Neveikia vairo stiprintuvas, nuo ko pradeti ieskot gedimo ? :cry:
Fabia vairo stiprintuvas
Sek, 2010-09-26 08:22
#1
algis07
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2010-09-26 08:14
Fabia vairo stiprintuvas
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
nuo vairo stiprintuvo skyscio lygio. ir pabandyk cia turetum ka nors rasti.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
http://www.power-steering.co.uk/2009/03/09/skoda-fabia-electric-steering-going-heavy
http://www.fabia-vrs.com/technical-info/pas-sensor-change/
inete daug info, tik kuri tau tiks nezinau, aisku kompa pasijungt is pradziu reikia, nes tai ka as pridedu nuorodu, tai tik speliones.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Na internete tai info as irgi radau tik kad man su anglu kalba ne kas, reikes ieskot kas paskaito.
O kur tas skyscio bakelis yra, nes is virsaus niekur nesimato
Dar kazkur paskaiciau kad gali but per silpna srove is akumo, nes nupirkau su kazkokiu benzininiu akumu
su labai mazai amperu. Ar cia tik burtai ? Na aisku reikes turbut pradet nuo kompo prijungimo, ir
gal kas galit parekomenduot Kaune meistriuka koki.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Skyscio bakelis yra po kapotu arciausiame desiniame kampe . O del akumuliatoriaus speliones gali buti ir tiesa, pabandyk kita akuma isideti ir ziurek ar kas pasikeite.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Skyscio bakelyje paziurejau, yra norma, taip kad belieka jungti prie kompo ka rodys.
Tai gal kas prasys kur geriausiai Kaune kreiptis del diagnostikos.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Tai va nuvariau pas tokius meistriukus siandien, ir neprisijungia niekaip prie masinos
kompiuterio, arba jie nelabai supranta kaip tai daroma J)
Negi reikes varyt i skoda centra.
Dar klausimas ar gali but nusproges tas kompiuteris nes kiek supratau is pardavejo
pas vokieti ta skoda nuo birzelio stovejo be akumo.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Jei kompas butu nusproges isvis nepavaziuotum su ja, jis visa masinos darba reguliuoja
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Problema isspresta, keiciau siurbli, nepigiai kainavo, bet nieko nepadarysi.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
kiek kainavo?
Fabia Combi 2002 1.9SDI
Siurblys 500lt. ir pakeitimas su skysciu ir kompo pajungimu dar 160lt.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
nu nemazai, bet ir nebaisiai ;) turbut isvis gerai kad radai ta siurbly nes kai kitoj temoj skaiciau kad ju neeina rast? man buvo pastreikaves pries metus spontaniskai taip bet uzgesindavau uzkurdavau ir dingdavo problem :)
Fabia Combi 2002 1.9SDI
Susiduriau su mistine problema. Uzvedes varikli prietaisu skydelis pradejo mirkseti kaip kaledine eglute. Vairo stiprintuvas neveikia,dega prie viso sito ABS,stabdziu kaladeliu,Air bag. Pajunges kompiuterio ismete tokias klaidas. Akumas pakeistas-problema neisisprende,visi mases taskai isvalyti iki blizgesio,tai nepadejo.Gal kas pasidalintu mintimis?
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501)
49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-10 - No Communications - Intermittent
01312 - Powertrain Data Bus
37-10 - Faulty - Intermittent
01309 - Power Steering Control Module (J500)
49-00 - No Communications
o automobilis vaziuoja?
Gal istrinti viska ir ziureti kokios klaidos atsiras per naujo. Tada surasyk, gal forumieciai pades.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Ash nedrasiai spechiau, kad ECU jau `ne kondicijoj`...
Automobilis vaziuoja,kuriasi normaliai,zodziu jokiu kitu problemu,jei ne lempuciu mirksejimas ir neveikiantis stiprintuvas.
Virsuje pateikiau klaidas po trynimo,ju nepavyksta panaikint.
Savaitgali bandysiu traukti lauk vairo stiprintuva,tada ziuresim.
Problema isspresta-pakeistas vairo stiprintuvas,viskas issisprende.Buvo sugedes stiprintuvo valdymo blokas.Tik neaisku kiek ilgai laikys devetas :)
tai ta mikroschema suejo, ar ten kazkas mechaniskai sugedo?
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Sugedo stiprintuvo valdymo blokas,zodziu gavo dregmes ir nustojo veikti. Vanduo laikesi aplink stiprintuva gaubianti paralona,nes skilo plastmase ir eme kauptis vanduo. Nuimant ta plastikini gaubta jis visiskai subyrejo,artejant ziemai teks kazka gudro sugalvoti,kaip apsisaugot nuo dregmes.
aisku
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Jei ka nors sugalvosi tai parasyk nes po remonto ir pas mane liko plikas tas siurblys.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
gal kas esat susidure,ar turit kokios info kaip patikrinti vairo stiprintuvo siurbli?
nes pakeiciau siurbly i kita ir pajungus jokiu gyvybes zenklu
Siaip pajungus prie kompo galima patikrint kaip siurblys veikia,bet cia specai moka tai padaryti. Kai savo keiciau siurbli,pajunges viska, ijunges varikli isgirdau, kad siurblys veikia ir zinoma prietaisu skydelis tai patvirtino:) Manau tavo atveju tavo naujasis siurblys gali tureti skirtinga Part No. (6Q0 423 156 AB - Fabia siurblio numeris) del to pagrindinis ECU nokomunikuoja su tavo siurblio valdymo bloku,bet cia ir pats nesu simtu procentu uztikrintas.
o tai kai pakeitei sawo siurbi,ir ji pajungus prie masinos tau jis iskarto pradejo veikti,ir uzgedo prietaisu skydelyje vairo stiprintuvo lempute? ar pries eksplotacija dar jungei pats prie kompo,jai taip ka ten dariai? beje rasiai kad Part No. (6Q0 423 156 AB - Fabia siurblio numeris) ,tai reiskia kad gali buti siurblys nuo kitos masinos,ir atrodyti viedonai,ir tik Part No. bus skirtingi,o kaip juos paziureti be kompo pagalbos?
Siaip sujujungus viska ir paleidus varikli man siurblys pradejo veikti .Ant pacio siurblio gali pamatyti Part No.Pas mane buvo 6Q0 423 156 E dabar 6Q0 423 156 AB,tai tie numeriai itakos neturi,svarbiausia,kad gamintojas tas pats .Tuos siurblius gamina dvi kompanijos TRW ir KOYO,skirtingi siurbliai - skirtingi valdymo blokai ir sistema siek tiek skiriasi,todel gali islyst problemos.Paziurek kas ant kamstelio parasyta ir ant siurblio.Nuotraukose TRW gamybos.
TRW numbers are:
6Q0423156Q (vin last digits < 6Y-3-830 644)
6Q0423155AB (vin between 6Y-3-830 645 and 6Y-4-929 644)
6Q0423155AE (vin after 6Y-4-929 645)
KOYO numbers are
6Q0423156R (vin < 6Y-4-929 644)
6Q0423156AA or 6Q0423155AD (vin after 6Y-4-929 645)
pas mane trw,tik seno siurblio part no.gale AB ,o naujo reide kita ,o skaiciai tie patys.
kilo klausimas dar vienas ar nusporgus vairo koloneles padeties davikliui bandytu isijungti siurbys?
kalbejau su zmogumi - pasake,kad stiprintuve gali butu.
1.stiprinvuvo siurblys
2.koloneles padeties daviklis
3.geras akumas
4.kompo pajungimas
Mano atveju:
1. siurblys pakeistas,taciau nesu mates kaip jis veikia.
2.koloneles daviklio kol kas nelieciau
3.akumas nera pilnai ikrautas nes masina siuo metu neeksplotuojama,taciau bandydamas tikrinti siurbly maisna uzvedu,tia nemanau kad turetu buti maza itampos siurbliui paleisti,o gal klystu?
4.kompa jungiau prie masinos randa siurbly bet nieko daugiau raos kad jis neaktyvuotas :~
Parasykit protingu minciu,kaip spresti sia problema.
Dekokju Arvyzai tau uz nora padeti :)
Tai jei kompas rodo, kad siurblys neaktyvuotas tai reik aktyvuot.
Ar tu pats kompa jungei ar meistriukas ? jei meistras tai sakyk, kad aktyvuotu ir turetu viskas veikt.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Labai didele tikimybe,kad problema akume,nes cia visgi elektro hidarulinis siurblys.Pabandyk ideti gerai ikrauta akuma,nes uzvedus akumo per 10min neuzkrausi,neaisku koks dar jo stovis(neuzkurus turetu rodyti apie 12.6V ar daugiau). Jei butu daviklis isejes,tai kompas butu isemetes klaida.
tai kad neleidzia aktyvuoti siurblio,pajungus kompa, tame ir esme :| ar neleidzia del to kad itampa akumo per maza,ar del ko kita nezinau,butu is ties smagu jai siurblys pradetu veikti pakrovus akuma :party:
Noriu pasiteirauti,ar niekam uzejus salciams nepradejo streikuoti veiro stiprintuvas?
Ant maniskes veikia kaip veikusi.
Gal paprasčiausiai vairo stiprintuvo skysčio trūksta..? ;)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
pas mane streikuoja bet niekaip skyscio nesugebu pasitikrint :D reiks varyt i serviza paziuret kada $ atsiras
Neverta už elementarų patikrinima $ mokėt, juk taip paprasta tą matuoklę išsukt ir pažiūrėt ;)
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
ejsiu ir as skysti tikrintis,nes pas mane kai isijungia vairo stiprintuvas tai siurblys uzia,tciau greitai vaira besukant jauciasi toks "pulsavimas" na toks netolygus vairo sukimas,jai butu vairo stiptintuvas ne elektrinis o mechaninis,tai noreciau patempti dirza,o cia lieka tik viena mintis,tikrintis skysti,o gal klystu? :)
Vairo stiprintuvo TRW skysčio norma, tačiau visi elektros imtuvai (šviesos, gabaritai, plafono, prietaisų skydelio)vienodai pulsuoja, sukioji vairą, ar ne?
Taip ir turi buti, kadangi el. vairo stiprintuvas, o ant laisvu generatorius per mazai energijos pagamina uz tai ir pulsuoja :) pabandyk gazuot ir sukinet, tada nepulsuos bent jau neturetu
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
mano atveju pulsavimu pavadinau,besukant vaira toki vietomis lengva pastrigima,taciau visa esme cia buvo skyscio trukume ;)
as apie sviesas snekejau :)
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
po kiek laiko pastebejau kad vel uzsizieme vairo stiprintuvo indikatorius skydelyje,stiprintuvas dirba gerai :) ,tik manau siek tiek per garsiai uzia,nes teko vaziuoti su kita fabia tai ten siurblys buvo vos girdimas,ar cia reiskia kad siurbliukas jau pavarges? :(
Tikėtinas ūžesio šaltinis susidėvėjęs guolis...
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Aš norėjau paaiškinti savo atvejį, kad pulsavimas šviesų yra ne dėl generatoriaus kaltės (pakeičiau jo "šokoladą", perlitavau diodų kontaktus), variklio apsukoms kintant, pulsavimas nesikeičia, tačiau būna retų momentų kada viskas būna normaliai? Gal kam taip pasitaikė?
Perskaiciau kad stiprintuvo skyscio bakelis kazkur po akumu ji isemiau kaip ta deze isimt net neisivaizdoju gal kas kokia scema turit ka ten atsukinet
Vienas varztas turi but dezes dugne o dar 2 po oro filtru taip kad dar reikes nuimt ir oro filtra.
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
chebryte pas mane tapati beda kaip cia rase vienas zmogus.Dingo stiprintuvas ir mirksi visokios lemputes ir dar akumo nekrauna, uztempus vaziuoja
Kaip manote as galejo numirti vairo stiprintuvas todel ,kad vietoj 55w lempuciu susidejau 100w lemputes. Dėkui už atsakymus.
skoda fabia 1.9SDI uztenka 3 litru
del to neturejo pareiti stiprintuvas, butu saugikliai sudege ir tiek
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Matau, kad reiks papasakoti visa istorija, nes ne visi suprato mano klausima. Stabiliai kas menesi perdegdavo po viena lempute. Bandziau ir branges pirkti ir pigias pirkti efektas tas pats. Viena diena bauhof prekybos centre pamaciau melynai sviecianciu lempuciu komplekta ir nusipirkau, jei gerai pamenu tai su nuolaida atsejo apie 12 LT., bet buvo tik 100w galios. Susidejus jas pravaziavau virs 2 men. ir nei viena neperdege tik va eme ir numire vairo stiprintuvas. Kas del akinimo, tai man ne niolika metu ir suprantu, paciam tenka daug laiko praleisti kelyje ir nepatinka kai koks beprotis akina atvaziuodamas, bet jos neakina gal todel todel, kad lempos sureguliuotos truputi zemiau ir lempu stiklai apsinesia ir reikia juos poliruoti tik , kad vis nera kada prisiruosti. Kas del akinimo tai ir 55 w lempute akins jei lempos svies i dangu o ne ten kur reikia. Kas del kuro sanaudu tai jos liko tokios pat, saugykliai nesvyla, lempu lizdai sveiki. Tad tokia mano istorija.
skoda fabia 1.9SDI uztenka 3 litru
nesu as meistras cia kazkoks, bet mano nuomone kad lempos ir vairo stiprintuves gali buti nesusije dalykai. Gal tik sutapimas.
Del lempu tai negali buti kad tiek daznai perdegineja, ziurek saugiklius, laidus, gal visa saugikliu bloka keisk. Turejau kazkada mazda, tai del saugikliu bloko defekto, sudege 2 poros nauju xenon. Manau kad varyk i servisa ir issiaiskink, diagnostika pasidarysi, perziures viska normalei, ne karve kainuoja. Ir pats ramiai vazinesi.
Puslapiai