Kai įjungi valytuvus tai jie valo be pertraukos kokias 3 min, po to kaip ir susitvarko. Ir taip kartojasi pastoviai. Elektrikai sakė, kad reikia rėlę žiūrėt. Už dyką atidavė dvi rėles su skirtingais kontaktais, nuo Škodos ir VW.
Po kulisos keitimo sunkiai sekėsi atreguliuoti bėgius. Reaikėjo perdarinėti trosų tvirtinimo kronšteiną. Pavažinėjus apie 1 savaitę, dingo 5 bėgis. :( Knisausi 2 dienas bereguliuodamas. Pasirinkimas-arba 5 bėgis arba atbulinis. :p Niekaip nesisekė surast viduriuko, kad viskas būtų čiki. Pagaliau išsiaiškinau problemą. :) Kronšteinas turi stovėti idealiai pagal trosus, o trosai neturi būti stipriai priveržti prie kronšteino. Trosų galuose yra kaip ir guminės įvorės, kurios neturi būti užverštos, o turėti šiokį tokį laisvumą.
Dabar viskas veikia idealiai, nors ateityje vizgi dar kartą perdarysiu kronšteiną. :D
Vilniaus meeto metu mano Škodukė buvo patikrinta VAG-COM.
Rastos klaidos:
2 Gedimai viso:
17564 - Valdymo slėgio jutiklis (G71): Atidarykite / Trumpas prie Žemės
P1156 - 35-10 - - - nutrūkstantis
17958 - slėgis: Valdymo Nuokrypis
P1550 - 35-10 - - - nutrūkstantis
Noras: N / A
Pasiskaitęs susiradau tą (G 71) slėgio jutiklį. Išsiardžiau, bet nieko ten blogo neradau. Pravaliau, prapūčiau ir vėl surinkau.
Gal čia sutapimas koks, bet jau kelios dienos mašiniukas traukia kaip žvėriukas :D , trauka nedingsta.
Pagaliau priėjau prie kulisos kronšteino.
Nuėmus kulisos trosų reguliuojamus antgalius, pastebėjau, kad vieno antgalio sulaužyta įvorė.
Prasinešus po garažą suradau ir sukonstravau naują įvorę.
Padarytas naukas kronšteinas.
Viskas surinkta ir atreguliuota. Atrodo darbo nedaug, bet laiko užima tikrai nemažai. Aš darbavausi pusę dienos.
Bėgiai jungiasi Čiki :D
Prieš žiemą nutariau rūdeles patvarkyti. Gan nemažai buvo parūdijus galinio dangčio apačia ir kai kur prie sparnų.
Tuo pačiu nusprendžiau ir priekinėje dalyje, kur akmenukų apdaužyta padažyti.
Prie to pačio, nusipirkau pačios smulkiausios frakcijos poliravimo pastos ir savo Škodukę nusipoliravau.
Visus darbus atlikau pats.
Pagaliau išsiaiškinom dėl ko pas mane netraukia mašiniukas, dėkui Tomui-Štatai.
Nupirktas toks šūdelis-slėgio reguliatorius ar kaip jis ten vadinas.
Pakeitus trauka nedingsta kaip ankščiau, tikiuosi kad viskas bus tvarkoj, belieka kompą pajungt ir patikrint :D
Pirkta autosavartyne Minsko plente- 50,00LT
Pakeitus naują oro srauto matuoklę, akivaizdu bet neįtikėtina, sumažėjo kuro sąnaudos.
Važiavau užmiestyje apie 170 Km
Anksčiau kompas 2 padėty rodydavo apie 4,5 L sąnaudas 100 Km
Dabar 4,1
P.S. Dar buvo pakeistos 3 vakumo šlangutės kurios buvo gal šiek tiek per trumpos ir užsilaužę
P.S. Keista, bet trauka padidėjo, kaip čipsų užvalgius :)
Laukia nemaži darbai:
1. Nupirktas galinis tiltas su suportais- diskiniais stabdžiais - 200 LT
2. Kulisa - 40 LT
3. Bėgių svirties sijonas su originalia rankena - 10 LT
4. Rankinio stabdžio rankena - 10 LT
5. Originalūs galiniai purvasargiai - 20 LT
6. Valytuvų rėlė - dovanų
7. Škoda Octavia Manual - dovanų
gerai anglu lavona nurinkot :)
Su Tiuku nurinkom beveik pusė mašinos :bigsmile:
Kad valytuvai normaliai veiktų :bigsmile:
Kai įjungi valytuvus tai jie valo be pertraukos kokias 3 min, po to kaip ir susitvarko. Ir taip kartojasi pastoviai. Elektrikai sakė, kad reikia rėlę žiūrėt. Už dyką atidavė dvi rėles su skirtingais kontaktais, nuo Škodos ir VW.
:D
bus didelis fotoreportazas kai viska tonio octavijoje keisime :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tvarkant auto, pastebėta, kad šiek tiek nusimovusi interkulerio šlanga. Viskas atstatyta į savo vietas.
malacius o su kuo plovei EGR? gal su kokiu purskalu specialiu kuris tirbdo nafta?
su carb cleaner ploviau EGR
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Prieš meetą nuplautas variklis
Atrodo, kaip naujas $)
Po kulisos keitimo sunkiai sekėsi atreguliuoti bėgius. Reaikėjo perdarinėti trosų tvirtinimo kronšteiną. Pavažinėjus apie 1 savaitę, dingo 5 bėgis. :( Knisausi 2 dienas bereguliuodamas. Pasirinkimas-arba 5 bėgis arba atbulinis. :p Niekaip nesisekė surast viduriuko, kad viskas būtų čiki. Pagaliau išsiaiškinau problemą. :) Kronšteinas turi stovėti idealiai pagal trosus, o trosai neturi būti stipriai priveržti prie kronšteino. Trosų galuose yra kaip ir guminės įvorės, kurios neturi būti užverštos, o turėti šiokį tokį laisvumą.
Dabar viskas veikia idealiai, nors ateityje vizgi dar kartą perdarysiu kronšteiną. :D
Na sveikinu pagaliau iveikus sita "technini" nesusipratima:)
Vilniaus meeto metu mano Škodukė buvo patikrinta VAG-COM.
Rastos klaidos:
2 Gedimai viso:
17564 - Valdymo slėgio jutiklis (G71): Atidarykite / Trumpas prie Žemės
P1156 - 35-10 - - - nutrūkstantis
17958 - slėgis: Valdymo Nuokrypis
P1550 - 35-10 - - - nutrūkstantis
Noras: N / A
Pasiskaitęs susiradau tą (G 71) slėgio jutiklį. Išsiardžiau, bet nieko ten blogo neradau. Pravaliau, prapūčiau ir vėl surinkau.
Gal čia sutapimas koks, bet jau kelios dienos mašiniukas traukia kaip žvėriukas :D , trauka nedingsta.
Idomu butu dabar praskanuoti, jei siandien vaziuosi pro panorama uzsuk, paziuresim gi gal jau klaida nebeatsiranda :)
Bet jau variklis tai tikrai blizgejo per meet'a :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Pagaliau priėjau prie kulisos kronšteino.
Nuėmus kulisos trosų reguliuojamus antgalius, pastebėjau, kad vieno antgalio sulaužyta įvorė.
Prasinešus po garažą suradau ir sukonstravau naują įvorę.
Padarytas naukas kronšteinas.
Viskas surinkta ir atreguliuota. Atrodo darbo nedaug, bet laiko užima tikrai nemažai. Aš darbavausi pusę dienos.
Bėgiai jungiasi Čiki :D
super, pagaliau iveikei ta vargeli, sveikinimai :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dėkui, kai atsibos virtuvėj dirbt, ateisiu pas tave į servisą :bigsmile:
keisti kulisu ir reguliuoti begiu trosu :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
as kiek foruma seku tai Tonio masina nuo ziemos ko gero daugiausia UPGRAIDE"u patirus visam klube..???:)
broliai saunuoliai
Beliko tik čipsų užvalgyti ir bus tikra raketa :)
Norisi važinėt su tvarkinga ir patikima mašina :bigsmile:
Kai atsiras laisvesnių pinigų tai ir čipsų užvalgysim :D
Prieš žiemą nutariau rūdeles patvarkyti. Gan nemažai buvo parūdijus galinio dangčio apačia ir kai kur prie sparnų.
Tuo pačiu nusprendžiau ir priekinėje dalyje, kur akmenukų apdaužyta padažyti.
Prie to pačio, nusipirkau pačios smulkiausios frakcijos poliravimo pastos ir savo Škodukę nusipoliravau.
Visus darbus atlikau pats.
Šaunuolis :beer: O poliravai rankom ar su masinka?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Su mašinka :bigsmile:
rankomis būtų savižudybė
Tie suvedimai ant dangčio tai gadina vaizdą. Reikėjo normaliai daryt tokia pat spalva kaip original, o ne dryžiais...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Auksarankiai dažus parinko, po to jau buvo vėlu :D
Vis geriau negu rūdys :)
Šią žiemą savo Škodukę apausiu štai tokiais batukais :bigsmile:
goodyear ultra grip 500
Pagaliau išsiaiškinom dėl ko pas mane netraukia mašiniukas, dėkui Tomui-Štatai.
Nupirktas toks šūdelis-slėgio reguliatorius ar kaip jis ten vadinas.
Pakeitus trauka nedingsta kaip ankščiau, tikiuosi kad viskas bus tvarkoj, belieka kompą pajungt ir patikrint :D
Pirkta autosavartyne Minsko plente- 50,00LT
Pirmadienį užsidėjau dygliuotas padangas ir naujus kalpokus :D
Pakeista nauja oro srauto matuokle PIERBURG nes sena jau nuduso ir neleido masiniukui smagiai vaziuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kai idomi. Cia tipo ir originali tokia eina? Nes berods plonas siulelis turetu but?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tokia eina originali
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gal kam pravers info su kodais
Buvusios oro srauto matuoklės pirštas BOSCH
Naujas PIERBURG ( nuotraukos 134 poste, Tiukaus pagalba ;))
Pakeitus naują oro srauto matuoklę, akivaizdu bet neįtikėtina, sumažėjo kuro sąnaudos.
Važiavau užmiestyje apie 170 Km
Anksčiau kompas 2 padėty rodydavo apie 4,5 L sąnaudas 100 Km
Dabar 4,1
P.S. Dar buvo pakeistos 3 vakumo šlangutės kurios buvo gal šiek tiek per trumpos ir užsilaužę
P.S. Keista, bet trauka padidėjo, kaip čipsų užvalgius :)
Pagaliau ir aš savo mašiniuką pamaitinau čipsais.
Lizdus perlitavo Metaliukas.
Ardymas ir surinkima mano.
Čipsai- 150 lt
Perlitavimas- pyragas
Kompas stovi tarp salono filtro ir valytuvų mechanizmo
Norint atjungti kompo fiškes, reikia atitraukti fiksatorius nr 5
Atitrauktos nr 4
Atjungtas kompas nr 3
Kompo vieta nr 3
Mano mašiniuko išlituoti čipsai
Jie buvo tose vietose , kur įlituoti lizdai (mamkos)
Atidarytas kompas
Įlituoti lizdai nr 1
Originalūs čipsai nr 2
Sudėti kiti čipsai nr 2
Prie to pačio pakeistas salono filtras - 15 lt
Suremontuotas valytuvų mechanizmas (buvo prasukta traukė).
Traukę davė Branko
Šaunuolis :)
]
kaip pokyciai?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sakė kad net plaukus rauna. Net pypkės negali važiuodamas rūkyti, bo kaip spustelna, tai net taboką iš pypkės išlupa. :D
]
panašiai :)
Tai daba 81? :)
юзербары для форумов
Pagal Valdesą 80-85 KW
o kaip del uzsikurimo ar pasikeite kas?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
nu man po 66 persedus i 81 irgi atrode "oho!!", bet dabar jau... :)
юзербары для форумов
Tai tu atsisesk atgal i 66kw ir viskas susitvarkys:)
Tai man uztenka darbinio berlingo 1.9 D, 54kw ;) po sito skoda zveris atrodo :D
Bet cia jau O.T. :)
юзербары для форумов
Toni, spaudziu patinka :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Dėl kūrimosi nieks nepasikeitė
Puslapiai