Gal panaši tema ir buvo nagrinėta, bet manau, jog dabar -"grėsmingų benzino kainų augimo šviesoj"- reikia naujausios informacijos . Juk gali taip būt, kad benzas pabrangs iki kokių 7 Lt (tfu tfu per petį :~ ) :cry:
Kaip įsivaizduoju:
- paprasčiausias variantas - įsirengt naują - 3 kartos dujų įrangą už 2300-3000 Lt ir gauni garantiją, sertifikatus, praeini pro TA ir t.t. Brangu.
-pigiausias variantas - nusiperki kokią naudotą, garažnikų pagalba įsidedi - suma iki 1000 Lt (?) Problema, kaip praeit TA, nesusprogt, nesudegt.
Tokia olandiška įranga, persimontuota iš OPEL į VW pats labai sėkmingai važinėjau vos ne dešimt metų. Bet tai buvo karbiratorinis 1,8 litro neužmušamas variklis.
Dabar gi OCTAVIA COMBI 2000 metų su 1,6 litro įpurškimas.
- geriausias variantas- ????? :quest:
geriausias variantas- tiesioginis duju ipurskimas, bet kai tiek kainuoja sistema ir kai taip pakilo duju kainos labai didelis klausimas kaip greitai ta iranga atsipirks.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Juozax,
Lapkricio pradzioje isidejau 4 kartos iranga www.kme.lt Mano Octavia 2004 1.6 MPI veikia su ja puikiai. Nzn is kur tokios kainos uz 3 karta, bet 4 kartos irangos kainos prasideda nuo 2100 Lt. Dejausi teroidini baliona vietoj atsarginio rato - telpa 47l duju. Duju uzpylimas po benzino bako dangteliu, kaip gamyklinej Ovtavioj :) Vazineju daugiausia Vilniuje, tai sanaudos ziema buvo iki 11, dabar iki 10. Pries pora savaiciu vaziuojant is Klaipedos 110 greiciu tilpau i 7,7l.
Seniau buvau dujufobas, bet dabar dziaugiuosi vaziuodamas daug pigiau (prie dabartiniu kainu turbut per puse) :) sekmes
Danieliau, jeigu nesunku, gal galėtum padaryti foto, kaip ten padarytas dujų užpylimas po benzino uzpylimo dangteliu? Įdomu ar atitinka saugumo reikalavimus toks variantas, ar nesikabinės per TA ? Nes nesinorėtų gadinti bamperį ir jame montuoti užpylimo angą, gal dar kas pasiūlys kokių gudrių ir estetiškai atrodančių dujų užpylimo vietos įrengimo variantų?
3 kartos dujų įranga su montavimu 1700Lt, (dujų balionas vietoj atsarginio rato). Pats tokia susimontavęs jau metai. Dujų įranga atsipirko po maždaug 6-7menesių. Tad ar apsimoka montuoti dujų įrangą manau klausimų net nekyla. Jeigu bent 1000 km per mėnesį pravažiuoji atsipirkti turėtų maždaug po metų. Tai irgi normaliai. Jei pravažiuoji mažiau nei 1000 km per mėnesį tai klausimas ar išvis verta tada montuoti dujų įrangą.
Idedu trumpa reportaza kokie pokyciai po sumontavimo.
Skoda LPG
p.s. Masina dar laukia pavasarinio prausimosi :)
Štai ką kovo 26 atsakė Vilniaus firma EGS Europe Gas Service: Dėkojame už pateiktą užklausą.
Jūsų 4 cilindrų automobiliui Skoda Octavia Combi 1998.10 – 2000.10 galime pasiūlyti kelis dujų įrangos montavimo variantus:
Komplektas "GOLD" Kaina 2300 Lt
Tik šią savaitę užsiregistravusiems montavimui kaina 2100 Lt
Reduktorius "Tomasetto Alaska" – Italija
Dujų purkštukai "Valtek" - Italija
Elektronika "EGS" - Lietuva (2 metų garantija)
Dujų balionas "Atrama"
Komplektas "PLATINUM" Kaina 2700 Lt
Tik šią savaitę užsiregistravusiems montavimui kaina 2400 Lt
Reduktorius "OMVL" - Italija
Dujų purkštukai "OMVL REG" - Italija
Elektronika "ZING" - Lietuva (5 metų garantija)
Dujų balionas "Atrama"
Komplektas "DIAMOND" Kaina 3300 Lt
Tik šią savaitę užsiregistravusiems montavimui kaina 2700 Lt
Reduktorius "OMVL" - Italija
Dujų purkštukai "OMVL REG" - Italija
Elektronika "OMVL" - Italija (2 metų garantija)
Dujų balionas "Atrama"
Į visų komplektų kainą įeina:
Pasirinktas IV kartos dujų įpurškimo komplektas (atitinkantis EURO4 standartą)
Didžiausios talpos balionas tinkantis Jūsų automobiliui
Dujų įrangos montavimo darbai
2 metų garantija įrangai
Visos kainos nurodytos su PVM
Juozax
Labai ačiū Danieliui už nuotraukas, kuriose labai gerai matosi sprendimas, greičiausiai tokį patį variantą pasirinksiu ir aš :)
RS,
Tikrai patogus sprendimas tiek paciam kai reikia piltis, tiek uzpylejui nereikia lankstytis ir ieskoti apendikso :D
Ačiū Danieliui už info, bet dar vienas klausimas, kvailokas :
O kaip su atsarginiu ratu?
Juozax
Arba ratas bagazineje (cia tas pats kas balionas) arba specialus flakonas, kuris prileidzia putu ir gali vaziuot iki serviso.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
mano klaida - nenufotkinau :) sprendimas paprastas - kompresoriukas su specialiais klijais (rato remonto komplektas). Pradurus padanga paimi bonkute koses pripurski i rata per issukta ventili, isuki ventilio serdi ir priputi su kompresoriuku. Pagal gamintoja uzklijuoja skyles iki 1 cm, nuvaziavus servise isplauna klijus ir suremontuoja rata. Klijai padangos nesugadina.
Isbandyti tfu tfu tfu neteko ir tikiuosi nereikes. Naudoju kompresoriuka ratams daipusti.
Pas mane sitas Slime rinkinukas. Gamintojas sako, kad nesugadina padangos tik reik isplaut svariu vandeniu ir issausinti, o po to remontuoti profesonaliai.
Danieliau, man didziausia ispudi paliko Hertz, labai fainiai ir protingai sumontuotas, jei ne paslaptis kiek kainuoja tokios dezes padarymas?
Per daug į lankas nenuvažiuokit, juk diskusijos tūrėtų būti apie dujinę įrangą.
Savo buvusioms dviems auto dėjau BRC dujinę įrangą. Viena buvo paprasta, kita su purkštukais. Abiem atvejais dėjau toroidinius balionus.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tokia susidejau pries metus, tai su senos irangos ismontavimu ir naujos sumontavimu kainavo berods 1800. Senaja ismontuot truko ilgiau nei sumontuot nauja. Tiesa, elektronika manau ne lietuviska o lenkiska SEC ar kaip ten ji. Sanaudos vidutines kazkur 8.5-9 l. Trasoj maziau, mieste kartais ir 12 suryja. Siaip nieko bloga pasakyt negaliu. Tik buvusi 3 kartos gal labiau patiko del visiskai tylaus purkstuku veikimo. Sitie dabar kazkiek primena dizeli. Balionas pas mane 85l (aisku, tiek netelpa). Tai praeita vasara su pilnu balionu per Latvija, Estija pramyniau apie 1100 km ir dujos dar nesibaige.
Sorry jei teršiu tema, bet labai įdomu pasidarė Makbeinai koks pas tave dujų balionas ir kur tokį sutalpinai :D ?
O kodėl keitei seną įrangą?
Juozax
Dujų įranga:
Reduktorius: BRC GENIUS
Balionas: Atrama (toroidinis, atsarginio rato vietoje)
Valdymo blokas: BRC PjD4
Multivožtuvas: BRC
Purkštukai: BRC
Vožtuvų tepimo sistema - "flash lube"
Viso: 2850 Lt.
Garantija įrangai 12 mėn., elektroniniams valdymo blokams 24 mėn.
Pirmi įspūdžiai: labai geri, dinamika labai artima benzinui, praktiškai nesiskiria. Apie sąnaudas labai daug ko nepasakysiu, bet pirma kelionė Šilutė-Vilnius, greitis apie 130-140 km/h apie 11 litrų dujų 100 km. Kol kas esu labai patenkintas :) Nepavyko paslėpti užpylimo po benzino dangteliu, nes nelabai buvo ten vietos ir labai daug gumos aplinkui, tad užpylimo anga standartiškai įleista į bamperį.
Yra ir kitas sprendimas.
http://www.goodyear.eu/lt_lt/goodies/videos/details_virals.jsp?id=85098
teko bukleta sklaidyti, kaina turetu buti auksta. tik gal vystykime tema kitur, o ne prie duju.
beto mentai gali uzprotestuoti ateity, nes ezys nebeveiksmingas bus reikiamu momentu.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Geras pasirinkimas. Ankstesnese dvejuose auto turejau BRC. Pirmoji buvo paprasta, antroji su purkstukais. Labai patenkintas buvau. Gal gali foto mestelt kaip viskas atrodo.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kai tik bus galimybė, galėsiu padaryti foto :)
Na, blogiausiu ateju 28 d. gyvai apziuresim :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pas man ten toks sudvigubintas balionas (du vienodi balionai kaizkaip sujungti i viena...)
O kodėl keitei seną įrangą?
Nes nieks nenori jos tvarkyt, o jei ir tvarko, tai uz labai brangiai :( Beja, tai buvo KOLTEC/NECAM duju iranga...