ne visos nuotraukos ryškios kadangi fotografuota telefonu
Pirmas etapas - nudažomi parktronikai
Antras etapas - bamperio nuėmimas:
nuimti vidinę apdailos dalį (atsukti tris plastmasinius varžtus (ne iki galo) ir traukti ją į viršų
nuimti šonines apdailas (atsukti du varžtus ir traukti į šoną)
nuimti viršutinę apdailą (atsukti varžtus ir traukti)
atsukti du varžtus (pas mane kažkodėl buvo tik po vieną)
kairė pusė (taip pat nuėmiau medžiaginę apdailą kadangi reikėjo išvedžioti į saloną laidus ir paslėpti modulį)
dešinė pusė (užtenka atlenkti medžiaginę apdailą)
atsukti posparnių varžtus (po 5 iš kiekvienos pusės nuo apačios)
atsukti dugno varžtus
atsukti iš vidaus žibintų veržles ir išimti žibintus
išėmus žibintus ištraukti fiksatorius esančius bamperio viršuje
nuimamas bamperis
Trečias etapas:
komplekte esančiame grąžteliu išgręžiamos skylės (bamperio vidinėje pusėje yra gamintojo numatytos vietos)
įstatomi davikliai
prakišami laidai iš bagažinės ir sujungiami su davikliais
pajungiamas maitinimas prie atbulinės eigos laidų
viskas pajungiama, monitorius išvedamas ant priekinės panelės. dar iki galo neapsisprendžiau kur statyti per vidury ar šone
Ketvirtas etapas
bamperis pastatomas atgal.
naudojami įrankiai
REZULTATAS
Viską surinkus džiaugiausi neilgai - kažkas su vienu davikliu, pastoviai rodo kliutį apie 0,7-0,9 m, nors priartėjus prie realios kliuties pradeda rodyti normaliai. Kol mašina neužvesta, o įjungtas tik degimas, viskas veikia kuo puikiausiai.
Po išeiginių važiuoju atgal į parduotuvę.