Na ka gamintojas siulo tai manau ne is tirsciu kalba kai kuriais atvejais, bet kas nustato kitokia rida ar pan.??? Petras is bezdoniu kaimo ar koks youtuberis ar siaip kokia bureja is stoties rajono? nes kitokie skaiciai turetu atsirasti irgi ne is tirsciu?
Gal yra kas persiprogramavęs DSG6 dėžę, kad mieste prie 60km/h nejungtų 6 pavaros.
Pridedu filmuką rusų kalba. Sakyčiau padarytas labai geras dėžes darbo algoritmas.
Pas mane realiai nuo greičio jungia. 3 nuo 40km/h. 4 nuo 60. 5 nuo 80. Aišku jei gazo gerai spaudi, tai ir vėliau. Bet normaliai važiuojant, tai nuo greičio. Ir kuro sąnaudos nepadidėja, apsukų daugiau, bet motoras lengvai sukasi.
Prie kokios ridos pradeda DSG-6 smagratis barškėt?
Ryte užvedžiau, ties kairiu ratu kažkas lyg caksi, atidarius kapotą kaip ir nesigirdi. Pasilenkus prie rato girdisi.
Nepriklauso nuo ridos... Priklauso kaip ji iki tol važiuota buvo ir kaip aptarnauta...
Maniškės senosios, prie 260 kkm pradėjo barškėti tik...
Kitų esu matęs tu 70 kkm jau barškančių...
Raimondai, dėja bet nebūtinai. Turėjom šeimoj naują Passat B6 2.0 TDI DSG, tai prie 90k km jau girdėjosi pašaliniai garsai ant šaltos. Mašina važiuodavo pagrinde Vilnius-Kaunas-Vilnius, kiekvieną dieną. :)
2006 Mazda 6 2.0 Automatic - For weekend's
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2016 Toyota Auris Hybrid Touring Sports - Daily driver
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
Pasitaiko aišku visko, naujos garantines užlinksta, bet kiek tokiu naivuoliu nusipirke 10 m.su iki 100 tūkst. tikrom ridom, vieno šeimininko, pensininko auto.
Na supratau. Kolkas bandau pažinti visus skleižiamus garsus. Gal ir nieko blogo.
Rida 120kkm, eksplotavosi Vilniuje. Namai-darbas-darželis-parduotuvė-namai.
Regeneruojasi maždaug kas 200km. Yra dyzelgeito sertifikatas. Truputį trikdo, kad greitai sumeta visus bėgius, prie 1200rpm važiuoji 6 bėgiu, 60km/h.
Daznai regeneruojasi, maniske vazinejant po miesta ziema 300-330, vasara 330-360, jai gauna trasos buna ir 450 istempia, rekordas trasoj virs 600km, rida 220k km
Sveiki. Turiu superb 2012m dsg6. Trikdo toks dalykas kai vairuoju mieste - duodu gazo, įsibėgėju truputi, tada paleidžiu pedalą ir kai vėl paspaudžiu gazą įvyksta lengvas stuktelėjimas (lyg būtų koks tarpelis tarp laisvos eigos paleidus pedalą ir aksleravimo paspaudus jį). Visa tai vyksta daug maž iki 2 begio D pozicijoje. Gal kas nors turi minčių kodėl taip vyksta? :)
Na, kolkas konkrečiai pastebejau D režimu, nes tik juo važinėjau. Paskaitęs čia apie dsg, pradejau bandyti po truputi sport ir manual režimus, tai dar sunku pasakyti ar tas pats vyksta. Bet kai gazo paspaudimą darau lėtai ir ramiai, tai stuktelėjimas beveik nejaučiamas.
gali but ir pusasis ir smagratis ir dar kas nors, per kompa sunku patart nematant masinos nes kiekvienas savaip jaucia ir nupasokoja. buna telefonu nupasakota beda atvaziavus virsta visai kitkuo.
Superb 2013m DSG 6, kai salta masina, jauciasi begiu permetimai 3>2,bet smugiu nera, tik toks stabdymas varikliu. Pirmas automatas, gal cia taip turi but? Tepalai neseniai keisti.
Sveiki, turiu DQ250 pavarų dėžę ir keičiant į D iš P, N arba R kartais ant šaltos dėžės yra juntamas ir girdimas 1 sekundės sudungsėjimas dėžėje. Kartais jo išvis nebūna ir švariai viskas persijungia, bet kartais tokie dungsėjimai gerokai gąsdina. Šiaip važiuojant pavaras permetinėja gana švelniai ir daugiau jokių problemų su dėže neturiu. Gal kas nutuokia kame gali būti bėda?
Kolegos, kalbu apie dsg7 sauso tipo, dq200. Reikalas toks, kad visos nelyginės pavaros juntamiau jungiasi. Nėra ten smūgio ar kažko pan, nu bet nėra ir idealiai. Labiausiai jaučiasi iš 3 į 4, bet jaučiu ir iš 1 į 2. Iš lyginių į nelygines idealiai. Kas įdomiausia, kad pvz ant +- važiuojant nesu buvęs užgaudęs jokio smūgelio, puikiai viskas. Tas pats ir važiuojant idealiai arba kiek agresyviau. Jaučiasi tik tokiu optium rėžimu judant. Olandas minėjo perkant, kad buvo atvejų, jog sustojus neįsijungdavo pirma pavara, tas jam pasitaikė į pusmetį du kartus, dėl to tipo pardavė. Klaida tupėjo rosstech 10693 - clutch 1 opens unintentionally. Galvoju, ar važinėti, kol subirs, bet kažin, ar čia mano nervams tai, tad būtų idealu susitvarkyti kaip priklauso.
nu jo cia labai panasu i viena is sankabu, nes ten ji dviguba ir vienas diskas skirtas liginem pavarom kitas neliginem. pas mus sankabos keitimas apie 600. cia su sankaba be smagracio.
Andzeika, o ten yra prasmės tuos tepalus kaitalioti ir tt? Ten lyg mechaninė dėžė su 75w90 eiliniu transmisiniu tepalu,tik pačiam valdyme kažkoks mandresnis jis. Per dieną tą sankabą įmanoma pasikeisti? Ką dar tuo pačiu rekomenduoja pasidaryti tuo pačiu?
Šiandien prievartavau tą dėžę visaip, nu jokių klaidų. Jei bent kiek daugiau paspaudi,tai pavaras tiesiog idealiai mėto,jei tik kiek dailiau - smūgelis iš 3/4 labiausiai,kiti taip vos juntamai.
Pirmadienį pabandys vw adaptaciją padaryti. Jei nepadės, manau bandysiu pakeisti sankabą. Keista tik tas, kad ant manualo važiuojant idealiai jungia visas pavaras.
tiukus - gal gali patikslinti, kas kainavo 100e?
tepalus keitinet kat pasitaisitu nemanau, taip deze mechanine. tuo paciu nezinau ka siulit nes toj dezej luzta ir mechanine dalis ir hidrauline ir smagratis ir sankaba, jai tuo paciu viska pertvarkit bus 2k pinigu. ar tau to reikia.
Smagratis tyli, jokių garsų iš jo visiškai. Na bus matyti, kas darysis po adaptacijos. Labai tikiuosi, kad tai padės. Dar variantas yra perprogramuoti dėžę ir kiek nukelti perjungimus toliau, bet vėl 200e ir neaišku, ar ką keistų tas.
1.6tdi. Yra dar 2.0biTdi 176kw,bet nesu pabaigęs iki galo. Tą 1.6 ėmiau kaip daily ekonomą. Pilnas r line, daug faršo, pačipavus manau ir traukos per akis bus,nors kažkaip ir dabar nesiskundžiau.
Na va, bėda kaip ir aiški. Sankabos keitimas reikalingas. Atsisuko kw normaliai, viskas laiko ir tt, bet sankabos sudilimas jau ribinis. Ir būtent pirmos sankabos, kuri mane ir erzina.
Na ka gamintojas siulo tai manau ne is tirsciu kalba kai kuriais atvejais, bet kas nustato kitokia rida ar pan.??? Petras is bezdoniu kaimo ar koks youtuberis ar siaip kokia bureja is stoties rajono? nes kitokie skaiciai turetu atsirasti irgi ne is tirsciu?
Kitokia ridą nustato patirtis.
octavia '14 1.6tdi
Nu taip kaip as irmaniau, sedejimas prie butelio draugu kompanijoje :D
ne tokią patirtį turiu galvoje.
octavia '14 1.6tdi
Gal yra kas persiprogramavęs DSG6 dėžę, kad mieste prie 60km/h nejungtų 6 pavaros.
Pridedu filmuką rusų kalba. Sakyčiau padarytas labai geras dėžes darbo algoritmas.
https://youtu.be/z5EcSBqENIM
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Vaidai, pabandyk važinėti su sport režimu.
Efektas lygiai tas pats.
Škoda Kodiaq RS
Sport režimu labai jau vėlai pavaras jungia - mazdaug prie 3500rpm.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Pas mane realiai nuo greičio jungia. 3 nuo 40km/h. 4 nuo 60. 5 nuo 80. Aišku jei gazo gerai spaudi, tai ir vėliau. Bet normaliai važiuojant, tai nuo greičio. Ir kuro sąnaudos nepadidėja, apsukų daugiau, bet motoras lengvai sukasi.
Škoda Kodiaq RS
Prie kokios ridos pradeda DSG-6 smagratis barškėt?
Ryte užvedžiau, ties kairiu ratu kažkas lyg caksi, atidarius kapotą kaip ir nesigirdi. Pasilenkus prie rato girdisi.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Nepriklauso nuo ridos... Priklauso kaip ji iki tol važiuota buvo ir kaip aptarnauta...
Maniškės senosios, prie 260 kkm pradėjo barškėti tik...
Kitų esu matęs tu 70 kkm jau barškančių...
Tos kur 70 tūkst. Tai tikriauriai dar +150 tūkst. nesimato
Raimondai, dėja bet nebūtinai. Turėjom šeimoj naują Passat B6 2.0 TDI DSG, tai prie 90k km jau girdėjosi pašaliniai garsai ant šaltos. Mašina važiuodavo pagrinde Vilnius-Kaunas-Vilnius, kiekvieną dieną. :)
2006 Mazda 6 2.0 Automatic - For weekend's
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2016 Toyota Auris Hybrid Touring Sports - Daily driver
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
Pasitaiko aišku visko, naujos garantines užlinksta, bet kiek tokiu naivuoliu nusipirke 10 m.su iki 100 tūkst. tikrom ridom, vieno šeimininko, pensininko auto.
Na supratau. Kolkas bandau pažinti visus skleižiamus garsus. Gal ir nieko blogo.
Rida 120kkm, eksplotavosi Vilniuje. Namai-darbas-darželis-parduotuvė-namai.
Regeneruojasi maždaug kas 200km. Yra dyzelgeito sertifikatas. Truputį trikdo, kad greitai sumeta visus bėgius, prie 1200rpm važiuoji 6 bėgiu, 60km/h.
ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.
Vaidai, tie greiti sumėtymai koreguojami. Ir būtinai tai padaryk, tik į naudą.
https://galingas.lt/blogas/dsg-stronic-programavimas/
octavia '14 1.6tdi
Daznai regeneruojasi, maniske vazinejant po miesta ziema 300-330, vasara 330-360, jai gauna trasos buna ir 450 istempia, rekordas trasoj virs 600km, rida 220k km
Man nauja apie 500km ištempia, po to pasileidžia.
Sveiki. Turiu superb 2012m dsg6. Trikdo toks dalykas kai vairuoju mieste - duodu gazo, įsibėgėju truputi, tada paleidžiu pedalą ir kai vėl paspaudžiu gazą įvyksta lengvas stuktelėjimas (lyg būtų koks tarpelis tarp laisvos eigos paleidus pedalą ir aksleravimo paspaudus jį). Visa tai vyksta daug maž iki 2 begio D pozicijoje. Gal kas nors turi minčių kodėl taip vyksta? :)
Labas Nerijus. O manual"u ar sport režimu tas pats?
Škoda Kodiaq RS
Na, kolkas konkrečiai pastebejau D režimu, nes tik juo važinėjau. Paskaitęs čia apie dsg, pradejau bandyti po truputi sport ir manual režimus, tai dar sunku pasakyti ar tas pats vyksta. Bet kai gazo paspaudimą darau lėtai ir ramiai, tai stuktelėjimas beveik nejaučiamas.
Gali būti laisvumas vidinėje granatoje. Tą lengviausia patikrinti - siūlau nuo to ir pradėti.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
gali but ir pusasis ir smagratis ir dar kas nors, per kompa sunku patart nematant masinos nes kiekvienas savaip jaucia ir nupasokoja. buna telefonu nupasakota beda atvaziavus virsta visai kitkuo.
superb 2012 1.6 GreenLine
Kur galėčiau patikrint už protingą kainą šiuos dalykus? Ar verta varyt į skodos servisa? Pats nesu iš tų, kurie krapštosi automobiliuose :)
jai vilniuj galim paziuret. rasyk pm.
superb 2012 1.6 GreenLine
Superb 2013m DSG 6, kai salta masina, jauciasi begiu permetimai 3>2,bet smugiu nera, tik toks stabdymas varikliu. Pirmas automatas, gal cia taip turi but? Tepalai neseniai keisti.
tai letejant normalu, kad vyksta stabdymas varikliu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, turiu DQ250 pavarų dėžę ir keičiant į D iš P, N arba R kartais ant šaltos dėžės yra juntamas ir girdimas 1 sekundės sudungsėjimas dėžėje. Kartais jo išvis nebūna ir švariai viskas persijungia, bet kartais tokie dungsėjimai gerokai gąsdina. Šiaip važiuojant pavaras permetinėja gana švelniai ir daugiau jokių problemų su dėže neturiu. Gal kas nutuokia kame gali būti bėda?
Gal kas esat dsg sankabą keitęs arba žinot rimtų dsg meistrų?
cia pajaust kas pas tave yra sudetinga, gali but ir smagratis gali but ir sankaba. reik realiai ziuret.
superb 2012 1.6 GreenLine
Evka. apie kuria DSG klausi?
superb 2012 1.6 GreenLine
7 begiu dsg (sausa) pora kart keiciau, bet nuemes deze veziau i centra, kad pakeistu visas sankabos dalis, kad nepridirbt ko, visa kita pats
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kolegos, kalbu apie dsg7 sauso tipo, dq200. Reikalas toks, kad visos nelyginės pavaros juntamiau jungiasi. Nėra ten smūgio ar kažko pan, nu bet nėra ir idealiai. Labiausiai jaučiasi iš 3 į 4, bet jaučiu ir iš 1 į 2. Iš lyginių į nelygines idealiai. Kas įdomiausia, kad pvz ant +- važiuojant nesu buvęs užgaudęs jokio smūgelio, puikiai viskas. Tas pats ir važiuojant idealiai arba kiek agresyviau. Jaučiasi tik tokiu optium rėžimu judant. Olandas minėjo perkant, kad buvo atvejų, jog sustojus neįsijungdavo pirma pavara, tas jam pasitaikė į pusmetį du kartus, dėl to tipo pardavė. Klaida tupėjo rosstech 10693 - clutch 1 opens unintentionally. Galvoju, ar važinėti, kol subirs, bet kažin, ar čia mano nervams tai, tad būtų idealu susitvarkyti kaip priklauso.
Tiukus - kiek sąmata preliminari tau gaudavosi?
nu jo cia labai panasu i viena is sankabu, nes ten ji dviguba ir vienas diskas skirtas liginem pavarom kitas neliginem. pas mus sankabos keitimas apie 600. cia su sankaba be smagracio.
superb 2012 1.6 GreenLine
Andzeika, o ten yra prasmės tuos tepalus kaitalioti ir tt? Ten lyg mechaninė dėžė su 75w90 eiliniu transmisiniu tepalu,tik pačiam valdyme kažkoks mandresnis jis. Per dieną tą sankabą įmanoma pasikeisti? Ką dar tuo pačiu rekomenduoja pasidaryti tuo pačiu?
Šiandien prievartavau tą dėžę visaip, nu jokių klaidų. Jei bent kiek daugiau paspaudi,tai pavaras tiesiog idealiai mėto,jei tik kiek dailiau - smūgelis iš 3/4 labiausiai,kiti taip vos juntamai.
Dėkingas už info
neatsimenu pinigines israiskos, centre keitimas apie 100e kainavo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirmadienį pabandys vw adaptaciją padaryti. Jei nepadės, manau bandysiu pakeisti sankabą. Keista tik tas, kad ant manualo važiuojant idealiai jungia visas pavaras.
tiukus - gal gali patikslinti, kas kainavo 100e?
tepalus keitinet kat pasitaisitu nemanau, taip deze mechanine. tuo paciu nezinau ka siulit nes toj dezej luzta ir mechanine dalis ir hidrauline ir smagratis ir sankaba, jai tuo paciu viska pertvarkit bus 2k pinigu. ar tau to reikia.
superb 2012 1.6 GreenLine
100e kainavo nuimtos ir nuveztos dezes sankabos pakeitimas.
superb 2012 1.6 GreenLine
Smagratis tyli, jokių garsų iš jo visiškai. Na bus matyti, kas darysis po adaptacijos. Labai tikiuosi, kad tai padės. Dar variantas yra perprogramuoti dėžę ir kiek nukelti perjungimus toliau, bet vėl 200e ir neaišku, ar ką keistų tas.
taip evka, andzeika isaiskinima parase, nuveziau nuimta deze
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
perprogramuoti dėžę ir kiek nukelti perjungimus toliau, jai tai darisi iskart susitark kad grazintu pinigus ir originalu softa jai nepatiks.
superb 2012 1.6 GreenLine
Kažin, ar pasirašys, nors galima paklausti :)
jai nepasirasys reiskia nezino ka daro, ir tik perraso kazkieno failus.
superb 2012 1.6 GreenLine
Na pirmadienį varau remapinti, tuo pačiu apie dėžę pakalbėsiu. Sako jei nėra mechaninių bėdų, tai be problemų. Parašysiu po visko, kas kaip.
Evka, o apie kokią čia mašiną konkrečiai kalbi? Nes superb'as parduota, tada buvo oktavia. Kas dabar pas tave veiksmo sūkuryje?
Škoda Kodiaq RS
Du b8 turiu šiai minutei
O kas čia per kombinacija variklio su 7 bėgių sausa dėže? 1.4?
Škoda Kodiaq RS
1.6tdi. Yra dar 2.0biTdi 176kw,bet nesu pabaigęs iki galo. Tą 1.6 ėmiau kaip daily ekonomą. Pilnas r line, daug faršo, pačipavus manau ir traukos per akis bus,nors kažkaip ir dabar nesiskundžiau.
Na va, bėda kaip ir aiški. Sankabos keitimas reikalingas. Atsisuko kw normaliai, viskas laiko ir tt, bet sankabos sudilimas jau ribinis. Ir būtent pirmos sankabos, kuri mane ir erzina.
tada keisk
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai