galiniai bugniniai stabdziai

12 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
dream
dream portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2011-09-20 13:42
galiniai bugniniai stabdziai

nepraejau tech. apziuros del galiniu stabdziu.
rankinis veikia gerai, o vat kai jau spaudi pedala, desinys ratas labai silpnai stabdo.
diena priestai keiciau stabdziu skysti, aisq galejo ir oro patekt, bet visgi itariu kaltas cilindriukas bus.
Gal jau kas buvot susiduria su tokiom problemom.
kai pirma kart variau tech. apziura po 3-ju metu, jau tada buvo nemazas skirtumas tarp stabdymo, bet i remu itilpau, o dabar po 2-ju metu, kairys ratas stabdo panasiai, o desinys dar silniau.

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

As buvau susidures, pakeite cilindriuka ir tiek ziniu, ka cia sukti galva. Pas mane isvis nestabde 0 rode :))))))))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Darius
Darius portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 5 mėnesiai
Joined: 2010-03-29 20:27

Oi teko pavargti su galiniais - bugniniais. Matyt problema nusidevejimas bugno. Naujas 200mm vidinis diametras. Mano bugnai buvo 201mm. Tai buvo problema- po bet kokio ilindimo, "neatsokdavo automatas". Tada meistras atsukdavo viena rato varzta, rata pasukdavo prie kazkokios skyles ir su ploksciu atsuktuvu- rankiniu budu atsokdindavo. Tada stabdydavo normaliai. Bet su rankiniu irgi problemos budavo, kol neatsokdindavai. Galu gale pakeiciau galinius bugnus ir dabar viskas ok. Gal dar galima buvo vazineti (skaiciau kad max nusidevejimas 1,5mm), bet gal dabar ramiau.

Vincas
Vincas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-27 09:08

labai viskas paprasta tie bugnai. reikia abu vienodai reguliuoti issiardzius, tuo paciu perziureti cilindriukus ar neuzrudije. Sudejus viska i vietas reikia nuorinti, vienam paminant stabdi kitam tuo metu uzsukant nuorinimo varztuka. Pats susireguliavau pries technikine ir bugnus ir rankini, praejau be problemu. Jei reiktu kazkuom smulkiau info pagelbeti, rasyk pm

nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw

dream
dream portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2011-09-20 13:42

O kaip jie reguliuojasi ? ten gi spyruokle tempe ta "laseli" kuris neleidzia pilnai sutraukti kaladeliu. Ir kaip jau rasiau - atliekant pirma tech. apziura po 3-ju metu, jau tuomet viskas buvo ant ribos - tad manau cia kazkas giliau pakasta.
Siaip cilindriukas is vienos puses buvo truputi "apsisysiojas" - pakeiciau nauju, nuorinau - bet rezultatas taspats :(
bansysiu ieskoti slegio reguliatoriaus (nes pagal Elsa kaip ir turetu but), jei ne, tada reiks ziureti pagrindini cilindra.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 17 valandų 32 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

reguliatoriai buna ant galiniotilto balkio

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

dream
dream portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2011-09-20 13:42

Reguliatoriaus nera.
Is pagrindinio cilindro einu 2 vamzdeliai i ABS (BOSCH 8.0) bloka, o is jo 4 vamzdeliai tiesiai i stb. cilindriukus.
su VAG-COM patikrinau ABS daviklius, tai bent pagal parodymus (km/h) visi dirba gerai.
Tikriausiai reik varyt kazkur i servisa ir tegul iesko.
Siaip daba jau itariu pati ABS bloka, bet kadangi jis tikriausiai nepigiai kainuoja, tai apsidraudimui tegu normalia diagnostika koks servisas padaro.
Beje gal butu pasiulymu i koki srevisa atiduot ?
Aciu.

Vincas
Vincas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-27 09:08

reguliatoriai yra tie metaliniai strypai smailejantys, kurie pagal ju ilindima i tarpa paskirsto tempiamasias spyruokles. Strypus ileidus giliau, stabdziai labiau issiplecia, taip jie labiau priglunda prie bugnu.

nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw

dream
dream portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2011-09-20 13:42

Nesuprantu ka atliktas remontas turi bendro su hidrauliniais cilindriukais, bet pasak "ARX" serviso, buvo pertemtas (artais issitempes) vienas is rankinio stb. trosu. - pakeite abu, ir bedos pasibaige :)

Vincas
Vincas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-12-27 09:08

su cilindrikais neturi nieko bendra, pas mane tie trosai buvo uzrudije, bet bugnai veike be problemu, ten atskiros svirtys sujungtos spyruoklemis. Beje esu ne karta isitikines kad servisuose pasako ka nori. kai pats pradejau auto ardyti ir taisytis pasimate ir visokie brokai kur teko baltievoj taisyti anksciau.

beje gal kas zinot kaip gauti tu spyruokliu bugnuose, nes prie nauju kaladziu ju nebuvo, prie naujos stebules ir bugnu irgi ne, tai juos atskirai pirkti, kas atrodytu mazu maziausiai keista???

nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw

algis07
algis07 portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2010-09-26 08:14

Perkama atskirai, komplektas apie 15lt. autodaliu parduotuvese turi but.

Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 17 valandų 32 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

tikrai yra remonto komplektai, pagal masinos modeli parinks detaliu parduotuveje

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04