Zavas Škoda Fabia Combi TDI

2 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
zavas
zavas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-10-03 23:39
Zavas Škoda Fabia Combi TDI

Pristatysiu - Fabis. Dar pakankamai jaunas ir nedaug gyvenimo mates masiniukas. Jo atsiradimo istorija musu seimoje gana keista - per ilgus metus susikloste toks teisingos masinos apibrezimas - vokiskas dyzelis - butinai universalas. Ilga laika buvo vazineta vw passat'ais. Seimoje atsirado viena skoda - tete passat'o vaira iskeite i roomster'io. Po kiek laiko buvo nuspresta ir "antros seimos masinos" vaidmeni vaidinusi passat'a pakeisti kazkuo naujesniu ir labiau pritaikytu seimos maitintojos - mamos poreikiams. Prasidejo didziosios paieskos. Pradzioje sarasas buvo gana platus - vw golf, seat ibiza ir, aisku, Fabis. Paieskos truko ne viena menesi. Isvazinetas ne vienas turgus - Taurage, Utena, kelis kartus sturmuotas Kaunas. Panevezio masinu turgus tapo daznai lankoma vieta. Po truputi sarasas siaurejo - ibizoje netelpa perauge seimos nariai, golf'ai - leisgyviai ir brangus. Kelis kartus buvo vos nenuklista i sunkelius - mazda demio ar opel corsa. Bet teisinga kryptis buvo islaikyta. Ieskoti tos ir vieninteles. Tad - sekmingoji kelione i Kauna. Saltas gruodzio vidurys. Rytas. Pirma turguje pamatyta skodite ir buvo toji. Bet kolkas tai buvo neaisku. Is pirmo zvilgsnio - siek tiek pabraizyta, su nedideliais kebulo defektais. Kaina - kandziojasi. Salonas nelabai grazus. Buvo nuspresta - ne, einam ko nors kito ieskoti. Kelios valandos beviltisko varlinejimo po turgu. Vel keli klystekeliai - auksines spalvos korsa su 1 litro varikliuku (vien del spalvos) ir kazkoks ryskus varliaedis. Neatsimenu pezukas ar citrina. Apie pietus rimtai apziurimas golfas. Viskas kaip ir nieko. Grazus salonas, apinormale isore. Variklis deja ne stebuklas. Kol uzkurem buvo daug vargo. Turejo ir kitokiu negraziu simptomu. Jau buvo kalbama apie kelima nuo tralo, derimasi del kainios. Bet kazkam is pirkimo delegacijos kilo isganinga mintis "o gal grizti prie pirmosios skodukes?" o cia ir prasidejo linksmybes. Apziurejus buvo nuspresta, kad masiniukas nera toks blogas. Variklis atrode gyvas, buvo tvirtinama, kad ir pakaba puiki. Atidziau abziurejus kebula buvo nuspresta, kad kazkokiu dideliu incidentu nebuvo jos gyvenime. Atsirado dokumentai, neva irodantis, kad savininkas - pusamzis italas is lygumu. Suklastotos ridos pozimiu paieska irgi nedave nieko gero. Besiaiskinant si klausima paaiskejo, kad su sia masina italijoje buvo ieskoma kitu masinu ir ji pati savo ratais parriedejo i lietuvele. Vadinasi - turetu buti gyva. Vos ne idealu. Ilga kova del kainos. Ir pries pat regitros darbo pabaiga masina apziurima ekspertu (variklio ir kebulo kodai) viskas gerai, niekas neiesko savo mylimosios. Taigi, jau beveik metai, kaip mes artimai bendraujame, kolkas be didesniu pikciu. Masina pamaloninama orginaliomis skoda dalimis ir skoda serviso prieziura (einamasis remontas, dirzeliai, tepalai). Sioje trumpoje istorijoje neapzvelgtos dar kelios kanditates ir ju apziuros nuotykiai. Jos nebuvo tokios vertos tapti musu siemos dalimi ;-)



Idomi smulkmena - masinoje niekada nebuvo radijos. Matyt italas buvo koks daininkas, masinoje pats dainuodavo. (tai vienintelis nestandartinis masinos atributas)

Na, o dabar skaiciukai 2002 dyzeliukas. 100 poniu. Labai gera skodos politika - ant siknos dvi raudonos raideles (tiek raudonu raideliu nusipelnytu tik vw su 130 arkliu) - daug respect pointu is aplinkiniu. Vaziuoja neblogai. Ypac, kai pries tai buvo vairuota gerokai didesne masina su 1.9D varikliu. Esamas variklis pats tas tokiai masinai. Nesijauti letas ar visa laika kankinantis varikli, kad spetum su kitais. Aisku, jai kaimene didesne butu, pavyzdziui, kaip pas VRS (deja, VRS tiks hetcbekai buvo) nemaisytu (pagal mano (ne)teisinga filosofija butu gerai, kad masina iki 100km/h krapstytusi per vienzenkli sekundziu skaiciu - labiau sirdi glostytu to zinojimas). Pagirti galima erdve priekyje. Budamas nedidelio ugio (1.95m) nedristu sedines iki galo atgal stumti - bijau pedalu nepasiekti. Vairas, begiu rankena viskas savoje vietoje. Viskas puiku. Vairas lengvas, pavaros labai skalndziai jungiasi. Maza begiu svirties eiga, uztikrintas pojutis kad ijungei begi. Aisku, viskas pritaikyta patogiam kasdieniniam vaziavimui. Dabar keli kiti niunsai. Galine sedyne. Nedziaugsmelis keleiviam. Maza vietos kojom, pati sedesne labai stati. Kolkas neissiaiskinau, kaip keleiviai po 400km keliones per diena nesuserga radikulitu, ir sugeba dziaugtis grize is keliones. Tiesiog paslaptis... (man ten keliauti neteko). Kaip ir daugumos skodu - kieta pakaba. Kaikur pliusai, kaikur minusai su tokia pakaba. Na ir pabaigai - bagazine. Tikrai pagal posaki "i darba ir i soda"

Zinau, kad vienas is pirmuju klausimu bus kuro sanaudos (siandien jau dviem skodieciams gyriausi)
Uzmiestis 4.3-4.5l
Autostrada 5-5.2l
Mietas (Panevezys) 5.5-16l
Kad nebutu taip baisu - 16l buna nuvaziavus pirmus 100m nuo garazo, o 5.5 ramiai nakti kursuojant namu link. Matyt realiausia butu sakyti kad 6-7.

Hani
Hani portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-07-23 03:40

Na ir išsamiai tu čia driokstelėjai! Bet pirmos dvi nuotraukos per didelės.