sveiki kolegos turiu beda skoda oktavija 98m.1.9tdi 81kw.prie 110greicio issijungia turbina nebera traukimo sustoji uzgesini uzkuri ir vel traukia.gal kam yra taip buve.sendien ryte kai kilau i darba tai uzmyniau 140km/h neissijunge o kai gryzau jau issijunge :( nebezinau
turbina
Tre, 2011-06-15 22:54
#1
andrius 28
Offline
Last seen: prieš 3 savaitės 4 dienos
Joined: 2011-03-31 20:02
turbina
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Gal N75 voztuvas oradeda durniuot. Tuo atveju kai issijungia turbo, vaziuok kompa jungt.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pas tavo skoda turbina yra kintancios geometrijos, pirmiausia reikia pabandyti ja isrinkti ir isvalyti, greiciausia tai beda bus. Ir kaip robkek sake perziurek voztuvus ir vakuumine sistema, gal kur slangute prapuvus.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
vakumine sistema piuki nes visas vakumines slangutes pakieciau jos negali kaska grybaut. trbina isardyt ir vel surinkt o pas mane yra paprasta ar su tom vadinamom zaliuzem?tai gal turbinoj suodziu yra.
pas tave kintancios geometrijos ir ji gali del suodziu strigti.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kad slangutes tvarkoje tai nereiskia kad sitema viskas ok. tavo ecu pereina i serviso rezima nes turbina uzkelia slegi. Yra kelios priezastis kadangi pas tave kintamos geometrijos turbina tai gali strikti pati geometrija arba ja reguliuojantis voztuvelis kur yra prijungtas prie turbinos per sarnyriuka tik jokiu budu nereguliuok jo ilgio nes prisidarysi bedu. Ji galima patikrint paspaudinejant jis turi laisvai vaikscioti be jokiu strigimu paspaudi atleidi ir turi gryst i vieta. Seip patarimas nusiimt turbina ir viska graziai isvalyt kad nebutu niekur jokiu strigimu ir suodziu karstoje turbinos puseje.
Biski pavaikyk iki 3,5k apsuku. Kai kam padeda - prapucia turbina.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ijungus zemesne pavara sukiu vistiek neima? siaip pasinaudok Robkek patarimu. Koki 20 min palaikyk tokius sukius ir arba bus geriau arba nepasikeis...
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Na manau ne laikyt, o vaziuojant kelis kartus iki 3,5k rpm isibeget 2 - 3 - 4 begiais. Pastoviai laikant ne tokia apkrova gauna turbina kaip isibegejant.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Na... BMW varikli tik tokiu budu buvo pavyke pries kelis metus atkelti... 210 km/h uzmynem, kad viskas maksimaliai dirbtu, tai po tokio pavaziavimo 10 min keista, bet 6 cilindru variklis, kuriame dirbo tik 4, tapo vel 6.
Jei apie Skoda, tai siulyciau ne iki 3,5k kelti. 4,3k nominalas siurbliui, tai kam palikti tuos 800, jei jau valyti, tai kiek imanoma maksimaliau. Ne visi gali pritarti, sakys variklio edimas ir panasiai, bet juk ne visa diena taip vaziuotu.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
jo neblogas varijantas reikks prasukt ratus ta prasme :D seip traukos uztenka juk visgi 81kw.
AG pikas ties 4150.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
AG pikas pas mane seniau buvo ties 3850 realiais duomenimis po matavimo, neziurint i tai, ka teigia gamintojas. Kiekvienas atvejis juk individualus ir priklauso nuo nusidevejimo.
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
Tai va. Tad tikslo daugiau kaip 4k nera reikalo kelt :) Pilnai uztenka 3,5k.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
O dar andrius kaip tik minejo, kaip nuo 3,5k jam atsijunge turbina po pabandymo, vadinas net pati masina daugiau nenori sukti :D
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
jo.gelbes tik kompa pajunkt,nes nebera ka isradineti ;)
sendien 130-140km/h palekiau bet keista turbo birba visu pajegumu neissijunge,gal padejo apsuku sukiai 2 3 4 begies duot koksa 8)
Gal pasiseke ir prasivale :D
Skoda Octavia Combi 1.9TDI, 66 kW SLX
butu gerai ;)
Sveiki. Skoda octavia 2006m 1.9 pd ,del turbinos gedimo baltas dumas is duslio pasireiskia tarpais,tai reikalinga jos restauracija.Nors ir gerai traukia,neuzstringa,bet garaze rado tokia deognoze. gal kas zinot kokia kaina butu restauravimo ir kontakta palikti kas tuo uzsiema,didelis dekui ;)
ag
Linksmakalnyje.
]
Forume ne veltui veikia paieška:
http://skodaklubas.lt/comment/49790#comment-49790
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
baltas dumas rodo ne turbinos gedima o greiciausia yra pradegus tarpine ir antifryzas patenka i cilindrus jis duoda balta duma. jei turbina neveiktu turetu mesti juoda nes turksta oro o kura pila ir nesudeges kuras virsat juodu dumu
Sveiki,
Nezinau ar i tema pataikysiu, bet kalba cia eina apie turbina, tai isdrysiu paklaust.
Pries dvi savaites isvale turbina 1.9tdi 81kw varikliui, nes diagnostika nustate, kad geometrija uzstrigusi ir traukos kaip 81kw varikliui buvo ne kazka. Tai masiniukas trauke kaip zveriukas,turbinos svelnus ausiai svilpimas buvo girdeti, net malonu vaziuot buvo. Bet pravaziavau 2500km ir vel stipriai sumazejo trauka, panasiai kaip iki turbinos isvalymo!!! Ir turbinos svilpimas beveik visiskai dingo.
Negi vel uznese suodziais turba????
pasidalinkit savo aptirtim apie tai, gal kas esat jau susidure su tuom ?
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
paziurek ar vaiksto aktuatoriaus koja (pusles kur prie turbos) ir vel daryk diagnostika
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ryt pabandysiu paziuret, bet su diagnostika tai problema, mat diagnostika ir turbinos valyma dariau LT per velykines atostogas, o as jau siuo metu Norvegijos siaurej ir cia sudetinga man bus rasti ka nors.
O aktuatoriaus koja turi lengvai vaiksciot ar turi buti kazkoks pasipriesinimas?
P.S.Ir dar man nezinant buvo varza uzdeje ant 4 ir 7 siurblio pajungimo laidu, tipo kad geriau trauktu, gal sakau dumingumas buvo padidejes ir uznese turba arba EGR? Nors per dvi savaites, kad uzsinestu gal mazai tiketina? Pries dvi dienas islitavau lauk ta nesamone varza lauk.
Ir dar kai silta masiniukas sunkiau kuriasi (po valymo ir degimo pastatymo kuresi kaip bitute) ?
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
jo nesukiai turetu vaikscioti ir kodel neuzglusinai EGR po isvalymo, kad daugiau neuznesinetu turbos su kolektoriumi suodziais?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, pats aktuatoriaus stokas turi labai sunkiai isispausti, jei jis visai laisvai juda reiskias aktuatoriui sakes.
Laisvai turi judeti geometrijos valdymo svirtele, jeigu ji atjungta nuo aktuatoriaus.
Tai kad del EGR uzglusinimo visai nepagalvojau. O kaip su ismetimu tada, jei EGR uzlusini?
Tai negi istikruju per nepilnas tris savaites uzstrigo turbos geometrija?
Pabandysiu pajudinti aktuatoriaus koja ir atjungus valdymo svirtele, tada tikrai bus aiskiau kas kur.
P.S. Skaiciau forume, kad reikia kokias 10min pagainioti masiniuka ant 3500-4000 apsuku, kad taip galima prapusti turbina. Siandien pabandziau, bet daugiausia 3 pavara, nes keliai cia Norgej labai vingiuot ir nera kur 4 pavara tiek issukt varikli.
Gryzus i kiema pabandziau duris prasidares pagazuot ir pasiklausyt ar turba bent kiek girdisi. Turbinos svilpimas pradejo girdetis kazkiek, bet pagazavus ir atleidus gaza girdisi toks svilpimas kaip, kad per voztuva iseitu oras ar kazkas panasaus (drag masinose toks panasus garsas buna). Nezinau kaip tai paaiskinti. Ir tas garsas girdisi kazkur prie turbos toj vietoj.
Kas tai galetu buti?
Ar nebusiu prisilakstes ant tu 4000 apsuku?
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
reikia ziureti ar slangos storosios ir vamzdziai nepratruke
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
katik bandziau paspaudineti aktuatoriaus koja, tai labai sunkiai iisispaudzia, net nykstys lenkaisi atgal :)
nezinau kiek jis turi giliai spaustis, bet pavyko koki 0.6-0.7cm nuspausti. Ar cia mazai ar normaliai nzn?
Tiukau, o jei tos slangos ar tai vamzdziai pratruke, gali nuo to trauka sumazet ar tik oro atidavimo garsas atsirast??
P.S. ant dideliu sukiu, virs 3000aps. traukia zymiai geriau, nei ant mazu. Tai gal koks EGR uzsinese?
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
zinoma trauka gali dingti trauka, jei per trukusia slanga ispuciamas turbos sukeliamas slegis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o tai aktuatoriaus koja cia normaliai vaikscioja pas mane apie 0.6-0.7 cm ?
ir kaip Valdesas minejo labai jau sunkiai ejo nuspaust ji.
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
Esu kazkur skaites, kad reik atjungti vakumo slangute nuo akutatoriaus ir tada jis lengviau maigosi. Taciau ar jis vaiksto, galima ir kitaip patikrinti. Neuzvedus, jis buna pakiles virsun, kai uzvedi - nusileidzia apacion.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
As pats nematavau, bet kiek forumuose skaiciau tai rase, kad aktuatoriaus eiga ir turi buti apie 1 cm. Dar kitas dalykas kad taip maigydamas tu nelabai gerai jauti ar visai laisvai, nestrigdamas ir pilna eiga juda geometrijos valdymas. Del to ir rasiau, kad tikrinti geriausia atjungus aktuatoriu , bet ten, nenuemus turbos, priejimas gan sunkus.
O paziureti kaip vaiksto aktuatorius gali taip kaip rase Robkek, arba tiesiai i N75 voztuva paduodant maitinima, tada per kelis kartus junginejant labai gerai matosi kaip i ten ir atgal vaiksto aktuatorius.
Del tu 4000 apsuku, tai pas mane gan daznai jos buna ir kazkokiu pasekmiu neislenda, o jei pas tave kazkur prapute, reiskias ten jau laikas buvo. Kad nuo 3000 apsuku geriau traukia, tai reiskia, kad turba veliau uzsipucia, tai irgi gali buti susije su oro praputimu.
Tai kaip suprantu turbinos geometrijos eigos nelabai iseis patikrinti, nes turbos cia tikrai nenusiimsiu, kad atkabint geometrijos valdymo svirtele nuo aktuatoriaus. Bet logiskai mastant jei aktuatorius nusileis pilnai ir pakils iki galo, tai ir turbinos geometrija turetu vaiksciot tiek pat, ar as klystu.
Isbandysiu Robkek mineta buda aktuatoriaus patikrai.
Nelabai zinau kuris tas N75 voztuvas, patikrinciau ir Valdeso versija taip pat, ten kur nors saliai to aktuatoriaus?
O gali buti dar, apart oro praputimo, kad yra uzsineses EGR voztuvas ar koks katalizatorius uzsikises, kad trauka silpnoka?
Ir kaip man tas slangas tikrinti, vizualiai ar yra koks kitoks metodas?
Octavia Elegance Combi 2001m. 1.9 TDI 81 KW
Neturiu foto kur randasi N75 (kaip atrodo gali per google susirasti), tai pabandysiu paaiskinti.
Jis yra ant tos pertvaros kuri skiria variklio dali nuo, sakysim, valytuvu mechanizmo dalies, arciau vairuotojo puses.
Dabar neatsimenu kuris ten laidas yra +, kuris -, bet tai galima su testeriu prasiskambinti. Patogiausia butu tureti kita voztuvo fiske su laidais, nes voztuve sunku prieiti prie kontaktu, tada originalia fiske atjungi ir pasijungi kita. + laida kabini prie akumo, o su - prilietineji prie masinos mases ir ziuri ka daro aktuatorius. Tik reikia uzvesti auto, kas vakuma sudarytu.
Jeigu aktuatorius vaiksto pilnai ir be matomu pastrigimu, tai ir geometrija turetu valdytis.
Del slangu tikrinimo, tai isiklausyk is kur mazdaug sklinda garsas ir ten apziurinek vizualiai.
Uz tas varzas kur tau uzdejo nuvaziuok ir duok i snuki nes ten sudarankiai dare jie tau tipo cia pacipavo kaimietisku budu todel ir trauke ji.Ten varza uzdejo ir duoda kuro daugiau bet turetu duminti. O del turbinios tai reikia paziureti N75 voztuvo vakuma pries ir po jo pries turi buti -0,7 -0,8 ir po jo tiek jei bus -0,4-0,5 tai reikia voztuva keisti nes jis uzsineses.O akutatoriu reikia paziuret paprasciausia vienas uzkuria masina kitas stebi ar jis vaiksto ir kaip sutoja pajudint su ranka ar dar daugiau neina atidaryti kad butu pilnai atsidares. Ir ant uzgesintos masinos ji pajudinti su ranka ji nuspaudus ir paleidus turi grysti pilnai be jokiu strigimu i vieta.
As manau irgi cia i tema paklausiu. Kaip zinot ar pas mane kintamos geometrijos turbina ar ne? :D
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
jei tavo octa 66kW 1,9tdi, tai geometrija nekintama
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip, būtent tokia, kaip ir pasirases apacioj prie "paraso". Tai realiai tos kintamos geometrijos turbinos eina galingesnese auto?
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
81kW ir naujesnese buna kintamos geometrijos turbos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aa, vsio jasna :)
Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.
kokia kaina butu turbinos giometrijos valymas gal koki zmogu gera pasiulytumete?
ten kur turbinas remontuoja jas ir isvalyt gali
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
man isvale palangoj puikus meistriukas bet tau toli.430lt.
1.9 tdi 66 2001 turbina kintamosios geometrija?
gali buti ir kintamos ir nekintamos
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
o kaip atskirti kuri kintamoji o kuri ne?
Kintamos geometrijos turba valdosi vakumu, del to yra vakumo "pusle" ir kitoks N75 (plastikinis juodas su balta "galva"), nei paprastos - kuri valdosi slegiu ir neturi "pules" ir kitoks N75 (pats korpusas metalinis). Yra ir kitu skirtumu.
Cia toks paprastas budas, tik atsidarius kapota ir paziurejus. Neturiu foto, o kur randasi N75 yra aprasyta auksciau.