DSG7 Problemos

24 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
DainiusDSG
DainiusDSG portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 mėnesiai
Joined: 2016-07-24 11:46
DSG7 Problemos

Kai permetinėja iš 1 į 2 pavara, ant mažų apsukų, jaučiasi lyg trukčiojimas ar tai vibracija, bet tik kai pasivažinėju ilgiau mieste. Iš po nakties važiuojant tvarkingai permeta pavara. Gal teko kam susidurt su tai, ką tvarkėt? Pas mane DSG7 1,8TSI 2010-10 rida 58000km.

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

Pastebejimas,rida jau ziauriai maza 58000km, o auto 2010m.!
Sita deze vadinama sausa ,ten yra apie 1,7 tik tepalo.sukimo momenta variklio max nelabai atlaiko,perkaista jei su ja drozti nuo zalioz spalvos, drago nemegsta.
Reikia pabandyti tepala pasikesti, sios dsg 7 dezes turejo broka, mazdaug tik nuo 2013 metu buvo patobulintos.
O kaip ji elgiasi vietoje kaip permeta i D, poto i N, poto i R, ar kazkas jauciasi?
O kaip elgiasi deze manual rezimu paciam perpetinejant begius?
Situ deziu resursai 150/200tuks km, dsg 6 tai ju resursai 250/350km tumst. Aisku jei tvarkingai vazineji nedragini.
O kaip elgesi prie sankrizos jei tenka laukti 2min. Rekomenduoja pervesti i N.
O kaip per kamcius vazineji ? Reikia ijungti i S rezima kad deze nesikankintu permetinejant 1 tai 2 poto vel 1 poto vel 2....
Gal problema kad rida netikra, jau didelis resursas arba as klistu gal turi masina is salono ir vazineji tik lietuvoje? Tai tada kreikis i arx skoda pratestos tau deze ir bus aisku....

slaptas
slaptas portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 4 dienos
Joined: 2016-08-05 23:26

greitas sutrukciojimas, dazniausiai du tris kartus is pirmos i antra pavara ties 1700-1800 apsuku pranesa apie sankabu pabaiga

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 8 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2011-04-13 10:38

Pradziai su VIN'u i ARX'a, ten geri dedes pasakys kas daryta tai dezei, manau su defektu parduota, arba rida 500K :))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 11 valandų
Joined: 2010-06-09 14:31

Jo, šitų metų DSG7 dėžei rusai resursą skaičiuoja iki grubiai 120K, čia jau tiems, kam labai labai pasiseka...daugeliui ji jau 30-50K tarpe pareina...ypač važinėjant mieste, kamščiuose. Žodžiu tai nieko gero nepranašauja tavo piniginei.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

frostas
frostas portretas
Offline
Last seen: prieš 6 dienos 5 valandos
Joined: 2014-03-18 21:39

Lygiai taip pat rusai mokosi jomis važiuoti, prie blevyzgų buvau įmetęs nuorodą... Pagal juos reikia stengtis kuo rečiau staigiai stabdyti, kamščiuose neriedėti po pusmetrį ir t.t.

Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

Jei turi "saibu" gali pakeisti tepalus, nedasug telpa manau brangiai nekainos.O triukciojimas, kaip sako "slapta" gali buti del sankabos, tik ji ten labai gudri ten ji susidaro is ziedu, nezinau kaip atrodo dsg7 bet dsg 6 tai jau jo. Tie zedai tesiog nuo didelio resurso arba del perkaitimo, daugiausia del to isikraipo. Aisku tai kaip rase dedes ARX pratestuos ir manau pasiulis keisti sankaba, aisku jei sios dezes nejo su defektais.
https://www.youtube.com/watch?v=OB4sKKOqqAQ
jei rusiskai ikerti tai cia forume gali daug rasti problemu http://superb-club.com/forum/
Parasyk kokia toliau eiga,kad nebutu klausimas ir pabaiga, reikia, kad butu rezultatas, isvados,
sekmes

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

o del vibracijos pradeju staigiai vaziuoti gali buti ir vidines granatos problema, jau prie didelio resurso nuo 200/250K.jas patikrinti nesunku, pakelus masina ir paemus prie isorine granatos pradejus klibinti jei prie vidiniu granatu yra didelis laisvumas tai vidines granatos.
siaip stenkis greiti imti letai ir tada pasiziurek ar yra tas triukciojims is 1 i 2 i3, jei ne tik prie staigaus gazo tai prie to gali prisidedis ne tik sankaba bet ir dvimasis smagratis. Bet jei ant laisvu nera trukciojimu,ir is apacios niekas nebarska tai viskas gerai, Bet jos lekia jau nuo 250K. Bet su DSG dezemis esant smagraciui laisvumo ne taip jauciasi kaip butu su mechanine deze, todel mazai,kas pastebi tik pilnau subirejus.
sekmes

MartynasGTI
MartynasGTI portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 2 savaitės
Joined: 2014-10-21 20:22

Paaiškinsiu, kas nėra iki galo supratęs. Nežinau kaip atnaujintos, bet pirmosios DSG7 buvo "sausos" dėl to, kad jose - normalaus sauso tipo sankabos ( kaip ir mechaninėje dėžėje) tik, mandrai padarytos ir yra dvi. Šių dėžių pagrindinė problema yra tai, kad jos turi labai nedidelį rezervą sukimo momento netolygumams ir išeina šaibom pačios dėžes guoliai, kurie pridaro metalo drožlių ir iš magnetinių perjungimo šakučių padėties daviklių pasidaro " metalinis ežys", kuris susilpnina arba iškraipo daviklių signalus. Tokioje dėžėje telpa 1,4l tepalo keičiant arba jei gerai pamenu 1,7l pilant į visai sausą dėžę. Apie tepalo keitimą informacijos neturiu.
DSG6 dėžės yra visiškai kitokios. Jose yra "šlapios" sankabos. Juos jau sudėtingesnės nes yra daug sluoksnių frikcinės dangos ir metalinių plokštelių ir visa tai veikia tepale, todėl ir vadinama "šlapia". Šios dėžės gerokai patvaresnės. Jei gerai pamenu, jose jau telpa 6,5l tepalo, kuris yra keičiamas kas 60k km.
Paprastai mano minėtos DSG7 problemos pasireiškia tuom, kad pradeda nejungti tam tikrų pavarų.

MK diagnostika
Mobili kompiuterinė automobilių diagnostika, gamyklinių parametrų keitimas ir adaptavimas

84' Opel Kadett D 2.0 16v 110kw
99' Audi A3 1.8T quattro 110kw -> 135kw
05' VW Golf GTI 2.0 TFSI 147kw (stage2 soon)

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

idomu "DiniusDSG" ar jau nustate buga?

A-1
A-1 portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 8 mėnesiai
Joined: 2016-08-15 19:44

Dauguma, vadovaujasi prietarais ir prielaidom, beveik nieko bendro neturinciais su realybe. Sveikinu isigijus problemu rinkini. Pats variklis 1.8tsi yra problematiskas, o su dsg7 deze, tiesiog ziauri pora. Jos skaitosi neaptarnaujamos, bet tepalo keitimas kartais gelbeja, kitiem reikia keisti elektronini valdyma (mechatrona). Pats dezes pavadinimas DSQ250, reiskia, kad ji gali atlaikyti 250nm sukimo momenta, pas 1.8tsi sukimo momentas yra..250nm. Todel ten nuolatinis problemu rinkinys bus. Kiek zinau, su naujos kartos varikliais komplektuojamos tos pacios nepatobulintos DSG dezes.

Skoda SuperB II 1.8 TSI
Skoda SuperB I 1.9TDI PD
Octavia VRS 2.0TFSI (buvo)

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

ar kazkas jau zinoma ?

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

dar yra nauja DSG 7 DQ500 begiu deze, kuri jau skaitosi irgi "slapia" ir jau gali atlaikyti netgi 600Nm jega, jau tokios dedamos VW. Tai ten nera isvardintu bugu...

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

Nu jo nepasiseke DainiusDSG, nusipirko su atsukta rida, del to taip ir yra. Patys pagalvokite, jei auto 58000 km, tai vieni metai turi 365 dienas, padauginus per 5 metus gaunasi 1825 dienos. Padalinus 58000/1825, tai i diena buvo pravaziuota apie 32km tik. Ar tai yra atstumas vazinejant tokia masina uzsienije. Tai del to jau is karto ir krenta i akis neteisingas kilometrazas ir del didelio resurso taip deze ir elgesi.
Gal atsiras autorius ir papasakos kaip is tikruju buvo, tikiesimes...
manau masinos resursas jau turetu buti apie 300 000 jei nedaugiau. aisku galima per vag com, pasiziureti DSG dezes grupe ten yra isaugojamas kilometrazas, ji galima pakeisti bet niekas nekeicia nes tai kainuoja pacio mechatronikos DSG dezes keitimo o tai jau kainuoja papildomus 8000eur, Arba tikslai autorius nenustatis nes ta grupe galima resetinti,kaip naujos dezes pakeitimas, tada pravaziuoti ligiai 58000 ir poto atsukti spidometra ir parduoti kaip uz gera...Bet manau kad skupai to nedaro jems ko greiciau parduoti, todel DSG grupeje per VAG-COM turetu autorius atsekti...
sekmes jam

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 11 valandų
Joined: 2010-06-09 14:31

Immar, gal žinai, kuri DSG grupė tiksliai rodo kilometražą? Kažkaip nepavyko aiškiai rasti...daug rodo duomenų, bet kilometražo nepastebėjau.

Beje, dar kažkaip prie DSG problemų niekas nekalba, kad su VAGCOM galima DSG dėžės Basic ir sudėtingesnį kalibravimą ar resetinga atlikti...vieniem tai padeda, kitiems ne...pilnas internetas topikų ta tema...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Transmissions

EDIT. Radau, 109 grupė, bet rašo, kad naujesnėms auto neberodo šių duomenų...Taip pat youtubei mačiau, kad šitos grupės irgi nerodo, vadinasi ne visada per DSG bloką galėsi pasižiūrėti. http://forums.ross-tech.com/showthread.php?2813-How-to-confirm-Mileage-ECU-is-stock-resetting-OBD-counter

Na, bet per visokius kitokius blokus galima pasižiūrėti ir maždaug suprasti, ar buvo atsukinėta, nes daug blokų naudoja kilometražą, jeigu ne bendrą, tai bent kažkokius tarpinius, kad ir pvz. DPF ir pan.

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

nelabai prisimenu, reikia paciam dar karta prisesti su vag com.
Berots Vagcom 02 blokas auto tran ir 109 grupe

DainiusDSG
DainiusDSG portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 mėnesiai
Joined: 2016-07-24 11:46

Na nereikia cia burti iskart, kad rida atsukta :D Masina pirkta is salono, vazineta mazai ir tik Lietuvoje. Esme tokia, kad tas drebejimas is 1 i 2 pavara prasideda labai retai, dabar pastebejau tik tada kai gerai palakstau mieste ar ar trasoj 180-200. Pastovejus per nakti vel is ryto kaip uoga dirba ir taip buvo gal kokius 2 menesiu nieko isvis ir tik palaksciau tada vel prasidejo drebejimas.

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

Jei taip darosi tai pasikeisk dsg tepalus, jei pinigų daug neturi imk ne originalą bet kad specifikacija atitiktų originalo. Pamatysi geriau bus, nes toks įspūdis kad įkaista. A jo pas tave 7dsg kur tepalas nesikeičia, tada aišku galima keisti, bet ten viskas kitaip, padroze tau dsg. Įdomu ar tepalo aušintuvas eina dsg 7 dėžės.? Nes 6 yra.

DainiusDSG
DainiusDSG portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 mėnesiai
Joined: 2016-07-24 11:46

Del ausintuvo nesidomejau. Taip ir skodos centre pasake kad tepalai nesikeicia. Zodziu dabar reikia tik prisiversti pas deziu specialista nuvaziuot, pasikonsultuoti, bet vis nera laiko......

Imar
Imar portretas
Offline
Last seen: prieš 3 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2014-01-27 19:02

Lauksime žinių. Sėkmės

DonJas
DonJas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2017-03-12 21:47

Sveiki,
Gal kam jau pavyko detaliau išsiaiškinti kokia problema dėl DSG7 trukčiojimo perjungiant pavaras? Pas mane panaši problema,tik trukčiojimas juntamas jungiantis iš 2 į 3 pavarą (režimas D). Ant režimo S trukčiojimo nesijaučia.
Automobilis Skoda Octavia, 2013 m., 1.6 TDI, 77 kW, DSG7, rida ~145 000 km.

Skoda Octavia, 2013 m., 1.6 TDi, 77 kW, DSG7

DonJas
DonJas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 9 mėnesiai
Joined: 2017-03-12 21:47

Sveiki,
Trumpas atnaujinimas.
Su DSG 7 problema dėl trukčiojimo perjungiant pavaras (iš 1 į 2 ar 2 į 3) apsilankiau ARX autoservise. Pagal požymius siūlo keisti sankabos komplektą. Kaina ~700 Eur su PVM dalys + ~350 Eur su PVM remontas. Kol kas nesiryžau šioms išlaidoms.

Skoda Octavia, 2013 m., 1.6 TDi, 77 kW, DSG7

DainiusDSG
DainiusDSG portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 mėnesiai
Joined: 2016-07-24 11:46

Kaip sios temos savininkas papasakokius ka pastebejau per metus laiko. Esme tokia, kad nieko netvarkiau, atvesus orams problema dingo isvis, ta prasme gali vazinet kaip nori jokio trukciojimo nebera. Bet stai cia pasirode vel vasara ir karstesne diena problema pasikartojo. Trasoje paspaudziau gaza, mieste turejau problema :) Tirkiausiai tepalas ar kazkas uzkaista ir prasideda drebejimas. Skodos centre pasake jei tik tiek retai kartojasi problema, nera tikslo keisti sankabos.

Bencis
Bencis portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 18 minučių
Joined: 2019-05-15 20:04

o kokie atsiliepimai dsg7 deziu po 2017 metu? Sutvarkytas patvarumas?