2014m 103kw kartais meta daug balto, melsvai-balto dumo

10 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
MartynasK
MartynasK portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2019-03-23 20:24
2014m 103kw kartais meta daug balto, melsvai-balto dumo

Sveiki,

Turiu tokią problemą. Kartais užvedus automobilį ir šiek tiek pavažiavus pradeda gausiai mesti baltą - melsvai baltą dūmą. Kartais užvedus ir pasivažinėjus jokio dumo. Kaip pvz: nuvažiuojant į darbą ir gryžtant meta, o kitą diena išvis nemeta jokio dūmo. Po kelių dienų,savaitės vėl toks pat ciklas.

Įdomiausia, kad nuvažiuoju iki meistro pasikonsultuot, tai kol nuvažiavau metė daug dūmo. Su meistru pasišnekėjom kad reiktų stebėti skysčius(kadangi katik viskas pakeista dabar sunku įvardinti kas dingsta), taip pat sako šiek tiek pralakstyt (važinėju gana ekonomiškai). Isėdau galvoju pralakiosiu tai nespejus net pradet lakstyt žiūriu, kad nebemeta isvis nieko. Lieku nesupratęs, katik mašina metė daug dumo, o dabar gali spaust kiek nori - nieko.

Taip žinau reikia stebėti skysčius ir gal tada aiškiau bus, bet kol kažką pastebėsiu, klausiu čia. Gal kas esat susidūrę su kažkuo panašus?

Laukiu jūsų idėjų.

MartynasK
MartynasK portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2019-03-23 20:24

update. Internete pasidomėjau panšiom situacijom. Priėjau prie išvados, kad galimai vyksta dpf regeneracija. Kaip suprantu, regeneracijos metu įjungiamas vintiliatorius priverstinai, todėl kartais išlipus iš automobilio jis vis dar ūžia, o poto isėdus vėl važiuoti meta dumus.
Suprantu, kodėl šis procesas vyksta, bet kodėl tiek daug baldu dumų?

Toliau laukiu jūsų minčių.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 47 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

taip ir turi buti nes papildomai duodamas kuras, kad pasikeltu ismetimo sistemoje temperatura ir isdegintu filtro suodzius

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

MartynasK
MartynasK portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2019-03-23 20:24

Gal patartumėt ką daryt tokioje situacijoje? žinau būna spec skysti supila į katalizatoriu ir jis ten pravalo vaziuojant. Ar teisiog pjaut lauk ir programuot geriausias variantas? Koks minusas apart didesnio oro teršimo atlikus egr ir dpf off ?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 9 valandos 47 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

minusas tik ekologija, viskas kita tik pliusai, pailginsi variklio skyriaus agregatu gyvybes trukme

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

frostas
frostas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 7 minutės
Joined: 2014-03-18 21:39

Jei sistema veikia, kam ją šalinti? Reikia stebėti variklio temperatūrą, jei greitai kyla, vadinasi vyks regeneracija. Važiuojant laikyti apsukas šiek tiek virš 2000 ir viskas automatiškai išsivalo

Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 39 minutės
Joined: 2010-06-09 14:31

Bet kaip supratau iš aprašymo, pas jį jau labai dažnai regeneracija vyksta, turbūt dažniau negu 500-600km? O tai reiškia, kad jau filtrui kaput ateina...nori nenori, o reiks galvoti apie kastraciją :) jeigu žinoma tai dpf regeneracija.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 14 valandų 51 minutė
Joined: 2011-03-18 20:27

Na tai tada geriausiai nuvaryti i koki "galingas" anie ten pasijunge pasiziures tiksliai ant kiek ten uzsikimse ir jei reiks viska padarysi kas butina ir isprogramuos.

frostas
frostas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 valanda 7 minutės
Joined: 2014-03-18 21:39

Waidulis Pir, 2019-05-06 10:36 wrote:
jau labai dažnai regeneracija vyksta, turbūt dažniau negu 500-600km? O tai reiškia, kad jau filtrui kaput ateina...

noriu priminti apie dyzelgeitą, po jo kolegos šiame forume minėjo, kad regeneracija vyksta žymiai dažniau: http://forum.m.skodaklubas.lt/comment/80979
kol nedega lemputės, ir nedingsta trauka t.y. neįsijungia avarinis režimas, tol, mano galva, nereikia nervuotis, o reikia džiaugtis, kad sistema valosi be pašalinio įsikišimo...

Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48

BamLT
BamLT portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 10 valandų
Joined: 2016-02-24 10:51

Po arx atnaujinimo regeneracijos patapo tikrai dažnesnės.
Pora metų jaunesnė su ~194k rida pradėjo "auginti" tepalo lygi ir kartais mesti egr klaidas. Be didelių apmąstymų į startline dpf išmetimui ir egr glušinimui.

Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI