Sveiki,
turiu tokia problemyke su valytuvasi. Kylant aukstyn - stringa ir trukcioja. Ne pastoviai, bet gan daznai, ypac saltu oru. Toks vaizdas kad kliutu kazkur. Gal kas su tokia problema esate susidures? Ar tai varikliuko problema ar mehanizmo? Kaip prei viso to prieiti reiktu?
pas mane ta pati beda buvo kitoje masinoje, stiginedavo, o galiausiai eme vis leciau valyti ir isvis sustojo, isrinkau mechanizma ten jis buvo pasitrynes ir oksidavesis, butent tas pirstas ant kurio valytuvas tvirtinasi, viska isvaliau, sutepiau ir baigesi bedos,o pats varikliukas veike be problemu.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pas mane kazkada buvo panasi situacija su galiniu valytuvu. iskart strigo, o po to isvis beveik sustojo. isardziau, sutepiau ir valio :)
Octavia 2,0 TDI
Pas mane priekinis kairysis valytuvas kraštinėje kairioje padėtyje sudunksi - lyg į kažką atsimuštų.
Juozax
Vienarekšmiškai,reikia perinkti valytuvų mechanizmą.Sudėtingo nieko nėra,tik nuėmus visą mechnizmą ir iškalant ašeles,reikia jas pajudinti ir surasti padėtį ,kurioje jos laisvai juda.Kitaip kalant per jėgą gali trūkti ašies korpusas.Nuvalyti švitrinių popiriumi ir gerai sutepti konsistencinių tepalų. :hat:
zenonas
Tikrai taip. Pries 2 metus padaryta ir juda kaip bites.Jeigu yra ekstra atvejis,kad uzstrigo ar kaip dabar labai salta, o nera siltesnes vietos ardyti, galima is virsaus, ties kiekvieno valytuvo stoku pripurksti WD.Laikinai pades, bet po to dar labjau strigs.Tuo paciu ir drenazus pravalyti reikia.
Kolegos,
pries kuri laika labai vangiai/letai veike priekiniai valytuvai. Buvau pas meistra, viska sutaise, puikiai veikia, bet iskilo tokia problemele...vairuotojo valytuvas daro per didele amplitude, t.y. pakiles iki auksciausio lygio net uzlipa ant lango krasto, kitaip sakant ant staktos uzsoka...
bandem su meistru nuleisti per kelis dantukus valytuva i apacia, realiai jau visai paguldem kiek imanoma (galima sakyti jau vos ne apatine guma liecia, bet vistiek virsutiniame taske ant staktos soka...
kame cia problema galetu buti? ar kaip nors dar reguliuojasi amplitude per kokias nors traukeles kurios nuo varikliuko eina? (nors meistras sako, kad ten viskas fiksuota)...net nezinau ka daryti, negi visai ant gumos apacioje paguldyti valytuva?...valytuvo ilgis siaip standartinis, ir ant kitos skodos toks pats stovi ir viskas normaliai...ir pas mane siaip normaliai buvo (gal taip gerai suteptas, kad per smarkiai uzsimoja? :))
aciu uz mintis...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Tai patys koteliai skirtingi? ju sumaisymas gali tureti itakos?
Kai nustos lyti nueisiu pasiziureti ant stiklo tu burbuliuku, paziuresiu ar vietoje apatineje padetyje stovi...aciu
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Cia kaip kur :D
Octavia 07 1.9 TDI
O pas mus lyja :)
nuejau paziurejau, nu yra ten tie skrituliukai kampuose apacioje stiklo, bet realiai ten naudos jie man jokios neduoda, nes valytuvai nuleisti jau zemiau tu skrituliuku...kaip ir sakiau, vairuotojo valytuvas isvis jau sedi beveik ant apatines gumos...
na, gal ir variantas kad koteliai sukeisti...jeigu ten viskos traukes ant fiksatoriu nereguliuojamu stovi, tada kitu variantu nebera...tada reiks trumpesni valytuva deti, bet bliamba cia ne iseitis...
O gal kas turetu shemute imesti valytuvu mechanizmo su visom ten traukelem kad geriau suprasti, kaip ten tie valytuvai veikia su tom traukem? dekoju
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Egi,
Tik kažkaip dabar pagalvojau, ką tu turi mintyje sakydamas "koteliai"? turi mintyje pačius valytuvų kotelius - nu tas metalinis strypas kuris prisisuka ant tų išlindusių varžtų ir ant kurio dedasi jau pats valytuvas?
ar čia kažkas po kapotu giliau, iš tų traukių?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Tada logiškai mąstant, mano atveju tai neturėtų turėti jokios įtakos, nes jeigu jau dabar pats valytuvas siekia lango apačios gumą o pakilimo taške siekia ir net užšoka ant staktos, tai lankstyk kaip nori valytuvą ar kotelį - niekuo nepagerės, nes pati kotelio ašies svyravimo amplitudė yra per didelė...manau visdėlto priežaščių reikia jieškoti perdavimo mechanizme, traukelėse ar kažkas panašaus. Faktas, kad yra per didelė kotelio ašies svyravimo amplitudė.
Reiks visdėlto bandyti prasiardyti iki mechanizmo ir žiūrėti, kodėl padidėjo amplitudė.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Žodžiu issiardziau visa mechanizma, viskas ant fiksuotu tasku, niekas ten nesireguliuoja. Vienas is tvirtinimo varztu reguliuojasi, bet ten reguliuojasi valytuvu prispaudimas prie stiklo, ir daugiau nieko. Traukes eina vienodos, taigi apkeitus jas jokio skirtumo. Valytuvu koteliai irgi nesukeisti, viskas cia tvarkoje, nepersikreipe jokie...
Zodziu nebeturiu minciu kas cia pasidare, ir kodel butent po valytuvu tvarkymo. Vienintelis budas viena trauke perpjauti ir suvirinti, ispjovus kelis mm.
Nu dar noriu paklausti kaip pas kitus? bet tikrai manau, kad vairuotojo valytuvas pakiles auksciausiame taske neturi liesti staktos ar kaip ja pavadinti.
Zodziu tikrai kazkoks poltergeistas :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Taip, sonine stoike, bet ne visa, o tik kokius 5-10 cm pati virsutine valytuvo dalis.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Kad as tas traukes ismatavau net, jos identiskos ir forma ir ilgiu. Jas apkeitus vietomis tikrai niekas nepasikeis...
Keleivio valytuvas dirba normaliai, bet siaip sunku pasakyti, nes jis juk juda ne i stoikes puse, todel kaip sakant jam vienodai, ar ten kelis cm labiau i sona sustoti ar ne :)
Ai, tiek to, vazinesiu kaip yra, variantu daugiau nebeturiu...dar galima butu pati valytuva (tiksliau koteli) sulenkti, kad pasisuktu pats valytuvas, tada pats valytuvo virsus gal ir neliestu stoikes, bet tada vaizdas bus ne koks su sulenktu valytuvu, o ir nusileides jis tada savo krastu jau uzvaziuos ant gumos apatines...
Tikrai mistikas kazkokia :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
:quest:
Jeigu tos traukelės būtu skirtingų ilgių,tai ir jų kodai pagal etką būtu skirtingi.Aš pats dariau tų valytuvų remontą,ir vienintėlis dalykas,kuris gali įtakoti į tokį jų veikimą,tai kad būtent k/p valytuvas buvo kapitališkai užstrigęs,ir pats visas mechanizmas truputi prasisuko ant valytuvų variklio ašelės šlicų.Deje,tai nebuvo patikrinta.......Bet kolkas tai tik teorinė prielaida.
zenonas
Vistiek dekui visiem uz pasiulymus. Kol kas vazinesiu taip, siaip realiai ten gal ir niekam nemaiso tas stoikes lietimas...is kitos puses - geresnis matomumas pro langa iki pat stoikes kai lyja :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
UPDATE. Buvau nuvykes i srota, isidejau visa priekiniu valytuvu mechanizma su varikliuku berods nuo Golf4 (tinka ir skodai) - ir LYGIAI TAS PATS. Vadinasi, ne mechanizme problema - zodziu misle-galvosukis dar pasunkejo :)
Beje bandziau ir ant varikliuko ta varzta atsukineti ir varikliuko slico asele reguliuoti (ir pats, ir serviso meistrai is sroto) - nieko nesigauna. Mechanizmas susireguliuoja taip kaip turi buti, bet vairuotojo valytuvo mostas islieka per didelis...
Dar bandziau ir trauke susitrumpinti (sulenkiau), bet is to naudos jokios, nes realiai neina labai smarkiai sutrumpinti, nes valytuvo asies asele pagal savo mechanika jau nebegali daugiau judeti i kaire ir trumpindamas trauke islosi kelis mm...
Idomu, ar ARX sugebetu isspresti sita galvosuki? bet is kitos puses uz tai pakloti kokius 300 Lt (cia dar neskaitant jauciu daliu jei tokiu reiktu) irgi nesinori :)
Bandysiu dar ziureti atidziai, kaip veikia kitose Skodose viskas, gal pamatysiu koki gliuka pas save...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Pagirtina, kad Waidulis bando isspresti sia problema ir kaip speju paaukojo tam reikalui ne viena Daukanta ir jeigu toliau tave tai erzina, tavo vietoje, paprasciausiai nusipirkciau keliais cm. trumpesne valytuvo sluotele. Nebrangu ir trumpesnis valytuvas nebelips ant statramscio virsutineje padetyje.
kaip suprantu pas ji lipa ne ant stogo, o ant staktos, ir ilgis cia nieko nepades. Vienintele logiska mintis - sukeisti strypai. Pagal mane jie skirtingi. keleivio puses js siek tiek palenktas i virsu. Jei jie vienodi, vadinasi viena ne toki idejo. Jei kalbam apie ta pati.
stai cia matosi kad skiriasi forma.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Va gera pavizdi radau (shadow1 masiniukas - sorry uz neatsiklausima, bet cia pagalbos saviems tiklais)
Akivaizdziai matosi kad sumaisyti vietomis. Tas kur uzlenktas turi eiti i keleivio puse.
O stai cia (w5500 masiniukas) jie sudeti tinkamai
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kolegos, labai aciu uz palaikyma, bet patikekite - tai buvo pirmas dalykas, kuri patikrinau (ar nesumaisyti valytuvu kotai) :)
Antras dalykas, kuri patikrinau, tai ta valytuva, kuris eina ant stoikes, nuleidau ant savo asies kiek galima zemyn, jis jau man praktiskai ant stiklo gumos apatines stovi :)
Trumpesnio valytuvo uzdejimas nemanau, kad duotu daug naudos, nes patikekite, ne tik pats valytuvo galiukas uzsoka ant stoikes, bet netgi per valytuvo viduri jau kliudo stoike...zodziu net laka stoikes apibraize, ir ne kazkur auksciau, bet per viduri stiklo aukscio...
Dabar, kaip kazkas siule, ieskosiu Octavios, pastatysiu salia ir ziuresiu kas ten kaip veikia, ar nesukeista niekas...pabandysiu kitos Octavios kotus uzsideti...laukite tesinio :)
P.S. o gal kas Vilniuje galetu skirti valandele savo Octavios paardimui? :) nu bent jau kotus nuimti ir pabandyti uzmesti pas mane...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
o ju nuimineti ir nereikia tau, tiesiog isimatuoti nuo kitos skodos ar tokie pat ilgiai, ir nereiks vargti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Waiduli - idomumo delei padaryk foto ir imesk cia. Teik su pilnai nuleistais ir pilnai pakilusiais. Logiskai mastant, amplitude vieno labai didle, tai turetu but ir kito didesne, juk jie sujungti i viena mechanizma.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ok, padarysiu fotke greitu metu su nuleistais ir pakeltais valytuvais...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu va, nufotkinau savo masiniuka. Spauskit ant nuotraukos, kad issididintu, taigi…
Nuotrauka Nr. 1 – Vaizdas is priekio. Matote, kaip zemai nuleistas vairuotojo valytuvas. Ir kotelius matote.
Nr. 2 – Is sono, kad geriau matytusi. Valytuvas jau praktiskai ant plastmases sedi.
Nr. 3 – Valytuvai auksciausiam taske. Dabar vairuotojo valytuva nuleidus ir padejus ant plastmases, jis pakyla iki stoikes, atsiremia i jos ta juoda krasta ir ten sustoja, nors realiai ji pakelus ranka, jis dar vaziuotu toliau (Nr. 5).
Nr. 4 – is arciau.
Nr. 5 – kaip sakiau, pakelus ji ranka, realiai jis atsistotu taip...
Nr. 6 – kai valytuvas nebuvo taip nuleistas ant apatines plastmases (realiai tik per viena dantuka pakeltas nuo dabartines padeties), jis jau prie stoikes nesustodavo o su jega sokdavo ant jos, ir pasekmes matote – nubrozdintas lakas ant stoikes...
Tai va tokia situacija, kaip matote koteliai teisingai uzdeti. Na, ziuresiu pas kitas oktavias, bandysiu zaisti zaidima “rask 10 skirtumu” :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Nu jo, cia neblogai. Ir uzdeta tvarkingai. Tada dar viena mintis. Gal paciame mechanizme, ta trauke pritvirtinta netinkamai.
Turiu dvi versijas.
1.
melynai pazumeta detale ideta ilgesne. Tokiu atveju abu valytuvai turi valyti didesne apmlitude.
2.
tarpine plokstele yra trumpesne, tokiu atveju didesne apmlitude valo tik vienas valytuvas.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
OK, tad mastykime kitaip. Is sios foto matosi, kad melyna rodykle pazymeta detale yra 90 laipsniu kampu remui. Jei si padetis gamikliskai yra ta padetis, ties kuria sustoja valytuvai (maksimaliai pakleti) - tada reiktu ziureti, ar pas ji si padetis tokia pati ar ji atsilenkia daugiau, taip padidindama valymo amplitude.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4497880
Vertas demesio strapsnis. Ypac 16 punktas. Klausimas ar tai ir nebus viso to beda.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Egi, del geltonai pazymetos rodykles sutrumpinimo klysti. Nes nueitas klias bus tas pats, ir pasukimo kampas bus tas pats. Cia reikia ilginti tik raudonai pazymeta detale (tiklsliau ta jungiancia plikstele)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Egi, tikrai netaip :) Nueita kelia matuot reikia ne to sujungimo, o varikliuko menties, kuris sukinejasi, arba valytuvo menties :). patrumpinus keliais mm ta traukje, tiesiog labiau pasisuks valytuvo mentis (arciau varikliuko pasitrauks). Ji rumpinant is vis galima prisizaist. Tad manau kad beda tikrai ne jame.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek teisus, nepriklauso tos traukes ilgis valytuvo amplitudei. patrumpinus ar pailginus ja, pati amplitude nesikeis, tada tik pats valytuvas liptu labiau ant stoikes arba daugiau sleptusi po kapotu.
Octavia 2,0 TDI
Siame mechanizme vynis yra kampinis pasisukimas. Isivaizduok menties ijudejima kaip apskritima. Jis pasisuka tam tikru kampu (90 laipsniu), o traukes tvirtinimo taskas prie tam tirko R (cia R menties ilgis) bus skirtingas. Jei R mazesnis, tai nueitas kelias bus mazesnis, jei R didesni - nueitas kelias bus diesnis. Sitas galioja Varykliukui.
Valytuvo mentciai atvirksciai. Staip Iliustracija.
2 pav. pavaizduota, kas trauke pajungus i B taska 9valytuvo menti) pasukimo kampas dideja.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
:D
Na, Kaireje puseje yra varikliuko tvirtinimas, desineje valytuvo. Juos jungia trauke. 1 dalis rodo kai trauke tvirtinama tokiu paciu atstumu nuo centro sukimosi. 2 foto, kai valytuvo puseje trauke jungiama arciau sukimosi centro. :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tas nieko nepakeis, nes ja patrumpinus, valytuvo mente reiks labiau pasukt link varikliuko. To pasekoje gali isvisp nepasisukti. O jei pasisuks, tai pasisukimo kampas bus toksai pat :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Sita reguliavima su situo varztu as pats ir meistras dare, sureguliavus valytuvu mechanizma vistiek vairuotojo soka ant stoikes. Kai mechanizmas susireguliuoja, viskas stovi lygiagreciai kaip 14 punkte parodyta...
Nieko is daliu nekeiciau, paemiau kita nenauja mechanizma su viskuo (ir traukem, ir varikliuku) ir idejau - rezultatas tas pats.
Bandziau trumpinti (tiesiog lanksciau) trauke, kuria Robkek pazymejo geltonai...esme ta kad ja gali tik labai nedaug sutrumpinti, nes valytuvo mente pradeda remtis i kronsteina ir daugiau jau nebejuda i kaire...dar kitas dalykas, kad jei sutrumpini, valytuvas siek tiek pasiduoda i apacia, vadinasi as per viena dantuka turiu valytuva pakelti, nes jis ir taip ant plastmases sedi, o va kai as ji per viena dantuka pakeliu, tai jis jau dar daugiau ant stoikes uzlipa, negu buvo pries trumpinima :)
P.S. Va mane labiausiai ir imponuoja tai, kad pakeitus mechanizma gaunasi tas pats. Jei su kitu mechanizmu butu gerai, tada viskas aisku, kad kazkur kazkas sulenkta, pakeista ar nesureguliuota, o dabar tai net pats velnias nezino, kas cia per fokusas :)
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Na ... idomiai cia, idomiai. Sakyciau tokiu atveju, kad del kazkokiu priezasciu, varikliukas daugiau pasisuka. Bet tada daugau pasisuktu ir keleivio puses valytuvas. O varikliukas yra ir valdymo mechanizmas, kuris reguliuoja, kada grazinti valytuvus i pradine padeti?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pagal tavo nuotraukas, pas mane gaunasi tarp abieju valytuvu 33cm, tarp keleivio valytuvo ir stoikes 32cm. Sakyciau stipriai skiriasi nuo tavo atstumu...
keistai gaunasi, keleivio valytuvas irgi ne savo vietoje, t.y. jis kaip suprantu nedavaziuoja iki savo vietos.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
vadinasi kazkas sumaisyta.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nu Egis73, ir nepatingejai isimineti :)
Na pabandysiu sukeisti kotelius vietomis.
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
kotelis tas ant kurio tvirtinasi valytuvai? Labai didele tikimybe kad taip ir bus, nes berods kad keleivio valytuvas valo didesne amplitude nei vairuotojo.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Noriu pasitikslinti, kotelis - tai tas dantuota strypas su besisukancia plokstele paciame mechanizme po plastmase ar tai tiesiog ta metaline valytuvo dalis, prie kurios tvirtinasi pats valytuvas?
Jei dantuotas strypas su besisukiojancia plokstele, tai jauciu juos sukeisti biski daugiau reikalu yra, kazkaip reikia juos ismusti, nors toje nuorodoje auksciau ir buvo parodyta berods, kaip tai padaryti. Nu prie progos teks krapstytis...nu bet vel - o tai kodel kitas mechanizmas irgi blogai veike, nes jei koteliai butu sukeisti, tai kitas mechanizmas butu veikes tvarkingai...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Supratau. Vis dar nerandu laiko sukeisti ir paziureti. Bet jei neklystu, kai sukeisiu, tada reik dar karta sluoteles su guma sukeisti, nes kiek ziurejau, tai pacios sluoteles lygtais skirtingo ilgio eina?
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Meistras sake, kad nieko nekaitaliojo...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
As buten turiu omenyje koteli, ant kurio tvirtinasi visas valytuvas su sluotele. Tai ta dali, kuri tu aprasei. Nes patys valytuvai pas tave sudeti gerai. Gali buti kad tie koteliai, tiksliau tos metalines ploksteles prie kuriu tvirtinasi valytyvo mechanizmo traukes, yra nevienodo ilgio.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nu jo... :~ - vienu zodziu - KOSMOSAS
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
cia be bonkes neissiaiskinsi :)
Octavia 2,0 TDI
O negali būt kad visas mechanizmas ne nuo octavios, ir skiriasi eiga todėl? Centrai tarp skylių sutapo ir ikišo, o kad valymo amplitude netokia, tai kam ten rūpi...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Kas idomiausia, kad vairuotojo puses aplitude padidejusi, i keleivio sumazejusi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
:bigsmile:
Traukės Nr.1 ir Nr.2 vienodo ilgio? Jei ne bandyt sukeist vietomis.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Puslapiai