Skoda Fabia MK1 rūko žibintų jungimas

14 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
ntsc443
ntsc443 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2013-12-12 09:02
Skoda Fabia MK1 rūko žibintų jungimas

Sveiki,

žmonos mašinai sugalvojau padaryti dienos šviesas rūko žibintuose kaip tai yra padaryta VAG grupės automobiliuose.

Istorija tokia, kad automobilis rūko žibintų nėra turėjęs, o dingus rūko žibintų kamšteliams aš sudėjau lempas vietoj jų.

Projektas ką aš galvoju padaryti. Jungimas bus toks: prijungsiu papildomų saugiklių, įstatysiu papildomą rėlę dienos šviesos žibintams. Viskas turėtų atrodyti taip: įjungus degimą, iškart įsijungia DRL, kurie yra per rezistorių prigesinti 50% (kad neakintų ir policija pretenzijų neturėtų), rėlė bus panaudota NC, kad įjungus gabaritus užgestų DRL. Dar viena mintis prie tos pačios rėlės pajungti galinio rūko žibinto atšaką, kad įjungus galinį rūko žibintą priekiniai rūko žibintai užsidegtų 100% savo pajėgumu, kaip dabar yra daugumoj mašinų, kad nėra atskirai priekinių ir galinių rūko žibintų jungiklių, kad vairuotojai nevažinėtų susidegę prieky rūko žibintų kaip dauguma mėgsta nors to nereikia ir daryti negalima.

Klausimas toks, gal kas esat krapštę tuos saugiklius ir žinote, nuo kurio saugiklio geriausia pasiimti pliusą, kuris atsiranda įjungus degimą? Nes šituo darbu planuoju užsiimti kiek vėliau, nes dabar dienos šviesos lempų poreikio visiškai nėra.

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Nezinau kaip fabijose, bet octavijose yra visi pliusu variantai atskirom isvestim prie reliu bloko. Jeigu statysi atskira saugikli, tai tau toks variantas pilnai tiktu. Tik man klausimas kitoks: kam tes hemorojus? Dabar pilna visokiu dydziu ir formu drl. Susidedi ir nesuki sau galvos. Ir esi 100% garantuotas kad joks mentas neprisiknis.

]

ntsc443
ntsc443 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2013-12-12 09:02

Nuo tų kiniškų DRL tai mane purto, o fabijos, kurios ėjo su rūko žibintais per kompą turi funkciją dienos šviesos žibintų, kurie elgiasi būtent taip kaip aprašiau, tai nematau problemų.

Šitie DRL jau arčiau teisybės (http://www.rapaslauga.lt/produktai?page=shop.product_details&flypage=Kaina_mont_darb_flypage.tpl&product_id=208&category_id=29), bet laidų junginėjimo neišvengsi, todėl tai ką sumasčiau, man atrodo racionaliau ir pigiau. Tų rėlių pasidarymas ir visko sujungimas užims ne daugiau 1,5 val.

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 2 savaitės 2 dienos
Joined: 2009-10-20 18:35

Pala pala, kokia cia pirma fabia turi DRL funkcija kad ir per kompa aktyvuojama?

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Jei tarkim tavo borto ar koks ten kompas palaiko DRL funkciją, tai tada gal geriau normaliai susidėti priešrūkinius?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

tomasvilda- kiek maciau tik fabia 2 turi drl funkcija, fabia 1 tokiu niekur nera

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

ntsc443 zinoma galima nusipirkti tokius drl ir kruva pinigu ismesti balon nes jie irgi bus kinietiski, jei jau taip baidaisi kinu gamybos nusipirk kokius philips day light ir pasistatyk, jau pusmeti vazineju isidejes geros kokybes kinietiskus day light ir bedu nera, tik, kad reikejo i bamperi pritaikyti ar groteles prapjaut kiek reikia.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tomasvilda
tomasvilda portretas
Offline
Last seen: prieš 2 savaitės 2 dienos
Joined: 2009-10-20 18:35

Tai vat as ir sureagavau i sita pasakyma: "o fabijos, kurios ėjo su rūko žibintais per kompą turi funkciją dienos šviesos žibintų", nes mk1 jokia komplektacija neturejo DRL funkcijos gamykliskai.

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Man tai gerai nuskambejo tas "mane purto nuo kinietisku". Aisku, kiekvienam savo, bet mane purto nuo tu blankiai gelsvai sviecianciu drl. Nei grozio nei naudos.

]

ntsc443
ntsc443 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2013-12-12 09:02

Prikeliam tema. Reik iki galo pasibaigt DRL. Klausimas ne tik drl turintiem, bet ir garso stiprintuvus turintiem. Pro kur geriausia ir lengviausia pravesti laida Fabia mk1 tarp salono ir variklio skyriaus?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

yra skyles kur eina laidai is variklio skyriaus i salona, per ten ir tempk

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

ntsc443
ntsc443 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2013-12-12 09:02

O kurioj vietoj ir koks geriausias priėjimas prie tų laidų? Nes dar realiai nežiūrėjau, bet internete mačiau rašant, kad išėmus "bardačioką" įmanoma praspraust laidą.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

vairuotojo puseje eina kruva laidu, ten tikrai rasi skyle, nusiardyk po vairu plastmase

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

ntsc443
ntsc443 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2013-12-12 09:02

Na va, laidas tarp salono ir variklio skyriaus yra. Paprasčiausias ir geriausias būdas vesti per bardačioką.
http://www.theiansons.co.uk/skodaamp/FurbyPower.htm