Pakeista pagrindis dirzas su itempejais, generatoriaus dirzelis ir kuro filtras, pirmu 2 minuciu vaziavimu lyg i veike turbina po to ne. Judino, tikrino slangutes viskas gerai, darys siandien diagnostika gal kompas ka parodys. Ka jus itariate? Kiek pagoglinus tai pasitaikanti sita beda, bet kaip issprende, kas buvo- neradau.
Papildymas- diagnostika nieko nerodo,turbinos puslele prastos bukles, pradziai ji bus keiciama. Pucia atseit 1.2, o turi buti nors1,6. Na vistiek keista , kad teigia, jog dirzu keitimas nesusijas su t. uzsilenkimu. Aisku anksciau ar veliau tai butu atsitike bet gal ir metus istempta butu.
tikrai dirzu keitimas visai nesusijes su sita beda, greiciausia tai sutapimas, dar variantas, kad kokia vakuumo slangele ne taip sujunge at itruko kokia ir del to trauka dingsta, jei nori buti garantuotas, nuimk turbina ir nuvezk ja patikrinti, kal tirsig jai atejo laikas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Yra kas jau tikrina turbina. O toje "paduskeleje" vandens buvo, bet veikianti. Dabar ji laikinai isimta tai trauka vis geresne ir slanga didzioji neminksta.
vakuma turbinos zuriek mase kaip ijungi ar suvaiksto jis jei ne tada prapusk pramankstink.
nebandei mase isjungi isjungi atsiranda trumapam nebuvo taip ?
Papildau kaip viskas greitai baigesi- pakeite ta puslele, du sparnelius turbinos pakeite, ja isvale ir pramankstino (dar ir 80% dusliaus pakeite). Na patenkintas savaite pabuvau, bet pajauciau kad trauka ypac nuo kokiu 90km/ h gazuojant silpnesne, nei seniau, galbut ir mazesniu greciu silniau traukia, bet gal tai tiesiog del kitokio variklio skleidzimo garso nei seniau(nesvilpia). Apie tai buvo uzisminta kad idealiai nebus nes tas varzas issuktas buvo kur pusle/vakumas, tai mazdaug atitaikyti ji ejo. O norint kad butu l.gerai, reikia vaziuoti pas keleta tu kur moka sureguliuoti, uz nemaza kaina. Verta? Ar gal ka kompu verta ka pareguliuoti, ar tiesiog ne viena karta iki 3.5 aps. "papjauti"?
kaip suprast mazdaug atitaikyti ejo???
Vaziuoti pas tuos kas sureguliuoti moka uz nemaza kaina???
tu turba tvarkei ne pas specialistus kurie turi centravimo stakles ir visa reikiama iranga?
jokie pjovimai nepades jei turbina nera sureguliuota
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Issuko varzta tie kurie keite dirzus(be reikalo, ejo ir kitaip nuimti pusle), o tas kuris tvarke turba, ne viena karta tai dares, bet taip neturi stakliu, atitaike= i mazdaug tapacia padeti susuko. Jo darbo kokybe per 7 metus esu patenkintas. Klausimas labiau del galimos 2 dalies -ar butina turbina sureguliuoti, nes galios trukumas kiek ryskesnis tik siekiant pagreiteti vaziuojant didesniu greiciu. Degalu sanaudos tos pacios kaip seniau. Bet pavasariop truks tos galios.. Ir kokia to kaina butu Kaune? O tai kas padaryta(pirma dali) net ir is dabartiniu poziciju vistiek buciau dares pas pazistama. Is kitos puses- o jei dirzu keitejai, nepagavo degimo kampo tai ir jie atsakingi del netraukos.
kompas iskarto parodytu ar nepataike.
manau, kad stakles kainuojancias 60 000eur ne kiekvienas gali nusipirkti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Papildau pacio del ziemos ypatumu prigesinta tema. Pakeistas N75 voztuvas ir ideta nauja vokiska oro srauto matuokle. Klaidu diagnostika nerodo, iki 100-104km/h traukia gerai. Nuo 105 iki 120km/h pasiekia per kokias 7 sekundes, nuo 120 iki 130 tas pats. Yra veikeju sakanciu , kad iki vasaros trauka pageres, visgi idomu kame beda, ar cia sklende grybauja, ka taisyti.
Riesutas, jei važiuojant ties 110-120 dingsta trauka, tai greičiausiai bus taip vadinamas Limp Mode. apie tai daugiau čia - http://skodaklubas.lt/forum/octavia/turbina
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
o kai dingsta trauka nuo 105, nebandei atleist gazo ir vel spaust is naujo?pas mane senojoj masinoj buvo taip- paspaudi is naujo, pasibegeja normaliai apie +10 ir vel tas pats.man dingdavo nuo 110 mazdaug
юзербары для форумов