Susiduriau su tokia problema, vaziuojant stipriai susukus vaira pasigirdo traskesiai, tai greitu metu teks keisti pusasio sarnyra (granata). Tai noriu paklausti gal kam jau teko keisti ir zinote, isskirtumete geresniu, kokybiskesniu firmu pusasiu sarnyru gamintojus. Pasiteiravus Skoda atsovybeje kainos, tai supratau , kad originalaus tikrai nepirksiu , nes kaina kosmine 1140 Lt. :O Paklausdamas ar nesuklydo del kainos, atsake, kad praktiskai neprekiauja siomis dalimis, nes labai brangios ir vietoje neturi, tik pagal atskira uzsakyma gali parvezti, bet ir taip norinciu nebuna.
Škoda dalys
Ket, 2009-10-01 11:21
#1
RS
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41
Škoda dalys
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
kiek.... jopsik... va tau.. nemaniau kad skodos tokios brangokos masinos :/ tiksliau islaikymas
Laurin & Klement
Zilvak, man vakar keite granata skodai fabia, tai su idejimu 110lt :) VW GOLF granata. tik reikia patikimo meistro tai viska sutvarkys ir uz normaliai kaina. aisku ne skodos centre, nzn kaip kaune bet Klaipedoje tai tikras kosmaras. :davie:
na taip.. fabia.. Nors va tarkim sankaba octavia tai 1000lt.. Tai sakyciau nepigu :) Zodziu kol masinos negenda smagu vaziuoti :P
Laurin & Klement
Ne visai i tema ,bet nenorejau naujos kurti. Noriu paklaust ar kas nors is forumieciu vazineja su octavia mk1 R18 ratlankiais? Ar R 18 nebus per ziauru? Renkuosi tarp dvieju variantu yra toks pat modelis ratlankiu R17 (padangas deciau 215/45) ir R18 (225/40) uz panasia kaina.
siuliciau asmeniskai R 17. ir 45 aukstis. O ratukai tikrai dailus sitie.
Laurin & Klement
tikrai patarčiau r17 ir aukstis 45 pats su tokiais važinėju, tad truputi kietoka, o su r18 dar kietesnė turėtų būt.
As ir manau kad optimaliausias variantas R 17 :) Gal kas pasiulys ratlankiu modelius gerai atrodancius ir tinkancius Ovtavia I.
Momo Corse man visai nieko, geras :) Idomu kokia ju kaina R17 ~8 J plocio? $)
Jei pavyktu rasti R17 originalius RS ratlankius , kitu ir nieskociau, gal but dazyciau juos juodai arba tamsiai pilkai, jeigu kas uzmatytumete kur nors skelbimuose ar kokiame auto lauzyne, buciau dekingas jei informuotumet :)
liuks butu :)
Laurin & Klement
o kaip tie originalai atrodo?
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Tokie kaip pas mane ant masinos uzdeti, tik tiek kad pas mane R16.
MOMO CORSE Norvegijoj ~700lt uz vieneta.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Dar viena info, kuri manau daug kam bus idomi.
Kazkur diskutavote apie TDI bloga kurimasi esant siltam varikliui. Taip, tai daznas atvejis, bet taip neturi buti. Labai tiketina problema - kuro siurblys. Jame yra tokia detale - plunzeris. Darbo principas - sukelti slegi. Del silto siurblio, oras prareteja, ir jis veikia ne itin kokybiskai. todel kuras is slangeliu subega atgal i baka. Del to reikalingas ilgesnis laiko tarpas uzpompinimui.
O pas mane dar viena problema turiu. Per kazkur ora gaudo :). Pakeiciau kuro filtra, pakeiciau "chamutus". Bet kai pabarskini per filtra, matai kai eina oro burbuliukai. Gvildenu tokia minti, kad oras i filtra patenka is siurblio per gryztamą kuro slangute. Velgi, cia gal kaltas tas pats plunzeris bus, oro prisigaudi. Variantas ka galvoju daryti - gryztama slangute daryti tiesiai i baka, o ne per filtra. Gal kas irgi esate su tuo susidure?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
siuliciau deti r19 zinau po octavia2 telpa :bigsmile: bandisiu ir as uzdeti tin nerandu reguliuojamu amortiku nes noriu suzemint.o pats vazineju su r17x45x225 tai negaleciau pasakyt kad kieta labai normale
Skoda octavia black estate V/RS the best:)
Sveikas,tu bent parodyk koki posta replikuoji,o tai suprasim,kad r19 tai disatoriaus skersmuo ;)
Labai nemazai diskusiju apie burbuliukus skaiciau kazkuriam rusu forume.Ten irgi ko tik nebande ir vistiek nepadejo.Pas mane irgi tai atsiranda tai dingsta.Is pradziu irgi sukau galva kame saknys,bet kazkokio blogumo nejauciu,tai ir apsiraminau.Tai jei pavyks sugaudyti tuos burbuliukus,butinai parasyk.
zinok viena minti tokia suku - gal tas oras i filtra patenka per gryztama zarnele. Reiks pameginti kad gryzstu tiesiai i baka, o jis turi vedinimo sistema, tad tas oras turetu iseiti.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
sveiki visiems,gal kas galit patarti kaip nuimti generatoriu,jis ten taip uzgruzintas,kad net nesugalvoju kaip lengviau ji iskrapstyti is ten.octavia 99m.1.9tdi 66kw.aciu
Octavia 99
Galiu pasveikinti, tik ka buvau susidures su generatoriaus remontu nes susidevejo vargsiukas, tai istraukimui reikia mazdaug valandos, nes reikia nuimineti interkulerio vamzdi, vairo stiprintuvo siurbli, generatoriaus dirzo itempeja ir, kad lengviau butu istraukti tai kronsteina ant kurio tvirtinasi tepalo filtras, dar ausinimo sistemos slanga viena nuimti.... pas mane octavia 97m 1,9tdi 66kW, geriau varyk i servisa, uz ta dziaugsma (nuemima-uzdejima) 60lt sumokejau tegu meistrai knisasi neverta paciam tepliotis, patogiau isimineti i virsu ne per apacia.....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Oro burbuliuku ir neatsikratysi, ju visad bus, be to ora gali ir ne tik per filtra ar slangutes gaudyti ar pats siurblys ji leisti, buna, kad ir vamzdeliai is bako prakiura rikia visa sistema perziurineti:(
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
sveikas tap nusiima generatorius:
variklio dangtis
interkulerio vamzdis
vairo stiprintuvo ratukas 4 varztai
po stiprintuvo ratuku stovi generatoriaus dirzo itempejas 3 varztai
tepalo filtro kronsteinas , neatsimenu kiek ten varztu, bet galima bandyt jo ir neatsukineti, tik reikia nuimti ausinimo vamzdi kuris trukdo, tada atsukti generatoriu ir generatoriu vartant bandyti istraukti....
sekmes vargstant :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nors manes si tema kolkas neliecia bet tikrai +1 uz DIY guide :) jei cia pacio darytos foto tai saunuolis kolega. :beer:
Jo vakar krapsciausi garaze biski, tai neuzima daug laiko nufotkint :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
didelis aciu visiem,labai padejot.generatoriu sutvarkiau, skivukas gatavas buvo,bet dabar ziuriu,kad kondicionieriaus skyvo guolis irgi ne pirmos jaunystes butu gerai prie vieno vargo pakeist,gal zinot kaip,manau pacio kondicionierio ardyt nereikia,gal turit kokiu minciu?
Octavia 99
nebereikia,issiardziau.
Octavia 99
:beer: i sveikata uz atliktus darbus :D
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dar grazinu tem prie ratu, maniske tupi ant RONAL'u, 17 coliu tikrai graziai ziurisi.
Cia foto ne maniskes, ir cia 18 coliu. Siaip jei susidomejai, galiu ir savo nufotkint.
Gali aprašyti savo auto ir įmesti į skiltį Narių automobiliai.
Ne tik kad gali, bet ir privaloma :)
Aisq as pats dar to nepadares - bet daba nuimti originalus lietnikai, ir uzdetos blesankes, masina nesvari ir salonas neplautas. Tad laukiu vasaros kad galeciau pademonstruot :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ar yra kam nulūžusi bėgių rankena? Tiksliau plastmasinis žiedas, kuris jungia rankeną su bėgių trauke.
Matosi, kad Robyla RS naudoja RS pagal paskirtį :D
Būtų pateisinimas, jei draginčiau kur, bet čia kažkokia apgailėtina situacija, kai iš ketvirtos jungiau į neutralkę :steve: - gėda ania :). Teko viską išardyti Geležiake ir įkalt pagal galimybes žemiausią pavarą. Jaučiu, kad kokia trečia buvo, su ja ir parlėkiau per pusę miesto :)
Robyla, bent jau neprisipazintum... Sakytum,kad dragavai su kokia kosmine Aubi :D
Octavia 07 1.9 TDI
Tai kad nelabai valina tas RS'as S) , BMW 3 L diezeliukas kap papūtė man prieš akis, tai mano 180 kumelių cik pasibaidė, išsiblaškė ir nieko doro nenuveikė :bigsmile:
Na kitaip ir buti negalejo, butu idomu pazet, kaip su 1Z rs butu, jauciu BMW irgi laimetu
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
dyzeliai turi zymiai didesnius Nm, jei galios variklis turi panasiai ilgesnej trasoj issilygintum liuosiai
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Nėr ko ten labai norėt iš standartinio 1.8 T. Volkswagenas davė Škodai truputuką pasidžiaugt, bet ne iki pilnos laimės :). Šiandien mačiau 2002 m. SEAT Leon'ą su 1.8 T ir 225-iais žemaitukais. Jau linksmiau 8)
Tas BMW'ukas remiantis katalogėliu bėgėjasi per 6.8, plius Nm 500, tai kaip tokiai baržai visai nieko ir kuro sąnaudos širdžiai mielos. Ans labai supyko ant manęs, kad kažkokia Škoda jam garsinius signalus prie šviesoforo griaudėja :D
Seip jei kada praturtesiu, tai 5 klases BMW su 3l dyzeliuku, sirdziai mielas.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Jooo, kolega dabar nusipirko 2003 m. 530d (slyvą) su 147 KW ir visais pribambasais: GPS, el. sėdynės, el. užuolaidos, el. vairas, parctronikai ir t.t. ir sumokėjo 24 000 Lt. Vairuoti vienas malonumas. O man asmeniškai po miestą užtektų BMW 123d, nors grožio te jokio, bet visi kiti duomenys supper. Škoda RS diesel irgi imponuoja.
Jeigu trūksta, tai gali perprogramuoti ir turėsi panašiai kaip leon'as, geriausiu atveju gali tikėtis 210-215 AG ir 300 Nm., o kokie 200 AG ir 270 Nm tikrai pasidarytų, tik neaišku kokios bus to pasekmės toliau eksploatuojant. Kodėl vis dar nėra aprašymo ir foto prie Narių automobiliai. Būtų visai įdomu pamatyti juodąjį broliuką 8)
Tiukus ar kas kitas , gal galite nusakyti eiliskuma darbu kaip pakeisti (23posto 4 foto), generatoriaus itempejo skyva su guoliuku, cirskia tik uzvedus kokia minute ir vibruoja..
Aciu..
Dar klausimelis, nerandu kodo pacio skyvuko su guoliu, juk nebutina visa keisti??Viso itempejo kodas lygtai 533008130.
su raktu ant 16 atleidi dirza ir 3 varztai ant 13 kuriais itempejas prisuktas prie variklio, nusisuki ji ir jau daryk ka nori su juo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Va po kiek daug laiko uzsicirske, pries savaite pakeiciau ir nepadejo, pasirodo ne tas sunsnukis itempejas cirske, o ta padla generatoriaus sankaba. Guli dabar ant dugno apsaugos nukritus nabage. Gerai, kad salia namu, tai dar i garaza ivaziavau. Labai apsidziaugiau, kad pagaliau tam cirskimui ateis galas, nes kas klause vare ant itempejo.
Buvau pas meistriuko, pasiule ta sankaba uzvirinti, jie atseit virina ir baigtas kriukis su tuo reikalu. Ka manot apie tai?
o jei uzduotum sau klausima kam gamintojas padare ta sankabini guoli, o nedejo seno tipo?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na gal cia tas variantas kaip plaukiojanti sankaba, juk daug kas susideda paprasta pigesne ir problemu maziau, tiesiog ta funkcija ne tiek naudinga , kiek jos atnaujinimas senstant masinai. Manau ir daugiau tokiu pavyzdziu galima rasti. As aisku pakeisiu i nauja, nes ne tokie cia pinigai, bet matomai liaudis daro ir savo isvadas i tokius patobulinimus...