siandien gryztant is vienos keliones,pravaziavus 125km i viena puse su visa seimyna,prie namu pasiziurejau vidutines kuro sanaudas,kompas rode 3.3l,vidutinis greitis 80km,automobilis skoda fabia 2005 1.4tdi
Seip rodo ta pati, ti kskiriasi skaiciuojamu parametru periodas.
1. duomenis nusiresetina po 2 val. berods. 2. po daug daugiau, net nzn kiek.
Pirmas rodo vienos kelionės parodymus, iki tol kol išjungęs variklį palikai ilgiau nei 1val.(OCT II)
Antras rodo iki tol, kol kelionės trukmė nepasiekia 99val.59min. Nes kompas rodo tik po du skaičius, taigi negali pramint daugiau nei 100val. Tada jis vėl rodo per nauja.
Aš pagal pirmą žiūriu vienos dienos(kelionės) kuro sąnaudas, o antrą, kad realias kuro sąnaudas matyti važinėjant ilgą laiką įvairiom sąlygom, įvairiais greičiais. Kartais pagal antrą stebiu ilgos kelionės kuro sąnaudas.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
kiek as suprantu, SuperB 1 rodo vidutinias kuro sanaudas, bet jos nusinulina gal kas 2 ar 3val tiksliai nezinau. 2 rodo momentines sanaudas (ypac gerai matosi stovint, ar kuomet nera maigomas gazo pedalas)
Seip rodo ta pati, ti kskiriasi skaiciuojamu parametru periodas.
1. duomenis nusiresetina po 2 val. berods. 2. po daug daugiau, net nzn kiek.
Pirmas rodo vienos kelionės parodymus, iki tol kol išjungęs variklį palikai ilgiau nei 1val.(OCT II)
Antras rodo iki tol, kol kelionės trukmė nepasiekia 99val.59min. Nes kompas rodo tik po du skaičius, taigi negali pramint daugiau nei 100val. Tada jis vėl rodo per nauja.
Aš pagal pirmą žiūriu vienos dienos(kelionės) kuro sąnaudas, o antrą, kad realias kuro sąnaudas matyti važinėjant ilgą laiką įvairiom sąlygom, įvairiais greičiais. Kartais pagal antrą stebiu ilgos kelionės kuro sąnaudas.
Lygiai taip pat. Vieno bako iseiga skaiciuoju pagal antra.
nerijus.k wrote:
kiek as suprantu, SuperB 1 rodo vidutinias kuro sanaudas, bet jos nusinulina gal kas 2 ar 3val tiksliai nezinau. 2 rodo momentines sanaudas (ypac gerai matosi stovint, ar kuomet nera maigomas gazo pedalas)
Tu ziuri ta pati MFA ar kaip jis ten vadinasi. Is viso yra 2. Jie kiciasi ant valytuvo rankeneles paspaudus apacioje esanti mygtuka. Ilgiau palaikius, nusiresetina atitinkamai 1 arba 2 (priklauso nuo to, kuri tuo metu ziuri)
As kiek ziurejau sanaudas, tai nuvaziavus baka prie kompo sanaudu, gali drasiai prideti 0.8L tada ir bus teisybe. Siaip, tai ten truputi pievas rodo, leidiesi nuo kalnelio ant pavaros apsukos 1600-1800, o sanaudas rodo 0 :D Manau, kad toje vietoje ir buna didziausia klaida. O su baku 1000km nuvaziuoti nemanau, kad problema. Paskutini karta matavau, tai nuvaziuota buvo 960 km, o bake dar 7 litrai buvo :)
Manau taip ir turi rodyti nes kai leidiesi nuo kalno su ijungta pavara tai tau variklis priverstinai dirba nuo eigos o kai leidiesi su laisva tai jis dirba turi dirbti imdamas kura, na as manau turetu rodyti kaskiek nes biski nelogiska yra. :)
Jei variklis dirba, tai ir kuras dega :) o rodo nulius, nesamone :)
Cia ne nesamone, o taip ir yra. Judant begiu be gazo, kuro sanaudu nera
Quote:
Sveiki iškilo man toks klausimėlis, internete skaitinėjau, kad nuo kalno važiuojant 5 pavara ar tai aukštesne, atleidus akseleratoriaus pedalą, kuro sąnaudos – beveik ties 0, o su laisva pavara riedant nuo kalno, žymiai aukštesnės kuro sąnaudos, ar tai tiesa?
Klausia Edgaras
Taip, tai tiesa. Patikrinta mūsų redakcijos. Kuro sąnaudas gali parodyti, jei automobilyje yra, borto kompiuteris. Ir tai galioja važiuojant ne tik nuo kalno, bet ir tiesiame kelyje. Važiuojant nuo kalno 5 pavara ir atleidus akseleratoraus pedalą, sąnaudos lygios nuliui, o važiuojant laisva pavara – 0,8 litro. Važiuojant laisva pavara tiesiame kelyje kuro sąnaudos – 1 litras.
Formulėje net toks bajeris yra, atleidus gazą ne tik kurą uždaro totaliai, bet dar ir oro sklendę atidaro, kad oras pro motorą praėjęs per dusliarką difuzorius apipūstų, taigi važiuojant nuo kalno nulinis suvartojimas, o variklis "dirba" (neužgęses)
Mes kalbam apie dyzelius, o ne hibridus ir man niekaip neirodysit, kad veikiant varikliui sanaudos 0. Nesakau, kad jis ten ryja litrais, bet minimaliai tai tikrai.
Mes kalbam apie dyzelius, o ne hibridus ir man niekaip neirodysit, kad veikiant varikliui sanaudos 0. Nesakau, kad jis ten ryja litrais, bet minimaliai tai tikrai.
O ka cia irodineti. Ryte is namu i centra nuo seskines kalno vidurkis apie 5, vakare apie 6.5 Eismo intensyvumas toks pats.
O praktiskai galima butu irodyti Austrijoj. Ten variau nuo kalno kokius gerus 10-20 km. Tai ten galetum padaryti eksperimenta :)
Mes ne apie tai snekam, as irgi i ta pati kalna vaziuoju tik ryte i virsu, o vakare apacion. Is ryto rodo 4.8, o vakare 3.2 :) Esme ta, kad leidziantis rodo 0 ir tai tikrai yra neteisybe. Kazkas aiskino, kad kokios tai sklendes atsidaro ir nenaudoja kuro, tai reiskia vejas svilpia per cilindrus ir variklis nuo to dirba :D
O del to eksperimento, tai labai idomu butu :) Nuvaziavus pilnu baku nuo kalno 20-30 km su 0 sanaudom ir paziuret kiek dar dapiltum po to kuro i baka :)
Ne del to, bet kad pievas rasot apie kazkokias sklendes ir vejus cilindruose :D ir nei vienas negalite paaiskinti zmoniskai :D baisiai idomu buvo ar nors vienas sugebes, todel ir keliau cia vejus :D Force dar kazka ir bande teisinga linkme po to kalbeti, bet nebaige :D Tai ar sugebesit paaiskinti, kodel :D Visi cia aukstom materijom kalba apie kazkokias formules :D pagal formule ir zmogelis su 4 promilem numirti turetu, bet tik pachmielnas buna kita diena :D
P.S. Taip atjungia kuro padavima ir tas dalykas naudojamas nuo tada kai buvo sugalvoti purkstukai :D bet tikrai ne vejas varo varikli :D
Juk jau kazkas sake, kad kuras naudojamas sukti varikli, kad jis suktu ratus. Tai cia gaunasi atvirksciai - sukant ratus, sukamas variklis. Tai kam tas kuras? Tai yra ipurskimo sistemos, kontroliuojamos kompiuteriu, niuansai.
...."jei būtum biški inžineriškai mąstantis suprastum ir pagalvotum ar reikalingas kuras kai motorą suka, o ne motoras. Tepimas, aušinimas, elektros grandinė visvien veikia, variklis pilnai funkcionuoja, bet be kuro, nes jis jam nereikalingas tuo metu."....
Cia kazkokia nesamone. Ant laisvos neima kuro?Kas cia sugalvojo?neklaidinkyt zmones!
o kaip gi voztuvai vaiksto ir t.t. O kam tada start stop tihnologijos? kamsciose issijungia variklis kad taupit kura!
Degdamas kuras stumia cilindra, kuris suka velena. Prie veleno primontuotas Smagratsi, jis per sankabos diska suka greiciu deze, o pastaroji ratus, kitam veleno gale per dirzus pajungti generatoriai, stiprintuvai ir tie patys voztuvai. Kai auto laisva pavara, nera niekam kitam, tik kaip stumokliams sukti velena. Todel nuadojamas kuras.
Kai ijungi begi ir riedi nuo kalno, ratai suka greiciu deze, deze per sankabos disaka jungiasi su smagraciu, kuris suka velena. Tuo tarpu velenas judina stumoklius ir per dirzus suka vairo stiprintuva, genratoriu, kondiske ir tuos pacius voztuvus.
Robkek: as zinau kaip dirba variklis.nereikejo man aiskinti. as ne apie tai. As apie tai kad ant laisvu variklis ima kura. O cia kazkas minejo kad neima.
branco: nesvarbu laisva ne laisva pavara, jus snekejot apie nusileidima nuo kalno kad rodo 0. tai galima ant laisvu nusileist arba ant pavaros, bet nespaudant aksl.pedalo.vistiek rodys 0. momentines kuro sanaudos. as norejau pasakyt kad vistek kuro siek tiek ima.!
Ir dar apie voztuvus, robket truputi neteisingai paaiskinai, kai kuras isdega,spaudimas stumia stumuklius ir suka alkunini velena,o alkuninis kumštelini velena,kums.velenas suka voztuvus, jie atsidaro ir pucia ora su kuru,isdegus iseina pro kitus voztuvus.
atiprasau uz klaidos ir gal blogai paaiskinau(nes sunku lietuviskai man)
Octavia 1997m 1,9tdi 66kW
2 suauge ir 2 vaikai, bei pilna bagazine daiktu + pilnas iki virsaus bakas kuro
Sirvintos- Ukmerge- Jonava- Kaunas- Raseiniai- Sventoji
354km
84 km/h- vidutinis greitis
4,7l- vidutines sanaudos (kompiuterio parodymai)
4,13 val- keliones trukme
Iki Kauno greitis apie 100 km/h, nuo kauno apie 115km/h
prie to pacio(temos kuro sanaudos)
mano pastebejimai
labai skiresi kuro sanaudos jeigu stiprus lietus,vejas...
geras salygos(oro) 80-90 km/h vartoja 5-5.5 ant 100km
100-130 km/h apie 6
nuo 140-160 km/h nemaziau 7
blogos oro salygos (vejas ir t.t.)
80-90km/h apie 6litrai
100-130 apie 7litrai
mieste pas mane kazkur 6.5-7.5 (priklauso nuo kamsciu)
o vidurkis kazkur 6.5-7 litrai
nuo pirkimo rodo vidurkis 6,4ltr/100
aisq cia gali but paklaida(cia kompas rodo)(nematavau pagal pilna baka,nu pagal cekius kazkur taip ir iseina)
Yeti 2.0 tdi 4x4 (140ag)
mps- labai abejoju, kad pas tave yeti 2.0 tdi. Tikrai ne tdi, o cr-as. Be to sanaudų tokių aš su savo 110 ag cr-u nepasiekiu. Jei greitis 140 - 160, tai ne mažiau 9 valgo.
As tai dabar bandau musti rekorda nuo Kamanes verslo centro iki Jasinskio 16a po darbo :D ne kazkas ten tik keli km, bet kazkoks azartas paemes :) kol kas rekordas 2.8 vidutines :D Atvirksciai vaziuojant, tai is 4.6 niekaip neiseina islipti :D
Octavia 1997m 1,9tdi 66kW
2 suauge ir 2 vaikai, bei pilna bagazine daiktu, aisku jau nebuvo 2 isgertu deziu Haineken alaus ir kito maisto :)
Sventoji- Kretinga- Klaipeda- Kaunas- Jonava- Ukmerge- Sirvintos
atstumas- 361km
vidutinis greitis- 78km/h
keliones trukme- 4.38val
vidutines kuro sanaudos (kompiuterio parodymai)- 4.5l
As su savo neseniai isigyta skoda pravariau apie 1400 km (700 km. uzmiestyje vid. greitis ~ 110 km/h + 700 km. mieste). Vidutines kuro sanaudos 6,7l/100 km. Vaziuojant automagistrale apie 130 km/h sanaudos ~5,7 l., 110 km/h ~5,3 l., 90 km/h ~ 4,5 l.
Klaipeda - Vilnius, vidutinis greitis 120km/h, didele liutis, pries veja, 4 keleiviai - 6,9 l
Vilnius - Mazeikiai, vidutinis greitis 120km/h, 2 keleiviai - 5,5 l
Mazeikiai - Palanga, vid.greitis 100km/h - 4,9 l
Maršrutas Vilnius- Branco sodyba 137 km, važiuota 100- 130 km/h vidutines rodo 4,1
Branco sodyba- Vilnius 137 km, važiuota 100 km/h vidutinės 3,8
Tai atgal jau be maisto ~100 kg vaziavai :D viskas savalgyta buvo :D zinai pamaitinti tiek liaudies reikejo :D
P.S. Po 2 savaiciu su Toniu vaziavom pas mane vel, tai jo kaip ir praeita karta 4 buvo, o pas mane rode 3,7, gal del to kad jam per miesta dar reikejo, o as iskart islendu i Nemencines plenta.
octavia 2008, 2,0 tdi, 103kw, dsg
marsrutas vilnius-palanga-vilnius.
i prieki turputi lijo, drauge vairavo, iki kauno apie 100km/h, veliau iki palangos 120km/h, keliones pabaigoj kompas rode 6,1.
atgal as vairavau, tai iki kauno ~145km/h su autopilotu ir ac - sanaudos 6,4. iki vilniaus jau 110km/h - 5,5l.
Užpilta 53 L dyzelio.
Maršrutas Vilnius - Branco sodyba - Vilnius ( 274 km ), po Vilniaus miestą (756 km )
Iš viso 1030 km
Kompas rodo vidutines 4,8 L 100 km
Faktas 5,15 L 100 km
Sąnaudos įspūdingos, net sunku patikėti, nereikia ir jokių "Greenline" modelių. Arba vairuotojai moka labai ekonomiškai važiuoti. Kai kurie iš Škoda klubo galėtų dalyvauti eko raliuose ir manau savo klasėje parodytų gerus rezultatus.
Nu va, išdeginau pirmą baką ir aš jau- pasidalinsiu įspūdžiais...
Užpyliau 55L, nuvažiavau 951km, tai gaunasi 5,78l/100km (kompas rodė 5,1 vidurkį...). Važiuota buvo Vilnius-Varniai-Telšiai-Varniai-Vilnius(apie 600km), Vilnius-Kaltanėnai-Vilnius(230km-dar pervažiuot reikėjo per visą miestą nuo granito gatvės), kas liko Vilniuje(mažai gaunant kamščių). Greitis Vilnius-Kaunas atkarpoj 120, magistralėj 140, kituose keliuose 100. Tiesa, užpylus baką pirmąjį(55L) iki degalinės rodė 1130km, o db prieš pilant rodė 70km likutį tiktai.
Įdomu kaip jis skaičiuoja ta likutį iki degalinės tiktai užpylus ir nunulinus viską.
Nuo Tonio sakyčiau skirtumas tai didokas, kai pas jį mieste važiuota tiek daug...
tu vaziuok leciau ir sanaudos bus norma, iki 110 ir pamatysi sanaudas
Tas tai faktas, bet tada ir kompas gal turėtų daugiau parodyti, šiaip skirtumas gan nemažas 0.7L (geras skaičius gavos :bigsmile: ), ar čia normalu toks skirtumas?
Tai kai čia važiavau į tuos Kaltanėnus- tos dienos vidurkis ant kompo buvo 4.1 ar 4.2 berods...
Normaliai tau gaunas, as su savo mieste kolkas rekorda pastaciau grynai Vilniuje man vartoja 6.5 l/100km, na uzmiestyje pasiekiau apie 4.8 - 5 l/100km, aisku labai nespaudziau vaziavau labai tvarkingai ir taupiai, pora kartu bandziau paspausti ir vaziuoti mieste gan greitai tai iskart mieste pasijuto ir soktelejo iki 7.8 - 8 l/100km, uzmiestyje nataip kuro sanaudos jauciasi paspaudus buna iki 6 - 6.5 l/100km.
tu vaziuok leciau ir sanaudos bus norma, iki 110 ir pamatysi sanaudas
Tas tai faktas, bet tada ir kompas gal turėtų daugiau parodyti, šiaip skirtumas gan nemažas 0.7L (geras skaičius gavos :bigsmile: ), ar čia normalu toks skirtumas?
Tai kai čia važiavau į tuos Kaltanėnus- tos dienos vidurkis ant kompo buvo 4.1 ar 4.2 berods...
Man po 1000 km skirtumas tarp kompo ir realiu sanaudu buvo 0,8L kompas rode maziau :) Vaziuojant i sodyba 128 km (~10 km miesto) vidutines rodo 3,9, greitis ~110 :) Mieste malantis, 5-7L priklauso nuo vaziavimo, nes kartais uzknisa kai kurie judetojai, tai tada vos po 7 L palendu :D
Man atrodo, kad skirtumas yra, nes degalinės gali sukčiauti - vietoj tikro kiekio rodyti daugiau. Beto ir pripilimas iki "pilno" gali būt skirtingas, priklausomai nuo automobilio stovėjimo kampo (ar pakrypęs ar ne), gal dar ir nuo kokių nors oro sąlygų.. Gal dar oras nevienodai išleidžiamas iš bako pylimo metu ir pan.. Nežinau, čia tik mano pamąstymai. Aš kažkaip labiau būčiau linkęs tikėti kompo parodymais, nei degalinių skaičiukais..
Baikit jus su tais sukciavimais, lygiai kaip ir su skiedimais ar dar kazkokiom nesamonem. Jei bent isivaizduotumet kokios ten apskaitos ir visokios apsaugos sistemos yra, tai maziau kurtumet samokslo teoriju. Nebent kokiose konteinerinese degalines ir yra kazkas panasaus, bet rimtose, tai jau seniai tokiu dalyku nera.
Buvo labai gera istorija su BMW, kai pripyle 15 litru daugiau i baka, tai dasikapste iki gamintoju ir gavo atsakyma: sorry, bet toje partijoje buvo sudeti kiti bakai, didesni, bet manuale tai liko senas turis :)
Mano atveju, tai piluosi visada ten pat, prie tos pacios koloneles ir net gi masina pasistatau visada vienodai, taip, kad pasvirimai atkrenta. Aisku priklauso ir nuo oro temperaturos, bet vis tiek negali buti 8 litrai skirtumas. Didziausia tikimybe mano galva, tai yra kompo skaiciavimas kas 5 sek. cia ir gaunasi visas skirtumas.
Baikit jus su tais sukciavimais, lygiai kaip ir su skiedimais ar dar kazkokiom nesamonem. Jei bent isivaizduotumet kokios ten apskaitos ir visokios apsaugos sistemos yra, tai maziau kurtumet samokslo teoriju. Nebent kokiose konteinerinese degalines ir yra kazkas panasaus, bet rimtose, tai jau seniai tokiu dalyku nera.
Buvo labai gera istorija su BMW, kai pripyle 15 litru daugiau i baka, tai dasikapste iki gamintoju ir gavo atsakyma: sorry, bet toje partijoje buvo sudeti kiti bakai, didesni, bet manuale tai liko senas turis :)
Mano atveju, tai piluosi visada ten pat, prie tos pacios koloneles ir net gi masina pasistatau visada vienodai, taip, kad pasvirimai atkrenta. Aisku priklauso ir nuo oro temperaturos, bet vis tiek negali buti 8 litrai skirtumas. Didziausia tikimybe mano galva, tai yra kompo skaiciavimas kas 5 sek. cia ir gaunasi visas skirtumas.
As irgi kaip branco- piluosi visada toje pacioje degalineje ir visada taip pat identiskai pastates(tuo paciu pasvirimu) masina- darbe-t.y. pas mus yra su imone sutartys, kad su asmeniniu transportu vazinejam ir pan, tai kompensuoja kura.
Siaip pastebejome, kai anskciau pildavom ( lukoil, neste), kur dangos nuolydis beveik 0, tai maziau sutilpdavo, bet kai darbe irenge kolonele, kur soninis nuolydis labai zenklus, tai keliais litrais daugiau galima ipilt
siandien gryztant is vienos keliones,pravaziavus 125km i viena puse su visa seimyna,prie namu pasiziurejau vidutines kuro sanaudas,kompas rode 3.3l,vidutinis greitis 80km,automobilis skoda fabia 2005 1.4tdi
Pirmas rodo vienos kelionės parodymus, iki tol kol išjungęs variklį palikai ilgiau nei 1val.(OCT II)
Antras rodo iki tol, kol kelionės trukmė nepasiekia 99val.59min. Nes kompas rodo tik po du skaičius, taigi negali pramint daugiau nei 100val. Tada jis vėl rodo per nauja.
Aš pagal pirmą žiūriu vienos dienos(kelionės) kuro sąnaudas, o antrą, kad realias kuro sąnaudas matyti važinėjant ilgą laiką įvairiom sąlygom, įvairiais greičiais. Kartais pagal antrą stebiu ilgos kelionės kuro sąnaudas.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
kiek as suprantu, SuperB 1 rodo vidutinias kuro sanaudas, bet jos nusinulina gal kas 2 ar 3val tiksliai nezinau. 2 rodo momentines sanaudas (ypac gerai matosi stovint, ar kuomet nera maigomas gazo pedalas)
Lygiai taip pat. Vieno bako iseiga skaiciuoju pagal antra.
Tu ziuri ta pati MFA ar kaip jis ten vadinasi. Is viso yra 2. Jie kiciasi ant valytuvo rankeneles paspaudus apacioje esanti mygtuka. Ilgiau palaikius, nusiresetina atitinkamai 1 arba 2 (priklauso nuo to, kuri tuo metu ziuri)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
As kiek ziurejau sanaudas, tai nuvaziavus baka prie kompo sanaudu, gali drasiai prideti 0.8L tada ir bus teisybe. Siaip, tai ten truputi pievas rodo, leidiesi nuo kalnelio ant pavaros apsukos 1600-1800, o sanaudas rodo 0 :D Manau, kad toje vietoje ir buna didziausia klaida. O su baku 1000km nuvaziuoti nemanau, kad problema. Paskutini karta matavau, tai nuvaziuota buvo 960 km, o bake dar 7 litrai buvo :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
TO >>> branco
Manau taip ir turi rodyti nes kai leidiesi nuo kalno su ijungta pavara tai tau variklis priverstinai dirba nuo eigos o kai leidiesi su laisva tai jis dirba turi dirbti imdamas kura, na as manau turetu rodyti kaskiek nes biski nelogiska yra. :)
Jei variklis dirba, tai ir kuras dega :) o rodo nulius, nesamone :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Cia ne nesamone, o taip ir yra. Judant begiu be gazo, kuro sanaudu nera
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Formulėje net toks bajeris yra, atleidus gazą ne tik kurą uždaro totaliai, bet dar ir oro sklendę atidaro, kad oras pro motorą praėjęs per dusliarką difuzorius apipūstų, taigi važiuojant nuo kalno nulinis suvartojimas, o variklis "dirba" (neužgęses)
Ir visuose hibriduose yra rekomenduojama kuo daugiau stabdyti begiais, nes tada efektyvumas hibrido ir pasireiskia.
Mes kalbam apie dyzelius, o ne hibridus ir man niekaip neirodysit, kad veikiant varikliui sanaudos 0. Nesakau, kad jis ten ryja litrais, bet minimaliai tai tikrai.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
O ka cia irodineti. Ryte is namu i centra nuo seskines kalno vidurkis apie 5, vakare apie 6.5 Eismo intensyvumas toks pats.
O praktiskai galima butu irodyti Austrijoj. Ten variau nuo kalno kokius gerus 10-20 km. Tai ten galetum padaryti eksperimenta :)
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
Mes ne apie tai snekam, as irgi i ta pati kalna vaziuoju tik ryte i virsu, o vakare apacion. Is ryto rodo 4.8, o vakare 3.2 :) Esme ta, kad leidziantis rodo 0 ir tai tikrai yra neteisybe. Kazkas aiskino, kad kokios tai sklendes atsidaro ir nenaudoja kuro, tai reiskia vejas svilpia per cilindrus ir variklis nuo to dirba :D
O del to eksperimento, tai labai idomu butu :) Nuvaziavus pilnu baku nuo kalno 20-30 km su 0 sanaudom ir paziuret kiek dar dapiltum po to kuro i baka :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Cia panasiai, jei masina stumi kad ji uzsivestu, kai stumi ji gi neima kuro nes ja stumia zmones kad uzvestu tai tas pats ir nuo kalno ant bekio.
Ne del to, bet kad pievas rasot apie kazkokias sklendes ir vejus cilindruose :D ir nei vienas negalite paaiskinti zmoniskai :D baisiai idomu buvo ar nors vienas sugebes, todel ir keliau cia vejus :D Force dar kazka ir bande teisinga linkme po to kalbeti, bet nebaige :D Tai ar sugebesit paaiskinti, kodel :D Visi cia aukstom materijom kalba apie kazkokias formules :D pagal formule ir zmogelis su 4 promilem numirti turetu, bet tik pachmielnas buna kita diena :D
P.S. Taip atjungia kuro padavima ir tas dalykas naudojamas nuo tada kai buvo sugalvoti purkstukai :D bet tikrai ne vejas varo varikli :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Juk jau kazkas sake, kad kuras naudojamas sukti varikli, kad jis suktu ratus. Tai cia gaunasi atvirksciai - sukant ratus, sukamas variklis. Tai kam tas kuras? Tai yra ipurskimo sistemos, kontroliuojamos kompiuteriu, niuansai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
...."jei būtum biški inžineriškai mąstantis suprastum ir pagalvotum ar reikalingas kuras kai motorą suka, o ne motoras. Tepimas, aušinimas, elektros grandinė visvien veikia, variklis pilnai funkcionuoja, bet be kuro, nes jis jam nereikalingas tuo metu."....
Cia kazkokia nesamone. Ant laisvos neima kuro?Kas cia sugalvojo?neklaidinkyt zmones!
o kaip gi voztuvai vaiksto ir t.t. O kam tada start stop tihnologijos? kamsciose issijungia variklis kad taupit kura!
Truputi pats susiklaidinai arba nedaskaitei kazko, nera cia kalbos apie laisva pavara ;)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
mps, gerą klausimą pamąstymui uždavei. Vis gi kaip tie vožtuvai vaikšto? :)
Mps. kaip veikia variklis.:
Degdamas kuras stumia cilindra, kuris suka velena. Prie veleno primontuotas Smagratsi, jis per sankabos diska suka greiciu deze, o pastaroji ratus, kitam veleno gale per dirzus pajungti generatoriai, stiprintuvai ir tie patys voztuvai. Kai auto laisva pavara, nera niekam kitam, tik kaip stumokliams sukti velena. Todel nuadojamas kuras.
Kai ijungi begi ir riedi nuo kalno, ratai suka greiciu deze, deze per sankabos disaka jungiasi su smagraciu, kuris suka velena. Tuo tarpu velenas judina stumoklius ir per dirzus suka vairo stiprintuva, genratoriu, kondiske ir tuos pacius voztuvus.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek: as zinau kaip dirba variklis.nereikejo man aiskinti. as ne apie tai. As apie tai kad ant laisvu variklis ima kura. O cia kazkas minejo kad neima.
branco: nesvarbu laisva ne laisva pavara, jus snekejot apie nusileidima nuo kalno kad rodo 0. tai galima ant laisvu nusileist arba ant pavaros, bet nespaudant aksl.pedalo.vistiek rodys 0. momentines kuro sanaudos. as norejau pasakyt kad vistek kuro siek tiek ima.!
Ir dar apie voztuvus, robket truputi neteisingai paaiskinai, kai kuras isdega,spaudimas stumia stumuklius ir suka alkunini velena,o alkuninis kumštelini velena,kums.velenas suka voztuvus, jie atsidaro ir pucia ora su kuru,isdegus iseina pro kitus voztuvus.
atiprasau uz klaidos ir gal blogai paaiskinau(nes sunku lietuviskai man)
Octavia 1997m 1,9tdi 66kW
2 suauge ir 2 vaikai, bei pilna bagazine daiktu + pilnas iki virsaus bakas kuro
Sirvintos- Ukmerge- Jonava- Kaunas- Raseiniai- Sventoji
354km
84 km/h- vidutinis greitis
4,7l- vidutines sanaudos (kompiuterio parodymai)
4,13 val- keliones trukme
Iki Kauno greitis apie 100 km/h, nuo kauno apie 115km/h
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tiukus, geros sąnaudos, visgi geri tie tdi motorai, ko nepasakysi apie naujuosius vw cr-us. Aš su yeti tokio vidurkio nepasiekčiau.
pries metus vaziavau i Bialystoka ir dar per Lenkija biski tryniausi kelione apie 900km, kompas rode vid sanaudas 4,1l
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
prie to pacio(temos kuro sanaudos)
mano pastebejimai
labai skiresi kuro sanaudos jeigu stiprus lietus,vejas...
geras salygos(oro) 80-90 km/h vartoja 5-5.5 ant 100km
100-130 km/h apie 6
nuo 140-160 km/h nemaziau 7
blogos oro salygos (vejas ir t.t.)
80-90km/h apie 6litrai
100-130 apie 7litrai
mieste pas mane kazkur 6.5-7.5 (priklauso nuo kamsciu)
o vidurkis kazkur 6.5-7 litrai
nuo pirkimo rodo vidurkis 6,4ltr/100
aisq cia gali but paklaida(cia kompas rodo)(nematavau pagal pilna baka,nu pagal cekius kazkur taip ir iseina)
Yeti 2.0 tdi 4x4 (140ag)
mps- labai abejoju, kad pas tave yeti 2.0 tdi. Tikrai ne tdi, o cr-as. Be to sanaudų tokių aš su savo 110 ag cr-u nepasiekiu. Jei greitis 140 - 160, tai ne mažiau 9 valgo.
o as pasiekiau savo rekorda ekonomijos 5.6l/100km uzmiestyje, vaziavau vienas neskubedamas atsidares langa be klimos ir iskises koja pro langa :D
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
As tai dabar bandau musti rekorda nuo Kamanes verslo centro iki Jasinskio 16a po darbo :D ne kazkas ten tik keli km, bet kazkoks azartas paemes :) kol kas rekordas 2.8 vidutines :D Atvirksciai vaziuojant, tai is 4.6 niekaip neiseina islipti :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tema biski pravalyta nuo off-topic.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Robkek tu pravaliai ka tau reikejo! kam mano zinutes valiai? tarkim paskutine?
ir mano paskutinę pravalė, pradėjom kalbėt apie common railus ir pd vietoj kuro sąnaudų :)
Todel kad apie varikliu tipus ir galingumus pradejot kalbet. Off-topic.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Octavia 1997m 1,9tdi 66kW
2 suauge ir 2 vaikai, bei pilna bagazine daiktu, aisku jau nebuvo 2 isgertu deziu Haineken alaus ir kito maisto :)
Sventoji- Kretinga- Klaipeda- Kaunas- Jonava- Ukmerge- Sirvintos
atstumas- 361km
vidutinis greitis- 78km/h
keliones trukme- 4.38val
vidutines kuro sanaudos (kompiuterio parodymai)- 4.5l
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Superb 2.5 automat Siaures rytu Latvija 800km.vid. kompo parodimai 7,3
ZIL
Superb 1.9 96kw . Su 62ltr misriu vaziavimu : Viliuje , Kaune ir Trasoje VLN-KNS nuvaziuota 1040 km .
Deep black vRS
As su savo neseniai isigyta skoda pravariau apie 1400 km (700 km. uzmiestyje vid. greitis ~ 110 km/h + 700 km. mieste). Vidutines kuro sanaudos 6,7l/100 km. Vaziuojant automagistrale apie 130 km/h sanaudos ~5,7 l., 110 km/h ~5,3 l., 90 km/h ~ 4,5 l.
Skoda Superb 03' 1,9 tdi 96 kw
Maršrutas Vilnius- Branco sodyba 137 km, važiuota 100- 130 km/h vidutines rodo 4,1
Branco sodyba- Vilnius 137 km, važiuota 100 km/h vidutinės 3,8
Klaipeda - Vilnius, vidutinis greitis 120km/h, didele liutis, pries veja, 4 keleiviai - 6,9 l
Vilnius - Mazeikiai, vidutinis greitis 120km/h, 2 keleiviai - 5,5 l
Mazeikiai - Palanga, vid.greitis 100km/h - 4,9 l
Octavia VRs 125kw tdi
Tai atgal jau be maisto ~100 kg vaziavai :D viskas savalgyta buvo :D zinai pamaitinti tiek liaudies reikejo :D
P.S. Po 2 savaiciu su Toniu vaziavom pas mane vel, tai jo kaip ir praeita karta 4 buvo, o pas mane rode 3,7, gal del to kad jam per miesta dar reikejo, o as iskart islendu i Nemencines plenta.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
octavia 2008, 2,0 tdi, 103kw, dsg
marsrutas vilnius-palanga-vilnius.
i prieki turputi lijo, drauge vairavo, iki kauno apie 100km/h, veliau iki palangos 120km/h, keliones pabaigoj kompas rode 6,1.
atgal as vairavau, tai iki kauno ~145km/h su autopilotu ir ac - sanaudos 6,4. iki vilniaus jau 110km/h - 5,5l.
patenkintas :)
Užpilta 53 L dyzelio.
Maršrutas Vilnius - Branco sodyba - Vilnius ( 274 km ), po Vilniaus miestą (756 km )
Iš viso 1030 km
Kompas rodo vidutines 4,8 L 100 km
Faktas 5,15 L 100 km
Sąnaudos įspūdingos, net sunku patikėti, nereikia ir jokių "Greenline" modelių. Arba vairuotojai moka labai ekonomiškai važiuoti. Kai kurie iš Škoda klubo galėtų dalyvauti eko raliuose ir manau savo klasėje parodytų gerus rezultatus.
Nu va, išdeginau pirmą baką ir aš jau- pasidalinsiu įspūdžiais...
Užpyliau 55L, nuvažiavau 951km, tai gaunasi 5,78l/100km (kompas rodė 5,1 vidurkį...). Važiuota buvo Vilnius-Varniai-Telšiai-Varniai-Vilnius(apie 600km), Vilnius-Kaltanėnai-Vilnius(230km-dar pervažiuot reikėjo per visą miestą nuo granito gatvės), kas liko Vilniuje(mažai gaunant kamščių). Greitis Vilnius-Kaunas atkarpoj 120, magistralėj 140, kituose keliuose 100. Tiesa, užpylus baką pirmąjį(55L) iki degalinės rodė 1130km, o db prieš pilant rodė 70km likutį tiktai.
Įdomu kaip jis skaičiuoja ta likutį iki degalinės tiktai užpylus ir nunulinus viską.
Nuo Tonio sakyčiau skirtumas tai didokas, kai pas jį mieste važiuota tiek daug...
юзербары для форумов
tu vaziuok leciau ir sanaudos bus norma, iki 110 ir pamatysi sanaudas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tas tai faktas, bet tada ir kompas gal turėtų daugiau parodyti, šiaip skirtumas gan nemažas 0.7L (geras skaičius gavos :bigsmile: ), ar čia normalu toks skirtumas?
Tai kai čia važiavau į tuos Kaltanėnus- tos dienos vidurkis ant kompo buvo 4.1 ar 4.2 berods...
юзербары для форумов
Normaliai tau gaunas, as su savo mieste kolkas rekorda pastaciau grynai Vilniuje man vartoja 6.5 l/100km, na uzmiestyje pasiekiau apie 4.8 - 5 l/100km, aisku labai nespaudziau vaziavau labai tvarkingai ir taupiai, pora kartu bandziau paspausti ir vaziuoti mieste gan greitai tai iskart mieste pasijuto ir soktelejo iki 7.8 - 8 l/100km, uzmiestyje nataip kuro sanaudos jauciasi paspaudus buna iki 6 - 6.5 l/100km.
Man po 1000 km skirtumas tarp kompo ir realiu sanaudu buvo 0,8L kompas rode maziau :) Vaziuojant i sodyba 128 km (~10 km miesto) vidutines rodo 3,9, greitis ~110 :) Mieste malantis, 5-7L priklauso nuo vaziavimo, nes kartais uzknisa kai kurie judetojai, tai tada vos po 7 L palendu :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Man atrodo, kad skirtumas yra, nes degalinės gali sukčiauti - vietoj tikro kiekio rodyti daugiau. Beto ir pripilimas iki "pilno" gali būt skirtingas, priklausomai nuo automobilio stovėjimo kampo (ar pakrypęs ar ne), gal dar ir nuo kokių nors oro sąlygų.. Gal dar oras nevienodai išleidžiamas iš bako pylimo metu ir pan.. Nežinau, čia tik mano pamąstymai. Aš kažkaip labiau būčiau linkęs tikėti kompo parodymais, nei degalinių skaičiukais..
Baikit jus su tais sukciavimais, lygiai kaip ir su skiedimais ar dar kazkokiom nesamonem. Jei bent isivaizduotumet kokios ten apskaitos ir visokios apsaugos sistemos yra, tai maziau kurtumet samokslo teoriju. Nebent kokiose konteinerinese degalines ir yra kazkas panasaus, bet rimtose, tai jau seniai tokiu dalyku nera.
Buvo labai gera istorija su BMW, kai pripyle 15 litru daugiau i baka, tai dasikapste iki gamintoju ir gavo atsakyma: sorry, bet toje partijoje buvo sudeti kiti bakai, didesni, bet manuale tai liko senas turis :)
Mano atveju, tai piluosi visada ten pat, prie tos pacios koloneles ir net gi masina pasistatau visada vienodai, taip, kad pasvirimai atkrenta. Aisku priklauso ir nuo oro temperaturos, bet vis tiek negali buti 8 litrai skirtumas. Didziausia tikimybe mano galva, tai yra kompo skaiciavimas kas 5 sek. cia ir gaunasi visas skirtumas.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
As irgi kaip branco- piluosi visada toje pacioje degalineje ir visada taip pat identiskai pastates(tuo paciu pasvirimu) masina- darbe-t.y. pas mus yra su imone sutartys, kad su asmeniniu transportu vazinejam ir pan, tai kompensuoja kura.
Siaip pastebejome, kai anskciau pildavom ( lukoil, neste), kur dangos nuolydis beveik 0, tai maziau sutilpdavo, bet kai darbe irenge kolonele, kur soninis nuolydis labai zenklus, tai keliais litrais daugiau galima ipilt
юзербары для форумов
Puslapiai