Garai atsukus variklio tepalo ipilimo kamsti

17 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Liba13
Liba13 portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2011-10-23 11:55
Garai atsukus variklio tepalo ipilimo kamsti

Daug kur teko skaitineti, kad atsukus tepalo ipilimo i varikli kamsti (prie uzvesto variklio), neturi kilti garai. Gal kas galite pasakyti is variklio ar is vis negali garuoti, ar siek tiek turi buti to garo (visgi temperatura auksta viduje).

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 15 valandų
Joined: 2009-11-22 20:00

gali garuoti

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Liba13
Liba13 portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2011-10-23 11:55

Tai tos kalbos apie variklio pabaiga del to kad sklinda garai, tik speliojimai?

superB, 2007, 1.9, 85 kW

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

O tu fizikos mokinaisi :D :D


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Liba13 wrote:
Daug kur teko skaitineti, kad atsukus tepalo ipilimo i varikli kamsti (prie uzvesto variklio), neturi kilti garai. Gal kas galite pasakyti is variklio ar is vis negali garuoti, ar siek tiek turi buti to garo (visgi temperatura auksta viduje).

Kam reikia atsukinėti kamštį prie veikiančio variklio.
Juk tepalai taškosi.Pažiūrėti į garus galima ir išjungus variklį.
Aišku ,kad tepalas nugaruoja-nudega kažkiek.Priklausomai nuo variklio
stovio jo reikia papildyti.Jei išsieikvoja žymiai virš normos tai
keičiami tokie guminukai salnikai-vožtuvai.Tiukus tiksliau pasakytų.
Tokie varikliai juodus dūmus leidžia ypač perjungiant bėgius.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

Liba13
Liba13 portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2011-10-23 11:55

branco wrote:
O tu fizikos mokinaisi :D :D

Mokinausi bet nelabai sekesi :)

Tai dabar ramus as del garavimo.

Aciu uz komentarus.

superB, 2007, 1.9, 85 kW

Liba13
Liba13 portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 1 mėnesis
Joined: 2011-10-23 11:55

Ramieiga wrote:
Liba13 wrote:
Daug kur teko skaitineti, kad atsukus tepalo ipilimo i varikli kamsti (prie uzvesto variklio), neturi kilti garai. Gal kas galite pasakyti is variklio ar is vis negali garuoti, ar siek tiek turi buti to garo (visgi temperatura auksta viduje).

Kam reikia atsukinėti kamštį prie veikiančio variklio.
Juk tepalai taškosi.Pažiūrėti į garus galima ir išjungus variklį.
Aišku ,kad tepalas nugaruoja-nudega kažkiek.Priklausomai nuo variklio
stovio jo reikia papildyti.Jei išsieikvoja žymiai virš normos tai
keičiami tokie guminukai salnikai-vožtuvai.Tiukus tiksliau pasakytų.
Tokie varikliai juodus dūmus leidžia ypač perjungiant bėgius.

Tu turejai minty "tokie varikliai juodus dumu leidzia" - tai tie kurie iseikvoja tepalo daugiau nei priklauso, ar apskritai tokie 1.9, 85 kw varikliai?

superB, 2007, 1.9, 85 kW

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Jei variklis prasto stovio tai ne į garus atsukus kamštį reikia
žiūrėti,o į išmetamo vamzdžio galą.Jis dūmina juodai arba baltai
ir spjaudosi.Galima baltą lapą prikišti ir akyvaizdžiai tai matosi.
Nesu specas,bet tokios auto nepirkčiau.Variklis 1.9 85W šiuo atžvilgiu
nėra išskirtinis.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

Stiopa21
Stiopa21 portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 12 mėnesių
Joined: 2010-04-22 12:35

kai automobilis meta juoda duma tai nereiskia kad varikliuj ateina galas. tiesiog gali buti pasikimsus viena forsunke ar siaip atskirai kazkokia detale but pasinesiojus.atkreipk demesi mieste i naujas masinas, jos vos nekas antra meta juoda duma juk tai nereiskia kad 1-2 metu senumo masinos jau su damustais varikliais. pas mus darbe 6 berlingai ir 4 is ju meta juoda duma. nors pravaziavusios po 50 tukst.km.
o vat jeigu eina balti dumais, aisku ant karsto variklio, tai cia jau reiketu krapstyti giliau. ir dar del to kad garuoja ir po kamscio tai irgi negerai (kai per daug) tu garu turi buti lb mazai ar nebuti visai. o didziausia problema chebra yra tada kai tie garai eina is siupo kur tepalai tikrinami. (tokios masinos net neverta toliau krapstyti, jei ziuri pirkimuj)

1999 octavia combi 1.9Tdi 81kw

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-10-19 11:42

Ramieiga - paspausk gerai ant pedalo ir naujutelis dyzelis juodus dumus spjaus :)

Octavia 2,0 TDI

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Powka wrote:
Ramieiga - paspausk gerai ant pedalo ir naujutelis dyzelis juodus dumus spjaus :)

Neteko matyti naujų auto sjaunančių juodais dūmais.
Nei dizelio,nei bendzo.Taipogi ir gerai spustelius alseleratorių.
Juodi dūmai ,jeigu teisingai pamenu, atsiranda tepalui patekus
į degimo kamerą.Prižiūrėtam variklyje to nebūna.Balti dūmai
kai išsiderinęs degimo kampas-perankstyvas degimas.
Iš teisingo variklio išeina pilkas dūmas,o ne juodas kaip derva.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Jeigu degina tepalą, tai man atrodo turėtų mesti melsva dūmą, o ne juoda? O dyzeliukai kurie jau atitinka EURO 5 standartą, net ir užmynus pedalą iki dugno, juodo dumo beveik nebemeta :)

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

RS wrote:
Jeigu degina tepalą, tai man atrodo turėtų mesti melsva dūmą, o ne juoda? O dyzeliukai kurie jau atitinka EURO 5 standartą, net ir užmynus pedalą iki dugno, juodo dumo beveik nebemeta :)

Pritariu.Melsvas iš arti,o iš toliau juodas kaip suodžiai ypač kai
bėgis perjungiamas.Paprastai tokios auto stabdomos ir draužiama
eksploatacija.Oro teršimas.Esi matęs visai tragiškų atvejų,kai per
dūmus vos automobilis matosi.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 15 valandų
Joined: 2009-11-22 20:00

gali ir pas naujus mesti juoda duma, bet tai tikrai nereiskia, kad kazkas blogai, tiesiog momentinis kuro misinys galejo buti perriebus ar suodziai is dusliko iseina su dumais.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Pas mane buvo Citroenas C8 2006m ir ismetimo sistemoj buvo PDF filtras tai tas variklis kiek bespaustum gazo neismes jokio dumo o vat skodutei 1.9 tdi PD tai meta paspaudus, nes nera tokio filtro. Tie juodi dumai priklauso ir nuo filtru kokie sudeti. Tai mano nuomone ir pastebejimai

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-10-19 11:42

Ramieiga wrote:
Powka wrote:
Ramieiga - paspausk gerai ant pedalo ir naujutelis dyzelis juodus dumus spjaus :)

Neteko matyti naujų auto sjaunančių juodais dūmais.
Nei dizelio,nei bendzo.Taipogi ir gerai spustelius alseleratorių.
Juodi dūmai ,jeigu teisingai pamenu, atsiranda tepalui patekus
į degimo kamerą.Prižiūrėtam variklyje to nebūna.Balti dūmai
kai išsiderinęs degimo kampas-perankstyvas degimas.
Iš teisingo variklio išeina pilkas dūmas,o ne juodas kaip derva.

tai savo auto paspausk gerai ir paziurek per sonini veidrodeli - tikrai pamatysi :)

Octavia 2,0 TDI

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Powka tai, kad mieste į svetimus galus pakankamai
prisižiūriu.Niekuomet nemačiau apynaujės auto spjaudančios
suodžiais.Kaip taisyklė tik neprižiūrėtos lupenos.
Tai ką turi uomenyje ne tas atvejis.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2