Gal kas yra su jais susidure? Gal kas turi patirti su jais? Kokia nuomone apie juos? Ka zinote apie juos?
Jei niekam nebus aktuali tema galima trinti....
keliata foto radau kaip jie atrodo, zinau kad yra pirkti ir skodom
K&N Oro filtrai
Pir, 2010-03-22 18:33
#1
w5500
Offline
Last seen: prieš 7 metai 7 mėnesiai
Joined: 2010-02-27 20:29
K&N Oro filtrai
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
neblogas dalykas tipo gerina oro patekima i varikli, bet jiem reikia spec prieziuros.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kazkada girdejau kad plaunasi su sampunu specialiu ir ant galo kai isdziusta reikia sutepti tepalu specialiu, bet tiksliai nieko nezinau. Kaskaz man senai pasakojo
2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25
имплантация зубов киев
na plauti ir su paprastu fairy galima, ber spec tepalu reikia supurskineti, kaip ir pats minejai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pazystamas meistriukas i Honda buvo isidejes, tai po 1,5 m ismete nes nebegalejo apsikest kriokiancio garso
Filtrai K&N geri, bet i standartinį automobilį nėra reikalo dėti. Nebent atlieki daugiau modifikacijų, keiti išmetimą, keitį į galingesnę turbiną (nebūtinai), intercooler'į, perprogramuoji kompą ir t.t. Į standartą įdėjus nelabai pajusi skirtumo,nebent taupumo atžvilgiu gal išeina pigiau plauti oro filtra, nei pirkti naują.
bet sitie filtrai kainuoja brangiau, o klausimas kiek kainuoja tie spec tepalai jam? tai gal ir nelabai tos ekonomijos bus?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Stai nedidelis straipsniukas apie situos filtrus, nepatingek ir paskaityk ;) -> Nuoroda
+ citata is straipsnio - "O kaina už didesnį atsparumą užsikimšimui taip pat didelė – filtras praleidžia iki 8-19 % dulkių (priminsiu, jog standartiniai filtrai praleidžia 0,16 – 0,99 %)! Tai visai priimtina švariems Europos greitkeliams ir žiedinėms trasoms (kuriom ir skirti K&N gaminiai), bet tik ne suodžių ir dulkių pilnai mūsų didmiesčių atmosferai!"
beje tavo automobiliui galia reiketu kitaip didint ;) vien tik su oro filtru nieko neislosi ;) as pats galia nemazai pasikeles savo auto, bet filtras standartinis stovi, geriau is oro isiurbimo sistemos isimk restriktorius ir pasidaryk pralaidesni ismetima ;)
Powered by TDI
As turiu K&N oro filtra, kuris yra kaip originalus, todel nieko modifikuoti nereikejo, pakeiciau ir viskas. O to spec. purskiklio ten amziams uzteks.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
o kiek kainavo tas filtras?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirkau Norvegijoje, be jokiu nuolaidu 940kr. Kursa galit paziuret, belekokiam banke. Ebay galima rast pigiau. Palyginimui, paprastas filtras 360kr. ir keisti reikia kas 10k. o k&n plauti reikia kas 25k.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Katik gavau atsakima rasiau pardaVEJUI, apie kaina Skodai octavijai 2001. 1,9tdi kaina 300lt. Bet cia lietuvoje yra ir pardavineje
2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25
имплантация зубов киев
nu nemenkai kainuoja apie 400lt mokejai
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nueini i k&n puslapi susirandi koda koks filtras tinka i bakeli ir ta koda ieskai ebay. Butu neblogai kad shumi pradetu vezt, tikrai butu pigiau. Tik cia kaip ir amzinas dalykas. Ant filtro pakuotes raso, kad 1 milijona myliu gali vaziuoti. Tik laiku plauti reikia
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
na tuo atveju gal ir apsimoka, tikrai filtras ilgiau laikys negu masina bus gyva :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Negi sunkiau paprastą filtrą pasikeist nei terliotis beplaunant ale sportinį filtrą. Ir už jo kainą išeina min 10vnt paprastų filtrų. Nuo to kad įsidėsi sport filtrą į stock'inę mašiną, ji sportine netaps, tam dar reiks ir sport pedalų, spoilerių, pelekų, neoninių purkštukų ir kito tiuningo iš maximos . :bigsmile:
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
as tikrai nedeciau, nera reikalo nes kaip ir sakai naudos neperdaugiausia is jo, perku FRAM filtrus nebrangiai ir nesuku sau galvos del to :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiek kisti i filtra tikrai neverta, tiesiog pagal masina reikia ziuret, as dedu mann ir nesuku galvos, isemiau ismeciau, idejau nauja ir vaziuoju toliau...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
lietuvoj geriau, taciau man jau tas filtras atsipirko. Dejau taupymo sumetimais.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
naudos standartiniui dyzeliui isviso nera is filtro, nebent tik nori kad daugiau dulkiu i degimo kamera kad papultu :) BMW 330D ant dyno su standartiniu ishsuko 256 isvis be filtro 256... Isvada daugiau oro negavo nes turba ir taip dirba ant savo ribos ir daugiau oro ji neipus negu ji pati gali ipusti :) o jeigu nesitiki tai nuvaziuokit i dyno dienas ir pasimatuokite galia su filtru, o poto ishvis be filtro (pagal teorija oro ishvis niekas nestabdytu gautu daugiau nei su betkokiu sport filtru) rezultatas...
dar ish savo patirties kai buvau jaunas ir grazus ant motorolerio uzhdejau sport filtra rezultatas po vasaros teko keisti visa grupe :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
visiskai pritariu tau Tuci ;)
Powered by TDI
sitie filtrai i standartine vieta nelabai pades padidinti galinguma. taciau daug kur diskutuoja, jog daugiau priduoda ties 5-6k apsuku. rusiskai http://moeauto.ru/tuning/mot_025.html
toks, kaip trecioj nuotraukoj, gal ir tures naudos http://www.knfilters.com/cold_air_intakes.htm nes jo pavirsiaus plotas yra didesnis uz standardini, ir teoriskai praleidzia daugiau oro. todel jie ideda i komplekta ne tik filtra, bet ir savo platesnius vamzdzius, kad tas oras lengviau keliautu toliau. bet man atrodo K&N neturi antrojo varianto 1.9tdi varikliui. kita vertus, jis siurbia karsta ora is po kapoto, o ne is lauko, tai imanoma ir prarasti ag ( 8 be to, jo kaina yra 3-4 kartus didesne uz paprasta. ne visi nori eksperementuoti su savo pinigais ( 8
taciau tucio patirtis irgi gerai apraso sia situacija. tik butu idomu suzinoti, ar tik filtras buvo isimtas, ar kartu su vamzdziais.
candy white rs
jeigu vadovautumemes shia teorija tuomet ir filtre pastatytas el.ventiliatorius kur ebay pilna (ala turbo) irgi dadetu ag dar daugiau nei sport filtras, o bet taciau taip nera...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Racing-Electric-Supercharger-Boost-Turbo-Nitrous-HP_W0QQitemZ330414596647QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item4cee3ea227
o tai viso labo 25$
Pay tha cost to be da BOSS!!
tai va ka reiskia supercharged ( 8
candy white rs
Pries pusvaladi gavau atsakima K&N filtra kaina.
K&N oro filtras į standartinę vietą Skoda Octavia 1.9tdi kainuoja 252Lt. Taip pat galime pasiūlyti Sandtler oro filtrą – 212Lt ir Sandtler SuperCompetition (sauso tipo, nereikia tepti) oro filtrą – 230Lt.
Xtra Racing Shop | http://www.xtra-shop.lt
Raudondvario pl. 141, LT-47192 Kaunas
Telefonai: +370 634 55455, +370 662 78888
2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25
имплантация зубов киев
teisingai sako, nemetykit pinigu i bala. O i Tdi senesnius modelius su oro srauto matuoklem (pvz 66kw, 81kw) isideje tepama filtra galesit skaiciuot matuokles greito "uzsilenkimo" dienas ir po to ja keist ...
Nusprendziau nepirkti, neapsimoka. Nebeaktualu, galima trinti
2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25
имплантация зубов киев
tegu buna ateiciai, cia naudinga info tiems kas sugalvos detis "sportinius" filtrus i tdi.
Na tai tegu ir buna, gal kam pravers
2001 Skoda Octavia Ambiente 1,9tdi 66kW nuo 2008.10.25
имплантация зубов киев
Tsakant, "nykščio taisyklė": jei lengvini įkvėpimą, turi būti lengviau ir iškvėpti. T.y. be išmetimo sistemos pralaidumo didinimo, pakeitus oro filtrą efektas (su retomis išimtimis) bus minimalus arba jokio.
jeigu pasidarysi lengvesni ikvepima ir iskvepima turbiniam motorui nieko nepasikeis, nes turba neipus daugiau negu ji gali ipusti ant atmosferiko taip sutinku su tavim :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Tucis, kompo perprogramavimas reikalingas bet kokio komponento pakeitimo atveju, t.y. tai jau turima omeny arba dėl konkretaus automobilio protingo kompo, kuris prisitaiko automatiškai, arba kompo perkrovimo/flashinimo. Paprastas pavyzdys - benzo oktaninis skaičius ir detonacijos daviklis (knock sensor): jei variklis ir atitinkamai kompas sukonstruotas 98 benzui (aukštesnis oktaninis skaičius reiškia degiojo mišinio atsparumą savaiminiam užsidegimui, t.y. detonacijai), tai jis ir turės 200 arklių, kaip Škoda deklaruoja RSui. Jei prastesnis benzas, knock sensorius identifikuoja galimą detonaciją ir paankstina degimą, kas sumažina galingumą. O turba pūs tol, kol slėgis arba pasieks kompe įrašytą slėgį, arba nugalės reguliavimo spyruoklės jėgą ir "nuleis" didesnį slėgį BOVui.
Teisybės dėlei, reiktų atskirti sąvokas "tiuningas" nuo "modifikavimo". Modifikavimas - tai detalių keitimas. Tiuningas - pažodžiui esamų komponentų reguliavimas. Kai praeito amžiaus vidury visi važinėjo su karbiuratoriais ir vienintelė elektronika automobilyje buvo radijas, tiuningas reiškė pareguliuoti degimo kampa ir pakeisti tepalus (jei kas nors šiam forume dar gaudosi, ką tai reiškia) :)
na man sito aiskinti nereikia nes tai puikiai suprantu tik as norejau pasakyti kad portink tu kolektorius kiek nori lengvink isiurbima ismetima, flashink kompa bet tave sioje vietoje riboja turbina reikia deti didesnio nasumo turba poto eina purkshtukai ir t.t. nenori giliai lysti nes manau ir pats viska supranti :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
uzsakiau 33-2865 ne del to kad arkliu tikiuosi ar dar kazkokiu stebuklu, paprasciausiai variklis bukokas, kol nesijungia turba, o tas laukimas zudo :D tikiuosi pralaidesnis filtras pades isgydyti si reikala :)
nepades.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kagi, pasivažinėjus galima raportuoti; su K&N dėžėje variklis lengviau kvepuoja, didesnis efektas juntamas užmynus tapkę, greičiau renka apsukas, anądien atsitiktinai Toureg II V6 Bluemotion išsišoko tiesiojoj taip ir nepavijo.
Bendrai paėmus rezultatas džiugina :)