Sveiki turejau visus metus viena problema su uzvedimu, octavijos 2000 metu 1.9 tdi 81 kw kai varyklis pasiekdavo 90 laipsniu temp reikedavo ilgiau pasukti kad uzsivestu, salta kuriasi greitai). Tikrino ivairus meistrai ir deagnostai ir pas kiekviena skirtingos priezastis taciau patis tame neisitikine taciau siandien praeidamas tech apziura ivyko stebuklas, tikrintojas sedes i masina uzvede ja be nereikalingo sukimo, tada pastebejau kad jis ijunges degima paspaude gazo pedala 2 kartus ar tris, ta pati pabandziau ir as ir vualia!!! uzsiveda is puse sukimo, nzn gal kas zino kame problema gali buti koks daviklis, bet kolkas mane tenkina tai kad bent nereikia starterio kankint ir akumo
Patarimas del 1.9 tdi 81 kw uzvedimo
Pir, 2016-08-22 11:47
#1
Mironas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 5 mėnesiai
Joined: 2015-02-11 19:51
Patarimas del 1.9 tdi 81 kw uzvedimo
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
sita problema issprendziama ecu programavimu, kitaip-cipavimu..cia 81kw liga..
octavia '14 1.6tdi
Yra dar vienas sprendimas. Pakeisti starterį į galingesnį, nes buvo keli variantai. Kelis kartus teko įsitikinti, dėl nepakankamo apsisukimų skaičiaus (kuris sumažėja dėl šilto variklio didesnės kompresijos).
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Na bet as nesuprantu prie ko cia gazo pedalas jei jo paspaudimas keicia situacija reiskia problema kazkur kitur
Pritariu ERIKANO, ir nejuokinkit su galingesniais starteriais :DDD
Vimotos tinklapi pasiskaitykit, cia yra tokia liga, kuria issprendzia kompiuteriniu budu. Cipuot nereikia, nebent nori, ir pigiau turbut butu, kai jau lenda prie kompo, tiesiog kazka perprogramuoja ir si beda issprendziama.
http://www.vimota.lt/Automobiliu-chipavimas/kitos-paslaugos
Prasom pasiskaityti, pats pirmas straipsnis.
Škoda Kodiaq RS
sveikas,
man padejo perprogravimas bet auto octavija II 1.9TDI 77kW
Taip nieks ir neatsake prie ko cia gazo pedalas :DDD
T.A. apziuru darbuotojai masinas perprogramuoja koju pagalba, slaptais algoritmu paspaudimais per greicio pedala. :DDD
Škoda Kodiaq RS
Su starteriais tai rimtas reikalas - ne vieną atvejį girdėjau, kai pakeitus problema išsisprendė. Galingesnis - galbūt netikslus apibūdinimas - bet kad jų buvo keli variantai tai tiesa.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Ieskok kas turi vcds,2 min darbo ir kuriasi iš pusę pasukimo šiltas variklis. Esmė tame kad starteris nesuka variklio reikiamu greičiu būtent šiltam varikliui ir ecu nepaduoda kuro,su vcds galima tą problemą lengvai isprest,pats buvau su tai susidūręs prieš porą savaičių.
Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw
Su VCDS? Galima tiksliau?
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Ilgai lauzysit streles ir plesysit maikes? Naudokites paieska, seniai viskas isspresta ir uzmirsta, starteris nepadeda, galit uzmirsti. Man tai net grazu ziureti, kaip visos temos jau po 5 kartus issprestos per nauja :)))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Engine [01] - Security Access [16] - code 12233
Than:
Engine [01] - Adaptation [10] - channel 01
You will see CURRENT VALUE (0) and NEW VALUE. In NEW VALUE tap annything between 0 and 300 (I did on 50 on my and it works perfectly)
Than press SAVE and DONE
Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw
Dabar aišku. Pakeičiami variklio sūkiai, nuo kurių pradedamas kuro įpurškimas
MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas
84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)
Aisku dbr pats turiu programa ir laida reiks kada pabandyt :)))
Įdomiausia ir paslaptingiausia dalis išlieka visgi gazo pedalo pamaigymas...
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Deja padejo tik kaikuriam laikui jau nebepadeda zodziu mistika kazkokia o pas mane jau stovi nustatytas 150 kai sako turi buti 0 tai nzn nors pirmu reikalu patare man pakeist akuma su galingesne leidziamaja, nes silpnokas gan stovi tai vat zmonos paemiau akuma siandien ziuresim ar pades :D
Mironas, siltai masinai atjunk temperaturini davikli, paziurek ar gerai kuriasi tuo atveju ar reikes sukti vistiek ilgeliau. Taip isitikinsi ar siurblys geras ar jau pavarges. Jei SIurblys geras vazinek ir nesuk galvos, man taip buvo ant vw sharano, nesukau daug galvos, kad pora sykiu apvercia kas cia tokio. Aisku jei turi sniuro su programa pats gali paeksperimentuoti. Nes siltos auto sunkesnis kurimas viena is pavargusio siurblio priezasciu.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Buvau atjunges temperaturos davikli kuresi aisku geriau tik atsibosdavo kartais apsuku pakilimas uzvedant kai paduoda daugiau kuro nei reikia, beja ir akumas nepadejo zodziu bandysiu vitiek kompa jungt ziuret kazka ieskot :)
Man si beda islindo po dirzu keitimo. Blogai degima sureguliavo, po to patvarke, bet tai vistiek nedingo. Reiks vaziuoti kas turi laida ir kompa.
Octavia Combi 1.9 tdi 81kw.
Degimas pas mane geras tikrino bandziau kazka kompu daryt isvis ten nesamones raso zodziu teks dar prie radiatoriaus temp davikli pakeist pabandyt
Taigi po ilgo laiko laukimo islindo dar viena problema, aisku ta problema atsirado po pavaru dezes keitimo (cia jau kita istorija). Zodiu po pakeitmo prasidejos problemos su uzvedim masina vedesi lyg sedes akumas, taciau akumas naujas patikrinau ar nenusodino jo bet pasirodo ne, pilnai ikrautas, tada darbe su vienu protingu barnu paziurejom, ir pasirodo kad pas mane laidas nuo akumo (+) kuris eina prie starterio reles klimba ir kaista sukant starteri, savaitgali nuemiau akuma galojau uzspaust ta laida gal blogai uzsuko, ir pamatau labai pikantiska vaizdeli o gi visas varztas islauztas is reles, ukiskai ji kazkas ten ikiso kad laikinai laikytusi, zodziu ryte net negalejau jau uzvest masinos zodziu nesuko starteeris nuvares i servisa pakeite rele 20 eu pati rele kainavo. Ir ka noriu pasakyti tiek daug rasydamas, kad pakeisdamas ta starterio rele dingo problema su uzvedimu karsto variklio, o problema buvo pacioj relej nes tas varztas buvo jau prideges ir nedodavo starteriui tiek elektros is akumo uzvedimui, dbr vedasi vienodai gerai ir salta ir karsta. Taigi jei dar nesuvarket pas save sios problemos patikrinkit starterio rele o gerai butu kad koks elektrikas GERAS tai padarytu, gali buti kad bus tokia pat problema