Tik nesenai buvo smagu laukti gimstančios dukrytės... Kuomet šis džiaugsmas praėjo, metas vėl kažko laukti... Kadangi manoji Octavia iškeliavo pas naują šeimininką į Kėdainius, mūsų šeima lieka ištikimi Škoda markei, ir nuo šiol pradedame laukti naujosios... Šįkart pasirinkome Škoda Scala. Pagrindinis veiksnys lėmęs šį pasirinkimą - šiek tiek mažesnio miesto automobilio noras, automobilio kuris orientuotas daugiau žmonos važinėjimams.
"Sėkla", kuri pasėta - 1.5TSI ACT 110kW, DSG7, Style komplektacija. Papildomai komplektuota R18 Vega Aero ratlankiai, Velvet Red Metallic spalva, panoraminis stogas, stiklinis galinis dangtis atidaromas elektra, pilna parkavimo sistema, galinio vaizdo kamera ir pan.
Prasideda laukimas...
.
Jo, šis modelis atrodo gerokai atitrūko nuo Rapid, o vidaus erdvė praktiškai kaip dabartinės Octavia. Bet kai pabandžiau žmonai pakomplektuoti šitą variantą, tai išėjo brangiau nei mano Octavia 1.8 TSI DSG Style :)
Octavia III 2017 facelift, 1.8 TSI, DSG, Style
Pritariu. Mano senoji Octavia buvo pigesnė :) dabar norėjosi išskirtinio ir akį traukiančio automobilio... Sukomplektavus kaina išties įspūdinga. Tačiau test draivo metu gerą įspūdį paliko, tad tikrai nedvejojom...
Tikrai smagus ir išskirtinis miesto automobilis turėtų būti ;)
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Labai gerai atrodys automobilis. Gera spalva+r18 ratai.Super.
Kiek reiks laukti automobilio.?
Turėtų atrodyti identiškai :)
Atvyksta kovo pabaigoje :)
Pagaliau... Po ilgo laukimo, ir su šiokiais tokiais nesklandumais, į gatves išriedėjo mūsų antroji Škoda :)
Gražu :) Gal galima salono foto? :)
Gerų kelionių!
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Įkeliu keletą nuotraukų iš vidaus :) Turi paminėti, jog salone labai jauku sėdėti, medžiagos tokios klasės automobiliui tikrai neblogos.
Savaitgalio saulė ir šiluma išgynė į lengvą pasivažinėjimą po Vilniaus apylinkes. Keletas foto :)
Raudona braškė miške. :)
Vaidotai, kaip kuro sąnaudos? Gal apkatkė jau padaryta motorui?
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Na kolkas dar tik 300km nuvažiuota, tad apkatkės dar tikrai nėra. Kolkas važinėjama tokiu miesto režimu, tad sąnaudos yra štai tokios. Manau po pirmojo tepalų keitimo situacija pasikeis... :) Bet važiuoja tikrai smagiai.
O kiek pardavėjai rekomendavo važiuoti apkatkės režimu?
Nes kiek girdėjau, dabar jau sako 1000 km. Nors prieš 5 metus sakydavo 5000 km važiuoti. :D
VW Passat B8 Black Combi
2.0TDI 140kW DSG + Remap = 167kW / 494Nm
Kuo ilgiau gražiai važiuosi, tuo geriau tarnaus. Aš pirmą tepalų keitimą tempiau, apie 12000km, neviršydamas 2000aps.
Aš 10 tūkst. važiavau, nors tiek tikrai nereikia, užtenka 1000,bet man ramiau,+niekur neskubejau, megavausi nauju automobiliu
Išorė gražu, nu bet negi sunku dailiai ir vidų padaryt tiem mažiem hečbekam... Galetų imti pavyzdį iš Mazdos...
Į naują "troikę" kasdien malonu įsėsti, nes jautiesi ne kaip mažam hečbeke, o bent jau kaip 3-ios klasės BMW. Tiek apdailos kokybės prasme, tiek garso izoliacija, tiek visko išdėstymu...
Dėl apkatkės, tai bent pas mane oficialiai 1500km.
Pats pensininko rėžimu važiavau iki 3000km dabar jau paspaudžiu, bet red line'ą matė kol kas tik 1ną sykį :D
Aptarnavimus aš trumpinsiu per puse, tai pirmas bus ties 7500km
Citata iš mano manual'o:
▶During the first 1000 km, rev the engine to max.3/4 of the highest permissible engine speed andavoid using a trailer.
▶Over the next 500 km, the engine speed can be slowly increased.
Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
200kW/350Nm
Na šeip 2000-3000 km tam reiktų skirti :) bet aš Octavijai 5000 km ramiai važinėjau, po to pakeičiaubtepalus ir tuomet jau normaliai važiavau. Viskas čiki buvo. Šiam auto bus tas pats.
Nu jo, vidaus dizainas yra tipinis :) tačiau tamsoje tas apšvietimas jaukumą sukuria. Sėdynės patogios. Tad sakyčiau visai normaliai viduje. Taip škodiška :)
O as laukiu kada galesim aplaistyti :-)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
https://m.delfi.lt/auto/article.php?id=84034373
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Skaičiau ir žiūrėjau :) Teisybės visame tame yra :)
Pirmasis kruopštus prisilietimas ir rytinis švarinimasis :) kėbulas itin preciziškai išplautas ir pirmą kartą padentas Permanon Gold Line danga, pajuodintos padangos... :) Žodžiu, tobulai švaru :D
Imesk foto su nauja registracija :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
ValdasM kaip pasakysi :) Porą naujų foto iš savaitgalio :)
Paskutinis savaitgalis prieš ruošimą žiemos sezonui...
Pirmą kartą žieminio apavą apturėjome :)
Pirmasis kartas, kuomet nuotrauka daryta sniego aplinkoje sužavėjo...
Kaip visumoje, patenkintas scala? Gal gali sulyginti su golf7, jei tekę su tokiu važiuoti ar bent sėdėti?
P.S. Tavo scalai siūlyčiau padaryti juodą grotelių apvadą priekyje.
Teko su golf7 nekartą važiuoti. Tik aišku variklis buvo 1.4 golfe. Skirtumas tikrai yra. Vietos prasme scala tikrai yra pakankamai talpi. Už golfą didesnė ir tas dalykas jaučiasi. Garso izoliacija geresnė. Na aišku ir dizaino prasme (tiek lauko tiek vidaus) pliusai tik scalai.
Na tie dizainai tai skonio reikalas čia grynai. Yra ir golfų, kurie dėtų grožio prasme tą skalą į pavėsį ;) Manau negalima lyginti to, nes vienas galvoje turi bazinį, kitas kokį r ir pan. Įdomiausia buvo dėl vietos sužinoti. Buvo čia keli geri skalos variantai išlindę, bet nesu važiavęs, tai vien realiai dėl to ir susilaikiau, kad per maža nebūtų.