabar važiuoti. :)
Škoda Kodiaq RS
Ryte apsilankėme Rimtomoje. Pakeitė variklio tepalus su filtru.
Dar pakeliui užfiksavome gražią ridą. :)
Artimiausiu metu išlaidų nenusimato. Važiuojam toliau.
Škoda Kodiaq RS
kiek kainavo tepalas, filtras ir pakeitmas?
octavia '14 1.6tdi
Sumokėjau 111eur. Čia dar nuolaidą kažkokią padarė man. :)
Šiaip negaliu sakyti, kad labai brangu.
+ parduodant mašiną bent tepalo keitimo įrašai bus istorijoje. :DDD
Škoda Kodiaq RS
Už tepalą, filtrą visad mokėjau max 120e
man tepalas +filtras+tepaluotos rankos 55eur..bet servizo istorija tik mano nuotraukose :)
fotografuoju visas detales, kurias keičiu, fiksuoju ridą fotografijose. Na nors kažkokią "servizo" istoriją galėsiu pateikti :)
octavia '14 1.6tdi
Matai,man pvz vien tepalas 50e gaunasi,kurį pila.
Sutinku Erikano, kad šioje vietoje savo rankomis galima sutvarkyti ir sutaupyti 40-50 EUR. Bet tėvo garažas su duobe senas rusų laikų žiguliams darytas. Galu įvaręs į duobę neįlipu. O priekiu pusiau įvažiavęs- durų neatidarau sustojęs viduryje siauru vartų. :/D
Tai šį darbą palieku servizui. :)
Škoda Kodiaq RS
aš ir nesakau, kad servizui palikti yra blogai :) mano atveju-iki atstovybės važiuoti 60km, laukti valandą ant sofkutės, na kažkaip jau čia prie sutaupytų 50eur prisideda ir sutaupytas laikas, kuris vertas dar antra tiek :)
PS Evka, mano pilamas tepalas irgi tiek kainuoja :)
octavia '14 1.6tdi
O kodėl Castrol?
Gi dabar visa VAG grupė Shell naudoja.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
o ant kamštelio tai castrol užrašyta:)))))))))))) o jei rimtai, tai tiesiog castrol, tiesiog jais pasitikiu ir nesuku galvos dėl vienokių ar kitokių tepalų.
octavia '14 1.6tdi
Tai kad tas perėjimas tik laaabai neseniai įvyko.
ir tas naudojamo tepalo gamintojo pasikeitimas tikrai ne del tepalo kokybes ivyko, kazkur kazkas nesusitare del kainos kaip visad ar dar del kazko, eilinis partneriu pasikeitimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip, nei vienas iš mūsų nepasakys, kurie tepalai "geresni". Manau, kad jie visi geri, tik mes renkames užrašą, taip, kaip vieni renkasi mėlyną, o kiti juodą to paties modelio ir markės išmanujį telefoną.
octavia '14 1.6tdi
Tam nurodoma bazė, sudėtis ir t.t. ant datasheeto, tereikia labiau pasigilinti, taip kad tas "nei vienas iš mūsų nepasakys" yra klaidingas. Ne vienas čia yra, kuris pasakys, kas geriau ;)
Vakar ryte užsuko Passat į servisą. Sakau profilaktiškai patikrinti pakabą. Nustatė vos klibanti p.d. šarnyrą.
Na sakau keičiame.
Pakeitė.
Sakau kaip suvedimas?
Sako okey. Skylės nepailgos. Niekas nenusimuša.
Na ką, išvažiavus iškart vairas kreivas ir traukia į šoną. :///
Sakau laiko yra, reik greit suvedimas pasidaryti.
Radau 3D suvedima. Servisas tik tuo užsiima. Pasiskambinau ir sutariau po kelių valandų atlikti darbus.
Nuvariau, servisas apynaujis. Labai maloniai pasitiko. Švaru, gražu. Blizga. Technika nauja. Šone laukiamasis. Matosi kaip darbai daromi. 20 min ir done. ;) Davė lapą. Reguliavo priekį ir galą. Paaiškino. Maloniai išleido.
Na ir prasideda. Išvažiavus vairas tiesus tiesus. Bet į dešinę traukia, kad nepajausti neįmanoma. O reikia vaiką su žmona paimti. Laiko nėra kada gryžti ir razborkes daryti ......
Gryžę namo iškart skambinu. Sakau taip ir taip. Sako lapą gavote. Žalia visur. Nieko padėti negalime. :DDD sako pabandykite priekinius ratus sukeisti pusėmis. Gali padėti.....
Šiandien užsukau į Transratai. Labai šaunūs jaunuoliai dirba. Pastoviai pas juos važiuoju. Sakau taip ir taip. Dariau suvedima. Reikia priekiniai ratai sukeisti vietomis ir visus subalansuoti. Sako no problem!!!
Po poros min išbėga į lauką. Sako kur suvedimą darėte? Nu sakau servisas tik tuo užsiima. Tai sako oro nepatikrino. Vienas ratas 2.2 bar o kitas 2.0 bar. Zjbs sakau. Ačiū.
Subalansavo. Padarė vienodą spaudimą ratuose.
Rezultatas - tiesus vairas ir niekur netraukia. :)))
Va tokia patirtis su servisas šiomis dienomis. :D
Škoda Kodiaq RS
Dėl 0,2bar sunkus variantas, kad tiek vairą trauktų
Na gal kiti nejaučia tokių dalykų. Aš tai negaliu taip kentėti. Pas mane turi būti tvarkingai ir važiuoti kaip priklauso.
Škoda Kodiaq RS
nu jo, siaip pries suvedima turejo patikrinti ir suvienodinti slegius padangose, kad nebutu paklaidu suvedime, manau vel pastacius ant suvedimo stendo masina, duomenys jau butu kitokie, gal ir normos ribose, bet kitokie
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kaip sakė vienam servise - ratų suvedimui garantija iki išvažiavimo pro vartus. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Taip Vytautai, tokį atsakymą gražioje formoje ir gavau. :D
Tiukus, sutinku, kad kažkiek kitaip geometrija daputus oro dabar. Stebesiu padangas, jei matysiu graužimą, reiks kartoti suvedimą. Kol kas labai tiesiai važiuoja.
Vakar ekspromtu užsukome į Lentvario g. T.A. nors baigiasi tik po naujų metų, bet labai nemėgstu T.A. varyti žiemą. Sakau pabandau. Blogiau nebus. :) Ir iškart praėjome. Tik šviesas pats kontrolierius pareguliavo, o visa kita LEDAS. :D
Kas krito į akį, tai DŪM testo netikrino nieko. Parašyta OBD protokolas atitinka. Kažkas panašaus. Nors nepastebėjau, kad kažką būtų jungę. Dabar du metai ramu. :)
Škoda Kodiaq RS
jau pagal ismetimo kvapa specialistai praleidineja :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, panašu, kad tikrai taip. :DDD
Škoda Kodiaq RS
pas euro6 niekas nieko nebekiša į kaminą. Pajungia obd,klaidų jei nėra - laisvas.
O jei tarkim DPF išprogramuotas? Mato tą ar ne?
Škoda Kodiaq RS
nemato, nes klaidų ta tema nėra.
octavia '14 1.6tdi
Puslapiai