Srovės matavimas

3 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 23 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31
Srovės matavimas

Chebryte, kas nusimanote tuose srovės/įtampos matavimuose su testeriu, padėkite man susigaudyti...parėjo indaplovė, tiksliau viskas veikia, bet nebešildo vandens. Gedimas galimas arba kontrolės modulyje, arba šildytuve, arba apskritai kažkur nėra kontakto. Žodžiu noriu praskambinti visur srovę, kad pamatyčiau, ar daeina srovė iki pačio šildytuvo ar kur nutrūksta.

Niekaip nerandu atsakymo į vieną klausimuką...Beabejo, mašina jungiasi į 220v. Aš nežinau, ar iš kontrolės modulio į šildytuvą išeina dar AC (kintama) srovė, ar ji jau paversta į DC (nuolatinė), tai jeigu aš bandysiu matuoti testerį nustatęs ant AC 300v, o ten pasirodys jau paversta DC kažkiek tai voltų, tai ar galiu kažką sugadinti, sudeginti?

Bet kažkaip galvoju, kad iki šildytuvo turėtų eiti AC, nes juk ten geros galios reikia, kad tą vandenį šildyti...na, bet gal kur tikrindamas netyčia uždėsiu testeriuką ant DC...tai kas bus?

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 7 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

Nesu elektrikas, bet įtariu, kad nieko nebus..problema gali būti tik matavimo tikslume..matuok su ac ir nesuk galvos, juk tau tereikia pamatyti yra įtampa ar nėra..tik statyti multimetrą reikia didesnei reikšmei nei 200v.

YETI outdoor 4x4 2.0TDI 81kw+chip

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 40 minučių
Joined: 2015-10-02 07:53

Visada matuok ant didžiausios reikšmės. Ant mažesnių perjunk kai neužtenka skalės.
O ar režimas AC/DC pamatysi paprastai. Nustatyk DC 1000V ir žiūrėk ar rodo, ar ne. Jei nerodo - tada bandyk AC 750V. Jeigu ten yra pvz AC srovė, tai testeris DC režime nieko nerodys, bet ten tikrai nieko nesugadinsi.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.