E85 degalai i SKODA Octavia

59 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Gintaras
Gintaras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-09-14 13:54
E85 degalai i SKODA Octavia

Suprantu, kad dauguma cia dyzelistai, bet... akys uzkliuvo us sito dalyko:

http://www.e85.lt/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=4&lang=lt

mano skaiciavimais atsiperka po 7-8 menesiu jei i baka kas menesi ipili ~100ltr benzino :)

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

va cia man irgi idomu :) noreciau pabandyti, kur tas adapteris tik idomu statosi?

Gintaras
Gintaras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-09-14 13:54

na as kiek supratau, tai purkstukai lieka tie patys, tik reikia prie pukrtuku pajungti ta blokeli, kuris paskirsto misini, ipurskima ir t.t. :)

pavarcius interneta, radau kur galima nupirkti pigiau ta pati daikta, na bet kazkaip labai jau man baisu... o ekonomija jaustusi tikrai :)

2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

as dabar su tuo per skype kalbu, ka suzinosiu pateiksiu :)

tai vat is pokalbio - statosi toks adapteris daug maz

jungiamas prie ipurskimo sistemos, reguliuoja oro/kuro santyki. Ziema vedasi sunkiau, reiketu dapilti paprasto benzo. Su ju kainomis atsiperka per ~15t km. Klausiau ar galima isbandyti kokiam menesiui sake, kad ne :) pas mane fabioj triju cilindru variklis, bet statosi vistiek tas blokas 4 cilindram. Reikia issaiskinti koks purkstuku pajungimas Bosch EV1 ar Bosch EV6, gal kas gali pasakyti kuris butent mano fabiai eina? :) Kad nereiketu ziureti po kapotu.

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Etanolis geras daiktas, tik idomu kai lambda reaguos. Nesvarbu, kad kuras geresnis ir ekonomiskesnis, auto bus verzlesnis, taciau manau, kad jei variklis suprojektuotas benzinui, tai turi buti pilamas benzas, o ne visokios dujos ar etanolis, jei namot kad kazkoks blokelis viska pagerins-labai abejoju. Beto benzinas turi tepamu savybiu, o etanolis sausas. seip reiktu pastudijuot skirtumus tarp benzo ir E85

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

Pay tha cost to be da BOSS!!

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

ukrainietiskas adapteris 99$ + 10$ atsiuntimas + dar kistukai purkstukams $2 uz viena. Gaunasi apie 330lt.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250612757105

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

"Galima tik maišyti"

Edgar SOKOLOVSKIJ, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių transporto katedros docentas

Grynas bioetanolis jam nepritaikytame automobilyje yra nepageidautinas. Šiam kurui turi būti pritaikytos tam tikros detalės, nes bioetanolio pagrindas yra spiritas. Norint nepakenkti varikliui ir važiuoti šiek tiek pigiau, galima maišyti bioetanolį su paprastu benzinu taip, kad bioetanolio kiekis neviršytų 15-20 procentų. Jei bioetanolio dalis bus didesnė - žymiai sparčiau mažės automobilio resursai.

"E-85 gali naudoti tik tam pritaikyti automobiliai, nes jų kuro padavimo sistema ir medžiagos, iš kurių ji pagaminta, skiriasi nuo įprastų benzininių variklių. Be to, bioetanolio E-85 oktaninis skaičius yra gerokai aukštesnis nei įprasto benzino. Jei bioetanolis būtų naudojamas įprastuose automobiliuose, greičiau susidėvėtų tarpinės, kuro padavimo vamzdeliai ir kitos dalys", - teigia G. Bandzevičius.

Pay tha cost to be da BOSS!!

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Neatsimenu, kur skaičiau, bet tikrai buvau radęs tokią informaciją internete, kad bioetanolio sunaudoja šiek tiek daugiau nei benzino, nepamenu kiek procentų, bet pagal paskaičiavimus išeina , kad ir pigesnis bioetanolis, bet 100 km. nuvažiuoti kainuoja tiek pat, pliusas toks, kad mažiau teršia aplinką ir kai kuriems modeliams padidėja galia.

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-12-02 22:56

o jeigu pilant tam tikrus tepamuju savybiu suteikiancius priedus?
juk ir is degalines perkam kura su velnias zino kokiais priedais.
Jei teisingai pamenu Forex yra is norvegijos ir skundesi, kad norvegai pradejo skiesti kura su bioetanoliu ir jo masiniukas iskart streikuot pradejo? Jei teisingai pamenu, pataisykit mane :)

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

RS wrote:
Neatsimenu, kur skaičiau, bet tikrai buvau radęs tokią informaciją internete, kad bioetanolio sunaudoja šiek tiek daugiau nei benzino, nepamenu kiek procentų, bet pagal paskaičiavimus išeina , kad ir pigesnis bioetanolis, bet 100 km. nuvažiuoti kainuoja tiek pat, pliusas toks, kad mažiau teršia aplinką ir kai kuriems modeliams padidėja galia.

taip mazdaug suvartojimas padideja 15%

padariau daug maz paskaiciavimus pagal siandienines kainas nuvaziuoti trasoj i palanga is vilniaus ir atgal - 700km, auto ryja 5l/100km

7*5 = 35l * 4.12LT = 144.2LT (su A95)
7*5*1.15=40,25l * 2.95LT = 118.7LT (su E85)

~25LT susitaupo, nelabai daug naudos :)

Gintaras
Gintaras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-09-14 13:54

nu va ir viskas aisq :) o su tuo kur bendravai, ka jis pats sako del variklio devejimosi?

2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS

Pufiokas
Pufiokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-10 12:19

Kiek girdejes,tai reikia ne mazai ka keisti...pasiieskokite forumu, informacijos yra. Berots yra kazkokios volvo naujesnes, kurios yra pritaikytos siam kurui.
Egi, gal norejai pasakyt,kad jei tinkamai bus naudojamos dujos ir tinkamai vazinejama tada nebus kenkiama varikliui..?

Octavia 07 1.9 TDI

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 12 valandų 19 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

jei stovi normali sistema tai ne ke ir kenkia varikliui, na nebent ismetimo sistemai, jos pradega greiciau, nes duju degimo temperatura didesne...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Pufiokas
Pufiokas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-10 12:19

Na, kalbejau su pazystamu dujininku. Tai realiai man isaiskino ko reikia,kad variklis su dujomis ilgai tarnautu: 1.Prasildyti varikli iki tam tikros temperaturos su benzinu 2.Jei pasistatai dujas, tai jau nevarineji,ramiai vazineji, nes varikliui greit chana pareis.
Kas idomu buvo,tai kad 5 kartos duju irangai Lietuvoje parduodamos dujos skaitomos per prastos... apskritai supratau,kad statomos siuo metu 4 kartos, nes su 5 kartos duju iranga neprivazinesi... Jeigu klystu del paskutiniojo teiginio,prasyciau pataisyti :)

Octavia 07 1.9 TDI

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

ivertinkim ir irangos kaina - e85 adapteris 4cilindram su montavimu iseitu apie 350lt., lpg 4 kartos link 2000lt.

etanolis dega kaitriau nei benzinas, bet gerokai maziau kaitros duoda nei lpg.

pasidomejau siandien dar daugiau visokiuose uzsienio forumuose apie e85, tai ten jie e85 naudoja visokioms galingoms masinoms, noredami dar daugiau is jos ispesti - e85 oktaninis skaicius yra apie 105.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Chebra gal pradekim apie auto perdarima i elektromobili kalbet.

Beje, kalbant apie ekonimija. Kiek zinau bezas skystis nedega, o dega jo garai. Cia tarp kitko.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

DonceVoras
DonceVoras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-12-16 12:38

Robkek wrote:
Chebra gal pradekim apie auto perdarima i elektromobili kalbet.

Beje, kalbant apie ekonimija. Kiek zinau bezas skystis nedega, o dega jo garai. Cia tarp kitko.

Ignalina užsidarė, tai neverta. :D

EX 96 Felicia 1,3 LPG
94 Audi 80 avant 1,9 TDI

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

DonceVoras wrote:
Robkek wrote:
Chebra gal pradekim apie auto perdarima i elektromobili kalbet.

Beje, kalbant apie ekonimija. Kiek zinau bezas skystis nedega, o dega jo garai. Cia tarp kitko.

Ignalina užsidarė, tai neverta. :D

Manai :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Linas
Linas portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 5 mėnesiai
Joined: 2009-11-19 22:48

kiek man yra teke girdeti apie sita geri, tai jo vartoja mazdaug 30% daugiau nei benzino, taigi norint tureti toki pati masinos galinguma, reiketu, kad variklio purkstukai galetu 30% daugiau ipilt e85kuro (tai reiskia pralaidesni purkstukai ;) ), ir kas be ko - kompo programavimas. sis kuras yra laidininkas, kitaip nei benzinas, taigi dauguma kuro siurbliu cia nelabai tiks... beje sis kuras grauzia metalinius bakus, bei visas slangeles, visa sita geri reiketu pasikeisti.
p.s. mano zodi neimkit uz gryna auksa, galiu ir klysti ;)

Powered by TDI

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

puidokas wrote:
o jeigu pilant tam tikrus tepamuju savybiu suteikiancius priedus?
juk ir is degalines perkam kura su velnias zino kokiais priedais.
Jei teisingai pamenu Forex yra is norvegijos ir skundesi, kad norvegai pradejo skiesti kura su bioetanoliu ir jo masiniukas iskart streikuot pradejo? Jei teisingai pamenu, pataisykit mane :)

Masiniukas riedijo normaliai tik kompas susistresino, na gal cia sutapimas, bet ano kuro, pusvelciuj neimciau, labai jau nemegstu visokiu pranesimu is kompo, ar kokiu gedimu. Stengiuosi viska pasalint kuo greiciau.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Jei jau norit su etanoliu vazinet pirkit saab, neapsiriksit.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Gintaras
Gintaras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-09-14 13:54

nu ir verda cia diskusija :) kazkaip atsoko noras :)

2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS

zenonas
zenonas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 7 mėnesiai
Joined: 2009-11-03 14:30

Su tuo etanoliu bus vargas jums ir jūsų automobiliams....... :hat: O tas, kas tai jau išbandė, niekada nepaskys visos tiesos,Čia ,kaip sakoma,pabandžiau aš ,dabar pabandyk ir tu.Kiek vėliau toks automobilis keliauja į marčias,kaip ir po čipavimų,tik visi tyli kaip susitare,maždaug taip,kad važinėjo pensininkas prieš smerti,ir niekaip negalėjo sudrožt variklio.Moralė čia paprasta,laiku ir kokybiški tepalai,švarūs filtrai,stabdžiai neklinija,padangų slėgis tinkamas, guoliai tvarkingi,žvakės ir visa kita normoje,vairavimas retro stiliuje ir rezultate normali kuro išeiga.

zenonas

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 5 dienos 16 valandų
Joined: 2009-10-20 18:35

Aisku :) metu sita ideja vazineti e85 :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Berods siandien delfyje straipsnis apie tai buvo. Tai ten buvo parasyta, kad tas etanolis kenkia guminems delims. Jei jo yra ne daugiau 10% - dideles bedos nera.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

ok, pradekime nuo esminiu reikalu, etanolis (samane) labai megsta aliumini, girdejote apie bmw problemas su tiesioginio ipurskimo pompom? 3.0L dvi turbinos vse dela, 535 335 x5 x6 n so on, ir visi kiti tiesioginio ipurskimo motorai pas benva eina hujum,( is dalies jie susimove kad padare 3 cilindriuku pompa, reikejo ziureti i audi ir sekti ju pavyzdziu, nes jie turi daugiau patirties sitam reikale, bet cia ne esme), esme ta kad amerikoj i bet kuri benza maiso 5-15% etanolio, amerika yra kukuruzu sostine, cia is kukuruzu daro plastmase, su kukuruzu sirupu traukia nafta, zodziu is kukuruzu daro viska ka nori, (amerika yra maisto sostine) taip pat ir garsuji E85, daug nauju automobiliu yra paruosti E85 kurui turejote matyti vazinejancius amerikonus su nakleika ant galo "FLEX FUEL". Nuo sios vietos as jusu paprasyciau netiketi reklamomis, kaip kad auksciau: pakanka isistatyti kompa ir galesite vaziuoti ant E85 kuro, toli grazu, nevisai. Realiai nesu tikras del pacio bako strukturos, bet visa kita, kuro sistemoje turi buti pakeista, kuro linijos, sujungimai, tarpines, purkstukai viskas turi buti pritaikyta E85, jeigu ant paprasto automobilio kuris nepritaikytas E85 kurui, pradesite pilti E85 kura, per puse metu gausit pasikeisti visas gumites, aliumines detales(benvuose etanolis pragrauzia auksto slegio pompos vidurius), zodziu visa jusu kuro sistema bus sugriauzta etanolio, va taip va. Imti ir statyti E85 adapterius is finansines ir logiskos puses yra visiska nesamone, nebent esate rimtas entuziastas ir norite uzsiimti tokiu projektu ir tureti "unikalu" automobili, arba logiskai jums apsimoka tai, nes sukate dideliu kilometrazus ir nahaliavu na leva gaunat E85.

Kas liecia sporta, alkoholis yra pizdecas variantas, kadangi dega super letai, drage yra labai placiai vartojamas, kur yra turbinos, superchargeriai, nitruxos, visur kur yra auksti degimo kameros slegiai, alkoholis yra ziauriai didelis pliusas del leto degimo, t.y. auksto oktano. Ant alkoholio vaziuoja kibirai kurie ketvirti mylios rieda per <8-9 sekundes.

Pay tha cost to be da BOSS!!

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11

Dar panaršęs radau apie etanoliu skiesto benzino naudojimą...

E10 petrol is cleared for use in the following Škoda vehicles with petrol engines:
 Octavia HB and Combi: all petrol driven models excluding the 1.8T RS (132 kW) models (AUG
engine).
 Fabia HB, Sedan and Combi: all petrol driven models excluding the 2.0 litre (85 kW) models (AZL
engine).
 Superb: all petrol driven models excluding the 2.8 litre 30V V6 (142 kW) models (AMX engine).
 Felicia: all petrol engine models, provided that the O-ring seal in the fuel pressure regulator is
replaced in the 1.3 litre (40 kW and 50 kW) engines to make them compatible with E10 petrol.
E10 petrol is not suitable for use in Škoda models with petrol engines whose owner's manuals specify
the use of 98 octane petrol only.
E10 petrol is not suitable for use in Škoda models with petrol engines preceding those listed above
(Forman, Favorit etc.).

http://www.acea.be/images/uploads/files/20101123_E10_compatibility.pdf

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-12-02 22:56

taip ir nesupratau ar maniskis rsas gali pilti e85? As paprastai vazinejau su 98 dabar vazineju su 98e15 arba 98e25 kaip kurioj degalinej pasitaiko

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11

puidokas wrote:
taip ir nesupratau ar maniskis rsas gali pilti e85? As paprastai vazinejau su 98 dabar vazineju su 98e15 arba 98e25 kaip kurioj degalinej pasitaiko

Prieš paskutinė pastraipa rašo kad Benzinas kuriame yra 10 ar daugiau procentų etanolio netinkamas naudoti škodos varikliuose kuriem standartiškai rekomenduojamas 98 benzas..

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-12-02 22:56

na kaip raso only, pas mane nera tik 98 ir viskas. Pas mane parasyta 98(95)

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

Etanolis didžiausią žalą daro seniems automobiliams, kur yra metaliniai bakai ir metaliniai kuro vamzdeliai, kadangi jie nuo senumo buna jau visviena "patvarkyti" rūdžių, tai spiritas viską išvalo ir tos "patvarkytos" vietos pakankamai paplonėja ir pradeda leisti. Tas pats yra ir su guminėmis detalėmis. Bet Lietuvos automobilių parkas ne taip jau daug tokių automobilių turi, taip, kad tema tam ir nelabai reikalinga. Bioetanolio adapteris reikalingas tik, kad ECU, neveltų klaidų(kad butų lengviau sureguliuoti mišinius), ir šaltam paleidimui. Kaip jau buvo minėta temoje, dega ne skystis o garai, tai etanolis prie žemos temperatūros garuoja žymiai mažiau. Šaldytuve palaikytas šnapsas yra žymiai tirštesnis ir turi mažiau kvapo. Tai ir yra praktinis paaiškinimas. Etanolis yra žieminis ir vasarinis. Kalbu apie Lietuvą. Šiuo metu E85 yra 25%benzino(nors kaina nepakito), vasarą jame buna 15%. Tai daroma tam, kad su užvedimu butų mažiau problemų. Yra kalbėta su gamintojais Pasvalio, tai yra faktas. Kaina ir toliau turėtų nesikeisti, nebent ryšium su naudojimo didėjimu ji tik kris, nes net ES direktyvos neleidžia didinti kainos. Didėjant degalinių skaičiui atsiras ir šiokia tokia konkurencija(nors kartelis tai ir nelabai leis). Kad mažiau teršiama gamta ir remiam Lietuvos gamintoją, tai yra labai gražu, bet, kad mažiau spaudžiam savo pinigines, tai jau butų teisingiausia reikalo dalis. Juk kaina nėra tokia jau didelė. Tai, kad jo reikia iki 10-15% daugiau(nes ilgėja įpurškimo laikas), visviena nepadaro kainos net artimos benzinui. Adapterio kaina su garantijom(pas importuotojus), keturiems cilindrams nesiekia 1000lt, kai dujų įrangos tik viršija 2000 vis viena. Nei specialios priežiūros, nei automobilio perdirbimo(papildomas mokestis tecninėj apžiūroj), nereikia. Nera nei balionų, nei jungiklių, nei vamzdelių, nieko. Plius jei neradot tam tikroj vietovėj E85, pilat benziną, ir be vargo važiuojat iki tos degalinės kur jo yra.
Jo oktanas yra 107, tačiau degimo temperatūra yra žymiai mažesnė, nei benzino. TAIGI RESURSAS VARIKLIO TIK DIDĖJA.
Parduodant arba keičiant autobolį visiškai nesunku nusiimti adapterį ir ji perkelti į sekanti Jūsų auto. Pabandykit tai padaryti su dujine įranga. Su bioetanoliu varomą autobolį lengviau optimizuoti, nei su benzinu(dėl oktano).Tai reikštų, kad gauti tokias pat, o ir mažesnes sanaudas nei benzino yra lengva.
Vienintelis nepatogumas yra sunkesnis užsivedimas šaltuoju sezonu, ir degalų filtro pakeitimas po 1000km(rekomenduotinas). (Išvalo visą degalų paėmimo sistemą).
Dujos jau praeitis, juo lab iš labai patikimų šaltinių, 3 mėn laikotarpyje, ši degalų rūšis žada brangti iki 40cnt.
Nebūkit pesimistais savo pinigams, visa kita yra tik beliatristika...

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

dieve padek, nepilkyte ir nesigundykite sita propaganda... Galima pilti i masinas kurios yra flex fuel visoms kitoms bus pizdecas ir tas adaptorius kuris realiai atlieka degimo ankstinimo funkcija neishgelbes jusu kuro liniju, siurbliu, purkshtuku ir visu kitu aliuminio bei gumos daliu esanciu kuro tiekimo sistemoje... Tad jusu pastorejusi pinigine suplones zhymiai labiau kai ateis metas tvarkyti.

labai patikimi saltiniai...
Es direktyvos...
Geresnis gyvenimas...

skambios frazes, tiesos jose 0 kaip ir tiksliu argumentu...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Ateitis ne etanolyje ir ne elektroje. Asmeniskai matau tik viena zalia alternatyva ateityje, tai vandenilis. Noreciau paklausti, tamstos automobiliamslt, ar pats etanoliu vazineji?

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

Forex wrote:
Ateitis ne etanolyje ir ne elektroje. Asmeniskai matau tik viena zalia alternatyva ateityje, tai vandenilis. Noreciau paklausti, tamstos automobiliamslt, ar pats etanoliu vazineji?

Jis vazineja etanoliu, yra isidejas OSD, isidejas stebuklingus magnetus, naudoja motor up ir visu situ priedu pagalba uzh tai kad jis vazhineja jam valstybe dar primoka nes visu prietaisu efektyvumas yra toks didelis kad vidaus degimo variklis kura nevartoja o gamina...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Aciu uz labai issamu atsakyma. :bigsmile:

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

Tucis wrote:
Forex wrote:
Ateitis ne etanolyje ir ne elektroje. Asmeniskai matau tik viena zalia alternatyva ateityje, tai vandenilis. Noreciau paklausti, tamstos automobiliamslt, ar pats etanoliu vazineji?

Jis vazineja etanoliu, yra isidejas OSD, isidejas stebuklingus magnetus, naudoja motor up ir visu situ priedu pagalba uzh tai kad jis vazhineja jam valstybe dar primoka nes visu prietaisu efektyvumas yra toks didelis kad vidaus degimo variklis kura nevartoja o gamina...


Tamsta melagis, aš esu taikus žmogus ir pats nevairuoju. Magnetukais neprekiauju sarkazmo ligomis nesergu, nedrebu iš pykčio dėl etanolio ir visų naujų technologijų. Kas kita yra atsitikę Jums ponas Tuci...

O Forex atsakymas butų labai paprastas, taip mielasis Jūs esate visiškai teisus, tik ne vandenilyje, o vandenilio technologijose. Jei yra ūpas apie tai, atidarykite naują temą galėsim padiskutuoti.

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

Tucis wrote:
dieve padek, nepilkyte ir nesigundykite sita propaganda... Galima pilti i masinas kurios yra flex fuel visoms kitoms bus pizdecas ir tas adaptorius kuris realiai atlieka degimo ankstinimo funkcija neishgelbes jusu kuro liniju, siurbliu, purkshtuku ir visu kitu aliuminio bei gumos daliu esanciu kuro tiekimo sistemoje... Tad jusu pastorejusi pinigine suplones zhymiai labiau kai ateis metas tvarkyti.

labai patikimi saltiniai...
Es direktyvos...
Geresnis gyvenimas...

skambios frazes, tiesos jose 0 kaip ir tiksliu argumentu...

Nesergu didybės manija, todėl argumentų nebus.. Argumentai yra aplink Jus tik Jūs nenorite to pripažinti ir dar kvailinat kitus... Gėda turėtų būti....

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

automobiliamsLT wrote:
Tucis wrote:
dieve padek, nepilkyte ir nesigundykite sita propaganda... Galima pilti i masinas kurios yra flex fuel visoms kitoms bus pizdecas ir tas adaptorius kuris realiai atlieka degimo ankstinimo funkcija neishgelbes jusu kuro liniju, siurbliu, purkshtuku ir visu kitu aliuminio bei gumos daliu esanciu kuro tiekimo sistemoje... Tad jusu pastorejusi pinigine suplones zhymiai labiau kai ateis metas tvarkyti.

labai patikimi saltiniai...
Es direktyvos...
Geresnis gyvenimas...

skambios frazes, tiesos jose 0 kaip ir tiksliu argumentu...

Nesergu didybės manija, todėl argumentų nebus.. Argumentai yra aplink Jus tik Jūs nenorite to pripažinti ir dar kvailinat kitus... Gėda turėtų būti....

kai argumentu nera tai ir neshnekekite o tik klausykites, jeigu neturite kompetencijos nekiskite, kodel negalime pashneketi realiai kaip yra o ne ish pardavimo puses...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

automobiliamsLT wrote:
Tucis wrote:
Forex wrote:
Ateitis ne etanolyje ir ne elektroje. Asmeniskai matau tik viena zalia alternatyva ateityje, tai vandenilis. Noreciau paklausti, tamstos automobiliamslt, ar pats etanoliu vazineji?

Jis vazineja etanoliu, yra isidejas OSD, isidejas stebuklingus magnetus, naudoja motor up ir visu situ priedu pagalba uzh tai kad jis vazhineja jam valstybe dar primoka nes visu prietaisu efektyvumas yra toks didelis kad vidaus degimo variklis kura nevartoja o gamina...


Tamsta melagis, aš esu taikus žmogus ir pats nevairuoju. Magnetukais neprekiauju sarkazmo ligomis nesergu, nedrebu iš pykčio dėl etanolio ir visų naujų technologijų. Kas kita yra atsitikę Jums ponas Tuci...

O Forex atsakymas butų labai paprastas, taip mielasis Jūs esate visiškai teisus, tik ne vandenilyje, o vandenilio technologijose. Jei yra ūpas apie tai, atidarykite naują temą galėsim padiskutuoti.

Dieve tu mano sarkazmo nesupratote? Niekas ir nedreba iš jokių pykčiu aš kaip tik esu už inovacijas tik jūs rašote apie teigiamus reikalo dalykus nepaminėdamas neigiamų faktų, toliau argumentuotą diskusiją vedame čia. O jeigu jau nėra argumentų tada apskritai baigiame diskusiją.

Pay tha cost to be da BOSS!!

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

... tai negi visiems tinka padidėjusios kuro kainos, tiek turite pinigų, kad nei kiek nerūpi nei bioetanolio kuras(E85), nei variklių optimizavimas, kad naudotų mažiau, niekas? Teisus Kubilius, per maži dar akcizai ir mokesčiai. Visiems yra lengva gyventi....

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

Dieve vel propaganda, kad persidaryti normaliai automobili ant E85 neuzhtenka vien jusu siulomo adapterio... Kuro sistemoje turi buti pakeista, kuro linijos, sujungimai, tarpines, purkstukai viskas turi buti pritaikyta E85, jeigu ant paprasto automobilio kuris nepritaikytas E85 kurui, pradesite pilti E85 kura, per puse metu gausit pasikeisti visas gumites, aliumines detales(benvuose etanolis pragrauzia auksto slegio pompos vidurius), zodziu visa jusu kuro sistema bus sugriauzta etanolio, va taip va. Imti ir statyti E85 adapterius is finansines ir logiskos puses yra visiska nesamone, nebent esate rimtas entuziastas ir norite uzsiimti tokiu projektu ir tureti "unikalu" automobili, arba logiskai jums apsimoka tai, nes sukate dideliu kilometrazus ir nahaliavu na leva gaunat E85. Beto E85 netaikomas akcizas tik klausimas kiek ilgai si lengvata bus?! Baikite skiesti nesamones nes tai ka pateikiate savo puslapyje tai tik grazioji puse...

Pay tha cost to be da BOSS!!

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

O jūs neteisus, kiek laiko etanolis jau Lietuvos degalinėse? ir kur rast faktų, kad jau keičiamos gumelės, ir t.t. Pasidomėkit, gariūnų prekiautojai jau nuo pat pradžių važinėja įvairiausiais santykiais etanolio ir benzino(tam, kad nesidėti adapterių), ir ar ką nors keitė. Internetas visagalis, ar yra faktų, kad jau keičiau tą ar aną dėl etanolio. Yra tik nuomonės, kad gali reikėti. Bet yra šalių, kaip anot BRAZILIJA, 30 metų automobiliai, nepritaikyti tam važiuoja etanoliu. Ir nestato jie visiškai jokių adapterių, tiesiog turi antrą mažą bakelį, užvedimui, kur yra benzinas. Tiesa ten yra kitokios klimatinės salygos, na bet ir auto kitokio lygio.
Pasižvalgykit internete NUOMONĖS LIEKA NUOMONĖMIS, raskit FAKTŲ, ir JUMS bus visi dėkingi.

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

Neidomus man gariunu prekiautojai ir to kontingento zhmones, jus jiems tokias miglas ir puskite... Apie etanoli jo poveiki kuro sistemoms zinau is sporto o ten jis naudojamas zhymiai seniau nei automobiliu pramoneje... Taip yra faktu ir ne vienas ypatingai bmw ejna xujum... Tikiuosi jus bakrutuosite greiciau nei pasitaikys klientu su suestomis sistemomis, nes vien sutvarkyti bmw 335 kuro sistema atsiejo statuose 15k $...

Antras dalykas jusu bendravimo stilius teigiate tai ko pats nezinote ir kvailinate zhmones. Slyskstu...

Pateikete kad nera irodymu pasiieskokite moksliniu straipsniu...

Del brazilijos jie nuo 76 metu naudoja etanoli ir masinos yra etanoliui pritaikytos tad neskleiskite vel neteisingos informacijos beto pirmieji modeliai nebuvo pritaikyti E100 netgi dabar pardavineja E25 ir tt...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

automobiliamsLT wrote:
Kalbam apie OSD. Oro Srauto Derintoją, bet kaip ir minėjau jei jis dar nestovi iš gamyklos. Seniausią auto, kuriame jau buvo gamyklinis - tai buvo būtent Škoda 2.2 varikliuku, dizeliukas(modelio nebepamenu), ir nepatikėsite, bet 1990metų.... bet ne į vieną ir montavom, nes nebuvo, ir žmogiukai likdavo labai patenkinti....

vien sitas jusu postas ko vertas, aiskiai matosi jog nera kompetencijos nes skoda apskritai neturejo 2.2 motoro...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11

automobiliamsLT wrote:
... tai negi visiems tinka padidėjusios kuro kainos, tiek turite pinigų, kad nei kiek nerūpi nei bioetanolio kuras(E85), nei variklių optimizavimas, kad naudotų mažiau, niekas? Teisus Kubilius, per maži dar akcizai ir mokesčiai. Visiems yra lengva gyventi....

Kai valdžios vyrai algos gauna ~10000 lt ir dar transportas nekainuoja tai jiem dzin tie akcizai, juk mes varguoliai jį sumokėsim koks bebūtų...

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

Tucis wrote:
Neidomus man gariunu prekiautojai ir to kontingento zhmones, jus jiems tokias miglas ir puskite... Apie etanoli jo poveiki kuro sistemoms zinau is sporto o ten jis naudojamas zhymiai seniau nei automobiliu pramoneje... Taip yra faktu ir ne vienas ypatingai bmw ejna xujum... Tikiuosi jus bakrutuosite greiciau nei pasitaikys klientu su suestomis sistemomis, nes vien sutvarkyti bmw 335 kuro sistema atsiejo statuose 15k $...

Antras dalykas jusu bendravimo stilius teigiate tai ko pats nezinote ir kvailinate zhmones. Slyskstu...

Pateikete kad nera irodymu pasiieskokite moksliniu straipsniu...

Del brazilijos jie nuo 76 metu naudoja etanoli ir masinos yra etanoliui pritaikytos tad neskleiskite vel neteisingos informacijos beto pirmieji modeliai nebuvo pritaikyti E100 netgi dabar pardavineja E25 ir tt...

Ko nežinau tikrai neteigiu, ir Jūsų nuomone antra talpa yra skirta distiliuotam vandeniui ar pan, ir automobiliai yra pritaikyti(VISI)ETANOLIUI.Leiskite suabejoti Jūsų žiniomis. Ligi šiol tik labai nedaug automoblių gamintojų išleidžia auto kurie turi lanksčia degalų sitemą***(Sarašą pridėsiu) . O matot Brazilija iš kažkur ima pritaikytus automobilius. Keista.
Kas kita dėl škodos su dizeliniu varikliu, gal būt tai buvo ne 2,2 variklis, ne tame juk esmė, juolab mes ten savo produkto nemontavome, ten stovėjo gamyklinis
Kas link mokslininkų, tai jie automobilių nekonstruoja, ir labai dažnai teorija prasilenkia su praktika. Tačiau kalba buvo irgi ne apie tai. Mano pasiūlymas buvo rasti pasisakymus žmonių kurie keitė problematiškas dalis dėl to kad naudojo E85, ne E99, kuri beje labai sėkmingai naudoja pvz kad ir ukrainiečiai.
O pykti nereikia, ne mes padarėm įstatymus dėl biokuro panaudojimo, ne mes privertėm LukOilą ar StatOilą ar kitus tinklus prekiauti E85 E15. ir ne mes davėme pinigų Pasvalio "Kuranai" atidaryti moderniausiai gamyklai Europoje. Davė ir darė kiti, o jie tikrai neklausė nei mokslininkų, nei ekspertų, tiesiog davė, o ką darys prekybos degalais tinklai, juk visi automobiliai užsilenks nuo jų degalų t.y. nuo E85 ir t.t. Nuo ieškinių pastarieji uždus. Tokią Lietuvos ateitį norėtųsi matyti?

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

automobiliamsLT
automobiliamsLT portretas
Offline
Last seen: prieš 12 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-10-15 08:05

tikrai taip Vietoj sąrašo nuoroda, bet vėlgi pasimetęs esu, ten gi užjūrio gamintojai, o jie tikrai nežino ką galvoja , bet tyli mokslininkai. Arba jų mokslas yra kitokio lygio?
Taigi:http://growthenergy.org/brochures/flexfuelvehicleguide/

Optimizuok automobilio variklį ir važiuok NORS 10% pigiau... smulkiau: http://www.automobiliams.lt/

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

ok baikime sudais metytis shnekime faktais galbut gausis visai idomu diskusija ir nereikes beletristikos apie kubilius ir apie tai kad uztenka tik modulio...

Kas liecia Brazilija. Ju vyriausybine programa masyti etanoli su benzinu prasidejo 1976 metais. Verta pamineti kad vietoje maisoma buvo nuo E10 iki E22 kurie kaip raso literatura reikalavo tik nedideliu pakeitimu vidaus degimo variklyje. 1993 buvo isleistas istatymas kad etanolio kiekis banzine privalo buti lygiai E22. Nuo 2007 liepos 1 d. privalomas etanolio kiekis benzine buvo E25. Kazkaip niekur nekalba apie E85, E100...

Brazilijos automobilių gamybos pramonė (JIE AUTOMOBILIU IS NIEKUR NEIMA GAMINA PATYS) sukurė Flex Fuel transporto priemones, kuriose buvo galima naudoti benzina kurio sudetyje yra E20-E25 etanolio ir vandeninio etanolis (E100). 2003 m. automobiliai pasirodė rinkoje ir Flex Fuel transporto priemonės tapo komercinė sėkmė, bei pasiekė rekordinį 92,3% visų naujų lengvųjų automobilių ir lengvųjų transporto priemonių pardavimai už 2009 metus. 2010 m. kovo duomenimis Flex Fuel automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių skaičius pasiekė 10 milijonų. 2009 m. gruodžio mėn jie sudarė 39% Brazilijos visų registruotų lengvųjų automobilų parko.

Jūsų ištraukta nuoroda yra automobilių kurie yra pritaikyti važiuoti E25 kurui ir skirti JAV rinkai che jau senu seniausiai naudojamas etanolis, šaunu, kad ją radote, bet jeigu pasiskaitytumėte ten yra aiškiai parašyta, kad automobiliai kurie yra varomi E85 kuru turi specialų žymėjimą, įdomu kodėl juk jie pritaikyti jau e25 kurui, tai jei E85 pilsi irgi nieko blogo nebus?! Vis dėl to bus...

Labai tingiu versti bet sitame oficialiame NMMA straipsnyje labai gerai paaishkinta, ir atsakyta del ko uzhjurio mokslininkai neleidzia naudoti etanolio ir laikyti jo jame nepritaikytose talpose atsakymas labai paprastas prakiurus bakui degalai išsilies į aplinką...

The Negative Affects of Ethanol on Recreational Boat Fuel Systems

The National Marine Manufacturers Association (NMMA) opposes the use of marine fuels that contain greater than 10% ethanol content by volume. This position is based on safety and durability concerns and supported by many well documented studies.

According to state boating registrations, there are over 12 million recreational boats in the United States. Boat builders utilize five types of materials to fabricate fuel tanks. These are aluminum, steel, cross-link polyethylene, high density polyethylene and fiberglass. For a rough estimate of today’s numbers, there are approximately four million boats that have aluminum fuel tanks; approximately seven million have steel or polyethylene tanks, and less than one million have fiberglass tanks. The data clearly indicates that the increased use of ethanol in gasoline has raised safety and durability issues for aluminum and fiberglass fuel tanks.

Aluminum Fuel Tanks

In the case of aluminum tanks, aluminum is a highly conductive metal that relies on an oxide layer for its corrosion protection properties. Low levels of ethanol, such as E10 (10%), are usually not a problem in aluminum tanks because the oxide layer provides a good measure of protection. The problem occurs when the ethanol content is increased.

There are two mechanisms that occur with ethanol. Both mechanisms are a result of the hydroscopic property of ethanol, meaning it absorbs water. The more ethanol in the fuel, the more water there will be in the fuel tank. Water not only causes the tank to corrode, it also causes the corrosion particles to clog fuel filters, fuel systems, and damage engine components. The corrosion rate can be accelerated under a number of conditions if other contaminating metals are present such as copper which may be picked up from brass fittings or as a low level contaminant in the aluminum alloy. Chloride, which is a chemical found in salt water, will also accelerate corrosion. In the long term, corrosion can perforate the aluminum to produce leaks that would cause fuel to spill into the bilge and end up in the environment. In the worse case it could cause a fire and/or explosion hazard. Boat fuel tanks are often located under the deck next to the engine where the operator might not be aware of a leak until it was too late. .

The second mechanism that can occurs with the increased use of ethanol based fuel in aluminum tanks is galvanic corrosion. Gasoline fuel is not conductive, but the presence of ethanol or ethanol and water will conduct electricity. The galvanic process that occurs to aluminum trim tabs, stern drives, shaft couplings, etc. will occur within the aluminum fuel tank. Boat builders are able to protect exterior aluminum boat equipment with sacrificial anodes known as zincs. Sacrificial anodes are not a feasible option for the interior of a fuel tank.
Conclusion

As stated in the opening paragraph, the NMMA has serious safety and durability concerns with the incremental increase in ethanol content in gasoline motor fuel. The majority of marine engines in use today are open loop systems that are designed, engineered and calibrated at the factory to operate with fuel containing either 10% MTBE or ethanol. Changing the fuel that these engines were designed, engineered and calibrated for will negatively effect drivability, exhaust and evaporative emissions, and potentially damage the components.

While these issues are significant, the boaters have a far more serious issue. The available data indicates that aluminum and fiberglass fuel tanks and butyl rubber fuel hoses that are currently being used will fail if the ethanol content is increased to 20%. That is not an emissions issue; it is not a drivability or durability issue. It is an issue that needs to be taken far more seriously. It is a threat to the health and safety of the boaters in your state

Čia ne apie autopramone bet pagrindine esme kokią įtaka turi aliuminiui, gumoms ir kuro sistemoms čia gan aiškiai aprašyta. Dėl to gamintojai tiek ES tiek JAV tiek Brazilijoje automobilius pritaiko šiam kurui, bet jokiu būdu nerekomenduoja naudoti automobiliuose kurie nėra pritaikyti... Ir ne dėl to, kad jie neturi jūsų modulio, o dėl to kad etanolis kenkia visai kuro sistemai bei variklio komponentams...

Na ir pabaigai apie ka jus snekate apie kokius ieskinius degalinems??? Jei vazineji su benzu ir susipilsi dyzeli tai tada paduosi degaline i teisma nes tu isipylei tavo masinai nepritaikytus degalus i savo kuro baka?? Apie ka mes shnekame?

ir pabaigų pabaigai atsiimkite savo žodžius kuriuos parašėte kitose temose nes aš šneku faktais o jūs kalbate ir traukiate straipsnius ir juose matote tik tai kas jums kaip pardavėjui yra naudinga, o į esminius dalykus ir neigiamą poveikį neužsimenate ir teikiate nei mokslu, nei literatūros aprašytą informaciją, kuri yra gandų lygio.

http://www.acea.be/images/uploads/files/20101123_E10_compatibility.pdf

cia yra pateiktas sąrašas, kurie automobiliai skirti ES gali naudoti E10, bet ne didesnį kiekį ir ne dėl to kad jie neturi moduliuko...

Pay tha cost to be da BOSS!!

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-11-04 19:11

Švedijoj ir dar keliose EU valstybėse galima įsigyt Octavia (ir Combi) su 75 kw 1,6 MPI Multifuel motoru. Pagal deklaruojamas sąnaudas 100 km:
mieste - 10 x 3.35 = 33.5 lt
trasoj -5,8 x 3.35 = 19.43 lt
vidutinės - 7,4 x 3.35 = 24.79 lt

Atitinkamai dyzelinis 1.6 TDI 77kw auto Pagal deklaruojamas sąnaudas 100 km:
mieste - 5.7 x 4.10 = 23.37 lt
trasoj - 3.9 x 4.10 = 15.99 lt
vidutinės - 4.5 x 4.10 = 18.45 lt

Šiandienos kuro kainos Statoil klaipėdoje:
95 Euro - 4.47 lt;
95 Euro Ultima - 4.51 lt;
98 Euro Ultima - 4.57 lt;
Dyzelinas - 4.10 lt;
LPG (dujos) - 2.43 lt;
E85 - 3.35 lt.

Kas sakė kad nėra pagrindo brangt E85 kurui..!?

Nematau ekonomijos važinėt su E85 ir tam pritaikyta auto.

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

Puslapiai