Savaitgalį pasikeitėme išorės temperatūros daviklį, nes pradėjo rodyti keliais laipsniais mažiau nei realybė. Ir užsidėjome žieminių padangų/ratlankių komplektą. Dabar važiuoja gerokai minkščiau su R17 ir žymiai tyliau.
Šią savaitę prie šaltuko išmetė motoro klaida. Pasijungėme obd eleven. Parodė, kad neveikia 4 cilindro pakaitinimo žvakė. Šiandien ryte prasukome pro Rimtoma. Pakeitė ją. Kišenėje -53 EUR. Už viską. Sako džiaukis, kad ne 3 cilindro žvakė, nes ta kažkokia pagerinta. Matuoja cilindro kompresija ir kainuoja apie 150 EUR. Ta žvakė.
Šią savaitę pakeista greičių dėžės viršutinė pagalvė ir priekiniai amortizatoriai su naujom atramom ir guoliais.
Už kokybišką diagnozę atrandant visus bildesius ir remontą, AČIŪ mūsų klubo Andžejui. :)
Ir po visko dar šiandien padarėme ratų suvedimą, nes truputį vairas kreivai atsistojo po kelmų perrinkimo
Sveiki bendraminčiai, turiu didelę bėda, nusipirkau vw passat b8, 2.0TDi 110kw, su užlinkusia vandens pompa, viską surinko. Viskas užsikurė, dirba, važiuoja. Bet laikosi apsukos nuo 1000 iki 1100 ir užšilus varikliui tas pats bei negražiai dirba. Diagnostika rodė 4 purkštuko detonacija, įdėjom kitą purkštuką vistiek tas pats. Įdėjom 4 purkštuką vietoj 3, o trečią vietoj 4 diagnostika rodo ta patį. Sako cilindrui gal kažkas, bet variklis perrinktas, dūmo nemeta jokio (jei būtų cilindro bėda mestu dūmus) , trauka labai gera. Nebežinom, kame bėdos, ar vėl variklį kelt lauku reikės. Gal esat susidūrę, ar kažkur girdėjot?
Ačiū!
Truputį pagerinome veidrodėlių posūkius, nes gamykliniai labai prastai šviečia. Palyginimui labai gerai matosi. Dabar vaizdas daug geresnis. ;)
https://youtu.be/lLxldxIHatA
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
(facepalm)
VW, kuris nori tapti žiedų valdovu.........
Pirma geriau pasidomėti reikia. Čia nuo Arteon'o.
Ir geriau jau nerašyti nieko, nei kažkokią nesamonę bele...............
Ačiū.
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Asmeniškai man keistai, kai viena dalis bėganti, o kitos ne :) Ta prasme arba visi posūkiai dinaminiai, arba nė vieno :)
Nuuu Vyrai, nenurašykite kaip manęs. :/DDD
Aš padariau video su vienu pakeistu, kad būtų galima palyginti su originaliu paprastu. ;)
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Vilis, Audi buvo pradininkai šito reikalo, todėl ir sakau, kad nori patapti žiedų valdovu...
Teisingai Evka sako... Nei 5 nei 9 :)
Savaitgalį pasikeitėme išorės temperatūros daviklį, nes pradėjo rodyti keliais laipsniais mažiau nei realybė. Ir užsidėjome žieminių padangų/ratlankių komplektą. Dabar važiuoja gerokai minkščiau su R17 ir žymiai tyliau.
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Skonio reikalas, bet man asmeniškai tai tie tavo žieminiai ratlankiai daug gražesni už vasarinius.
Šią savaitę prie šaltuko išmetė motoro klaida. Pasijungėme obd eleven. Parodė, kad neveikia 4 cilindro pakaitinimo žvakė. Šiandien ryte prasukome pro Rimtoma. Pakeitė ją. Kišenėje -53 EUR. Už viską. Sako džiaukis, kad ne 3 cilindro žvakė, nes ta kažkokia pagerinta. Matuoja cilindro kompresija ir kainuoja apie 150 EUR. Ta žvakė.
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Šią savaitę pakeista greičių dėžės viršutinė pagalvė ir priekiniai amortizatoriai su naujom atramom ir guoliais.
Už kokybišką diagnozę atrandant visus bildesius ir remontą, AČIŪ mūsų klubo Andžejui. :)
Ir po visko dar šiandien padarėme ratų suvedimą, nes truputį vairas kreivai atsistojo po kelmų perrinkimo
Važiuojam tyliai toliau. :D
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Sveiki bendraminčiai, turiu didelę bėda, nusipirkau vw passat b8, 2.0TDi 110kw, su užlinkusia vandens pompa, viską surinko. Viskas užsikurė, dirba, važiuoja. Bet laikosi apsukos nuo 1000 iki 1100 ir užšilus varikliui tas pats bei negražiai dirba. Diagnostika rodė 4 purkštuko detonacija, įdėjom kitą purkštuką vistiek tas pats. Įdėjom 4 purkštuką vietoj 3, o trečią vietoj 4 diagnostika rodo ta patį. Sako cilindrui gal kažkas, bet variklis perrinktas, dūmo nemeta jokio (jei būtų cilindro bėda mestu dūmus) , trauka labai gera. Nebežinom, kame bėdos, ar vėl variklį kelt lauku reikės. Gal esat susidūrę, ar kažkur girdėjot?
Ačiū!
ka variklyje perrinkinejo?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Buvo užlinkusi vandens pompa. Pakeitėm pompa, visus diržus, įtempėjus, prišlifavo galvą. Kompresiją cilindruose pamatuota, viskas puikiai
Durnas klausimas - o apkeitę purkštukus vietom - juos pririšote iš naujo taip, kaip priklauso?
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Puslapiai