Gal kam teko susidurti,dabar kai gerai pasalo,rytais bandant uzvesti masina (dyzeli),isspjaunamas juodas dumas,ir taip jau kelinta ryta.
Juodas dūmas
Pir, 2009-12-21 20:37
#1
andriusiar1
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2009-07-27 21:15
Juodas dūmas
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
tikrai nieko baisaus...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sia klausimas ar teigimas :) is dauktaskio gale suku suprasi
Pas nab irgi saltas variklis ismeta kucia juodo dumo, bet po to viskas ok.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pas daugeli dyzeliu ismeta juoda duma, nieko neiprasto :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pas mane irgi ismeta, bet ne juoda, o balta... tai cia blogai?
Octavia 2,0 TDI
Na baltas blogiau nei juodas :)
Juodas dumas
Baltas dumas
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
na, pas mane ne taip kaip aprasyta. pas mane per didelius salcius tik uzkurus iskart ismeta duma ir po to ciki. nei variklio darbo sutrikimai nei kas. siaip bent man per veidrodeli atrodo, kad ten sviesus dumas, o ne juodas :)
Octavia 2,0 TDI
Man ir siltu metu uzkurus toks sviesus dumelis, bet po kiek laiko jis dingsta. Tepalo neryja. Del to pasilieku prie muomones, kad tam itakos daro oras kuro sistemoje, o jo pas mane tikrai yra :) per kuro padavimo zarnele graziai matosi kaip oras link siurblio eina.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
blyn, salciai baigesi, neiseis jau paziureti koks ten dumas iseina :) galvojau pasodinsiu zmona uz vairo, o pats i glusa ziuresiu :)
Octavia 2,0 TDI
lauksim, nors su tokiom musu ziemom galima ir nesulaukti :)
Octavia 2,0 TDI
Sito dalyko irgi neatmetu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
o nepagalvojote apie kondensata kuro sistemose??? ypach pashalus, pavazhiokite koki 50km jei dar ir tada baisiai dumins baltai tada jau galima kazhkur ir kitur bedu ieshkoti ;)
Pay tha cost to be da BOSS!!
salciai baigesi ir dumu nera :)
Octavia 2,0 TDI
na tai ir bus mano paminetas variantas pastebek ipatingai bmw buna netgi vanduo bega ish ishmetimo sistemos :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
bedos baiges,nuvariau masina i serviza,pareguliavo kuro padavima ir viskas.
svarbiausia, kad atsirado priezastis ir ji buvo pasalinta, tada galima :beer:
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
dabar galima ir atsipusti :beer: :)
ar pilnai supratote mano minti? kad skirtumas yra manau niekam nenaujiena... dar skirtumas yra kai eina shalchio garas ir kai eina kondensato balti dumai... dar yra skirtumas kai zhiedai leidzhia, labai daug skirtumu ishviso yra :D
Pay tha cost to be da BOSS!!
cia be butelio neissiaiskinsi :)
Octavia 2,0 TDI
be butelio, 5 saltu masinu ryte ir 5 mergu kurios sedes viduje masinose ir jas uzvedines :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu va... O as po svenciu varysiu savaja i ARX, nes mano tas Emissions workshop dar vis nesutvarkytas, del laiko stygiaus... Baigsis jolkos, reikes masina susitvarkyt :)
Octavia 07 1.9 TDI
pas mane visad dumyja tai net nzn :D
visad baltai nzn ten garas ar kas bet dumyja ir galiu pasakyti, kad nemazai (benzas) pas mane
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
O kaip dumai kvepia?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Neuosciau dar :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Benzui baltas dumas ne pats geriausias pozymis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
jei benzu smirda- per riebus misinys, jei degesiais- tepalai dega amen ziedams...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O jei saldus dumas, tai tiketina, kad ausinimo skystis
Octavia 2,0 TDI
gal ir taip, negaliu tiksliau pasakyti...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pas mane senoj masinoj leido truputi, tai jautesi saldumas :)
Octavia 2,0 TDI
Dėl saldumo, tai nereikia ir dūmų laukti. Užtenka pirštą į duslintuvą įkišti ir po to "paragauti". :Sp
Skoda Octavia 1.9 TDI
Kokio skonio tas saldumas? :D Galvoju,gal ir man paragauti... :D Prisimenu,kai su klasiokais,gal ketvirtoj klasej treciokus ir antrokus isdurdinedavom,rodydavom kaip masina atrakint reikia, tai yra: vienas laiko uzdenges "aukos" akis,o kitas tuo metu rankas ikisa i duslintuva ir paskui susikeisdavom... Tai gaudavosi taip, kad musu "auka" vaziuodavo namo pajuodusiu veidu ir akim... Tiesa sakant buvo idomu ziureti,kaip zmones persikreipe ziuredavo i musu "auka" :D
Octavia 07 1.9 TDI
pagrindine antifrizo sudedamoji dalis yra etilenglikolis, jis tiesiog saldus na kaip saldiklis koks pvz sacharinas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai jau nebeidomu... Juk pasake,koks skonis... :D kam vargt? :D
Octavia 07 1.9 TDI
Geriau vieną kartą paragauti negu dešimt klausti
Skoda Octavia 1.9 TDI
Cia taip pat kaip su moterim :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Cia tik geriausiu atveju greitaja :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nors tema ir apie juodus dumus, bet ja prikelsiu su baltais.
Siandien ryta uzvedziau savo skoda (2.o TDI) ir apsipile ji baltais dumais, man atrodo su dyzelio kvapu, apsipilus pati issigando ir drebejo. Pamacius toki vaizdeli per veidrodeli, pats issigandau ir islipau paziureti. Paziurejus i duslintuva, matesi kad jau beveiki nedumina o po keliu sekundziu is vis nustojo. Atisisedus i masina suprantau, kad ir nebedreba. Vaziavus jokiu dumu, trauka vietoj, kuro sanaudos tokios pacios, bent jau pagal kompa. Siaip kiek dabar suprantu, mazas drebuliukas :) jau budavo ir anksciau, bet labai trumpai, pvz. kol uzvede ir atleidi sankaba, jau praeina.
Greitas interneto paskaitymas dave kelis variantus:
1. pakaitinimo zvakes - bet ar jos veikia prie +15?
2. auksto kuro siurblys
3. galva arba tarpine
4. neknisti proto ir palaukti kol uzlinks visai
Kolkas veiksiu pagal 4 varianta, bent jau pora dienu, pastebesiu elgsena taip sakant. I ka atkreipti demesi? O gal neverta laukti ir iskarto i diagnostika?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Pas mane passatui 1.9 TD buvo tas pats, tai pasikeiciau salnikelius kurie kainavo apie 20 lt. bet keitimas 120 lt. ir viskas susitvarke. Mano nuomone jog cia jie gali buti kalti.
..stebek tepalo matuokle, jei pabals tai aisku tarpine. As variau kol ausinimo bakely pradejo burbuliuot ir slangos issipute...cia ziurint kur pramusa..
Pas Kolega panaši bėda buvo su Avensiu. Tepalas švarus , bet antifrizą važiuojant daugiau kaip 120 km/h palengva išpūsdavo per radiatoriaus kamšti. Kadangi tai būdavo retai, t.y. kai važiuoja automagistrale buvo pakankamai sunku suprast. Tai susirado servisiuka kuris sugeba pamatuoti CO2 kiekį išsiplėtimo bakelyje. Tada tapo akivaizdu kad pramušta tarpinė. Anksti suradus gedimą išvengė variklio keitimo, užteko nušlifuoti galva ir bloką, nauja tarpinė nu ir tuo pačiu vožtuvų gumeles pasikeitė. Po remonto dingo baltas dūmas, truputi pagerėjo trauka ir kuro sąnaudos.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Paskutiniai 2 atsakymai mane gasdina siek tiek. Dabar diena vazinejau, tai nei dumu, nei drebejimo. Ziuresiu kaip bus ryt ryte po ilgesnio stovejimo.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Na nzn kaip su Egabite draugo avensiu, bet kai turejau pries Superba Citroena C8, tai buvo pas mane pramusta tarpine ir pute ta antifrifa, bet jokiu dumu nemete nei ryte nei vakare. Pasikeiciau tarpine, nuslifavo galva ir pakeite gumeles, tai man atsistoja apie 2500 Lt.
graiciausiai bus salnikeliai.
O kurie cia salnikai?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
95 procentais esu įsitikinęs kad bėda žvakėse. Jei neklystu, tai net ir vasarą jos akimirkai sudirba. Nežinau, ks ten per salnikėliai, bet ar jie gali būti susiję su antifrizu. Juk niekur tokių nėra, kad sudarytų galimybę patekti antifrizui į cilindrus. O jei tai susiję su tepalu, tai mestų melsvą dūmą. Kas liečia antifrizą ir galvos trūkimą, tai jei būtų toks atvejis, tai pūstų šlangas, greičiausiai dūmytų pastoviai. Siūlyčiau pasitikrinti žvakes. Jei turi testerį, tai labai paprasta. Padarai ant "skambinimo", vieną laidą prie akumo pliuso, kitą prie žvakės centrinio elektrodo. Jei skamba, tai viskas puiku. Jei neturi testerio, tai tą patį sėkmingai gali padaryti su paprasčiausia lempute: vienas laidas prie pliuso, kitas prie centrinio žvakės elektrodo. Dega- gerai, nedega - keisk žvakę.
]
..nemestu balto dumo del zvakiu manau..Paprasciausiai kai mazas tarpines praleidimas susidaro uzvedus masina spaudimas pro ja i ausinimo sistema. Kai masina uzgesinta ilgesniam laikui, tarkim per nakti, susidares ausinime spaudimas po truputi ipucia ausinimo skyscio i cilindrus, del ko ryte uzvedus jis ismetamas baltais garais lauk ir viskas vel is ptradziu. Tas reikalas po truputi dides ir teks keist tarpine su visais papildomais reikalais. Bet cia nera brangus ir sudetingas reikalas...jei variklio blokas tvarkoj ir nereiks jo slifuot..
Pakaitinimo žvakės tokiu oru kaip dabar 100% nedirba, nes pas mane buvo 1-ą negyva, vakar pasikeičiau. Tai prieš savaite buvau išvalęs klaidas, prieš keisdamas pasitikrinau su kompu, tai klaida dar nebuvo atsiradusi, tai net pagalvojau kad be reikalo keičiu. Išardęs akurat radau 1-ą negyva. Kita medalio pusė, jei čia 2.0 BKD variklis tai žvakių taip lengvai nepatikrinsi. Jos po dangteliu. O dėl balto dūmo priežaščių gali būti dešimtys ir net ne tokios baisios. Gali būti tarpinė, skilusi galva, skilęs blokas, pradegęs tarpas tarp cilindrų, bloga forsunkė ir t.t...Tepalas nepabalęs, antifrizas nedingsta - tikriausiai su galva ir tarpine viskas ok. Viskas priklauso ant kiek kvalifikuota/sąžininga meistrą susirasi. Jei trauka nedingo, antifrizo nemažėja, tepalas nedingsta,tai važinėk toliau stebėdamas situaciją, kol neatsiras daugiau simptomų.
Pridedu savo variklio nuotrauka, kad įsivaizduotumėte kur paslėptos žvakės.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Daerai, užkūrimo metu išmestas baltas dūmas, tai kaip tik pirmas požymis kad nedirba viena ar kelios žvakės + dar variklio pasipurtymas. Tai tvirtinu iš savo asmeninės patirties. Lygiai tas pats buvo, kai praeitą rudenį nuėjo pakaitinimo žvakė. Kas dėl žvakių kaitinimo vasarą, tai šimtu procentų netvirtinsiu. Bet kai dėjau rėlę su varža dėl geresnio karštos kūrimosi, tai tikrinausi kaip eina įtampa į žvakes. Tai nors spiralė ir neužsidegdavo, bet žvakės suveikdavo. Todėl ir linkęs sakyti, kad net ir vasarą žvakės kažkurį laiką veikia.. Tuo labiau, kad girdėjau, kad spiralė, tai tarsi ženklą, kiek laiko reikia laukti kol galėsi kurti mašiną, o užkūrus jos dar kurį laiką kaitina. Tai ir vasarą, kad nedega spiralė, tai nereiškia kad žvakės nesudirba. Dar vienas pavyzdys: įsidėjus tą rėlę su varža, žvakės pradėjo kaitinti maximalų joms skirtą laiką - 3 minutes. Spiralė nedega. Kad nekankinti be reikalo tų žvakių, visai išėmiau pakaitinimo rėlę. Rytais pradėjo truputį ilgiau sukti. Nežinau, gal tai tik sutapimas, o gal reiškia kad žvakės visdėlto sudirba. Žvakes pirmiausia siūlau tikrintis dėl to, kad sutampa visi sugedusios žvakės simtomai, o be to, tai yra pats pigiausias ir paprasčiausias galimo gedimo diagnozavimas ir šalinimas. Nors po Egabite informacijos, tai pasitikrinti gal ir nelabai gali būti lengva :) Beje, Egabite, ar kompas aplamai sugeba matyti perdegusias žvakes? Kažkodėl nenorėčiau tikėti. Nors gal ir klystu.
]
Pas mane AZV variklis, bet cia BKD pritaikytas prancuziskai mokesciu sistemai :)
Tai kaip suprantu zvakes po galva ir jei jas tikrinti, tai tuo paciu ir tarpine galima pasikeisti?
ps. tepala dangteli ir matuokle istraukiau/atsukau ir apziurejau. Jokiu pabalimu neradau. Antifrizo lygi isidemejau.
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Kompas parodo netik kad yra bloga žvakė, bet ir kuriame cilindre. Keičiant žvakes dangtelio tarpinės keisti nereikia, ji daugkartinė (guminė). Dabar dėl žvakių darbo. Visų pirmą su testeriu cypia/necypia gali tik apytiksliai patikrinti. Jei Naujos žvakės varža 0.6 omo, o testeris cypia ir prie 6.0 omo tai jau tokią žvakę laikas mesti lauk, nes ~10 kartu mažiau kaista.
Dabar, kai dėjai rėlę dėl geresnio karšto kūrimosi, ji juk trumpam atjungia temp. davikli, tai kompas supranta, kaip gedimą ar mksimaliai minusinę temperatūrą, tai ir kaitina 3 minutes ir duoda maksimaliai riebų mišinį ir t.t....
Juk rašai, kad tu vasara visai atjungiai žvakių pakaitinimo rėlę, tai pagal visą logiką , jei kaltos žvakės, pas tavę irgi turėti būti baltas dūmas...
Kiek supratau pas Papka Octavia II 2008, tai žvakės lengviausiai patikrinti VAG-CAN + VCDS softas ir matai visas klaidas.
Dar prisiminiau vieną atveją, prieš kelias dienas valiau EGR-ą, blogai užmoviau šlangą kuri jungiasi į EGR vožtuvą, tai ji po kokiu 10 minučių nusimovė, pradėjo ant tuščių variklis drebėti, momentinės kuro sąnaudos pakilo ir išlipus iš auto jautėsi nesudegusio dyzelino kvapas.... Reikėtu atidžiai patikrinti visas šlangas, vakuumo šlangutes gal kas nusimovė ar prasitrynė.
Bet kokiu atveju stebėk tepalą ir antifrizą...
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Varžos matavimas, tai jau sekančios plonybės po patikrinimo gera ar bloga žvakė. Rėlę pats dėjau su potencu, bet žvakių kaitinimas į varžą nereaguoja, nesvarbu ką užstatai - 1kom ar 10kom, kaitina tris minutes. Pagal idėją to neturėtų būti. Vasarą balto dūmo nemeta (kai dabar atjungta relė). Bet faktas lieka faktu, kai numiršta žvakė, užkurimo momentu išmeta baltą dūmą, atsiranda trumpalaikis drebuliukas variklio. Žvakes keičiau ne visas iš karto, o etapais per du kartus. Abu kartus buvo suprastėjęs šaltos kūrimasis, išmesdavo baltą dūmą. Po kelių sekundžių problemos išnykdavo. Pakeitus žvakes dūmai dingo, drebėjimo nepasireikšdavo, kurdavosi greičiau. Papkos reikalas ką daryti: keisti salnykus, imti galvą ar dar kažkokį velnią konstruoti, bet kaip ir minėjau, pats pirmutinis, lengviausias ir pigiausias variantas pasitikrinti žvakes. 95 procentais garantuoju kad jos ir bus kaltos.
]
Sios dienos ryto ataskaita. Patikrinau antifriza, jis yra, tai pazymejau lygi. Tepalo daug, t.y. virs maximumo, kazkiek yra net ant gumuliuko virs max ribos. Masina uzsikure, padrebejo, bet dumu buvo ryskiai maziau net vakar, bet ju buvo.
Negali viskas buti del tepalo lygio? Nes kaip tik pries savaitgali pakeiciau tepalus, filtrus, tai gal tepalo perpyle? Gal ji istraukti kol katalizatorius gyvas?
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Puslapiai