Atstatomasis remontas

14 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Noste
Noste portretas
Offline
Last seen: prieš 16 valandų 53 minutės
Joined: 2015-11-23 14:47
Atstatomasis remontas

Sveiki,

Žodžiu, atsitiko taip, kad padarėm nemažą avariją. Policija anuliavo techninę apžiūrą dėl sprogusių airbagų. Kadangi kaltininkai mes, tai diskutuojam ką daryt dabar su automobiliu. Į eismą jis grįžt negali, reikia techninės ekspertizės, kuriai reikia trijų pažymų. Tiek ekspertizė, tiek pažymos kainuoja gražaus pinigėlio. Bandžiau primest, kad vien pažymom ir ekspertizei reikės apie 400-500e, jau nekalbant apie detales, darbą, airbag tvarkymą, kėbulo geometrijos atsatyma ir tt.

Jeigu būtų draudiminis įvykis greičiausiai manau, kad viršytų samata 75% auto vertės ir nebūtų apsiimta iš vis remontuot ir išmokėti pinigai. Šiuo atveju reikėtų patiems tvarkyti. Kol kas panašu, kad jeigu tvarkant per servisą, su visom pažymom ir ekspertizėm viskas atsistotų apie 1000-1500e, kas reiškia kad neverta taisyt, nes mašina tiek neverta.

Gal kas iš patirties pasakys ar verta pačiam apsiimt po šrotus važinėti susirast detales visas ir bandyt tvarkytis, ar su tom pažymom galima kažkaip paprasčiau apsieit ar neišvengiamas dalykas?

Paveiksliukai: 
Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Įjungta
Last seen: prieš 2 minutės 41 sek
Joined: 2015-10-02 07:53

Smūgis buvo nemažas. Jeigu sprogo pagalvės - jau gavo ir lonžeronai. Iš esmės tai visas tas priekinis balkis keičiamas - lyg ir nieko baisaus. Bet kartu su visom ekspertizėm vis dėlto susidaro kainelė.
Kadangi mašina jau nebe nauja - vienas iš variantų - jos rinkos kainą atgauti parduodant dalimis ir po to kas liko į metalą. Tai užtruks ilgai, bet susirinkt po truputį galima.
Aišku, suremontuoti visada galima. Pažįstu, kas susiremontavo Passat B4 ir pilnai perdažė. Tai dabar galima sakyt apsiženijo su mašina. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
-----------------
Kompiuterinė visų markių automobilių diagnostika. VAG grupės automobilių gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas Vilniuje.

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 7 valandos 7 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

O kur yra pazymėta, jog reikia expertizės? nepakanka tik susitvarkyti ir praeiti tech apziūrą?
PS turėtų būti privaloma expertizė visiems įvežamiems naudotiems automobiliams, nes tavo atvejis, kaip pabučiavimas, lyginant su tuo ką galima nusipirkti turguje..

YETI outdoor 4x4 2.0TDI 81kw.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 32 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31

Vizualiai smūgis nestiprus atrodo, net radijatorius nesulankstytas. Šitą reikalą nesunku manau sutvarkyti. Man tikrai keista, kad reikia kažkokios ekspertizės? Jeigu anuliavo TA, tai ar čia ne tas pats, kai anuliuoja TA pvz. dėl neveikiančio vairuotojo valytuvo lyjant...pasitaisai, ir važiuoji tiesiai į TA...

Nu kokia čia ekspertizė tokiai avarijai, kur tik bamperį pasikeisti reikia (čia aišku juokauju, reiks šiek tiek daugiau remonto). Tai po bet kokio įvykio, kurio metu iššauna pagalvė, reikai ekspertizės? Kažkaip niekada nesu to užfiksavęs.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 18 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

jei policija po ivykio panaikina TA tai teks ir ekspertize pasidaryti, kad butu galima atgal TA praeiti

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 7 valandos 7 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

tai policija TA gali panaikinti ir dėl netinkamų padangų, bet juk dėl to nereikia eiti expertizės
kiek suprantu, expertizės gali reikėti, jei automobilis nurašomas
PS jokių faktų nežinau, tik gilinuosi į diskusiją

YETI outdoor 4x4 2.0TDI 81kw.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 18 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

kalbu apie TA panaikinima po eismo ivykio

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 7 valandos 7 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

aš suprantu apie ką kalbi, tik kai važiuoji į TA, tavęs niekas neklausia, ko čia atvažiavai, iš kur jie turi žinoti, jog tu po eismo įvykio? Duomenų bazė? Kas ten būna parašyta? Kad nepraleisti be expertizės?

YETI outdoor 4x4 2.0TDI 81kw.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 18 minučių
Joined: 2009-11-22 20:00

aga yra duomenu bazeje ivesta viskas, nepabegsi nuo tu kompu niekur

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Noste
Noste portretas
Offline
Last seen: prieš 16 valandų 53 minutės
Joined: 2015-11-23 14:47

Tame ir abydniausia, kad realiai nieko tai mašinai nėra kuriasi iš pusės pasukimo, nieks nelaša, nevarva, nebarška, važiuoja gerai. Šiek tiek geometrija iškrypo, pakeitus balkį, bamperį, groteles, panelę, vairą, dvi faras, ištiesinus geometriją, atlikus suvedimą manau toliau galima be problemų praeiti ir toliau važiuot, bet problema, kad reikia eiti ekspertizę. Norint praeit ekspertizę, reikia gauti 4 pažymas iš atstovo arba servisų kurie sudarė sutartis su tuvlita. Neužtenka gauti tik pažymų, privalo būt ir visos darbų sąskaitos, detalių sąskaitos,darbų eigos nuotraukos ir t.t.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 32 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31

a jopt... kiek daug reikalų :) nepavydėtina situacija. Aš jaučiu sueičiau kažkiek į minusą, bet nevargčiau...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Noste
Noste portretas
Offline
Last seen: prieš 16 valandų 53 minutės
Joined: 2015-11-23 14:47

Tai vat... panašios išvados ir priėjom, kad tiek daug vargo ir pinigų, o kad ir prikėlus tą mašiną, vistiek senas trantas turintis defektų. Kaip ir minėjau vien pažymos, ekspertizė kainuotų pusę automobilio "rinkos kainos". O kas, jei dar nepraeis iš pirmo kart ekspertizės, kas tada? Tiesiog grąžiai viskas padaryta, kad jeigu taip atsitinka žmogui, kad pirktum naują auto, o jei esi nepajėgus, papildyt VVT paslaugomis besinaudojančių eilę. Arba papildyt su tuvlita sutartis sudariusių servisų biudžetą. Geriausias variantas šiuo atveju tikriausiai kaip ir Vytautas minėjo, kad paleist mašina ant dalių ir atgaut bent šiek tiek pinigų. Tik problema ta, kad asmeniškai aš nei turiu kur laikyt tą automobilį, nei turiu kur ardyti, nei yra tam laiko, o juolabiau gabumų. Bus gyvenime pamoka kaip elgtis atsitikus tokiu atveju, ir nebekartot klaidos tos pačios kaip dabar buvo padaryta :)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 32 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31

O kokią pamoką gavai? Ką galėjai kitaip padaryti? Nepadaryti autoįvykio, ar turi mintyje kažką kito?

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 7 valandos 7 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

dar galima sutvarkyti ir parduoti latviams arba ukrainiečiams, jie parsivarys ir be problemų TA praeis :)
rimtai, yra daug youtuberiu ukrainiečių perekupų, kurie perka lietuviškas auto ir gabena namo, galima kokiam pasiūlyti :) pas juos tokios senos skodos einamos..
aš siūlyčiau rasti donorą, persidėti ką reikia, praeiti kryžiaus kelius, neužmiršti viską filmuoti, parodyti ir papasakoti mums, kad ir mes žinotume..
Galų gale imtis įkvėpimo https://www.delfi.lt/auto/patarimai/byla-pries-regitra-laimejes-vyras-nustebau-kad-lietuvoje-dar-egzistuoja-teisingumas.d?id=76543571 ir bylinėtis.

YETI outdoor 4x4 2.0TDI 81kw.