Gali but ir salenojdas kažkuris. Turbinos geometrija gali patikrint kaip geometrijos kojelė vaikšto nuo jos reguliavimo oro puslės. Jei nejuda visiškai per jėga judinant, tai Tiukus teisus. Jei juda ir vaikšto kojelė apie 1- 2cm, tai viskas ok su geometrija.
Pas 81kw turi buti du voztuvai, ir jie abu vienodi, galima net vietomis sukeisti, atlieka tas pacias funkcijas, vienas voztuvas EGRui kitas turbinos geometrijai, o 81kw visos juk su kintama geometrija.
Aš golfa turėjau 81kw, tai buvau nuėmes turbina. Pamenu kaitinau gal pora valandu ir su kuvalda lupasinau kol prasiskyrė... Taip užkepus buvo, kad pyzė :D Bet po to padėjo. :) + buvo isiurbimo kolektoriaus valymas ir EGR glušinimas, nes buvo perpus isiurbimas susiaurėjes....
Nu gyvatė užsinešęs...o nuo ko jie taip užsineša, ar nuo nekokybiškos/retai keičiamos alyvos, ar bet kuriuo atveju vistiek užsineš per laiką, jeigu ir keisi laiku viską ir pilsi premium?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Viskas priklauso nuo nuvaziuotu km, kai esu egr vales masinai kuri pravaziavusi grynu 190t km, nebuvo ka valyti, kai valiau begusiai apie 350-400tkm, reikejo daug to meslo islupti ir peilis gelbejo ir benzinas ir dantu sepetukas :) Ant senu masinu kur EGR paprasti ir uzglusint lengva be jokiu programiniu isikisimu tai juos geriau ir glusint, o naujesnem auto taip ir neuzsinesa baisiai, todel ir nesu glusines kurios jau 2005+ m. Cia is asmenines patirties trumpai tiek.
Mano tas guolis buvo apie 200,000k. Aš manau, kad labiausiai EGR kišasi kai važinėjama trumpais atstumais. Aš pats mieste iki darbo važiuoju jau kelinti metai pastoviai 10km ir gesini, tai kartais net nedašyla variklis. O EGR ir yra variklio šildymas ir gamtos taršos mažinimas traukiant šiltas degintas išmetimo dujas. Tai ir užsikemša jie mums :)
Trasoje variklis išylo ir užsidarė. Pamirštas reikalas. :D
Egr atsidaro tik ant laisvu sukiu, tik spusteli gazo pedala jis iskart uzdaromas, taipkad, jis gali atsidarinet tik stovint ant sankryzu. Ne vienai auto stebejau egr veikima nes buvo idomu. Esant aukstesniem sukiam jis buna nuilat uzsidares. Ir su 200t km rida, kuri yra TIKRA. Egr nebus dar ko valyt, nebent visus km ji suko po miesta, kas mazai itiketina.
lupk turbina ir tvarkyk jos geometrija, ji stringa
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gali but ir salenojdas kažkuris. Turbinos geometrija gali patikrint kaip geometrijos kojelė vaikšto nuo jos reguliavimo oro puslės. Jei nejuda visiškai per jėga judinant, tai Tiukus teisus. Jei juda ir vaikšto kojelė apie 1- 2cm, tai viskas ok su geometrija.
Škoda Kodiaq RS
salenoidas ten vienas N75 voztuvas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O kur randasi N75 vožtuvas
Čia radau foto lyg ir octavia panašu. O gal ir golfo. Bet ten matau lyg du salenojdai.
Čia gal Tiukus pakomentuos ka kuris daro. :)
Škoda Kodiaq RS
Pas 81kw turi buti du voztuvai, ir jie abu vienodi, galima net vietomis sukeisti, atlieka tas pacias funkcijas, vienas voztuvas EGRui kitas turbinos geometrijai, o 81kw visos juk su kintama geometrija.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Aš golfa turėjau 81kw, tai buvau nuėmes turbina. Pamenu kaitinau gal pora valandu ir su kuvalda lupasinau kol prasiskyrė... Taip užkepus buvo, kad pyzė :D Bet po to padėjo. :) + buvo isiurbimo kolektoriaus valymas ir EGR glušinimas, nes buvo perpus isiurbimas susiaurėjes....
Škoda Kodiaq RS
Nu gyvatė užsinešęs...o nuo ko jie taip užsineša, ar nuo nekokybiškos/retai keičiamos alyvos, ar bet kuriuo atveju vistiek užsineš per laiką, jeigu ir keisi laiku viską ir pilsi premium?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Gyvenimas sunkus ir apsineša :D
Kuras iš degalinės, tepalai normalus ir iki 10,000km budavo visada keičiami.
Pas tave Waiduli ir bus truputi pasineše. Juk dėl šito ir glušinama EGR vožtuvas. :)
Pas mane jau išprogramuotas jis.
Škoda Kodiaq RS
Viskas priklauso nuo nuvaziuotu km, kai esu egr vales masinai kuri pravaziavusi grynu 190t km, nebuvo ka valyti, kai valiau begusiai apie 350-400tkm, reikejo daug to meslo islupti ir peilis gelbejo ir benzinas ir dantu sepetukas :) Ant senu masinu kur EGR paprasti ir uzglusint lengva be jokiu programiniu isikisimu tai juos geriau ir glusint, o naujesnem auto taip ir neuzsinesa baisiai, todel ir nesu glusines kurios jau 2005+ m. Cia is asmenines patirties trumpai tiek.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Mano tas guolis buvo apie 200,000k. Aš manau, kad labiausiai EGR kišasi kai važinėjama trumpais atstumais. Aš pats mieste iki darbo važiuoju jau kelinti metai pastoviai 10km ir gesini, tai kartais net nedašyla variklis. O EGR ir yra variklio šildymas ir gamtos taršos mažinimas traukiant šiltas degintas išmetimo dujas. Tai ir užsikemša jie mums :)
Trasoje variklis išylo ir užsidarė. Pamirštas reikalas. :D
Škoda Kodiaq RS
nulupi, viska isvalai, uzglusini EGR ir daugiau niekur niekas nebesikisa
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Egr atsidaro tik ant laisvu sukiu, tik spusteli gazo pedala jis iskart uzdaromas, taipkad, jis gali atsidarinet tik stovint ant sankryzu. Ne vienai auto stebejau egr veikima nes buvo idomu. Esant aukstesniem sukiam jis buna nuilat uzsidares. Ir su 200t km rida, kuri yra TIKRA. Egr nebus dar ko valyt, nebent visus km ji suko po miesta, kas mazai itiketina.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
patikek, kiek ju esu isrinkes nebuvo ne vieno neprikepusio suodziais
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Blizgancio nemaciau ir as, nors daug ju ardes nesu, bet skirtumas tik nuo prasuktu km :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
tikra tiesa, kuo daugiau km tuo daugiau uznesimas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tema rakinama nes:
* apie tai jau yra diskutuota.
* tema ne vietoje.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW