Chip tuning, variklio modifikavimas

309 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00
Chip tuning, variklio modifikavimas

Pasidalinkite Jusu nuomonemis, patirtimi sitoje srityje, planais...

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2010-01-20 08:58

Sitam dalyke zalias. Klausimas ar verta? :|

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

kam galios mazai visad pasakys, kad verta :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-10-19 11:42

man galios pakanka savam auto. o siaip mano nuomone, jei chipinti varikli, tai ir pakeisti kitas dalis, susijusias su tuo, kad nepradedu byreti.

Octavia 2,0 TDI

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2010-01-20 08:58

Vazinejau su ivairiais auto, galingais ir ne labai. Kol kas man Skodukei uztenka tos galios ir mieste ir uzmiesti. Gal senstu :bigsmile: :(

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

Na vazineju jau su ne pirma chipuota masina, mano nuomone verta tik jeigu chipuosite tai privalu pasikeisti plaukiojanti smagrati, nes kai uzhmini ir jauciasi variklio drebejimas tai jau nelabai gerai... Dugnais nelakstau, bet ant lenkimo labai jauchiasi...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

Tuci, cia is kitos temos pereisiu, bet sutinku, kad 4x4 yra visai kas kita. Turbut octavia 1.8t 4x4 yra tinkamesnis variantas statyti greita masina, negu RS. Bet is kitos puses ir su 100ag galima slifuoti.
o verta, jeigu paciam maloniau nuo to, ir jeigu tai galima isnauduot, vaziuojant pagal taisykles

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

na verta neverta zhiurint is kurios puses ziuresi :) rinka diktuoja taisykles, o bet taciau visi mes pazeidziam KET ir dar nemaciau zhmogaus kuriam valinimas nepatinka :D ar isnaudosi? asq ne kaip ir 99,9% perkanciu ferrari ar koki kita supercara neisnaudoja tos masinos galimybiu... Kitas dalykas kai zhmones vaikosi kazhkokio mistinio isskaiciuoto dydzio AG o apie NM nieko nesupranta, tai ka jau ir bekalbeti apie masinos charakteristiku isnaudojima...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

taip taip Ag neisnaudosi, Nm - tas, ko ir reikia, aisku jeigu nevazineji sporto trasa, arba vokietijos autobanu, kur galima pasiekti maksimalu greiti. dar pridesiu, kad ne vien Ag ir Nm skaiciai kazka reiskia, ber ir ju pasiskirtimas pagal variklio apsukas.
pvz, Accordas 2.4 201ag, 234Nm padaro 0-100 uz 8.1s su mechanine ir 9.7 su automatu ( 8 http://honda.lt/index.php?m=17&l=4&n=11&o=2
rs2 200ag, 280nm - 7.3 su mechanine, 7.5 su DSG http://new.skoda-auto.com/LTU/model/Documents/Kainynas_A5_Octavia_RS.pdf
o kad dar aiskiau http://www.youtube.com/watch?v=E_5KZNKr9Fc
siaip nors ir ne visi atkreipia demesi i sukimo momenta, bet visiem aisku, jog po cipo traukia geriau ( 8

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

na lyginti 4x4 su fwd nelabai etiska butu drago atzvilgiu :D beto su dsg isibegeja kaip ir su mechanine sedanas/universalas 7.3/7.5 vienodai :) beto mases automobiliu skirtingos kur skoda ~1400 kur accordas ~1600, palyginimas nelabai vykes bet issakyta mintis gera, dar galima pradeti shneketi apie pavaru dezhes perdavimus, transmisijos, vaziuokles nuostolius...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 3 dienos
Joined: 2009-10-17 22:17

Powka wrote:
man galios pakanka savam auto. o siaip mano nuomone, jei chipinti varikli, tai ir pakeisti kitas dalis, susijusias su tuo, kad nepradedu byreti.

Pavizdys - TDI 66kw ir 81kw. Kuo skirasi? Turba ta pati, glusas tas pats, siurblys tas pats, smagratis skiraisi ir viskas. Tai ta 66kw pakeli ir nieko keist nereiki. 81kw kai darai, kaip ir minejo, keiti smagrati, nes didesne galia ji tiesiog sudrozia. Aisku gali stirpinti sankaba, bet cia priklauso nuo to, ka tu su ta masina darysi: gazas dugnas nuo 0, ar lenkt nori. Man asmeniskai Nm siek tiek truksta ant lenkimo. Kai lenki, visada nori buti tikras kad istempsi. Pvz turejau mondeo 90 AG benza, su 160Nm berods. Karocia, vaziuot malonu, bet kai reik lenkt, pirstu ispaudai ant vairo lieka.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-10-29 14:01

As pritariu, kad jei didini galinguma standartine programa(apie 25-30%), tai nebutina kazka ipatingai keisti.Juolab jei tai daroma, kad pagerint auto charakteristikas kasdieniniam naudojimui o ne sportui.Kaip jau kitur ir as minejau,galimos problemos su dvigubu smagraciu.Anksciau ar veliau jis gali pareiti.Jei taip butu,tai keiti visa sankabos komplekta i Golf III 66kw, su paprastu smagraciu ir pamisti problemas jei nelipi i 400 NM.
Pas mane truputi prasidejo girdetis smagracio vibracija stabdant ant laisvo begio iki pilno sustojimo.Uzmynus dugna dar nieko blogo nesijaucia, tai kolkas nieko nekeiciu.
As ieskodamas auto irgi norejau 81 kw, bet normalaus stovio nepapuole, o radau labai neblogo bendro stovio 66 kw.Tai ir nutariau kad keisiu programa.Matavimu nedariau, tai tiksliu skaiciu nezinau, bet pasikeitimas buvo labai akivaizdus. Aisku dabar norisi dar daugiau, bet einant toliau jau reikia lysti ir i gelezi, o tam kolkas nenoriu skirti lesu :)

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2010-01-20 08:58

Kur chipinai ir kiek kainuoja, jei nepaslaptis.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-10-29 14:01

Robkek wrote:
tonis wrote:
Aciu. As labai apsidziaugiau.

Bet kaip minejai pas tave 66kw berods, ten eina paprasta sankaba, vienos mases, tai klasuiams, gal ir ne smagratis. Bet seip galiu pasakyti, kad ne bais ten brangiai. Naujas smagratis 1700 lt. :D Bet nuraminsiu, vienas geras meistras patare imti deveta nuo 66 kw (pas man 81kw su dvieju masiu smagraciu) samgratis ilgai tarnaus. Tad susiradau uz 150 su diskatorium ir sudrozta ir darbas 170


66 kw irgi dvieju masiu :). Placiau apie tai mano poste virsuje.

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2009-12-02 22:56

na pirmiausia mano nuomone tai pradeti gerinti automobilio savybes tai reiketu ne nuo variklio
Visu pirma sakyciau prioritetas butu uzmauti gera avalyne automobiliui

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-10-29 14:01

tonis wrote:
Kur chipinai ir kiek kainuoja, jei nepaslaptis.

Vilniuje, pas pazystama(zmogus dirba ir su sportinem masinom), pries pora metu buvo 300 lt.Bet kadangi auto senesne tai reikejo isimti kompa, per Vag-Com kabeliuka negalima.Buvo islituoti gamykliniai procai(juos turiu), o i ju vieta per aiksteles, kad nereiketu kita karta lituoti, ideti kiti su pakeista programa.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-10-29 14:01

puidokas wrote:
na pirmiausia mano nuomone tai pradeti gerinti automobilio savybes tai reiketu ne nuo variklio
Visu pirma sakyciau prioritetas butu uzmauti gera avalyne automobiliui

Po auto pirkimo taip ir buvo padaryta.Pirmoje eileje pakeisti visi skysciai, dirzai.Sutvarkyta visa pakaba, stabdziai.Po to kaip sakai "avalyne", o tada iskarto programa ;)

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2009-12-02 22:56

valdesas wrote:
puidokas wrote:
na pirmiausia mano nuomone tai pradeti gerinti automobilio savybes tai reiketu ne nuo variklio
Visu pirma sakyciau prioritetas butu uzmauti gera avalyne automobiliui

Po auto pirkimo taip ir buvo padaryta.Pirmoje eileje pakeisti visi skysciai, dirzai.Sutvarkyta visa pakaba, stabdziai.Po to kaip sakai "avalyne", o tada iskarto programa ;)

nu tai kaip ir priklauso visi techniniai dalykai.
Bet tiesiog pastebiu labai didele tendencija, kad zmones kisa didziausius pinigus i varikli ir kitas nesamones, o toki elementaru ir labai svarbu dalyka kaip padangos pamirsta.

O tas zmogus nors kiek patikimas kuris tau chipavo?

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-10-29 14:01

puidokas wrote:
valdesas wrote:
puidokas wrote:
na pirmiausia mano nuomone tai pradeti gerinti automobilio savybes tai reiketu ne nuo variklio
Visu pirma sakyciau prioritetas butu uzmauti gera avalyne automobiliui

Po auto pirkimo taip ir buvo padaryta.Pirmoje eileje pakeisti visi skysciai, dirzai.Sutvarkyta visa pakaba, stabdziai.Po to kaip sakai "avalyne", o tada iskarto programa ;)

nu tai kaip ir priklauso visi techniniai dalykai.
Bet tiesiog pastebiu labai didele tendencija, kad zmones kisa didziausius pinigus i varikli ir kitas nesamones, o toki elementaru ir labai svarbu dalyka kaip padangos pamirsta.

O tas zmogus nors kiek patikimas kuris tau chipavo?


Kaip ivertint ta patikimuma nezinau, bet nenaujokas.

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2009-12-02 22:56

Na pagal kaina tai kazkaip prastas ispudis nu bet neesme :D

kalbant i tema.

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

Dizeliu chipas daug kur pigesnis, man atrodo

candy white rs

Linas
Linas portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-11-19 22:48

man reikejo daugiau ag ir nm, tad as cipinau auto, ir uzskaitau sita dalyka. Su cipuota masina pavazinejau metus laiko, ir jutau galios trukuma, tai pakeitus turbina dar karta cipavau. Rezultatas ispudingas. Viso su 1-u cipu nuvaziuota apie 60 000km, su kita turbina ir 2-u cipu apie 20 000km, smagratis jokiu oziu neparode, visdar veikia puikiai :) kuro sanaudos normaliai vaziuojant sumazejo apie 0,7-1 l.
P.S. octavia II 1.9 TDI ->158 AG ir 360 NM :)

Powered by TDI

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-12-17 13:05

Pas mane kiek zinau pakeista turbina is k03 i k04. Is 110Kw galia padidejo iki 142Kw. Pirkau su vokiskais dokumentais tai nelabai zinau ka dar ten jie keite. Be to ant bagazines uzdetas ABT zenkliukas tai taip itariu, kad sioje firmoje viskas ir atlikta.

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

candy white rs

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 20 valandų 26 minutės
Joined: 2009-08-28 13:41

Užmačiau ABT puslapyje ir tokį dalyką, jeigu realiai taip pasikeistų gal ir susigundyčiau.
ABT Power S power increase up to: 165 kW (220 hp), 295 Nm. Ir pagal aprašyma supratau kad čia jokių mechaninių dalių nekeičia, tik perprogramuojamas ECU. Tai spėju visa tai galima atlikti ir VIMOTOJE.

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

Vimotoje bus dar geriau nei atsiustas ABT...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

yra dar keli variantai is uzsienio
http://en.bsr.se/
+ atsiuncia programatoriu, su kuriuo paciam galima irasyti cipa. kai nereikia, galima istrinti. galima atsiusti update'a per interneta
- skodom siulo tik ECU, neeis perprogramuoti jeigu pakeisi kita detale kokia nors
http://revotechnik.com/
+ kaina gali buti zemesne negu pas kitus, turi ne tik ECU, bet ir hardware
- nera dilerio, reikia siusti pastu
http://www.goapr.com/
+ labai platus darbu pasirinkimas, seniai dirba ir specializuojasi ant VAG, viska pratestuoja ir patys dalyvauja lenktyniuose.
- kaina, nera dilerio
siaip daugiausiai galiu apie situos papasakot, nes pats pas juos visus darbus dariau
http://www.mtm-online.de/en/
+ oficialus dileris lietuvoje - uab keturi ziedai, duodavo garantijas
- kaina kosmine
subjektyviai, sitie vieni populiariausiu. bet ir kitu firmu yra daug. sitie patys kazka sugalvoja, is kitu kontoru daug kas naudoja ju technologijas

daug maz visur rezultatai panasus

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

rezultatai matuoti ant stendo ar ziuri ju pateikiamus duomenis? dar vienas klausimas kaip jie zhino koki pas tave mishini paduoda? gi variklis varikliui nelygus...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

apie rezultatus sneku is youtube vaizdu, ir komentarus is kitu forumu. jie rodo skirtingai: 2.0tfsi 240-260 po cipo - bet vaziuoja visur panasiai.
na kaip jie zinos apie misini, jeigu nemato variklio ( 8 i sita klausima jie geriau atsakys, kodel pas juos viskas standartiskai. bet daug masinu ten cipuotu vazineja, atrodo, neblogai

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

na as labiau linkes i indvidualia programa o ne i aftermarketini shlamshta Vimotoje tokiu metosi bent 10 parduoda po 200-300Lt... Tiek mtm tiek abt daro indvidualias programas bet jau tada kaina...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

taip, yra po 200, kurios vien pakelia slegi. bet tuos nepavandinciau slamstu, jie, lygtais, laboratorijose dirba pirma, o paskui garaze ( 8 del kainos sutinku.
apie vimota nieko negaliu pasakyti. jeigu zinai, papasakok, butu idomu.
tik tiek, kad paklauses apie stenda ir matavimo metoda, gavau atsakyma, kad nenori atsakyti i tokius klausimus ( 8 turbut jiem uztenka vien cipavimo igudziu ( 8

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

stendas rodo tik galutini rezultata, viskas matuojama ir zhiurima i parametrus prijungus kompa ir pagal tai viskas reguliuojama t.y. stendo jei nebutu rezultatas nuo to nei suprastetu nei pageretu :)

Pay tha cost to be da BOSS!!

w5500
w5500 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2010-02-27 20:29

Stai chipavimas, bet ne programiskai ir ne su kompu, o mechaniskai isistato dezutes ar kiti
na sitas daikciukas kainuoja grubiai apie 315lt




Dar yra keliatas chipavimu, greit dar idesiu foto su nuorada. Bet manau tai daug geriasnis budas, nei programiskas. Gali net pats isideti ir sutaupyti kelis simtus LT
apie 540lt

kazkur 340lt

tas gan brangus

Audi VW Skoda Seat Powerbox Chip TDI 66/81 KW 10-polig

2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25

имплантация зубов киев

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 3 dienos
Joined: 2009-10-17 22:17

O tu manai kad cia ne programiskai :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

man rodos jei jau tie POWER box'ai butu tokie geri tai vimota ar kt firmos jau senai darbo neturetu, nes ji pajungti daug proto nereikia, tai kyla klausimas kodel visi norintys pakelti galia ju neperka ir nestato nes ir pigiau ir paprasciau????

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 3 dienos
Joined: 2009-10-17 22:17

Egis73 wrote:
Nežinau ar šiuo atveju būsiu teisus, bet kažkur esu skaitęs, kad tokie pigūs chpinimo variantai, tai paprasčiausia mašinos kompo apgaulė. Jie tarsi duoda signalą, kad variklio temperatūra yra žema, tada kompas didina kuro kiekį, automatiškai kažkiek padidėja galia. Panašiai dirba kai realiai šaltas variklis būna.

Na tai akivaizdu. Juk ne veltu tas blokelis stovi ir jis jungiasi tarp Siurblio ir kompo. Kompas duoda viena signala, o ta dezute ji biski modifikuoja.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

che yra siurblio edikas, misisnio jis neriebina jis tiesiog sukelia siurblio slegi, bet che yra tragedija, po metu su tokiu "chipu" jau ir taip ne pirmos jaunystes siurblius visi iki vieno restauruosite...

Pay tha cost to be da BOSS!!

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2009-12-02 22:56

Tucis wrote:
che yra siurblio edikas, misisnio jis neriebina jis tiesiog sukelia siurblio slegi, bet che yra tragedija, po metu su tokiu "chipu" jau ir taip ne pirmos jaunystes siurblius visi iki vieno restauruosite...

o tai gal tada labiau apsimoka deti galingesni siurbli? ir nereiks jokiu chipu

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 3 dienos
Joined: 2009-10-17 22:17

puidokas wrote:
Tucis wrote:
che yra siurblio edikas, misisnio jis neriebina jis tiesiog sukelia siurblio slegi, bet che yra tragedija, po metu su tokiu "chipu" jau ir taip ne pirmos jaunystes siurblius visi iki vieno restauruosite...

o tai gal tada labiau apsimoka deti galingesni siurbli? ir nereiks jokiu chipu

Siurblys, purkstukai, glusiakas .... isivaizduoji kur visa tai baigiasi :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 2 valandos 11 minučių
Joined: 2009-11-12 16:50

vien siurblys nieko neduos. modifikuoti tiesiog gali islaikyti didesni slegi. va pvz tokie buna
http://www.autotech.com/prod_engine_fuelinj.htm
http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=viewProd&productId=1153
http://www.goapr.com/products/fsi_fuel_pump.html
Robkek teisingai sako, jeigu pradesi su situo, didele galimybe, kad nesustosi ( 8
daugiau apsimoka irasyti viena programa is Vimotos, arba kitu kontoru, negu deti lieva power boxa ir keisti detales

candy white rs

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

puidokas wrote:
Tucis wrote:
che yra siurblio edikas, misisnio jis neriebina jis tiesiog sukelia siurblio slegi, bet che yra tragedija, po metu su tokiu "chipu" jau ir taip ne pirmos jaunystes siurblius visi iki vieno restauruosite...

o tai gal tada labiau apsimoka deti galingesni siurbli? ir nereiks jokiu chipu

o kiek siublys kainuoja???+ shito shudo kaina= dvigubai brangiau ne vimotoje remapinti + galutinis variantas zymiai zymiai prastesnis... tada klausimas kyla tik vienas koks tikslas???????

o jusu manymu idejus didesnio nasumo siurbli ir nekeitus programos siurblys daugiau kuro paduos???

apskritai sitie ala chipai yra neverti diskusijos uzhtenka zinoti kad tai yra belenkas...

Pay tha cost to be da BOSS!!

w5500
w5500 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2010-02-27 20:29

tiukus wrote:
man rodos jei jau tie POWER box'ai butu tokie geri tai vimota ar kt firmos jau senai darbo neturetu, nes ji pajungti daug proto nereikia, tai kyla klausimas kodel visi norintys pakelti galia ju neperka ir nestato nes ir pigiau ir paprasciau????

Gal jie ir yra geri, nes nieks neskelbia sios informacijos, bet juk lietuvoje ju nieks nepardavineje, jei pradetu pardavineti vosokios Vimotos ar kiti ju egzistencija, karaliavimas baigtusi. Na pajimkim pavizdi power box kainuoja 300lt ir tu pats gali ji isistatyti, na labai saunu tada butu, bet jei tau tarkim tas nepatinka chipas pajemi ir istrauki. O tarkim vimota ima 600lt kad pajungtu kompa ir ten paderintu, pakeltu parametrus, na gerai saunu tau nieko nereikia daryti, bet va 300lt permoki na tarkim kiek kuro galima butu isipilti, na nieko bala nemate tos 300lt, bus tu pinigu. :) Bet va iskila problema tau tarkim reikia atstatyti i normalius parametrus, ka darom vel vaziojam i vimota uz dyka to nepadarys aisku gal tektu moketi per pus maziau 300lt, bet dar neviskas norit pas jus atvazioti reiktu is anksto susitarti del laiko. Isvados per daug laiko sugaista, permoketa.
Kodel nestato, kas mate kad kur reklamotu juos ar kur butu pardavime??? Nieks dar nezino to kad yra visai paprastas budas chipinimo, mano manymu visu tu kurie isidejo chipa vimotoje ar kitose dabar jie isidetu patis tuos power box 60-75% vartotoju kuriems reikalingi pinigai, 40-25% vaziotu i vimota, nes neskaicioja pinigu turi ir taip ju ar pan...
O del siurblio kaip sakot kad reiks keisti, tai ir del kito chipavimo reikia keisti smagrati( kazkur forume skaiciau). Vienu ar kitu atveju neasiejam be detaliu keitimo.... 8)

2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25

имплантация зубов киев

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

power boxai senas dalykas, tikrai nieko naujo neparodei, ju internete pilna, tad tikrai ju ir cia yra pirkti, o del reklamos, tai ju nereklamuoja nes ju niekas nestato, kiek skaiciau apie juos tai niekas gero nesake

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

w5500
w5500 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2010-02-27 20:29

Problema tokia kad nera tokios informacijos, apie testavimus, negali sakyti kad koks su... . Gal geras tas daiktas tik dar nieko apie ji nezinom , manau vertas demesio :)

2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25

имплантация зубов киев

w5500
w5500 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2010-02-27 20:29

tiukus wrote:
power boxai senas dalykas, tikrai nieko naujo neparodei, ju internete pilna, tad tikrai ju ir cia yra pirkti, o del reklamos, tai ju nereklamuoja nes ju niekas nestato, kiek skaiciau apie juos tai niekas gero nesake

Ir nieko blogo. Na gal mazesnis efektivumas

2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25

имплантация зубов киев

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

w5500 wrote:
Problema tokia kad nera tokios informacijos, apie testavimus, negali sakyti kad koks su... . Gal geras tas daiktas tik dar nieko apie ji nezinom , manau vertas demesio :)

lenku saituose pilna tos informacijos

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-10-19 11:42

kas kaip nori, tas taip ir "tiuniguoja" savo varikli :) kazkada girdejau (dar tais laikais, kai paauglystej su mopedu vazinejau), kad ipylus i benzina acetono, pagereja trauka:) jei yra norinciu gali ir toki buda bandyti :) kas kaip moka tas taip soka, tik kiekvienas skirtingai galvoja apie pasekmes :)

Octavia 2,0 TDI

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 18 valandų 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

logiska, tegu kiekvienas savaip daro kaip jam atrodo geriausia :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

w5500
w5500 portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2010-02-27 20:29

tiukus wrote:
logiska, tegu kiekvienas savaip daro kaip jam atrodo geriausia :)

Na taip.
Cia ne i tema bet ar tiesa kad ipilus vasarinio dizelio i baka, cia butu ziema taip ir tas dizelis uzsala ar sutirsteja, kad to nebutu kaikurie zmones ipildavo benzo kazkiek ir tada pasidaro viskas gerai, ziema su vasariniu vasariniu kuru. Mitas ar tiesa?

2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25

имплантация зубов киев

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

Zodziu dek ta slapta technologija kuria atradai ir apie kuria niekas nieko nezino ir niekas nera isbande ir niekas nezino kokios pasekmes... Kostumunautas man tu biski jeigu galima butu rinkti metu fraze tai si platinini medali laimetu:

"O del siurblio kaip sakot kad reiks keisti, tai ir del kito chipavimo reikia keisti smagrati( kazkur forume skaiciau). Vienu ar kitu atveju neasiejam be detaliu keitimo.... "

wat kur logika...

nematau tikslo toliau diskutuoti nuvaziuok i vimota pas ji guli tu tavo super mega net boxu kokie 10 jeigu nedaugiau paklausk kuom skiriasi power boxas nuo variklio remapo...

Beje kiek tau metu???

Pay tha cost to be da BOSS!!

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-08-04 01:56

w5500 wrote:
tiukus wrote:
logiska, tegu kiekvienas savaip daro kaip jam atrodo geriausia :)

Na taip.
Cia ne i tema bet ar tiesa kad ipilus vasarinio dizelio i baka, cia butu ziema taip ir tas dizelis uzsala ar sutirsteja, kad to nebutu kaikurie zmones ipildavo benzo kazkiek ir tada pasidaro viskas gerai, ziema su vasariniu vasariniu kuru. Mitas ar tiesa?

tiesa

Pay tha cost to be da BOSS!!

Puslapiai