Sveiki,
Važinėju su Superb 2.0 TDI PD, 103 kW, 2008 (senesnis modelis), mechaninė dėžė. Viskas tiesiog super, bet 2 dalykai nelabai patinka:
1. Variklio turbo duobė - trauka atsiranda tik virš 2100-2200 sūkių (aišku ši problema išsprendžiama labiau minant ant pedalo, bet kažkaip jau įpratau su šiuo auto ramiau, prabangiau važinėti ;-) ),
2 Sunkokas vairas, t.y. stiprintuvas - aikštelėje viena ranka vairas nelabai smagiai sukiojasi.
Nemažai esu važinėjęs su Passat'u su analogišku dyz. varikliu, tai ten tokiu fintų nebuvo (nors ten lyg tai kitokia greičių dėžė stovi).
Gal kas turit kokių komentarų?
del vairo tai patarciau pabandyti pasikeisti stiprintuvo skysti. o del turbinos kreiptis pas kvalifikuotus meistrus kad diagnostika padarytu, nes gali buti net kelios priezastys.
Perkant auto, dariau diagnostika ARX'e - viskas OK. Gal ta turbo duobė ir turi būti? Nes po to traukia be jokių priekaištų.
Gal kas turite analogišką Superb'ą ir galite pasidalyti info.
Octavia 1.4 TSI 103 kw
Na nzn pas mane jokiu duobiu nera 1.9 PD. 96kw
pradeda turbina suktis dar pries 2000 aps.
Paskaitykit "Autobilda", ten butent pateikta superbo "dosje", turbo duobe yra vienas is sios masinos minusu, bet tai budinga daugeliui VW grupes turbininiu automobiliu.
Simple clever
turbo duobes nera tik bi-turbo tipo variklyje visuose kituose turbo duobe privalo buti :)
Pay tha cost to be da BOSS!!
Pas mane irgi turbina pradeda dirbti apie 1800 aps., o apie 1600 aps. variklis siek tiek garsiau pradeda dirbti. Ar pas jus irgi varillis garsiai dirba "kriokia" prie 1600 aps., pries isijungiant turbinai?
Superb 03' 96 kw
Šiaip pas mane viskas tyliai ir gražiai - jokio "kriokimo" prieš turbinos įsijungimą. Aišku variklio darbas kiek pagarsėja, bet tikrai nepavadinčiau to "kriokimu".
Octavia 1.4 TSI 103 kw