sveiki,
atsalus orams pastebejau, kad gana letokai isyla variklis. siandien pvz. prie -10 laipsniu variklis isilo iki 60-70 laipsniu tik nuvaziavus miestu apie 10 km. Norejau pasiteirauti ar ir pas jus taip ilgai syla? Gal jau laikas, jei taip ilgai syla pas mane pagalvoti apie termostato pakeitima? Ka manot?
Ar greit isyla pas jus variklis?
Pir, 2010-11-29 09:15
#1
RamunasD
Offline
Last seen: prieš 13 metų 1 savaitė
Joined: 2010-09-17 15:29
Ar greit isyla pas jus variklis?
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
pas mane sila tiek pat laiko, bet pas mane antifrezo virs maximumo truputi gal tai itakos turi
Pas mane irgi panasiai, 9,5km iki 90laipsniu esant -12 laipsniu.
tai gal ir normalu ir ner del ko nerimauti :) nors gerai kad sildomos sedynes, tai jos ir gelbeja kol isila salonas :)
Nu as siandien ryte 18 km nuvaziavau miestu is tasko A i taska B. Variklis isilo siek tiek virs 50 laipsniu.
Octavia 07 1.9 TDI
Dyzeliui tai normalu
2007 Škoda Octavia (BLACK),1.4MPI, Ambiente, VILNIUS
Kazkaip pasisako fabia ir octaviavia savininkai, o klausimas, tai superb skiltyje. :)
Nuo namu iki darbo 10 km, kazkur pusiaukelej rodo 90 laipsniu. Benzas.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Octavia su priekiniu uždengimu, 13 km darbinė temperatūra. Dizel :D
Tas pats, tik kai sustoji labai greitai nukrenta :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Atvirksčiai, sustojus dar daugiau pakyla :bigsmile:
Taip nebuna :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
kad kaip jus kalbate yra fizikos desniais nepaaishkinama...
Pay tha cost to be da BOSS!!
Sveiki, nezinau, pas mane Superbas 2.5 dyzelis, tai irgi labai letai uzsyla. Kai cia buvo -15 - 20 tai maks 70 laipsniu temperatura mieste vazinejant pasiekiau, o isvaziavus is miesto i autostrada, iskart uzsyla iki 90 laipsniu. Tai manau termostatas tikrai sveikas, nes trasoje su suejusiu termostatu temp. vapse nukristu labai zemai, del padidejusiu oro srauto. O dabar trasoje variklis gauna daugiau pastovaus kruvio ir nedirba tiek daug ant laisvu apsuku, kiek dirbtu mieste.
Manau cia su tais varikliais jau taip yra ir nieko nepadarysi, nebent kartonus kaisioti uz radiatoriaus reikia. ;)
to superbabas: na jau geriau leciau syla, nei su kartonu superb'as :)) kazkaip ne lygis :) as dabar kai visas naujas beru zvakes sudejau ir degimo kampa susireguliavau tai ziuriu kazkaip greiciau lyg ir silti pradejo, o gal del to kad ir orai nebe tokie salti. matyt dyzelis yra dyzelis, cia ne benzas kad per 10 min isyla. visgi 2,5 l dyzeliuose V6 variklyje isivaizduokit koks didelis kiekis antifryzo ir kol jis isyla tai praeian nemazai laiko.
nuo zhvakiu tai jau tikrai greiciau silti nepradeda...
Pay tha cost to be da BOSS!!
Nu jo, kartonas tai nelabai superbui tinka. :) As dar nuo pirkimo (beveik 3 metai) nekeiciau pakaitinimo zvakiu, kazkaip problemu neturejau su uzvedimu tai ir nekeiciu. Ar jas reikia reguliariai keisti? Nu pas mane dabar irgi greiciau uzsyla, cia tikrai nuo siltesniu oru. ;)
Pakaitinimo zhvakes reikia keisti tada kai pradeda mirkseti lempute kaitinimo zhvakiu, reiskiasi viena ar kita nuduso :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Deja, mirksejimas nuo to nepriklauso.... reikia tikrint......
Simple clever
jo pas mane jokios lemputes nemirksejo, o patikrinus is esmes 2 svakes visai neveike.
mano skodoj 3 zvakes buvo "numirusios".... dabar kita masina (uzkuriant prie minuso)
Simple clever
To Laimanis>>> o tai kaip vesdavosi su tom numirusiomis zvakemis?
kazkotai galvojau kad mirkseti turi klydau ;)
Pay tha cost to be da BOSS!!
man iki darbo irgi apie 10km, pusiaukely jau darbine temperatura... (dyzelis)
To Tucis- pakaitinimo zvakiu simbolis mirksi del kitu bedu, kurias per kompa pamatyt gali, o del zvakiu niekad. Su tavo teiginiu, kad del pakaitinimo zvakiu pakeitimo isilimo grieitis nepriklauso tai is dalies nesutikciau, nes ziurint kurioje vietoje tos pakaitinimo zvakes stovi, nes buna, kad ir ant ausinimo sistemos stovi papildomai 3 tokios pat pakaitinimo zvakes, kurios sildo pati antifriza :) , o tos kurios skirtos uzvedimui tai tikrai isilimui jokios itakos neturi...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip taip as butent kalbejo apie zvakes kurios pasildo degimo kamera.
Pay tha cost to be da BOSS!!
tada tavo teisybe :beer:
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pries pakeitima turejau bedu prie -15, teko ilgokai pazulint su starteriu, iki to, prie nedidelio minuso dideliu problemu nebuvo, buciau ir netikrines...;) Siandien prie -17 puse raktelio pasukimo...super
Simple clever
Good, dziaugiuosi. ;) As irgi savaitgali varau tepalus pasikeisiu tai sakiau ir kad zvakes visas pakaitinimo pakeistu, nes dabar prie minus 15 taip jau irgi reikejo kelis kartus prasukti motora kol traktorius mano issiklibino :)
prie -18 su viena zvake uzsikurdavau tris kartus pakaitines. Va toks uzsikures pradzioje tai tikrai kaip traktorius dirba, ne tik pagal garsa, bet ir pagal vibracija :D
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pakeitus termostatą įkaista daug greičiau ir mašinoj Taškentas ;)
Sestadieni tikrino visas sesias pakaitinimo zvakes, tai dvi is sesiu nusproge buvo. Pakeiciau tas dvi, tai dabar jokiu problemu vedant is ryto, ir motoras lygiai dirba tik uzvedus. ;)
Pas mane Superbas 2.5 dyzelis 2004 kai turejau ilgai silo ir maniau, kad bus termostatas ,bet man paaiskini,kad pagrinde visi dyzeliukai sunkiai ziema syla:)
Superbas 2.5 dyzelis super auto buvo su visais navarotais:)Nusipirkau nauja modeli nes labai patiko senesnis modelis:)