Geras aisku dalykas, bet mane labiau zavi Webasto, idomu kiek kainuotu ja isidet
kazkada esu uzklauses savo automobiliui nauja webasto,taigis :
Jusu automobiliui rekomenduojamas :Thermo Top C" modelis.
Bendra kaina susideda is : Webasto sildytuvo (3599 Lt) + valdymo (kaina
priklauso nuo to kuri valdyma pasirinksit) + darbai (1100 arba 1200 Lt)
valdymo man atsiustame pasiulyme nuo 1200 iki 1600lt
total gautus kazkas apie 6tuks,
kas idomiausia,jei uzsisakai nauja masina su webasto,papildomai kainuoja nuo 2,5 iki 3,5tuks,priklausomai nuo komplektacijos
Manau, kad kiekvienas gali suprasti kaip nori, kam problemos su akumu supras kaip patarima, o kas kuriasi gerai po dvieju dienu stovejimo, tai gal ir pagalvos, kad lazdavoju :)
Manau, kad kiekvienas zino silpnas savo masinos vietas ir jas taiso, kiekvienas taip kaip gali. Po sios savaites manau ne vienas susimastys ir sutvarkys visas skyles ;)
P.S. O siaip tai manau nera tokio akumuliatoriaus, kuris atlaikytu tokiuos salcius nejudintas visa savaite.
siandien pafilmuota apie 08:00 ryte prie Maisiogalos
tikriausiai nebuvo is tikruju 31? :)
Beje, del akumo nuemimo(zinau kita tema yra apie juos, bet, kad jau cia uzvesta diskusija karsta apie tai...)- pas mane ant akumo yra uzdeta kazkokia tai dezute ir berods prie klemos kazkurios prijungta- pas visus ji tokia yra?jeigu taip, tai ar galima ramiai atjungt ir nuimt akuma, ar ne?
Pas mane tas pats ant akumo, ta dezute nusiima kartu su tvirtinimu priekyje akumo, tokia juosta metaline, kuri fiksuoja akumuliatoriu ir apacioje, priekyje vienas varztas :) daugiau tik 10 ir 8 raktai klemams nuimti. Jis tik taip gudriai per sona pro varikli issitraukia :)
siandien pafilmuota apie 08:00 ryte prie Maisiogalos
tikriausiai nebuvo is tikruju 31? :)
Beje, del akumo nuemimo(zinau kita tema yra apie juos, bet, kad jau cia uzvesta diskusija karsta apie tai...)- pas mane ant akumo yra uzdeta kazkokia tai dezute ir berods prie klemos kazkurios prijungta- pas visus ji tokia yra?jeigu taip, tai ar galima ramiai atjungt ir nuimt akuma, ar ne?
Aplamai visi kibirksciavimai masinos kompui nera gerai
siandien pafilmuota apie 08:00 ryte prie Maisiogalos
tikriausiai nebuvo is tikruju 31? :)
Beje, del akumo nuemimo(zinau kita tema yra apie juos, bet, kad jau cia uzvesta diskusija karsta apie tai...)- pas mane ant akumo yra uzdeta kazkokia tai dezute ir berods prie klemos kazkurios prijungta- pas visus ji tokia yra?jeigu taip, tai ar galima ramiai atjungt ir nuimt akuma, ar ne?
Aplamai visi kibirksciavimai masinos kompui nera gerai
Tada pavyzdziui man nusesta akumas, noriu ji namie pasikraut arba isvis nauja pasikeist, kaip teisingai viska reikia daryt?Ka ta dezute daro- kazkoks kompo blokas ar kas ten?Kibirksciavimo neisvengsi betkokiu atveju klemas uzdedamas.Kai turejau Vento- rami galva, klemas atsuki, nuimi, uzdedant signalizacija pyptelna ir viskas :)
siandien pafilmuota apie 08:00 ryte prie Maisiogalos
tikriausiai nebuvo is tikruju 31? :)
Beje, del akumo nuemimo(zinau kita tema yra apie juos, bet, kad jau cia uzvesta diskusija karsta apie tai...)- pas mane ant akumo yra uzdeta kazkokia tai dezute ir berods prie klemos kazkurios prijungta- pas visus ji tokia yra?jeigu taip, tai ar galima ramiai atjungt ir nuimt akuma, ar ne?
Aplamai visi kibirksciavimai masinos kompui nera gerai
Taip pas visus tai yra, tai tiesiog maiso akumo nuemimui
Tada pavyzdziui man nusesta akumas, noriu ji namie pasikraut arba isvis nauja pasikeist, kaip teisingai viska reikia daryt?Ka ta dezute daro- kazkoks kompo blokas ar kas ten?Kibirksciavimo neisvengsi betkokiu atveju klemas uzdedamas.Kai turejau Vento- rami galva, klemas atsuki, nuimi, uzdedant signalizacija pyptelna ir viskas :)
Niekas nekirksciuoja, nei nuimant, nei uzdedant. Nuiimi klemus, nusuki apatini varzta ir nuimi ta juosta visuje akumo, ji uzsikabina uz akumo priekyje. Ten toje dezuteje saugikliai, ji atsilenkia i virsu kartu su ta juosta. Nezinau, kaip teisingiau dar galima pakeisti akumuliatoriu.
Edit: nuimant, pirma nuimi minusa, uzdedant pirma dedi pliusa, lyg ir taip, jei maisau, tai pataisykit. Bent as taip darau ir namatau jokiu kibirksciu.
Tada pavyzdziui man nusesta akumas, noriu ji namie pasikraut arba isvis nauja pasikeist, kaip teisingai viska reikia daryt?Ka ta dezute daro- kazkoks kompo blokas ar kas ten?Kibirksciavimo neisvengsi betkokiu atveju klemas uzdedamas.Kai turejau Vento- rami galva, klemas atsuki, nuimi, uzdedant signalizacija pyptelna ir viskas :)
Niekas nekirksciuoja, nei nuimant, nei uzdedant. Nuiimi klemus, nusuki apatini varzta ir nuimi ta juosta visuje akumo, ji uzsikabina uz akumo priekyje. Ten toje dezuteje saugikliai, ji atsilenkia i virsu kartu su ta juosta. Nezinau, kaip teisingiau dar galima pakeisti akumuliatoriu.
Edit: nuimant, pirma nuimi minusa, uzdedant pirma dedi pliusa, lyg ir taip, jei maisau, tai pataisykit. Bent as taip darau ir namatau jokiu kibirksciu.
Nu nevisai teisus "branko" bet si karta as nekomentuoisiu",
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
tik kuras, daugiau nieko, pritrauke parafino filtras
ne spec. akumai. faktai tokie uosvis dirba normalias 5 darbo dienas, taciau darbas yra toli ir namo jis negryzta, masina turi is darbo, todel 99m passat, su 116ag dyzeline sirdim, sala nuo sekmadienio ryto iki sestadienio ryto. Ir uzsiveda, tiesa akuma pirko vasara lietuvoje ir nekazkoki ypatinga. Tiki ar ne, bet svarbiausia, kad as zinau. Dar vienas niuansas, kuris padeda akumui likti gyvam yra tas, kad nera signalkes. Nezinau kaip kitaip paaiskint.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Siaip mano kolega pirmadieni isskrido i komandiruote ir ji nuveze iki oro uosto, grizo masina paliko kieme, tai vakar velai vakare,grizes irgi uzsikure, kaip sake, toks jausmas, kad su paskutiniu akumo atodusiu :D Masina Passat'as B5 TDI, o jo cvekas mirtinai numires, is vis be jokiu gyvybes zenklu :D
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
panasiai ir mano kuriasi, tik man nerima kelia tas dumu debesis (ir visai nemazas kazkoks dumelis). vis paziuriu i ji per veidrodeli, bet apsidziauges, kad masina uzsikure, greitai pamirstu ta "problema". ar cia reikia giliau slieku ieskot ar tai normalu? variklis taip pat 2 tdi, visi filtrai pakeisti pries ziema.
Sian uzsikuriau be problemu nes vakar vakare RS'as atveze nauja akuma 77Ah, 780A. Isemem sena akuma ir paziurejom kad jis yra gamyklinis 2003 metu 80Ah 380A. Tai naujasis akumas kaip zveris uzkuria masina, ziuresim kaip toliau bus.
Siandien diena -15 rode, masina nuo ketvirtadienio vakaro nejudinta stovejo(ketvirtadieni tik nuo laidu pavyko uzkurti) - is astunto karto pavyko uzsikurti paciam, dumu debeseli toki nebloga irgi ismete.
Tepalai pries ziema pakeisti 5w40, visi filtrai, naujas akumuliatorius(klausimas tik kodel ketvirtadieni akumas naujas numiro, tada lauke buvo -17), zvakes nekeistos
Tiesa tepalo radiatorius atpyle :(
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
panasiai ir mano kuriasi, tik man nerima kelia tas dumu debesis (ir visai nemazas kazkoks dumelis). vis paziuriu i ji per veidrodeli, bet apsidziauges, kad masina uzsikure, greitai pamirstu ta "problema". ar cia reikia giliau slieku ieskot ar tai normalu? variklis taip pat 2 tdi, visi filtrai pakeisti pries ziema.
jau analizavom sia tema http://www.skodaklubas.lt/forum/octavia/juodas-dumas
,pries pora metu pas mane taip pat buvo,prie didesniu salciu sunkiai pasileisdavo ir juoda duma ismesdavo,cia normalu,nesudeges kuras,dabar kai turiu variklio pasiltintoja Defa,sios problemos dingo,
Prabudo iš trumpo žiemos miego. Pasikeitus žvakes iš RS'o ir kiek pakrovus akumuliatorių :)
zvakes geros pas mane, tikrinau praeita savaite, nemaciau prames keisti, akumas suka, ir kita buvau idejes siandien. Gal koks kuro filtras buvo dregmes prigaudes, nezinau. Svarbu beda issisprende, siam kartui.
nekreipk demesio, kokias ten kompresijos dingimo teorija jei kuras tik is degaliniu ir masina nauja beveik? uzsalo kuro filtras ir tiek, parafino pritrauke is neleido saliarkai normaliai teketi
Laukia 4 paros oro uosto aiksteleje po atviru dangum :bigsmile: Tai neramiai laukiu.. Oru prognoze irgi ne Skodutes naudai... :) Kolkas problemu nebuvo, bet kasdien kuriama buvo.
Na dyzelistai, -17 lauke, kaip kam sekėsi kurtis? Man ganėtinai puikiai, vieną kartą pašildžiau ir jau dirbame.
Kol kas su pernykštėmis problemomis nesusiduriu, matomai starterio perrinkimas tikrai padėjo :)
-15,5 Del sventos ramybes sildziau du kartus. Pirmi pora prasukimu labai vangus, galvojau bus pypiec, bet paskui jau suko kaip zveris. Zodziu - be problemu.
Vienas pasildymas, pusantro apsukimo ir dirba :)) Pastebejau, kad sitas variklis ne taip kalatojasi tik uzkurus, anas budavo nelabai graziai kokia minute dirbdavo, o tas svariai graziai nuo pat pradziu.
Dzin kokios zvakes ten budavo, net su naujom, tik pakeistom kalatodavosi anas kokia minute. Siaip nereikia noreti, kad kai tarpai nesueina variklis svariai dirbtu :)))))
Šeštadieni ryte pajutau, kad vangokai suka starteris(kaip Egis sakė galvojau pypėc..), bet kūrėsi be problemų. Profilaktiškai, per naktį, pakroviau akuną. Sekmadieni ir šiandien žymiai smagiau suko (bet vistiek vangokai), tai įtariu gręsia starterio perrinkimas.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Taigi ką tik grįžau iš kiemo, galvoju prieš naktį pasišildysiu mašiniuką, kad ryte lengviau vestųsi. Porą kart pašildžiau, užsivedė be problemų, patenkintas nusivaliau sniegą, sumoj kokį 10min pašildžiau ir pajutau, kad variklis pulsuoja. Pradėjau filmuot, na o toliau jau pamatysite: Video reportažas
Pirma mintis kuri peršasi tai starteris, nes jei būtų dėl kuro, žvakių, akumo, tai manau iš pradžių nesivestų.
Please help. :)
2006m Škoda Octavia Combi mk2 Ambiente 1.9TDI 77kW
EX: 1999m Škoda Octavia mk1 GLX 1.9TDI 66kW
starteris jau neprie ko cia kai masina pati uzgesta, manau, kad kuras sala tiesiog kai masina lauke yra prie salcio.
Ar pasikeitei kuro filtra? Gali buti uzsikises jis parafinu ir del to gesta masina, manau ja reikia gerai atsildyti, i baka ipilti kokio zibalo ir pakeisti kuro filtra, viskas susitvrkys tada
tiukus: Bet jei dėl kuro būtų, tai gi iškart blogai būtų, ar ne? Nes dabar kuo gražiausiai padirbo, sušilo ir pradėjo grybaut. O starteri įtariu dėl to, kad nebesikuria užgesus.
tadeez: Imobilaizeris, tačiau jis nedirbantis pas mane.
2006m Škoda Octavia Combi mk2 Ambiente 1.9TDI 77kW
EX: 1999m Škoda Octavia mk1 GLX 1.9TDI 66kW
Spejau pamatyti :p -31 buvo :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
kazkada esu uzklauses savo automobiliui nauja webasto,taigis :
Jusu automobiliui rekomenduojamas :Thermo Top C" modelis.
Bendra kaina susideda is : Webasto sildytuvo (3599 Lt) + valdymo (kaina
priklauso nuo to kuri valdyma pasirinksit) + darbai (1100 arba 1200 Lt)
valdymo man atsiustame pasiulyme nuo 1200 iki 1600lt
total gautus kazkas apie 6tuks,
kas idomiausia,jei uzsisakai nauja masina su webasto,papildomai kainuoja nuo 2,5 iki 3,5tuks,priklausomai nuo komplektacijos
Na va dabar su viskuo sutinku ir palaikau:)
tikriausiai nebuvo is tikruju 31? :)
Beje, del akumo nuemimo(zinau kita tema yra apie juos, bet, kad jau cia uzvesta diskusija karsta apie tai...)- pas mane ant akumo yra uzdeta kazkokia tai dezute ir berods prie klemos kazkurios prijungta- pas visus ji tokia yra?jeigu taip, tai ar galima ramiai atjungt ir nuimt akuma, ar ne?
юзербары для форумов
Pas mane tas pats ant akumo, ta dezute nusiima kartu su tvirtinimu priekyje akumo, tokia juosta metaline, kuri fiksuoja akumuliatoriu ir apacioje, priekyje vienas varztas :) daugiau tik 10 ir 8 raktai klemams nuimti. Jis tik taip gudriai per sona pro varikli issitraukia :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Aplamai visi kibirksciavimai masinos kompui nera gerai
Tada pavyzdziui man nusesta akumas, noriu ji namie pasikraut arba isvis nauja pasikeist, kaip teisingai viska reikia daryt?Ka ta dezute daro- kazkoks kompo blokas ar kas ten?Kibirksciavimo neisvengsi betkokiu atveju klemas uzdedamas.Kai turejau Vento- rami galva, klemas atsuki, nuimi, uzdedant signalizacija pyptelna ir viskas :)
юзербары для форумов
Siandien ryte apie 08:00 prie Maisiogalos pafilmavau biski
http://www.youtube.com/watch?v=jCkidQfbhYQ
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip pas visus tai yra, tai tiesiog maiso akumo nuemimui
Niekas nekirksciuoja, nei nuimant, nei uzdedant. Nuiimi klemus, nusuki apatini varzta ir nuimi ta juosta visuje akumo, ji uzsikabina uz akumo priekyje. Ten toje dezuteje saugikliai, ji atsilenkia i virsu kartu su ta juosta. Nezinau, kaip teisingiau dar galima pakeisti akumuliatoriu.
Edit: nuimant, pirma nuimi minusa, uzdedant pirma dedi pliusa, lyg ir taip, jei maisau, tai pataisykit. Bent as taip darau ir namatau jokiu kibirksciu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Nu nevisai teisus "branko" bet si karta as nekomentuoisiu",
Siandien rytas 09:00 lauke -25, abi masinos uzsikure, nenoriai, bet be didesniu vargu.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ryte 8:00 lauke -29. Škoda nesikuria. Įstūmus į garaža po geros valandos užsikūrė su dūmų debesiu ir toks jausmas kad nevisi cilindrai dirbtų. Po kelių sekundžių dirba kaip bitė. Žvakės geros, kuras degalinės, akumas suka, any ideas? octa II, 2,0tdinas.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
nu tai salta lauke, kokios gali buti idejos :)
Kitas trandalietas kuriasi be bėdų, ir jam nešalta. :)
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
tik kuras, daugiau nieko, pritrauke parafino filtras
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Klysti
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
tai toliau pasakok, faktu noreciau ir ne kazkokiu spec. akumu, o eiliniu :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
ne spec. akumai. faktai tokie uosvis dirba normalias 5 darbo dienas, taciau darbas yra toli ir namo jis negryzta, masina turi is darbo, todel 99m passat, su 116ag dyzeline sirdim, sala nuo sekmadienio ryto iki sestadienio ryto. Ir uzsiveda, tiesa akuma pirko vasara lietuvoje ir nekazkoki ypatinga. Tiki ar ne, bet svarbiausia, kad as zinau. Dar vienas niuansas, kuris padeda akumui likti gyvam yra tas, kad nera signalkes. Nezinau kaip kitaip paaiskint.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Siaip mano kolega pirmadieni isskrido i komandiruote ir ji nuveze iki oro uosto, grizo masina paliko kieme, tai vakar velai vakare,grizes irgi uzsikure, kaip sake, toks jausmas, kad su paskutiniu akumo atodusiu :D Masina Passat'as B5 TDI, o jo cvekas mirtinai numires, is vis be jokiu gyvybes zenklu :D
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
panasiai ir mano kuriasi, tik man nerima kelia tas dumu debesis (ir visai nemazas kazkoks dumelis). vis paziuriu i ji per veidrodeli, bet apsidziauges, kad masina uzsikure, greitai pamirstu ta "problema". ar cia reikia giliau slieku ieskot ar tai normalu? variklis taip pat 2 tdi, visi filtrai pakeisti pries ziema.
Octavia 2,0 TDI
Sian uzsikuriau be problemu nes vakar vakare RS'as atveze nauja akuma 77Ah, 780A. Isemem sena akuma ir paziurejom kad jis yra gamyklinis 2003 metu 80Ah 380A. Tai naujasis akumas kaip zveris uzkuria masina, ziuresim kaip toliau bus.
nezusikuriau siandien ir su kito pagalba. Suka normalei. Matyt bus kuras... statysim i sildoma garaza vakare.
na va, pasiknisau, ipurskiau tento skyscio i oro anga ir po ilgu vargu uzkuriau, tikiuos ryt nebus bairiu.
Prabudo iš trumpo žiemos miego. Pasikeitus žvakes iš RS'o ir kiek pakrovus akumuliatorių :)
Siandien diena -15 rode, masina nuo ketvirtadienio vakaro nejudinta stovejo(ketvirtadieni tik nuo laidu pavyko uzkurti) - is astunto karto pavyko uzsikurti paciam, dumu debeseli toki nebloga irgi ismete.
Tepalai pries ziema pakeisti 5w40, visi filtrai, naujas akumuliatorius(klausimas tik kodel ketvirtadieni akumas naujas numiro, tada lauke buvo -17), zvakes nekeistos
Tiesa tepalo radiatorius atpyle :(
jau analizavom sia tema http://www.skodaklubas.lt/forum/octavia/juodas-dumas
,pries pora metu pas mane taip pat buvo,prie didesniu salciu sunkiai pasileisdavo ir juoda duma ismesdavo,cia normalu,nesudeges kuras,dabar kai turiu variklio pasiltintoja Defa,sios problemos dingo,
zvakes geros pas mane, tikrinau praeita savaite, nemaciau prames keisti, akumas suka, ir kita buvau idejes siandien. Gal koks kuro filtras buvo dregmes prigaudes, nezinau. Svarbu beda issisprende, siam kartui.
Itariu, kad kuo toliau, tuo daugiau bajeriu bus,. Vaziuok matuoti kompresijos.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
su kompresijos matavimu nesu dar susidures, apsvieskit siek tiek.
nekreipk demesio, kokias ten kompresijos dingimo teorija jei kuras tik is degaliniu ir masina nauja beveik? uzsalo kuro filtras ir tiek, parafino pritrauke is neleido saliarkai normaliai teketi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
lauke -15, siandien uzsikure be dideliu problemu.
Laukia 4 paros oro uosto aiksteleje po atviru dangum :bigsmile: Tai neramiai laukiu.. Oru prognoze irgi ne Skodutes naudai... :) Kolkas problemu nebuvo, bet kasdien kuriama buvo.
Octavia 1,9 TDI Elegance 2008 77kW
Na dyzelistai, -17 lauke, kaip kam sekėsi kurtis? Man ganėtinai puikiai, vieną kartą pašildžiau ir jau dirbame.
Kol kas su pernykštėmis problemomis nesusiduriu, matomai starterio perrinkimas tikrai padėjo :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
-15,5 Del sventos ramybes sildziau du kartus. Pirmi pora prasukimu labai vangus, galvojau bus pypiec, bet paskui jau suko kaip zveris. Zodziu - be problemu.
]
Vienas pasildymas, pusantro apsukimo ir dirba :)) Pastebejau, kad sitas variklis ne taip kalatojasi tik uzkurus, anas budavo nelabai graziai kokia minute dirbdavo, o tas svariai graziai nuo pat pradziu.
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Branco, nesvariai tai tipo taip biski purtydamasis :) Manau tia susije su temperatura degimo kameroje. Zvakes gal nevisiskai pasilde.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Pasildziau kelis kartus, pries tai da ilgomis pamirksejau kaimynams i langus ir keli ratukai ir dirba. Tik vat sila ilgokai :D
Dzin kokios zvakes ten budavo, net su naujom, tik pakeistom kalatodavosi anas kokia minute. Siaip nereikia noreti, kad kai tarpai nesueina variklis svariai dirbtu :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Naujokas, kokio velnio mirkset ilgom, jeigu ta pati darba atlieka zvakes?
]
5val ryte zmona vare darban, tai be ipatingu problemu uzsikure lauke buvo -16
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
06:50 uz borto -16.5 pora kartu apsuko ir uzsikure.
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
Šeštadieni ryte pajutau, kad vangokai suka starteris(kaip Egis sakė galvojau pypėc..), bet kūrėsi be problemų. Profilaktiškai, per naktį, pakroviau akuną. Sekmadieni ir šiandien žymiai smagiau suko (bet vistiek vangokai), tai įtariu gręsia starterio perrinkimas.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Sveiki,
Taigi ką tik grįžau iš kiemo, galvoju prieš naktį pasišildysiu mašiniuką, kad ryte lengviau vestųsi. Porą kart pašildžiau, užsivedė be problemų, patenkintas nusivaliau sniegą, sumoj kokį 10min pašildžiau ir pajutau, kad variklis pulsuoja. Pradėjau filmuot, na o toliau jau pamatysite: Video reportažas
Pirma mintis kuri peršasi tai starteris, nes jei būtų dėl kuro, žvakių, akumo, tai manau iš pradžių nesivestų.
Please help. :)
EX: 1999m Škoda Octavia mk1 GLX 1.9TDI 66kW
Gal saliara pasalo ;-)
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
starteris jau neprie ko cia kai masina pati uzgesta, manau, kad kuras sala tiesiog kai masina lauke yra prie salcio.
Ar pasikeitei kuro filtra? Gali buti uzsikises jis parafinu ir del to gesta masina, manau ja reikia gerai atsildyti, i baka ipilti kokio zibalo ir pakeisti kuro filtra, viskas susitvrkys tada
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Egis73>> suzadinu akuma pries sildant zvakes, esu daug kur skaites apie tai. Ir paciam isbandzius tai tikrai pasiteisina.
юзербары для форумов
tiukus: Bet jei dėl kuro būtų, tai gi iškart blogai būtų, ar ne? Nes dabar kuo gražiausiai padirbo, sušilo ir pradėjo grybaut. O starteri įtariu dėl to, kad nebesikuria užgesus.
tadeez: Imobilaizeris, tačiau jis nedirbantis pas mane.
EX: 1999m Škoda Octavia mk1 GLX 1.9TDI 66kW
bus del kuro, nesvarbu, kad graziai padirbo
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai