IESKAU BENDRAMINCIU CHIPUOT AUTO

54 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32
IESKAU BENDRAMINCIU CHIPUOT AUTO

Yra tokia mintis gal atsiras norinciu cipuoti auto tai butu galima mestis ir varyt i kauna pas vitolda (vimota) manau surinkus zmoniu grupele butu galima ismust nuolaidas neblogas seip jis daro gerai zinau kas pasicipaves pas ji patenkinti buvo pastatyta ant dyno stendo pries ir po cipavimo nuimtos degramos nu tvarkingai zmogus dirba. Kas susidomes rasykit man i pm ziuresim kiek cia tokiu bus laukiu.

Cia adresiukas pasiskaitykit placiau http://www.vimota.lt/

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Gal ne į PM, o tiesiog čia pasirašo, ką tikrai domintų tokia paslauga. Dėl įdomumo pasiteiravau Vitoldo dėl kainos surinkus 10 automobilių, tai orientacinė kaina automobiliams su 1,9 TDI varikliu iki 2004.12.31 gamybos su galingumo matavimu 550 Lt. Sakyčiau labai nebloga kaina, tik būtų gan sunku tokią žmonių grupę suburti. Prieš važiuojant reikėtų pasitikrinti, kad turbinos slėgis važiuojant turi būti toks koks reikia, kad neperputinėtų ir kad oro srauto matuoklė rodytu bent virs 700. Aišku turėtų būti neužsikišę ir visi fitrai. Vieno automobilio programavimas užtrunka apie 1,5 val.

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

nu tai va trys gal jau yra kokie reikia dar :) kalbinkit draugus pazystamus nesvarbu kad ne su skodom :)

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Už tokią kainą būtų neblogai, bet dar reikia mašiniuką susitvarkyt tad gaunasi ir ne visai mažai. Teks palaukt geresnių laikų ;)

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

tainesakom kad ryt ar poryt gal menesio begyje ar dvieju :)

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Mėnuo ar du nieko neišspręs :)

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

nu tai gal kaledom :)

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Pažiųrėsim, reikia jų sulaukt :bigsmile:

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Pirmiausia reikia iš oro vožtuvo ir kolektoriaus suodžius išsivalyt, tada babkių gaut, o tada bus galima galvot apie čipavimą :)

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-11-12 16:50

manau, bus verta kooperuotis su kitais klubais: seat ir vw

candy white rs

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

jo rimtas galetu valdzia susisiekt ir su jeis :) tai manau darsiai surinktumem 10 zmoniu :)

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

Nu juk galetu padaryt ir koki meeta tarp klubu :)

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 1 mėnesis
Joined: 2009-11-04 19:11

tonis wrote:
Pirmiausia reikia iš oro vožtuvo ir kolektoriaus suodžius išsivalyt, tada babkių gaut, o tada bus galima galvot apie čipavimą :)

Dar nepamirškim kad važiuoklę (amortikai, spyruoklės, stabilizatoriai ir pan.) taip pat reik susižiūrėt, kas iš tos galios jei mašina ant kelio nesilaikys...
Jei ką ant kalėdų ir aš tokią dovaną pasidovanočiau ;)

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Giedrius wrote:
tonis wrote:
Pirmiausia reikia iš oro vožtuvo ir kolektoriaus suodžius išsivalyt, tada babkių gaut, o tada bus galima galvot apie čipavimą :)

Dar nepamirškim kad važiuoklę (amortikai, spyruoklės, stabilizatoriai ir pan.) taip pat reik susižiūrėt, kas iš tos galios jei mašina ant kelio nesilaikys...
Jei ką ant kalėdų ir aš tokią dovaną pasidovanočiau ;)

Apie ka tu kalbi.
Jei pas tave dabar tvarkinga vaziuokle, tai ir po programos keitimo viskas bus tvarkoje.Manau negalvojat, kad is 66kw padarius apie 80kw jus gausit super raketas(tas pats galioja ir 81kw), del kuriu kardinaliai reikia keisti pakabas, vaziokles ir t.t. Cia as turiu mintyje standartini programos keitima. O jei ir dabar kas vazineja su apleista masina, tai kam dar kelti galia ir kisti papildomus pinigus.
Taigi "cipuokites" ir nesukit sau ir kitiems smegenu :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

valdesas wrote:
Giedrius wrote:
tonis wrote:
Pirmiausia reikia iš oro vožtuvo ir kolektoriaus suodžius išsivalyt, tada babkių gaut, o tada bus galima galvot apie čipavimą :)

Dar nepamirškim kad važiuoklę (amortikai, spyruoklės, stabilizatoriai ir pan.) taip pat reik susižiūrėt, kas iš tos galios jei mašina ant kelio nesilaikys...
Jei ką ant kalėdų ir aš tokią dovaną pasidovanočiau ;)

Apie ka tu kalbi.
Jei pas tave dabar tvarkinga vaziuokle, tai ir po programos keitimo viskas bus tvarkoje.Manau negalvojat, kad is 66kw padarius apie 80kw jus gausit super raketas(tas pats galioja ir 81kw), del kuriu kardinaliai reikia keisti pakabas, vaziokles ir t.t. Cia as turiu mintyje standartini programos keitima. O jei ir dabar kas vazineja su apleista masina, tai kam dar kelti galia ir kisti papildomus pinigus.
Taigi "cipuokites" ir nesukit sau ir kitiems smegenu :)

Teisingai valdesas sako. O ateityje jei tokia grupe dar egzistuotu, tai atsiradus licnam pinigui - prisideciau :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

Tai pries varant cipuot reikia pasijunkt vag ir paziuret keleta dalyku degima,turbinos slegi ir ar gerai veikia visi vakuminiai solenoidai, pasikeist oro filtra kuro filtra ir dar reikia nepatinget o pasiziuret isiurbimo kolektoriu uz AGR ar neuztukes nes ten dazniausiai buna apsinese tada reikia imti isiurbimo kolektoriu zemyn ir isvalyti tai padarius gali drasiai varyt :) Nu o cipavimo metu jis tik keicia programiskai ipurskimo laika degimo kampa ir turbinos slegi. Seip galutinis rezultatas buna dazniausiai skirtingas nors ir motoraivienodi priklauso nuo variklio stovio.

Stasiunia
Stasiunia portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 4 mėnesiai
Joined: 2010-04-28 14:21

As buciau uz tik dar neissiaiskinau kai kuriu klausimuku:
1. Galios priaugimas tai savaime suprantama +
2. Kuro snaudos ????
3. Turbinos, variklio, greiciu dezes ir kitu agregatu papildomas apkrovimas ir ju padidintas nusidevejimas ???

Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

1. dasides +20-30 proc nuo esamos galios
2. vazinejant normaliu rezimu kuro saunaudos pamazeja kas kur ant 0,5l
3. o cia jau priklausys kaip myli ir kaip priziuresi savo auto jei tapke visada bus dugne tai tau ir necipavus niekas nelaikys o jei vazinesi su galva ant peciu tai viskas bus ok.

p.s pamirsau paminet reikia pasiziuret ir katalizatoriaus stovi seip geriausia ji butu ispjauti ir ideti rezonatoriu. jei reiks kam nors pagalbos del to sakykit zinau kas turi rezonatoriu ir kas gali ispjaut ir ivirint tvarkingai.(vilniuje)

Arturas
Arturas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-09-21 09:05

O kam reikalingas rezonatorius, kai katalizatorių išpjauni

Skoda Octavia 1.9 TDI

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

jei desi vamzdi vietoje katalizatoriaus gali pradeti svilpti

serano
serano portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 mėnesiai
Joined: 2010-01-12 21:23

Tomas wrote:
jei desi vamzdi vietoje katalizatoriaus gali pradeti svilpti

Man ankstesneje masinoje katalizatoriu ispjove ir visiskai nieko nedejo, jokiu pasaliniu garsu neatsirado

Arturas
Arturas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-09-21 09:05

Aišku nukrypom nuo temos, bet kaip po to su tech apžiūra be katalizatoriaus

Skoda Octavia 1.9 TDI

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Arturas wrote:
Aišku nukrypom nuo temos, bet kaip po to su tech apžiūra be katalizatoriaus

Praejau be problemu.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

nu nezinau man problemu nebuvo su ispjautu katoliku iki normos darnemazai truko.

Arturas
Arturas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-09-21 09:05

Nuraminot, nes pas manę jis išpjautas.

Skoda Octavia 1.9 TDI

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

Atnaujinamas klausimas gal kas noretu cipuoti kalbejau su vimota manau relu butu susitart po 500lt su dyno matavimu. parasykit i pm kas galvoja

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

tai niekas nenori pries kaledas savo masiniukui padaryt dovana :)

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-12-02 22:56

niet

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Giedrius
Giedrius portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 1 mėnesis
Joined: 2009-11-04 19:11

Tomas wrote:
tai niekas nenori pries kaledas savo masiniukui padaryt dovana :)

:) Jau žiemužė atėjo, laikas ir dovanas pirkt...

Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???

Tomas
Tomas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2010-09-12 13:32

nu reikia dar norinciu rast butu pigiau :)

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

Tomas wrote:
teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)

iki kiek kw galima pakelt 66kw varikli ? siandien su vienu motoristu snekejau kaskodel atkalbineja nuo tokiu dalyku , idomu kodel ?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 16 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

tarakasa wrote:
Tomas wrote:
teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)

iki kiek kw galima pakelt 66kw varikli ? siandien su vienu motoristu snekejau kaskodel atkalbineja nuo tokiu dalyku , idomu kodel ?

apie 20kW pakelia

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

tarakasa wrote:
Tomas wrote:
teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)

iki kiek kw galima pakelt 66kw varikli ? siandien su vienu motoristu snekejau kaskodel atkalbineja nuo tokiu dalyku , idomu kodel ?

http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.

pasirink gamintoja ir susirask modeli. Manau dizelistams labiau aktualu turetu but ne AG o Nm. Ju tau prideda ~60

P.S. visur reikia galva turet. Jei su galva vazinesi, tik geriau bus.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

koks normalus turbinos slegis turetu buti (1,9 tdi 66kw ne chipuoto ) ?

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Quote:
http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.

Seniai netiesa. http://www.vimota.lt/demesio.html

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 16 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

tarakasa wrote:
koks normalus turbinos slegis turetu buti (1,9 tdi 66kw ne chipuoto ) ?

kiek pamenu gamykline norma iki 1.2 bar

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

Forex wrote:
Quote:
http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.

Seniai netiesa. http://www.vimota.lt/demesio.html

svarbu gad geras specialistas prie kompo , yra zmoniu kurie ir garaze gerai padaro , tit reikia zinot pas ka varyt

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

tiukus wrote:
tarakasa wrote:
koks normalus turbinos slegis turetu buti (1,9 tdi 66kw ne chipuoto ) ?

kiek pamenu gamykline norma iki 1.2 bar

aciu , bandysiu pasitikrint , tada galvosim toliau :-) siaip per vag-com berotc rodo ? tiklsiai nepamenu

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 16 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

pasiimi slangute prie jr pajungi turbo gauge ir pavazineji, ziuri kaip pucia turba

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

tiukus wrote:
pasiimi slangute prie jr pajungi turbo gauge ir pavazineji, ziuri kaip pucia turba

sitas varijantas ko gero patc tiksliauses :-) ir paprasciauses

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

kol kas aciu uz idejas

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Forex wrote:
Quote:
http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.

Seniai netiesa. http://www.vimota.lt/demesio.html

Vo blyn, atsiprasau uz dezinformacija :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-12-02 22:56

Robkek wrote:
tarakasa wrote:
Tomas wrote:
teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)

iki kiek kw galima pakelt 66kw varikli ? siandien su vienu motoristu snekejau kaskodel atkalbineja nuo tokiu dalyku , idomu kodel ?

http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.

pasirink gamintoja ir susirask modeli. Manau dizelistams labiau aktualu turetu but ne AG o Nm. Ju tau prideda ~60

P.S. visur reikia galva turet. Jei su galva vazinesi, tik geriau bus.


cia is ju puslapio

Išsiskyrus interesams dėl darbo kokybės, nutraukėme atstovavimą "Vimotai"

Kaip ir iki šiol, savo klientams siūlome tik aukščiausios kokybės chip tiuningo paslaugas, paremtas paskutinėmis žiniomis variklio valdymo srityje.
Dirbame su geriausiais Vakarų Europos programavimo specialistais, ir, tenka pripažinti, paskutiniu metu pernelyg dažnai teko nusivilti partnerių Lietuvoje darbo kokybe.

Kokybišką darbą suprantame nevienodai, todėl, nuomonėms išsiskyrus, nutraukėme atstovavimą "Vimotai".

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Forex
Forex portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-02 07:41

Kaip is tikro buvo mes nesuzinosim, visi sausi nori islipti.

Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-12-02 22:56

mhm, vieni raso kad jie voge, o sitie raso jog nepatiko kaip jie dirba :D zodziu klaunai visi tik ne jie

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

tarakasa
tarakasa portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2010-11-29 14:43

man atrodo kad dauguma eprom dampus nusvilpia , siandien skaitinejau , zinant elektronika nera tai labai sudetinga , paciu prasiuvimo dampu yra pas rusus , islytavus mikrosxema perprogramuot nera sudedinga , kaska girdejau su k-line adapteriu irgi tipo leidzia (nesu tuo tikras ) , su vag com tikrai neimanoma

galingas.lt
galingas.lt portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-19 09:31

Sveiki, Skodistai.
Jei ne svetaines lankytoju statistikos sistema, apie sita post'a nebuciau ir suzinojes.
Del bendro darbo su kaunieciais - viskas teisingai, tik ta atstovavima reikejo baigti anksciau. Yra kaip yra. Kuo tiketi, o kuo - ne, paliekam spresti jums, o is musu puses viskas sudeliota kuo trumpiau ir aiskiau. Faktas tas, jog dirbti su vakarieciais - daug paprasciau kokybes poziuriu, nors darbo savikainos ir didesnes. Asmeniskai as tame dideles problemos nematau.
Kas liecia musu vietinius "programuotojus" - nepriimti kritikos, is paskutiniuju nezinomas programu vietas bandyti issiaiskinti patiems, tuo pat metu tiesiogine prasme lauzant klientu automobilius.. man taip netiko, o su laiku tapo absoliuciai neimanoma dirbti.
Is Kauno puses - begale dezinformacijos, prasymu uz nuolaidas klausineti kuo daugiau nesamoningiu dalyku forumuose/Facebook'e, net laiskai atstovams uzsienyje apie "nekokybiska darba" su pasiulymais perbegti pas juos.. Spresti jums, kas teisus, ir kas ne. Gilesnems betikslems diskusijoms as laiko tikrai neturiu :)

p.s. - del irangos: programavimui, ypac naujesniu metu a/m varikliu kompu (procesorius, nebe eeprom'ai ar flash'ai), naudojama didelius pinigus kainuojanti iranga, o ne kabeliukai is Kinijos, kuriuos turi nusipirkes vienas-kitas garazas. Programuojant patikima iranga, praktiskai iki nulio zumazeja rizika "uzmusti" kompa iskart po irasymo arba kuri laika padirbus varikliui (kontrolines sumos, RSA, kt. klaidos). Nezinau ar atsakiau i rupima klausima, taciau esme supratau sitaip.

Galingas.lt chip tuning:

- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-12-02 22:56

Man tai keisciausia yra jog gamintojas isleidzia milijonus kurdamas varikli nustato jam tam tikras ribas.
O jus sulauzot tas ribas pakoreguojat kompo ir variklio darba taip gaudami daugiau galios.
Manot jei taip paprasta butu isspausti daugiau gamintojas to nedarytu?
Tam kartui gerai, bet jei ziurint in the long run tai varikliui nuo to lengviau nepasidaro

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Aleksej
Aleksej portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-11-12 16:50

ne, nedarytu ir nedaro. cia ju verslas. parduoti kuo brangiau, isleisti gamybai kuo maziau. paklausa masinom yra tokia, kad gamina uz $10k, parduoda uz $30. paziurekim i kainas, pvz, naujo audi, kur kilimeliai su logo kainuoja 4k litu. kiek kainuoja pagaminti kilimeli? o kiek kainuoja pagaminti 1.6 varikli ir 2.0 turbo varikli? kastu skirtumas bus ~10%, o masinos kainos skirtumas gali pasiekti jau 100%.

be paklausos priezasties, kompanijos dar turi moketi moskescius ir baudas uz oro uzterstuma, kuri atnesa ju parduoti automobiliai.

gamintojams nera prasmes isleisti masina ant resursu ribos - paklausa per didele, kad kovoti del kiekvieno arklio. ekologijos klausimas per brangus, mokesciai ant arkliu egzistuoja labai daug kur, ir prie visu saliu neprisitaikysi

atsiprasau, kad ne i topiko tema ( 8

candy white rs

puidokas
puidokas portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-12-02 22:56

Aleksej wrote:
ne, nedarytu ir nedaro. cia ju verslas. parduoti kuo brangiau, isleisti gamybai kuo maziau. paklausa masinom yra tokia, kad gamina uz $10k, parduoda uz $30. paziurekim i kainas, pvz, naujo audi, kur kilimeliai su logo kainuoja 4k litu. kiek kainuoja pagaminti kilimeli? o kiek kainuoja pagaminti 1.6 varikli ir 2.0 turbo varikli? kastu skirtumas bus ~10%, o masinos kainos skirtumas gali pasiekti jau 100%.

be paklausos priezasties, kompanijos dar turi moketi moskescius ir baudas uz oro uzterstuma, kuri atnesa ju parduoti automobiliai.

gamintojams nera prasmes isleisti masina ant resursu ribos - paklausa per didele, kad kovoti del kiekvieno arklio. ekologijos klausimas per brangus, mokesciai ant arkliu egzistuoja labai daug kur, ir prie visu saliu neprisitaikysi

atsiprasau, kad ne i topiko tema ( 8

Tiesos yra ;) bet as pasiliksiu ties savo nuomone, del ilgalaikio pakenkimo bendram variklio darbui :)
Galios nori tobulini varikli, keiti detales patvaresnem geresnem ir visa kita tu pats puikiai zinai nes tavo Aleksejau rsas jau mates patobulinimu :) O idetos lesos vargiai ar atsipirktu viska susumuojant ir pasveriant tiesiog su didesnio litrazo varikliu.
Tikiuosi supratot ka turejau omeny nes as siandien biski isbrides :D

'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI

Puslapiai