Planuoju pirkti Skoda Octavia III 1,4 TSI (110 KW)

3 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Blynas
Blynas portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 4 mėnesiai
Joined: 2016-11-17 13:00
Planuoju pirkti Skoda Octavia III 1,4 TSI (110 KW)

Sveiki,

Nežinau, gal jau buvo tema, jei taip nukreipkite į ją, jei ne, tada norėčiau paklausti keletos klausimų.

Atsitiko taip, kad lyg ir planuoju keisti automobilį, tačiau man su jais taip nesiseka, kad pradėjau mąstyti apie naują iš salono.

Paskaičiavau, kad galbūt pavyktų pasiimti Octavia III su 1,4 TSI (110 Kw) motoru. Dyzelis per brangu.
Galvoju pirkti universalo kėbulu, bet 1000 eurų brangiau, gal pilnai užtektų ir hečbeko? Ar didelis vietos skirtumas?
Kokios realios kuro sanaudos? Ar mieste įmanoma tilpti į 9l/100 km su mechanine dėže? Ar užtenka galios?
Galbūt vertą laukti facelifto?
Jei, kas turite šį modelį, pasidalinkite bendra informacija.
O gal labiau verta pirkti dyzelį, bet pavažinėtą?
Kilometrų suku per metus apie 25 tūks.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Pačiam prieky forumo tema "Patarimai perkant Octavia"... Diskusijas perkeliam ten.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

VaidotasJ
VaidotasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 1 savaitė 3 dienos
Joined: 2016-10-03 18:56

Labas,

kaip tik paskutinę lapkričio dieną iš salono pasiėmiau išsvajotą Škodą Octavia 1.4 TSI (110kW) mechanine deze (hečbekas). Šiai dienai jau nuvažiavau su ja 2900 km. Prieš tai važinėjau su VW Jetta 1.4 TSI (90kW) mechanine deze.

Lyginant tai Škoda žymiai komfortiškesnė (ratų bazė apie 20 cm ilgesnė). Pavaros jungiasi tiksliai. Variklis labai dinamiškas ir itin tyliai dirba. Beabejo, pradžioje kuro sąnaudos kiek didesnės, nes visi variklio elementų darbiniai paviršiai nėra prisitrynę... Šiai dienai, nuvažiavus 2900 km mieste normaliai važinėjant vartoja apie 6.5L-7.0L/100km, trasoje vaziuojant 100km/h drasiai telpi į 4.5 L/100km, jei 120 km/h - į 5L/100km.

Kas itin sužavėjo, jog automobilio variklis labai greit sušyla. Realiai nuvažiavus 2-3 km variklio temperatūra buna darbinė. Greitas sušilimas teigiamai itakoja ir kuro sanaudas.

Benzininio variklio eksplotacija vienareikšmiškai yra pigesnė. Juolab, turbininiai varikliai nei sąnaudomis, nei trauka nenusileidzia dyzeliukams. Rekomenduoju šį variantą. Dar vienas dalykas, jog būtent šie varikliai montuojami tik į šias octavias, ir naujausius superb modelius bei tiguan. Tai naujos kartos variklis, kuris turi diržą, o nebe grandinę...