Yra tokia mintis gal atsiras norinciu cipuoti auto tai butu galima mestis ir varyt i kauna pas vitolda (vimota) manau surinkus zmoniu grupele butu galima ismust nuolaidas neblogas seip jis daro gerai zinau kas pasicipaves pas ji patenkinti buvo pastatyta ant dyno stendo pries ir po cipavimo nuimtos degramos nu tvarkingai zmogus dirba. Kas susidomes rasykit man i pm ziuresim kiek cia tokiu bus laukiu.
Cia adresiukas pasiskaitykit placiau http://www.vimota.lt/
Gal ne į PM, o tiesiog čia pasirašo, ką tikrai domintų tokia paslauga. Dėl įdomumo pasiteiravau Vitoldo dėl kainos surinkus 10 automobilių, tai orientacinė kaina automobiliams su 1,9 TDI varikliu iki 2004.12.31 gamybos su galingumo matavimu 550 Lt. Sakyčiau labai nebloga kaina, tik būtų gan sunku tokią žmonių grupę suburti. Prieš važiuojant reikėtų pasitikrinti, kad turbinos slėgis važiuojant turi būti toks koks reikia, kad neperputinėtų ir kad oro srauto matuoklė rodytu bent virs 700. Aišku turėtų būti neužsikišę ir visi fitrai. Vieno automobilio programavimas užtrunka apie 1,5 val.
nu tai va trys gal jau yra kokie reikia dar :) kalbinkit draugus pazystamus nesvarbu kad ne su skodom :)
Už tokią kainą būtų neblogai, bet dar reikia mašiniuką susitvarkyt tad gaunasi ir ne visai mažai. Teks palaukt geresnių laikų ;)
tainesakom kad ryt ar poryt gal menesio begyje ar dvieju :)
Mėnuo ar du nieko neišspręs :)
nu tai gal kaledom :)
Pažiųrėsim, reikia jų sulaukt :bigsmile:
teko vazuot su 66 cipuotu skirtumas tikrai geras :)
Pirmiausia reikia iš oro vožtuvo ir kolektoriaus suodžius išsivalyt, tada babkių gaut, o tada bus galima galvot apie čipavimą :)
manau, bus verta kooperuotis su kitais klubais: seat ir vw
candy white rs
jo rimtas galetu valdzia susisiekt ir su jeis :) tai manau darsiai surinktumem 10 zmoniu :)
Nu juk galetu padaryt ir koki meeta tarp klubu :)
Dar nepamirškim kad važiuoklę (amortikai, spyruoklės, stabilizatoriai ir pan.) taip pat reik susižiūrėt, kas iš tos galios jei mašina ant kelio nesilaikys...
Jei ką ant kalėdų ir aš tokią dovaną pasidovanočiau ;)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Apie ka tu kalbi.
Jei pas tave dabar tvarkinga vaziuokle, tai ir po programos keitimo viskas bus tvarkoje.Manau negalvojat, kad is 66kw padarius apie 80kw jus gausit super raketas(tas pats galioja ir 81kw), del kuriu kardinaliai reikia keisti pakabas, vaziokles ir t.t. Cia as turiu mintyje standartini programos keitima. O jei ir dabar kas vazineja su apleista masina, tai kam dar kelti galia ir kisti papildomus pinigus.
Taigi "cipuokites" ir nesukit sau ir kitiems smegenu :)
Teisingai valdesas sako. O ateityje jei tokia grupe dar egzistuotu, tai atsiradus licnam pinigui - prisideciau :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tai pries varant cipuot reikia pasijunkt vag ir paziuret keleta dalyku degima,turbinos slegi ir ar gerai veikia visi vakuminiai solenoidai, pasikeist oro filtra kuro filtra ir dar reikia nepatinget o pasiziuret isiurbimo kolektoriu uz AGR ar neuztukes nes ten dazniausiai buna apsinese tada reikia imti isiurbimo kolektoriu zemyn ir isvalyti tai padarius gali drasiai varyt :) Nu o cipavimo metu jis tik keicia programiskai ipurskimo laika degimo kampa ir turbinos slegi. Seip galutinis rezultatas buna dazniausiai skirtingas nors ir motoraivienodi priklauso nuo variklio stovio.
As buciau uz tik dar neissiaiskinau kai kuriu klausimuku:
1. Galios priaugimas tai savaime suprantama +
2. Kuro snaudos ????
3. Turbinos, variklio, greiciu dezes ir kitu agregatu papildomas apkrovimas ir ju padidintas nusidevejimas ???
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
1. dasides +20-30 proc nuo esamos galios
2. vazinejant normaliu rezimu kuro saunaudos pamazeja kas kur ant 0,5l
3. o cia jau priklausys kaip myli ir kaip priziuresi savo auto jei tapke visada bus dugne tai tau ir necipavus niekas nelaikys o jei vazinesi su galva ant peciu tai viskas bus ok.
p.s pamirsau paminet reikia pasiziuret ir katalizatoriaus stovi seip geriausia ji butu ispjauti ir ideti rezonatoriu. jei reiks kam nors pagalbos del to sakykit zinau kas turi rezonatoriu ir kas gali ispjaut ir ivirint tvarkingai.(vilniuje)
O kam reikalingas rezonatorius, kai katalizatorių išpjauni
Skoda Octavia 1.9 TDI
jei desi vamzdi vietoje katalizatoriaus gali pradeti svilpti
Man ankstesneje masinoje katalizatoriu ispjove ir visiskai nieko nedejo, jokiu pasaliniu garsu neatsirado
Aišku nukrypom nuo temos, bet kaip po to su tech apžiūra be katalizatoriaus
Skoda Octavia 1.9 TDI
Praejau be problemu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
nu nezinau man problemu nebuvo su ispjautu katoliku iki normos darnemazai truko.
Nuraminot, nes pas manę jis išpjautas.
Skoda Octavia 1.9 TDI
Atnaujinamas klausimas gal kas noretu cipuoti kalbejau su vimota manau relu butu susitart po 500lt su dyno matavimu. parasykit i pm kas galvoja
tai niekas nenori pries kaledas savo masiniukui padaryt dovana :)
niet
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
:) Jau žiemužė atėjo, laikas ir dovanas pirkt...
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
nu reikia dar norinciu rast butu pigiau :)
iki kiek kw galima pakelt 66kw varikli ? siandien su vienu motoristu snekejau kaskodel atkalbineja nuo tokiu dalyku , idomu kodel ?
apie 20kW pakelia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
http://www.galingas.lt/ Vimota atstovai vilniuje.
pasirink gamintoja ir susirask modeli. Manau dizelistams labiau aktualu turetu but ne AG o Nm. Ju tau prideda ~60
P.S. visur reikia galva turet. Jei su galva vazinesi, tik geriau bus.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
koks normalus turbinos slegis turetu buti (1,9 tdi 66kw ne chipuoto ) ?
Seniai netiesa. http://www.vimota.lt/demesio.html
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
kiek pamenu gamykline norma iki 1.2 bar
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
svarbu gad geras specialistas prie kompo , yra zmoniu kurie ir garaze gerai padaro , tit reikia zinot pas ka varyt
aciu , bandysiu pasitikrint , tada galvosim toliau :-) siaip per vag-com berotc rodo ? tiklsiai nepamenu
pasiimi slangute prie jr pajungi turbo gauge ir pavazineji, ziuri kaip pucia turba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sitas varijantas ko gero patc tiksliauses :-) ir paprasciauses
kol kas aciu uz idejas
Vo blyn, atsiprasau uz dezinformacija :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
cia is ju puslapio
Išsiskyrus interesams dėl darbo kokybės, nutraukėme atstovavimą "Vimotai"
Kaip ir iki šiol, savo klientams siūlome tik aukščiausios kokybės chip tiuningo paslaugas, paremtas paskutinėmis žiniomis variklio valdymo srityje.
Dirbame su geriausiais Vakarų Europos programavimo specialistais, ir, tenka pripažinti, paskutiniu metu pernelyg dažnai teko nusivilti partnerių Lietuvoje darbo kokybe.
Kokybišką darbą suprantame nevienodai, todėl, nuomonėms išsiskyrus, nutraukėme atstovavimą "Vimotai".
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Kaip is tikro buvo mes nesuzinosim, visi sausi nori islipti.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
mhm, vieni raso kad jie voge, o sitie raso jog nepatiko kaip jie dirba :D zodziu klaunai visi tik ne jie
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
man atrodo kad dauguma eprom dampus nusvilpia , siandien skaitinejau , zinant elektronika nera tai labai sudetinga , paciu prasiuvimo dampu yra pas rusus , islytavus mikrosxema perprogramuot nera sudedinga , kaska girdejau su k-line adapteriu irgi tipo leidzia (nesu tuo tikras ) , su vag com tikrai neimanoma
Sveiki, Skodistai.
Jei ne svetaines lankytoju statistikos sistema, apie sita post'a nebuciau ir suzinojes.
Del bendro darbo su kaunieciais - viskas teisingai, tik ta atstovavima reikejo baigti anksciau. Yra kaip yra. Kuo tiketi, o kuo - ne, paliekam spresti jums, o is musu puses viskas sudeliota kuo trumpiau ir aiskiau. Faktas tas, jog dirbti su vakarieciais - daug paprasciau kokybes poziuriu, nors darbo savikainos ir didesnes. Asmeniskai as tame dideles problemos nematau.
Kas liecia musu vietinius "programuotojus" - nepriimti kritikos, is paskutiniuju nezinomas programu vietas bandyti issiaiskinti patiems, tuo pat metu tiesiogine prasme lauzant klientu automobilius.. man taip netiko, o su laiku tapo absoliuciai neimanoma dirbti.
Is Kauno puses - begale dezinformacijos, prasymu uz nuolaidas klausineti kuo daugiau nesamoningiu dalyku forumuose/Facebook'e, net laiskai atstovams uzsienyje apie "nekokybiska darba" su pasiulymais perbegti pas juos.. Spresti jums, kas teisus, ir kas ne. Gilesnems betikslems diskusijoms as laiko tikrai neturiu :)
p.s. - del irangos: programavimui, ypac naujesniu metu a/m varikliu kompu (procesorius, nebe eeprom'ai ar flash'ai), naudojama didelius pinigus kainuojanti iranga, o ne kabeliukai is Kinijos, kuriuos turi nusipirkes vienas-kitas garazas. Programuojant patikima iranga, praktiskai iki nulio zumazeja rizika "uzmusti" kompa iskart po irasymo arba kuri laika padirbus varikliui (kontrolines sumos, RSA, kt. klaidos). Nezinau ar atsakiau i rupima klausima, taciau esme supratau sitaip.
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt
Man tai keisciausia yra jog gamintojas isleidzia milijonus kurdamas varikli nustato jam tam tikras ribas.
O jus sulauzot tas ribas pakoreguojat kompo ir variklio darba taip gaudami daugiau galios.
Manot jei taip paprasta butu isspausti daugiau gamintojas to nedarytu?
Tam kartui gerai, bet jei ziurint in the long run tai varikliui nuo to lengviau nepasidaro
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
ne, nedarytu ir nedaro. cia ju verslas. parduoti kuo brangiau, isleisti gamybai kuo maziau. paklausa masinom yra tokia, kad gamina uz $10k, parduoda uz $30. paziurekim i kainas, pvz, naujo audi, kur kilimeliai su logo kainuoja 4k litu. kiek kainuoja pagaminti kilimeli? o kiek kainuoja pagaminti 1.6 varikli ir 2.0 turbo varikli? kastu skirtumas bus ~10%, o masinos kainos skirtumas gali pasiekti jau 100%.
be paklausos priezasties, kompanijos dar turi moketi moskescius ir baudas uz oro uzterstuma, kuri atnesa ju parduoti automobiliai.
gamintojams nera prasmes isleisti masina ant resursu ribos - paklausa per didele, kad kovoti del kiekvieno arklio. ekologijos klausimas per brangus, mokesciai ant arkliu egzistuoja labai daug kur, ir prie visu saliu neprisitaikysi
atsiprasau, kad ne i topiko tema ( 8
candy white rs
Tiesos yra ;) bet as pasiliksiu ties savo nuomone, del ilgalaikio pakenkimo bendram variklio darbui :)
Galios nori tobulini varikli, keiti detales patvaresnem geresnem ir visa kita tu pats puikiai zinai nes tavo Aleksejau rsas jau mates patobulinimu :) O idetos lesos vargiai ar atsipirktu viska susumuojant ir pasveriant tiesiog su didesnio litrazo varikliu.
Tikiuosi supratot ka turejau omeny nes as siandien biski isbrides :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Puslapiai